flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОВІДКА за результатами вивчення стану організації роботи апарату Коростишівського районного суду Житомирської області за період з 01.01.2015 року по 31.05.2016 року.

  

                                                                             «ЗАТВЕРДЖУЮ»

Начальник  територіального управління державної судової

адміністрації України в Житомирській         області

                     __________________ В.В. Морей

                                                                    ___________________2016 року

 

 

 

 

 

ДОВІДКА

за результатами  вивчення стану організації роботи апарату  

Коростишівського районного суду Житомирської області

за період з 01.01.2015 року  по 31.05.2016 року.

 

 

 

         Відповідно до наказу начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області від 24.05.2016 року № 12; п.6 ст.151 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 року № 2453-VI,  31травня 2016 року було вивчено стан організації роботи апарату Коростишівського районного суду комісією у складі:заступника начальника управління Барабащук Т.Г., завідувача сектору організаційного забезпечення судів та судової статистики - Моштук Т.В., завідувача сектору по роботі з персоналом – Янчук С.В., начальника відділу з питань управління об’єктами державного майна – Янчук Г.В., провідного спеціаліста відділу з питань управління об’єктами державного майна – Драган Г.В.

 

 

1.Організація роботи суду з ведення судової статистики,

діловодства та архіву суду

 

          Під час вивчення роботи Коростишівського районного суду щодо організації роботи з ведення судової статистики, діловодства та архіву охоплено ряд питань, а саме:

 

 -     Планування роботи суду та контроль за виконанням запланованих заходів;

 -     Складання номенклатури справ  суду;

     -     Реєстрація та облік звернень громадян;

     -     Ведення діловодства та архіву  суду.

 

 

 

 

 

Планування роботи суду та контроль

за виконанням запланованих заходів.

 

У своїй діяльності апарат суду керується Положенням про апарат   Коростишівського районного суду , яке затверджено протоколом зборів суддів  від 10.10.2012 р.  та погоджено начальником ТУ ДСА України в Житомирській області 10.10.2012 року.

Планування роботи районного суду і контроль за своєчасним і якісним виконанням запланованих заходів –  обов’язок голови суду та керівника апарату суду.

Плани роботи Народицького районного суду складаються керівником апарату суду на півріччя та затверджуються головою суду: на І півріччя 2015 року -  затверджений головою суду 28.12.2014 року, на ІІ півріччя 2015 року - затверджений головою суду 30.06.2015 року, на І півріччя 2016 року – затверджений головою суду 28.12.2015 року .

Плани роботи містять наступні розділи: питання організації роботи суду; узагальнення розгляду справ; забезпечення діяльності суду; питання представницької діяльності; питання роботи з кадрами. Плани роботи суду зберігаються у відповідному наряді, включеному в номенклатуру справ суду.

В планах зазначені: заплановані заходи, строк виконання, виконавець, відмітки про виконання.

          Всі заплановані заходи відповідно до плану виконано.

 

Складання номенклатури справ суду.

 

        Номенклатура справ є обов´язковим для суду інформаційним довідником, що складається для створення в суді єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого пошуку документів за змістом та видом, відбору документів та справ на державне зберігання.

          Номенклатура справ Коростишівського районного суду на 2015 рік,  затверджена головою суду Р.О.Василенко 03.11.2014 схвалена експертною комісією суду (протокол від 15.10.2014 №4)

 Номенклатура справ Коростишівського районного суду на 2016 рік,  затверджена керівником апарату Н.В.Шлапак 30.11.2015 року, схвалена експертною комісією суду (протокол від 29.11.2014 №2).

 Номенклатура справ суду погоджена протоколом ЕПК  державного архіву Житомирської області від 28.03.2013  року №4.

         На всіх номенклатурних справах суду зазначено номенклатурні номери та заголовки справ. Номенклатурні справи суду знаходяться у задовільному стані, вміст справ зазначених справ відповідає індексам номенклатури справ суду.

         При огляді номенклатурних справ суду зауважень щодо невідповідності підшитих документів найменуванні самої справи не виявлено. Всі справи містять документи, які знаходяться за призначенням.

         Керівнику апарату вказано на те, що номенклатура справ суду затверджується головою суду відповідно до пункту 10.9  Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах,апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України 17 грудня 2013 року №173.

 

 

Реєстрація та облік звернень громадян.

Розгляд звернень громадян, які не підлягають розгляду відповідно до процесуального законодавства України, здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об‘єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. №348.

        Консультаном суду Мирончук К.П. належно ведеться робота по зверненню громадян. Протягом 2015 року на адресу суду надійшло 7 звернень, станом на 31 травня  2016 року на адресу суду  надійшло 2 письмових звернення громадян, які розглянуто в строк та відповідно до чинного законодавства.

    Щоквартально до територіального управління ДСА України в Житомирській області відповідальна особа вчасно  подає звіт по зверненням для узагальнення.

   Відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих  загальних  судах та Закону України «Про звернення громадян» в суді проводиться прийом громадян. Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом суду висвітлений на веб - сайті суду. Згідно зазначеного графіка, прийом громадян здійснюється:

 

Головою суду -  щопонеділка  та щочетверга  з 9.00-11.00 год.

Керівником апарату – щовівторка  з 14.00 - 16.00 год.

                                      щоп’ятниці з 09.00 - 11.00 год.

Особистий прийом громадян керівництвом суду здійснюється виключно з питань організації діяльності суду.

Журнал особистого прийому громадян в суді відсутній.

Під час перевірки керівнику апарату вказано здійснити організацію по заведенню даного журналу. 

 

 

Ведення діловодства та архіву суду.

Діловодство Коростишівського районного суду здійснюється згідно з Положенням про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення), затвердженим Рішенням Ради суддів України від 2 квітня 2015 року № 25, погодженим Головою ДСА України від 2 квітня 2015 року № 45, (із змінами та доповненнями) та Інструкцією з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому судді України з розгляду цивільних і кримінальних справ», затвердженої наказом ДСА України 17.12.2013 року № 173 .

 Автоматизовано ведеться прийом і реєстрація процесуальних документів та судових справ, передавання процесуальних документів і судових справ для розгляду, робота з судовими справами та матеріалами до їх завершення.

Станом на 31 травня 2016 року в суді зареєстровано кореспонденції: вхідної – 3323, вихідної – 2465.

Процесуальні документи зберігаються в автоматизованій системі документообігу суду та скріплюються електронним цифровим підписом головуючого судді. В матеріалах справ на кожній сторінці процесуального документа є унікальний штрих-код, який розміщений в нижньому правому куті документа і дає можливість його ідентифікувати.

  У Коростишівському районному суді весь документообіг по справам здійснюється за допомогою КП "Д-3".Обліково – статистичні картки ведуться лише в електронному вигляді. При надходженні до Коростишівського районного суду  всі заяви і справи реєструються в АСДС у день надходження. Обліково-статистичні картки на справи заповнюються в електронному вигляді куди вносяться дані в гілки «Реєстрація, Вартісні показники, Попередній розгляд, Судовий розгляд, Апеляційний розгляд, Касаційний розгляд, Інші відмітки, Передача до архіву, Старі показники».

В ході проведення вибіркової перевірки вивчався стан заповнення обліково - статистичних карток. Встановлено, що вся інформація в первинні картки вноситься систематично, достовірно та відповідає матеріалам конкретної справи.

Алфавітні покажчики по усіх категоріях справ відповідають встановленим вимогам, заповнюються в АСДС та  роздруковуються і вкладаються в наряд-теку згідно номенклатури.

          Зауваження викликає той факт, що в суді після завершення автоматичного розподілу судових справ (матеріалів) не формуються та не роздруковуються реєстри судових справ і матеріалів на кожного суддю (суддю-доповідача), у зв’язку із чим справи головуючим суддям передаються під підпис не у реєстрах, а під підпис у бланках контрольного журналу судових справ і матеріалів, переданих для розгляду судді, що суперечить вимогам п. 3.5 Інструкції з діловодства . 

          Керівнику апарату забезпечити виконання вимог п.3.5 Інструкції з діловодства.

          

          У паперовому вигляді в суді ведуться такі реєстраційні журнали: журнал обліку окремих судових доручень інших судів, журнал обліку виконавчих документів виданих судом, журнал видачі справ для ознайомлення, журнал обліку речових доказів , журнал обліку заяв про забезпечення позову, журнал обліку подань, заяв і клопотань у порядку виконання судових рішень, журнал обліку осіб, яких передано на поруки колективу, підприємств, установ, організацій, журнал обліку апеляцій, касаційних скарг, касаційних подань прокурора в кримінальних справах,журнал обліку скарг на дії або бездіяльність державного виконавця, журнал обліку видачі ком пакт – дисків з технічними записом судового засідання, журнал обліку печаток, штампів суду,, журнал реєстрації запитів на публічну інформацію. Всі журнали ведуться належним чином, прошиті, пронумеровані, скріплені гербовою печаткою.     

      При реєстрації кримінальних проваджень дотримано хронологію, повно заповнюється інформація щодо підсудних, призначення справ до розгляду, причини відкладення розгляду, дані щодо потерпілих.

      Клопотання слідчих органів та скарги на їх дії реєструються належним чином. 

В ході вибіркової перевірки цивільних, адміністративних, кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення встановлено, що, в основному судові рішення звертаються судом до виконання своєчасно, а саме після набрання ними законної сили, крім випадків негайного їх виконання.

Вирок, що набрав законної сили, звертається до виконання судом не пізніше, ніж через три доби з дня набрання ним законної сили або повернення справи з апеляційної чи касаційної інстанції.

       Все листування в порядку виконання судових рішень підшито у справи, пронумеровано та зроблено опис.

       Супровідні листи на виконання судових рішень виготовляються в WORD форматі без штрих кодів та збереження  в програмі АСДС, що є порушенням.

       Керівнику апарату вказано здійснити контроль за додержанням установлених правил роботи з документами відповідно до вимог Інструкції з діловодства та Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

      Окремо було перевірено обліково-статистичні картки на предмет внесення відомостей про судовий збір. Було встановлено, що всі відомості про судовий збір до ОСК вносяться повно.

       Згідно зі статтею 9 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» № 435-VIII від 19.05.2015 реалізовано перевірку зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України (далі – Казначейство України) та розроблено функціонал відображення підтверджень зарахування сплати (повернення) судового збору. 

        Дані, щодо підтвердження сплати (повернення) судового збору надходять до КП «Д-3» в автоматичному режимі. Під час надходження таких записів виконується автоматичне поєднання записів про сплату (повернення) судового збору, які зазначаються в обліково-статистичних картках з записами підтверджень про сплату (повернення) судового збору, які надійшли з Казначейства.

         Перед початком розгляду справи, відповідальна особа суду перевіряє наявність у ОСК підтвердження оплати та, у разі, якщо вона відсутня, виконує пошук відповідного підтвердження оплати у ручному режимі, після чого дані записи поєднує.

        Керівнику апарату вказано, що в АСДС реалізовано механізм роздрукування виписок про зарахування судового збору до спеціального фонду державного бюджету України, які необхідно долучати до справи для належного контролю та виконання вимог ст.9 Закону України «Про судовий збір».

       Організація роботи в Коростишівському районному суді  в частині ведення обліково-статистичної роботи проводиться відповідно до вимог Інструкції з діловодства  та відповідних інструкцій щодо обліку та складання статистичних звітів, затверджених наказами ДСА України. Наказом голови суду від 28.12.2015 року № 40-д призначено відповідального за  ведення судової статистики та заповнення карток на особу, стосовно якої розглянуто кримінальну справу чи провадження та здачу звітів консультанта Кириченко О.В. Звіти в програмі Д-3 формуються  автоматично та подаються до територіального управління у встановлені графіком здачі звітів строки у електронному та паперовому виглядах.  Статистичні звіти за 2015 рік  висвітлені на сайті суду.      

        Статистичний звіт за формою № 10 в Коростишывському районному суді  щоквартально розраховується за допомогою програми КП «Д-3», який вчасно направляється до ТУ ДСА України в Житомирській області.

         Керівником апарату Шлапак Н.В. разом з завідувачем сектору організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики  ТУ ДСА України в Житомирській області Моштук Т.В. було  автоматично сформовано  форму 10 «Звіт про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих та апеляційних судах»  за 5 місяців 2016 року.

         До Коростишівського районного суду  за період з 01.01.2016 року по 31.05.2016 року  надійшло 636 заяв (скарг). Розрахункова сума судового збору складає 581115 грн. Фактично сплачено судовий збір по 439 заявах (скаргах) на суму 420963 грн. Повернено судового збору по 5 заявах (скаргах) на суму 7321 грн. Присуджено до стягнення судового збору за рішенням суду в Державний бюджет по 132 заявах (скаргах) на суму 55304 грн. Звільнено від сплати судового збору, зменшено розмір судового збору ( статті 5 та  8 Закону України «Про судовий збір») по 100 заявах (скаргах) на суму 57362 грн.

        Найбільше судового збору надходило за подання позовних заяв майнового характеру.

          В сформованому звіті помилок  не виявлено. Зауваження відсутні.

          Відповідно до Законів України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень» забезпечується систематичне відправлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень (далі – ЄДРСР) і ведеться постійний контроль за наповненням вказаного реєстру.

             

 

Ведення кадрового діловодства

 

          Ознайомившись із порядком ведення кадрового діловодства в Коростишівському районному суді Житомирської області встановлено наступне:

 

Формування штату та заповнення вакансій

 

     Відповідальною особою за ведення кадрового діловодства в суді визначено керівника апарату суду Шлапак Наталію Вікторівну.

     У штатному розписі Коростишівського районного суду станом на 31 травня 2016 року передбачено 29,5 штатних одиниць посад  з них: 5 суддів, 22 державних службовці, 1 службовець та 1,5 інших працівників.

     На протязі 2015 року за професійними програмами підвищили кваліфікацію 2 працівника апарату суду (помічник судді і  консультант суду) та 1 суддя.

     Правила внутрішнього трудового розпорядку Коростишівського районного суду затверджені наказом в.о. голови суду  №13 від 24.09.2013 року та розміщені на стенді.         Оригінал з підписами працівників апарату суду зберігається в номенклатурній справі № 05-20. З оригіналом ознайомлені всі працівники апарату суду.

     Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ видань та інших носіїв, які містять службову таємницю, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року (зі змінами), наказу Державної судової адміністрації України від 23 жовтня 2012 року № 138 "Про затвердження Типового переліку відомостей, що становлять службову інформацію, та які можуть міститися в документах з організації діяльності місцевих та апеляційних судів" наказом голови Коростишівського районного суду від 10.10.2013 року № 15-д затверджено перелік відомостей, що становлять службову інформацію, та які можуть міститися в документах з організації діяльності суду, з даним наказом ознайомлені відповідальні працівники апарату суду.

     

     Формування штату в суді ведеться на належному рівні.

 

Дотримання вимог ст. 15, 18 Закону України "Про державну службу" при прийнятті на роботу

 

     Статтею 15 Закону України «Про державну службу» від 16.12.1993 було визначено, що прийняття на державну службу на посади третьої-сьомої категорій, передбачених статтею 25 Закону України «Про державну службу», здійснювалось на конкурсній основі, крім випадків, коли інше встановлювалось законами України.

Конкурси на заміщення вакантних посад державних службовців, порядок проведення іспиту проводились у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15 лютого 2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» із змінами, наказу Головного управління державної служби України від 08 липня 2011 року № 164, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2011 року за № 930/19668 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців», із змінами.

Наказом керівника апарату суду № 20-д від 01.02.2010 року  було затверджено порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затверджено форму екзаменаційного білета, відомості, перелік питань та склад конкурсної комісії.

Оголошення та вимоги до вакантної посади друкувались в  «Коростишівській  газеті» або поширювались через офіційну веб-сторінку Коростишівського районного суду не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу.

Конкурс на заміщення 2 вакантних посад консультанта суду проводився відповідно до наказу голови суду № 14-д від 03.07.2015 року. На конкурсну комісію подали документи 7 осіб, до проходження конкурсного відбору конкурсна комісія допустила 5 претендентів. За результатами конкурсу прийнято рішення про призначення 2 осіб на посади державної служби і зарахування 1 особи до кадрового резерву.

 

 

Перевіркою виявлено відсутність підписів конкурсантів про ознайомлення з результатами в екзаменаційній відомості від 07.10.2015 року і вказано на недопущення виявленого порушення в подальшому.

 

 

Посадові інструкції.

Наказами  керівника апарату Коростишівського районного суду № 25- д  від 20.10.201 року,  від 08.05.2012 року № 9-д, від 16.01.2014 року № 6-д затверджені посадові інструкції працівників апарату суду. Наказом начальника ТУ ДСА України в Житомирській області № 21 від 30 серпня 2010 затверджена посадова інструкція керівника апарату. Посадові інструкції працівників апарату суду розроблені відповідно до чинного законодавства та знаходяться в окремій номенклатурній справі. Із посадовими інструкціями державні службовці та службовці суду ознайомлені під розписку.

Ксерокопії (копії) посадових інструкцій працівників апарату суду долучені до особових справ з відмітками працівника про ознайомлення та завірені підписом працівника, відповідального за ведення кадрового діловодства суду та зберігаються в 05-09.  

Порушень не виявлено.

 

Ведення особових справ та трудових книжок працівників суду.

Особові справи працівників апарату Коростишівського  районного суду ведуться з дотриманням вимог Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року № 731 та Методичних рекомендацій щодо застосування Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади та зразків оформлення документів особових справ, затверджених наказом Головного управління державної служби від 05 липня 1998 року № 24.

         До особових справ державних службовців долучені Загальні правила поведінки державного службовця та Попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції» щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби, з якими державні службовці суду ознайомлені під розписку. Також до особових справ долучені матеріали про перевірку відповідно Закону України «Про очищення влади» (заява, запит, довідка про результати перевірки). По старшому секретарю Недашківській С.С. (немає відповіді з фіскальної служби  Полтавської області) та по заступнику керівника апарату Тимощук О.Л. ( немає відповіді з фіскальної служби Голосіївського району м.Київ)  перевірка не завершена.

         Особові справи працівників суду формуються та реєструються в книзі обліку руху особових справ  не пізніше тижневого терміну з дня призначення особи на посаду.  Особові справи та трудові книжки зберігаються в металевій шафі.

        При веденні трудових книжок працівників апарату суду слід враховувати, що згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників затвердженої наказом Мінпраці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58, відомості про призначення, переведення на іншу посаду, звільнення, заохочення працівника тощо вносяться в трудову книжку відповідно до наказу голови суду, керівника апарату суду. Відповідно  до ст. 17 Закону України «Про державну службу» новоприйнятим працівникам проводиться запис прийняття присяги державного службовця з дня їх призначення.

 

Щорічна оцінка.

        Проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями Коростишівського районного суду покладених на них обов’язків і завдань за 2015 рік затверджено наказом керівника апарату суду № 6-д від 22.03.2016 року.     Щорічна оцінка виконання керівником апарату та заступником керівника апарату суду проведена відповідно до Порядку проведення щорічної оцінки виконання керівниками апарату місцевих та апеляційних судів та їх заступниками покладених на них обов'язків і завдань та затверджені наказом територіального управління державної судової адміністрації України в Житомирській області області № 18-к від 01 березня 2016 року, за результатами якої керівник апарату та заступник керівника апарату суду отримали оцінку "Добре".

       Щорічній оцінці за 2015 рік підлягало 13 державних службовців. За результатами щорічної оцінки 4 державних службовців отримали оцінку "Добре", 9 отримали оцінку «Висока.

      Всі матеріали щорічної оцінки оформлені належним чином та зберігаються в окремій номенклатурній справі. За результатами щорічної оцінки головному спеціалісту з інформаційних технологій Мартинюку Ю.А. було присвоєно 9 ранг державного службовця достроково

       Звіт про проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями суду покладених на них обов’язків і завдань за 2015 рік вчасно та якісно надіслано до територіального управління.

       Порушень не виявлено.

 

Порядок присвоєння рангів державних службовців.

Ранги державним службовцям в суді присвоювались відповідно до Положення про ранги державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.96р. № 658, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року № 88-р «Про віднесення посад працівників апарату судів загальної юрисдикції до відповідних категорій посад державних службовців».

На протязі 2015 року було присвоєно чергові ранги наступним працівникам апарату суду:

 секретар судових засідань Добровольська Г.М – черговий 12 ранг – наказ № 13-к від 16.02.2015 року

помічник суді Охрімчук О.В. – черговий 10 ранг – наказ № 61-к від 07.10.2015 року

В трудових книжках зазначених працівників зроблено відповідні записи, до особових справ долучено копії наказів.

          Порушень не виявлено.

 

Облік та видача службових посвідчень.

Облік, використання та зберігання службових посвідчень у суді ведеться відповідно до Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів, затвердженої наказом ДСА України від 11 жовтня 2012 року № 123 .

В Коростишівському районному суді заведено журнал видачі службових посвідчень (05-28), який прошито, пронумеровано та скріплено печаткою. Станом на 31 травня 2016 року видано 20 посвідчень працівникам апарату суду.

Відповідно до Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДСА України від 11 жовтня 2012 року № 123 для знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень необхідно створити комісію у складі не менше трьох працівників апарату суду (п.5.6. розділу 5 Інструкції). Знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень проводиться комісією в складі не менше 3 (трьох) працівників. Склад комісії затверджується відповідним наказом. Наказ про знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень № 41-д від 28.12.2015 року. Про знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень складається акт, який затверджується керівником апарату суду (п.5.8. розділу 5 Інструкції). Акти в установленому порядку реєструються в службі персоналу та підшиваються в окрему справу. У Журналі видачі посвідчень робляться відмітки про знищені бланки та посвідчення (абз.2 п.5.8. розділу 5 Інструкції).

Знищених та зіпсованих посвідчень на протязі 2015 року не було.

 

Робота з кадровим резервом.

З метою поліпшення добору й розстановки кадрів, планування кар'єри, вдосконалення процесу планування та організації діяльності державних службовців згідно п. 4 Положення про формування кадрового резерву для проходження державної служби затвердженого постановою КМ України від 28 лютого 2001 року № 199, формується кадровий резерв на посади державних службовців. Список осіб, зарахованих до кадрового резерву, переглядається щороку у грудні. У разі необхідності до списку протягом року можуть бути внесені зміни у порядку, встановленому  для зарахування до кадрового резерву. 

В Коростишівському районному суді наказом керівника апарату суду № 72/к від 28.12.2015 року сформований кадровий резерв на 2016 рік, затверджений список осіб, зарахованих до кадрового резерву. На посади керівника апарату суду та його заступника кадровий резерв сформований  з 4 осіб.

 

Порядок надання відпусток.

28.12.2015 року затверджений графік відпусток для працівників апарату суду на 2016 рік. Начальником територіального управління ДСА України в Житомирській області 30.12.2015 року затверджений графік відпусток для суддів Коростишівського районного суду на 2016 рік.

Відпустки суддям надаються відповідно до ст. 130 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Закону України «Про відпустки».

Рекомендується при наданні відпусток працівникам апарату суду дотримуватись затвердженого графіку.

 

Декларування доходів.

У березні 2015 року усіма державними службовцями та суддями Коростишівського районного суду подано декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру про їх доходи відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції від 07 квітня 2011 року № 3206- VІ».

Звіт про подання декларацій працівниками апарату суду вчасно та якісно направлено до територіального управління.

На виконання Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері державної антикорупційної політики у зв’язку з виконанням Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України" від 13.05.2014 року № 1261-VII на Державну фіскальну службу України за вихідним номером 01/18/18-16 від 08.04.2016  року були направлені копії декларацій всіх суддів та працівників апарату суду для перевірки достовірності зазначених відомостей.

 

Електронна система «КАДРИ-WEB».

          Відповідальною особою за ведення електронної системи «КАДРИ-WEB»  наказом № 20-д від 04.09.2015 року призначено  помічника судді Охрімчук О.В.

          Штатний розпис Коростишівського районного суду введено в дію в квітні 2016 року, на усіх працівників та суддів сформовані особові картки.

Перевіркою встановлено неповнота заповнення інформації по відпусткам державних службовців та вказано на необхідність виправлення виявленого недоліку.

Керівнику апарату вжити заходи по усуненню недоліків.

 

 

3.  ТЕХНІЧНИЙ СТАН ПРИМІЩЕННЯ СУДУ.

 

З 1985 року Коростишівський районний суд розміщений в цегляній двоповерховій будівлі 1985 року забудови, загальною площею 551,0 м.кв.  в т.ч. підвал 181,5 м.кв. який використовується на 50%,  за адресою: м. Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні, 52. На підставі свідоцтва про право власності серія ЯЯЯ № 650840 від 26.07.2006р. приміщення перебуває у сфері управління Державної судової адміністрації України.

 

 

 

Відповідно до Переліку вимог, що пред’являються до приміщень районних (міських) судів, затвердженого ДСА України від 15.05.2003 року та погодженого Радою суддів України від 27.06.2003 року та ДБН В 2.2-26:2010 «Будинки і споруди. Суди» Коростишівський районний суд забезпечений приміщенням на 44,0%.

Приміщення має доступний головний вхід з вулиці, оснащений елементами інформації про суд (вивіска, яку добре видно).

Центральний вхід до приміщення обладнаний пандусом. На  вході до приміщення суду встановлено  кнопку виклику, яка  розташована на прийнятій для МГН висоті,  у тому числі для інваліда на візку. Дзвоник спрацьовує у кабінеті судового розпорядника, який відразу може надати допомогу інваліду на візку. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фактична чисельність суддівського корпусу налічує 5 суддів, які розміщені в 5 окремих кабінетах. В приміщенні облаштовано 3 зали судових засідань (1 зал для розгляду цивільних справ, 2 зали для розгляду кримінальних справ). У  залі судових засідань, для розгляду кримінальних справ,  встановлено  систему  відеоконференції. Зали  судових  засідань  забезпечені  символами  судової   влади: державними  символами  України - Державним  Гербом України та Державним   Прапором   України. 

 

На виконання вимог та Інструкції №705/37/5/17-398 «з організації конвоювання і взятих під варту осіб в органах внутрішніх справ України»,  в приміщенні суду  облаштовано 3 камери для утримання підсудних (загальною площею 7,2 м.кв.)  та кімнату для конвою (площею 9,3 м.кв.).

 

В приміщенні суду встановлено автономне газове опалення.

     У 2015 році проведено поточний ремонт електромережі. 

     У 2016 році в будівлі  замінено всі вікна на металопластикові.

    Станом на сьогоднішній день потребує поточного ремонту все приміщення суду. Потребують заміни стелажі в архіві, оскільки старі дерев’яні прогнулись та не витримують навантаження.  

 

 

 

 

 

 

 

На виконання  спільного наказу ДСА та МВС України від 06.09.2004 року № 1003 «Про затвердження інструкції про порядок організації підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорони приміщень судів», забезпечення незалежності та безпеки суддів, працівників апарату суду, охорони приміщення суду в Коростишівському районному суді:

а) встановлена охоронна сигналізація в приміщенні  суду та виведена на ПЦС;

б) встановлено 6 тривожних кнопок;

в) у  залах судових засідань для розгляду  кримінальних справ встановлені металеві  клітки;

г)  на всіх вікнах та дверях  першого поверху встановлено металеві грати.

Послуги по  обслуговуванню охоронної сигналізації надаються Управлінням поліції охорони в Житомирській області. В суді ведеться журнал реєстрації робіт з технічного обслуговування  охоронної сигналізації. Останній запис зроблено 19.01.2016р.

 Послуги по обслуговуванню пожежної сигналізації надає ТОВ «Компанія Форпост». Останній запис в журналі технічного обслуговування зроблено 26.05.2016р.

Відповідно до вимог Інструкції з організації конвоювання та тримання в судах обвинувачених(підсудних), засуджених за вимогою судів, затвердженої спільним наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України, Верховного Суду України, Вищого спеціалізованого суду України, Державної судової адміністрації України, Генеральної прокуратури України, від 26.05.2015 року №613/785/5/30/29/67/68, облаштовано 3 камери для утримання підсудних та кімнату для розміщення конвою.

Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України,  Верховного Суду України, Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Державної судової адміністрації України та Генеральної прокуратури України від 26 травня 2015 року за № 613/785/5/30/29/67/68 про затвердження Інструкції з організації конвоювання та тримання в судах обвинувачених(підсудних), засуджених за вимогою судів в наявності є спеціальний майданчик для заїзду конвойного транспорту та окремий вхід для конвоювання підсудних. Переговорними пристроями забезпечено технічний зв’язок між постами міліції у залах судових засідань для розгляду кримінальних справ та кімнатою для конвою.

 

 

Організація обліку та використання в суді

товарно – матеріальних цінностей.

 

        31травня 2016 року комісією була проведена вибіркова перевірка Коростишівського  районного суду в Житомирській області.  Відповідно до наказу № 20-д від 07 вересня 2011 року матеріально – відповідальною особою призначений старший судовий розпорядник Пашко М.А. При проведені інвентаризації обладнання, устаткування та інвентарю відмічено, що необоротні активи, які є в наявності у суді на період вивчення роботи, зберігаються  належним чином.

        Облік основних засобів та матеріальних цінностей ведеться  згідно з дотриманням  Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань від

02.09.2014  № 879, а саме:

- в суді ведеться журнал обліку основних засобів та матеріальних активів;

- в усіх  кабінетах та залах судових засідань є описи матеріальних цінностей та описи особистого майна працівників суду, яким дозволено користуватися в роботі за наказом голови суду; 

 - заяви працівників суду на користування особистим майном  зберігаються в окремій папці у відповідності до затверджених договорів відповідального за зберігання ТМЦ;

- наявні переліки майна  відповідають фактичній наявності майна, що знаходяться в кабінетах;

-  інвентарні номери є на всіх основних засобах;

       Облік надходження  та витрат маркованої продукції в суді здійснюється відповідальною особою суду. Відповідно до реєстру щомісячно надаються звіти про використання маркованої продукції. Марки та конверти зберігаються належним чином у сейфі;

- залишки маркованої продукції на період перевірки (31.05.2016р.) становить 30999,34 (Триста дев’ять тисяч дев’яносто дев’ять грн. 34 коп.), що  відповідає даним бухгалтерського обліку.

- видача та списання матеріалів, господарських товарів, малоцінного та швидкозношуваного інвентарю проводиться згідно актів і роздаточних відомостей на потреби установи, по мірі їх використання. Зокрема папір та диски списуються щомісячно. Всі документи знаходяться в одній окремій папці.   

    Судді Коростишівського районного суду  Житомирській області  забезпечені  мантіями та нагрудними знаками. Згідно з даними бухгалтерського обліку в наявності є 5 мантій та  5 нагрудних суддівських знаків.

     Згідно з Інструкцією печатки і штампи зберігаються в сейфі, ведеться їх облік у відповідному журналі, який прошнурований, пронумерований та підписаний головою суду із закріпленням гербовою печаткою суду.

     Комісією Коростишівського районного суду  була проведена щорічна інвентаризація , інвентаризаційний опис № 178  від 13.11.2015р. в якому  відображено результат інвентаризації, надісланий до ТУ ДСАУ в Житомирській області 17.11.2015р.  Під час перевірки було перевірено достовірність даних які зазначені в вище зазначеному описі. Розбіжностей не виявлено.

В облік матеріальних цінностей порушень не виявлено.

 

 

Технічний стан засобів фіксації  та комп’ютерної техніки.    

          Коростишівський  районний суд Житомирської області має в наявності 18 одиниць ПК, 2 одиниці серверного обладнання, 3 копіювальний апарат, 1 багатофункціональний пристрій, 6 одиниць принтерів, 1 одиницю відеоконференц зв’язку та 4 одиниць системи фіксації судового процесу, що відповідає даним бухгалтерського обліку. 

        Щодо технічної характеристики систем фіксації, які встановлені в залах судових засідань № 1,2,3 та кабінеті № 7 Коростишівського районного суду Житомирської області, всі ТЗФСП  знаходяться в робочому стані та використовуються за цільовим призначенням.

 

Додаткова потреба в забезпечені суду комп’ютерною технікою складає:

комп’ютерами – 3шт., ТЗФСП – 1шт.,  принтер (або БФП) – 5шт. 

 

 

 

 

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ:

 

      За результатами комплексної перевірки роботи апарату  Коростишівського районного суду Житомирської області за період з 01.01.2015 року  по 31.05.2016 року з питань, що входять до компетенції та повноважень територіального управління з метою усунення недоліків та вдосконалення організації роботи суду рекомендуємо:

    

 Керівнику апарату Коростишівського районного суду Житомирської області Шлапак Н.В.:

 

Усунути всі недоліки, виявлені під час перевірки:

- здійснити організацію по заведенню  журналу особистого прийому громадян;

          -    забезпечити виконання вимог п.3.5 Інструкції з діловодства;

          -  підтримувати приміщення суду та прилеглої території в належному стані;

          - постійно використовувати нормативно-правову базу законодавства в роботі суду;

          -  здійснювати контроль за веденням діловодства суду у відповідності до Інструкції та Положення.

 

     Довідку за наслідками перевірки роботи обговорити на оперативній нараді суду.

     Вказані недоліки виправити, врахувати в роботі і не допускати у подальшому.                                          

 

 

Керівник робочої групи

 

заступник начальника управління                                                   Т.Г. Барабащук

 

Члени робочої групи

 

завідувач сектору організаційного

забезпечення діяльності судів та судової

статистики                                                                                         Т.В. Моштук

 

завідувача сектору по роботі з персоналом                                    С.В.Янчук

 

начальника відділу з питань управління

об’єктами державного майна                                                            Г.В. Янчук

 

провідний спеціаліст відділу з питань управління

об’єктами державного майна                                                            Г.В. Драган