flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт ТУ ДСА

                                                                        З В І Т
територіального управління ДСА
в Житомирській області  за 2009 рік
За звітний період територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Житомирській області   проведена певна робота, а саме:
І.  Відділ кадрової   роботи, організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційної комісії суддів  та  органів суддівського самоврядування
Фактична штатна чисельність працівників територіального управління станом на 31грудня 2009 року становить 18  одиниць, за штатом -  21.
Протягом 2009 року прийнято 3 працівників, а саме: за результатами конкурсного відбору призначено 1, з кадрового резерву – 2 працівників;  переведено з посади провідного спеціаліста на посаду головного спеціаліста  2 працівників, 5 працівників звільнено за власним бажанням. На даний час в наявності   3 вакансії.
Проведено збір та узагальнення інформації про стан подання декларацій  у 2008 році суддями і державними службовцями апарату місцевих загальних судів.  Відомості про доходи за 2008 рік подали 100 відсотків державних службовців управління та місцевих загальних судів  області.  Забезпечується конфіденційність відомостей декларацій. У квітні 2009 року узагальнена інформація направлена до ДСА України.
В березні 2009 року проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями територіального управління та місцевих загальних судів області покладених на них обов’язків та завдань за підсумками 2008 року. В територіальному управлінні підлягали щорічному оцінюванню 3 державних службовці. Підсумкові оцінки добрі. Заповнені бланки щорічної оцінки долучено до особових справ державних службовців.
Відділом кадрової роботи, організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційної комісії суддів та органів суддівського самоврядування проводилась організаційно-штатна діяльність, а саме: до ДСА України направлено штатні розписи місцевих загальних  судів станом на 01 січня 2009 року та територіального управління Житомирської області на 2009 рік. У зв’язку з підвищенням посадових окладів службовців та інших працівників місцевих загальних судів області   підписано та направлено на затвердження зміни до штатних розписів станом на 01.02.2009р., 01.04.2009 р.,  01.10.2009 р. та територіального управління  станом на 01.02.2009 р.
Згідно затвердженого Головою Державної судової адміністрації України штатного розпису станом на 01 січня 2009 року, штатна чисельність місцевих загальних судів Житомирської області нараховує 799 одиниць, з них 148 суддів, 564 державних службовців, службовців – 30,5 та інших працівників 56,5.
Відділом кадрової роботи щоквартально проводиться збір та узагальнення інформації про стан кадрового забезпечення місцевих загальних судів: вивчається штатний і фактичний склад державних службовців апарату судів.
Фактична чисельність станом на 31 грудня 2009 року становить: суддів – 128, державних службовців – 544, службовців – 30,5 та інших працівників – 54,5. Всього – 758 осіб.
У грудні 2009 року поновлено список кадрового резерву на 2010 рік на посади державних службовців територіального управління ДСА в Житомирській області. Відповідно до списку затверджено особисті річні плани роботи осіб зарахованих до кадрового резерву, сформовано особові справи та підшито звіти на виконання  річних планів.
Щоквартально до управління Головдержслужби України в Житомирській області подається зведена інформація щодо складу суддів та працівників місцевих судів області та  складу працівників територіального управління.
Також щоквартально до ДСА України направляється:
- інформація щодо штатної та фактичної чисельності складу суддів, працівників місцевих судів, працівників територіального управління;
             - інформація щодо стану заміщення вакантних посад та формування кадрового резерву суддів місцевих загальних судів області, апеляційного та господарського судів області, Житомирського апеляційного господарського суду;
- списки осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади голів та заступників голів місцевих загальних судів Житомирської області;
            - щоквартально надсилається звіт щодо призначення пенсій за особливі заслуги перед Україною по територіальному управлінню та звіт щодо призначених пенсій за особливі заслуги перед Україною за період дії Закону України «Про пенсії за особливі заслуги перед Україною» (2001 – 2009 роки) до Головного управління пенсійного фонду в Житомирській області.
- в лютому 2009 року направлено список одержувачів щорічної разової допомоги до 9 травня та звіт про чисельність ветеранів праці Головному управлінню праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та ДСА України.
За звітний період  забезпечено необхідні умови для підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату місцевих загальних судів Житомирської області в Академії суддів України.
Зокрема,  у 2009 році 21 особа підвищила кваліфікацію: з них - 16 суддів   та 5 працівників апарату місцевих загальних судів.
Протягом 2009 року 124 студентам вищих учбових закладів організовано проходження навчальної та виробничої практики в судових установах області. Про результати проходження практики студентамиписьмово  повідомлено ДСА України.
Проведена відповідна робота щодо підбору кандидатур для навчання на факультет підготовки професійних суддів Національної юридичної академії України ім. Я. Мудрого.
У звітному році на адресу ДСА України направлено документи 1 особи на факультет підготовки професійних суддів Національної юридичної академії України ім. Я.Мудрого. 
За 2009 рік відповідно до Положення про порядок призначення і виплати щомісячного грошового утримання оформлено документи для погодження розрахунку щомісячного грошового утримання суддям, які  продовжують  працювати, а саме: голові Чуднівського районного суду Житомирської області Кондратюку А.М. ; судді Корольовського районного суду м. Житомира Драчу Ю.І. За заявою суддів Бердичівського міськрайонного суду Житомирської області Бабича В.І. та Голубничої А.М.  підготовлено матеріали щодо виплати вихідної допомоги.
В звітному періоді відповідно до Указів Президента України та Постанов Верховної Ради України підготовлено:
- 12 пакетів матеріалів щодо призначення на посаду професійного судді вперше;
- 11 пакетів матеріалів щодо обрання суддів безстроково;
- 4 пакети матеріалів щодо звільнення суддів (1 - у зв’язку  із закінченням строку, на який його призначено; 2- у зв’язку з виходом у відставку та 1 - за власним бажанням);
- 1 пакет  матеріалів щодо переведення судді в межах 5-ти  річного строку.
Станом на 31 грудня 2009 року нараховується20  вакантних посад суддів місцевих загальних судів, з них на 18  - підібрано кандидати, матеріали  щодо яких  знаходяться в ДСА України.
Відділом кадрової роботи у звітному періоді (з інтервалом два місяці) постійно поновлювались довідки  про роботу  суддів та інші матеріали за  вимогою ДСА та ВКК.
На виконання листів Державної судової адміністрації України від 22 березня 2006 року №13-1626/06 та від 08.06.2006 року № 13-3477/06 щомісячно вносяться дані до Єдиної інформаційної системи обліку суддівських кадрів.
Одночасно, протягом звітного  періоду  діяльність відділу кадрової роботи  була спрямована також на виконання вимог статті 86 Закону України «Про судоустрій України» щодо забезпечення діяльності кваліфікаційної комісії суддів, створення умов для нормальної роботи та усунення недоліків і недопущень їх в організації забезпечення її діяльності.
 За 2009 рік кваліфікаційною комісією суддів  Житомирського округу підготовлено та внесено на розгляд  комісії   94 матеріали  щодо  кваліфікаційної  атестації суддів, з них:
- 20 суддям, призначеним на посаду вперше, присвоєно кваліфікаційний  клас;
- 13  суддям  присвоєно кваліфікаційний клас достроково;
- 50 суддям  присвоєно черговий  кваліфікаційний клас;
- 9 суддям присвоєно  кваліфікаційний клас позачергово.
При наданні  рекомендацій на вакантні  посади суддів  кваліфікаційною  комісією забезпечується прозорий, виважений, послідовний підхід. Територіальним управлінням забезпечувалось надання на кожне вакантне  місце судді матеріалів  на декількох кандидатів, кожному з яких комісією направлявся інформаційний  лист про вакансії та запрошувалися  для участі в засіданні на визначену дату. З цією метою застосовувався відбір кандидатів на конкурсній основі.
Зокрема,  у    2009 році кваліфікаційною комісією надано висновок про рекомендацію на посаду судді:
-по Вінницькій області розглянуто 29 матеріалів: з них рекомендовано 10 осіб;
-по Житомирській області – 43 матеріали,рекомендовано- 12;
-по Рівненській області  -22 матеріали, рекомендовано -2;
-по  Хмельницькій області- 37 матеріалів, рекомендовано - 13.
Крім того, відповідно до наказу голови ДСА України від 18 травня 2007 року № 36/06 працівниками відділу кадрової роботи здійснювалася методична та практична допомога щодо організації та ведення кадрової роботи в 3 місцевих судах області: Житомирському, Радомишльському та Попільнянському районних судах. За результатами  перевірок  написано довідки, які  обговорено на нарадах та взято до уваги.
Відповідно до статті 117 Закону України «Про судоустрій України» забезпечення діяльності органів суддівського самоврядування покладено на Державну судову адміністрацію та її територіальні управління на місцях.
Відповідно до планів роботи Ради суддів Житомирської області на 2009 рік, узагальнено роботу по розгляду заяв, скарг, звернень громадян, що надійшли на адресу Ради суддів області протягом звітного періоду.
Прийом, реєстрація, облік  заяв, скарг, звернень громадян, підготовка запитів до місцевих судів здійснюється головним спеціалістом відділу.       Територіальним управлінням ДСА в області в повній мірі досягнуто взаємодії та плідної співпраці з органами суддівського самоврядування, місцевими та апеляційним судами, забезпечується належний контроль за розглядом звернень з боку Ради суддів області, територіального управління ДСА в області.
Упродовж  2009 року до Ради суддів області надійшло 276 заяв, скарг, звернень громадян, кількість яких у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилася на 94 одиниці. Розглянуто 260 скарг.
З числа зареєстрованих, безпосередньо на адресу Ради суддів надійшло114 скарг громадян. В інших випадках скарги надходили від  апеляційного суду – 45,  Міністерства юстиції України – 9, Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини – 10, Вищої кваліфікаційної комісії суддів            України – 7, Секретаріату Президента України – 12,  Верховного Суду України – 14,  ТУ ДСА в Житомирській області – 2, народних депутатів  України – 3, редакції газети «Сільські вісті» - 2,  управління Державного департаменту з питань виконання покарань – 2, Ради суддів м. Києва – 1, Комітету  ВР України з питань судочинства – 19, Бердичівської виправної колонії – 1, кваліфікаційної комісії суддів загальних судів Житомирського апеляційного округу -12, Вищої Ради юстиції – 10, прокуратури області – 1, СБУ області – 1,  Ради Суддів України - 5, Кабінету Міністрів України - 1.
Крім того, протягом 2009 року надійшло 51 повторна скарга,  за аналогічний період  2008 року- 33. З числа розглянутих, не знайшли свого підтвердження щодо допущених з боку суддів порушень 253 скарги, з них визнано необґрунтованими 223  скарги та 30 скарг визнано такими, що не відносяться до компетенції Ради суддів Житомирської області.
Обґрунтованими визнано 7 скарг,що на 3 менше ніж за аналогічний період2008 року.
Так, у  2009 році:
- в строк до 15 днів розглянуто 79 скарг громадян (у порівнянні заналогічним періодом минулого року  на 42  більше);
- в строк до 1 місяця – 144  скарги (у 2008 році  – 116 скарг).
- в термін більше 1 місяця розглянуто 26 заяв громадян (у 2008 році - 9)
Оскільки більшість скарг зумовлено незнанням громадянами вимог чинного законодавства, головою Ради суддів Житомирської області у відповідях на скарги громадян детально роз’яснюються положення законів, нормативних актів, правила оскарження судових рішень.
Найбільша кількість скарг на дії суддів надійшла від громадян на адресуБогунського та Корольовського районних судів м. Житомира – відповідно 40 та 46 скарг (у   2008 році  відповідно 32 та 42). Збільшилась кількість надходження  скарг на адресу Житомирського районного суду –20, тоді, як за 2008 рік  – 12.
Суттєво збільшилось надходження скарг на дії суддів Коростенського міськрайонного суду – 16, що на 4 скарги більше, ніж у минулому  році.
При розгляді заяв, скарг, звернень громадян Рада суддів Житомирської області плідно співпрацює з апеляційним судом Житомирської області, кваліфікаційною комісією суддів загальних судів Житомирського апеляційного округу та територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Житомирській області. Ефективність такої взаємодії підкреслюється спільними рішеннями. Приділяється значна увага питанням організаційного характеру.
ІІ.Відділ  планово-фінансової діяльності,  бухгалтерського 
обліку  та  звітності
 
У лютому 2009 року  Державною судовою адміністрацією України затверджено кошториси на 2009 рік по місцевих загальних судах області: КПКВ 0501040 на загальну суму – 36272,6 тис. грн.; по територіальному управлінню ДСА в Житомирській області КПКВ 0501010 в сумі 878,6 тис. грн. У березні 2009 року  всім місцевим загальним судам області доведено кошториси та лімітні довідки в розрізі районів.
Проаналізувавши виділене фінансування планово-фінансовим відділом  подано до ДСА України потребу в додатковому фінансуванні.  Додатково надійшло:  по КПКВ 0501040 у сумі – 2780,3 тис. грн., по КПКВ 0501010 – 3,0 тис. грн.
За звітний період, згідно затвердженого кошторису доходів і видатків по місцевих загальних судах Житомирської області,  надійшло асигнувань - КПКВ  0501040 заг. ф.– 35158,1 тис. грн., по територіальному управлінню ДСА в Житомирській області  - КПКВ 0501010  -   у сумі  875,6 тис. грн., які   використано в повному обсязі. У межах виділених коштів   погашено частково кредиторську заборгованість 2008 року у сумі 645,8 тис. грн.
Також упродовж   звітного  періоду    проведено  розрахунки  за  теплопостачання - 513,4 тис. грн.,  газопостачання – 256,0 тис. грн., водопостачання - 24,0 тис. грн., спожиту електроенергію - 335,3 тис. грн. та   послуги  зв’язку
У зв’язку з недостатнім фінансуванням  станом на 01.01.2010 року в межах кошторисних призначень утворилась кредиторська заборгованість  по місцевих загальних судах Житомирської області у сумі 486,7 тис. грн., у тому числі   449,6 тис. грн.  за 2008 рік.
У травні 2009 року до ДСА України планово-фінансовим відділом здано бюджетний запит на 2010 рік по місцевих загальних судах області та територіальному управлінню.
На реєстраційному  рахунку  “Депозит”  станом  на  01.01.2010 року залишились  кошти  в  сумі 2345,6 тис.  грн.
За 2009 року зі спеціального фонду Державного бюджету «Оплата витрат з інформаційно-технічного забезпечення розгляду справ у судах» надійшли  кошти  в сумі 1333,9 тис. грн.,   які використано на придбання  паперу, поштових знаків (конвертів та марок), заправку картриджів та ремонт комп’ютерної техніки.
За звітний період за програмою КПКВ 0501150 «Виконання рішень судів на користь суддів» надійшли кошти в сумі 17,3 тис. грн., які   використано за цільовим призначенням.
Рішенням Черняхівської селищної ради в квітні  2009 року Черняхівському районному суду  були виділені кошти в сумі 10,0 тис. грн. за програмою соціально-економічного та культурного розвитку регіонів, які   використано на потреби суду.
Відповідно до розпорядження начальника територіального управління ДСА в Житомирській області  06.04.2009 року   проведено інвентаризацію матеріальних цінностей в Житомирському районному суді.  За її результатами   виявлено ряд порушень щодо ведення обліку матеріальних цінностей та  нераціональне їх використання. У зв»язку з цим голові Житомирського районного суду надавався термін до 27.04.2009 року для  усунення вищезазначених недоліків і недопущення їх в подальшому. Контрольною перевіркою наприкінці  квітня поточного року  відмічено, що зазначені недоліки усунуто частково. Під час контрольної перевірки працівниками бухгалтерії  територіального управління особисто  усунуто деякі  недоліки та надано рекомендації щодо покращення обліку та зберігання матеріальних цінностей.
Щомісячно та щоквартально  здаються звіти до управління Державного казначейства в Житомирській області  про фінансування та рух коштів по територіальному управлінню та  місцевих судах Житомирської області. Завірені казначейством копії надсилаються до ДСА України. Також  щомісяця  здаються звіти до ДСА України, а саме:
-структура заробітної плати;
-структура щомісячного (довічного) грошового утримання;
-інформація про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соціальні виплати;
-інформація про фінансовий стан установи;
-реєстр державного нерухомого майна, переданого в оренду підприємствами та організаціями, які підпорядковані ДСА України;
-дані про стан розрахунків головних розпорядників бюджетних коштів за енергоносії та житлово-комунальні послуги.
ІІІ.   Відділ  організаційного забезпечення діяльності судів, служби судових розпорядників, безпеки і незалежності суддів, юридичного  та господарського забезпечення
 
Відповідно  до  планів роботи  управління протягом   2009 року відділом забезпечувалось виконання запланованих заходів щодо організаційної  діяльності місцевих загальних судів та територіального управління, служби судових розпорядників, безпеки і незалежності суддів, а також інформаційного, юридичного, господарського  та матеріально-технічного забезпечення.
 
Організаційне забезпечення діяльності місцевих судів
Протягом   2009  року   складено звіт та доповідну записку з додатками про роботу відділу організаційного забезпечення діяльності судів, служби судових розпорядників, безпеки і незалежності суддів, юридичного та господарського забезпечення територіального   управління ДСА в Житомирській області за 2008 рік та 1-е півріччя 2009 року.
Протягом звітного періоду проведено  6 вивчень стану організації роботи. З них 4 комплексних  вивчення (спільно з апеляційним судом)   у Богунському районному суді м. Житомира, Андрушівському, Малинському районних та Коростенському міськрайонному судах області. Довідки за результатами  обговорено на розширеному  засіданні колегії територіального управління ДСА в Житомирській області,  Президії апеляційного суду, Ради суддів області та за участі   голів судів  та суддів місцевих судів області,  звернуто їх увагу на виявлені недоліки  та намічено шляхи  їх усунення. Копії доповідних записок за результатами перевірок направлено головам відповідних судів для усунення виявлених недоліків.  Ще  2 вивчення стану організації роботи проведено з метою надання допомоги: у Радомишльському  та Житомирському (позапланово) районних судах.
Узагальнення   стану організації здійснення правосуддя у місцевих загальних судах області за 2009 рік  буде надіслано в місцеві суди області для відому  та обговорення з працівниками апарату судів щодо недопущення виявлених недоліків у подальшій роботі.
На виконання наказу  ДСА України від 21.05.2003 року № 186, відділом щоквартально опрацьовується  та направляється до ДСА України  узагальнена інформація  по місцевих судах області щодо:
-        кадрового забезпечення місцевих судів загальної юрисдикції;
-        матеріально-технічного забезпечення місцевих судів загальної юрисдикції та матеріально-побутового  забезпечення суддів;
-        фінансового забезпечення місцевих судів загальної юрисдикції;
-     організації  роботи місцевих судів загальної юрисдикції.
На виконання наказу ДСА України від 21.05.2003 року № 186, в якому узагальнено перелік питань, пов”язаних з кадровим, матеріально-технічним, фінансовим та організаційним забезпечення майже  всі суди області надали інформацію в зазначений термін, що свідчить  про  поліпшення  виконавської дисципліни у місцевих судах області.  
Протягом  поточного року (у 1-му півріччі) територіальним управлінням  спільно з спеціалістами ТОВ “Арт-мастер” та “Інформаційні судові системи”  організовано та проведено роботи   щодо комплексного та технічного обслуговування апаратного та програмного забезпечення, перевірки працездатності  та забезпечення  технічного обслуговування  встановленої локальної мережі та обладнання, забезпечення техніко-профілактичних  робіт.
Складено плани  роботи  управління та відділу наІІ-е півріччя 2009 рокута І-ше   півріччя 2010 року.
Заплановані    на  звітний  рік  заходи відділом виконано, крім передплати періодичних видань та громадсько-політичної газети “Житомирщина”  у своєму колективі та для всіх місцевих судів області загальної юрисдикції, яку не оплачено на  1-е півріччя та ІІ-е півріччя 2009 року у зв’язку  з відсутністю фінансування. А також  не надавалась допомога  в організації роботи у  Коростишівському та Попільнянському районних судах, з тієї ж причини.
Забезпечення організації діяльності служби судових розпорядників
    та безпеки і незалежності  суддів 
Відповідно до плану роботи територіального управління ДСА в Житомирській області  протягом   2009  року вжито ряд заходів спрямованих на організацію діяльності служби судових розпорядників, забезпечення безпеки і незалежності суддів, працівників судів, учасників судового процесу під час відправлення правосуддя.
І. Організаційні питання
Вживалися заходи спрямовані на реалізацію “Програми забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення на 2007-2009 роки”, виконання рішення розширеної наради керівництва ТУ ДСА в області за участі голів місцевих судів, керівництва УМВС та СРСМ «Грифон», керівництва апеляційного суду та Ради суддів області щодо вжиття невідкладних заходів стосовно посилення охорони приміщень судів, забезпечення безпеки працівників суду та членів їх сімей від 24 жовтня 2008 року,  забезпечення суддів і членів їх сімей санаторно-курортним лікуванням, поновлення контрольних списків суддів, які потребують поліпшення житлових умов.
З метою виконання вимог спільних наказів ДСА та МВС України від 06.09.2004 р. № 1003 дск “Про затвердження Інструкції про порядок організації підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорони приміщень суду”, від 12.09.2005 р. № 102/765 “Про затвердження Правил пропуску осіб до приміщень судів та на їх територію транспортних засобів” розроблено, затверджено та виконується ТУ ДСА та УМВС в області план спільних заходів щодо забезпечення відповідного технічного оснащення приміщень судових установ та створення в них належних умов для несення служби працівниками судової міліції.
Протягом звітного року заведенопаспорти охорони приміщень на кожний місцевий суд області, в них  вносяться всі відомості про потреби судів  щодо охорони приміщень  та їх  технічного оснащення.Продовжується практика спільних перевірок стану інженерно-технічного укріплення та охорони приміщень судів, вивчення умов для несення служби нарядами судової міліції та ефективності її службової діяльності.
2. Забезпечення незалежності та безпеки суддів.
Завершено та прийнято в експлуатацію пожежну сигналізацію в Баранівському, Житомирському, Любарському та  Романівському місцевих судах, з прийняттям   відповідних актів, затверджених  МНС, «Форпостом»  та територіальним управлінням  ДСА в області.
Охоронна  сигналізація з виведенням  на пульт  центрального спостереження  ДСО працює у 17 місцевих судах,  з них:  у Житомирському та Чуднівському  судах обслуговування та спостереження  за приміщенням  проводиться відповідно  ТОВ «Компанія Форпост» та ПП «ЛОО-СЕНС». В решті (8) судів  в наявності лише автономна сигналізація приміщень канцелярій та архівів без виведення на ПЦС охоронних структур.
Одним з шляхів вирішення даного питання є  введення  штатних одиниць нічних сторожів за рахунок економії  зарплати вакантних посад суддів (практика ТУ Донецької області). Проте  на даний час  це питання залишається не вирішеним.
Протягом  звітного періоду вживались заходи  щодо завершення встановлення в судах грат на вікнах, прямих засобів зв’язку з місцевими органами МВС «тривожних кнопок», охоронної сигналізації та  частково забезпечено охорону приміщень судів у нічний час. Отже, станом на 31.12. 2009 року  гратами на вікнах  повністю забезпечено  14 судів.  Ще 11 судів потребують встановлення додаткових грат, оскільки забезпечені лише частково. Зібрано потребу  у   кількості грат  та інформацію щодо їх встановлення. Однак, у зв»язку з  відсутністю фінансування  у звітному році   грати не встановлено у жодному з зазначених  11  судів.
Встановлення  прямого телефонного  зв’язку  потребують   19 місцевих судів. На даний час проводяться роботи  по встановленню  прямого телефонного зв»язку в залі судового засідання  Ружинського районного суду із місцевим РВ УМВС.
Станом на 31.12.2009 року  в 5 місцевих судах встановлено та введено в експлуатацію 31 «тривожну кнопку» (в Андрушівському, Баранівському, Житомирському, Любарському та  Романівському судах). Встановлено, але не введено в експлуатацію 23 «тривожних кнопки» у  7 місцевих судах: Коростенському, Новоград-Волинському, Володарськ-Волинському, Коростишівському, Малинському, Овруцькому та Радомишльському. 13  судів потребують встановлення та введення в експлуатацію «тривожних кнопок». Протягом 2009 року роботи  по встановленню та введенню в експлуатацію  «тривожних кнопок» не проводились у зв’язку з відсутністю фінансування.
 Підрозділом СОРСМ „Грифон" забезпечено цілодобову охорону приміщень та безпеку і незалежність суддів, працівників суду, учасників судового процесу під час відправлення правосуддя в Богунському, Корольовському, Бердичівському, Коростенському, Новоград-Волинському, Житомирському та в робочий час - в Барановському та  Чуднівському місцевих судах.
У Баранівському, Богунському, Бердичівському, Коростенському, Новоград-Волинському та  Чуднівському місцевих судах працівників судової міліції забезпечено кімнатами для розміщення.
3.Забезпечення суддів  житлом  та  санаторно-курортним  лікуванням
В контрольних списках територіального управління на поліпшення житлових умов станом на 31.12.2009 року перебуває 27 суддів місцевих загальних судів області.
Регулярно проводиться робота по забезпеченню  суддів місцевих судів санаторно-курортним лікуванням та оздоровленням.
 Матеріально-технічне забезпечення судів
У    2009 році      місцеві суди області  забезпечено  матеріально – технічними цінностями, а саме:
- поштовими знаками (марками та конвертами)137,2 тис. грн.,
- папером 64,6  тис. грн.,
- CD- дисками - 14,7 тис. грн.,
- копіювальним апаратом - 0,6  тис. грн.,
- комутатором 0,5 тис. грн.
Одночасно від ДСА для місцевих загальних судів отримано:
-серверний комплекс на суму 29,9 тис. грн.;
-комутатори - 28,6 тис. грн.;
-комп»ютер -  3,2 тис. грн.
Протягом  року за рахунок коштів ІТЗ закуплено:
- друковану продукцію (бланки таобліково-статистичні картки) на суму 137,5  тис. грн.,
- поштові знаки (марки та конверти) на суму 758,1 тис.грн.,
- папір – 17,7 тис. грн.,
- CD- диски  - 43,3 тис. грн.
- копіювальний аппарат на суму  28,6 тис.грн.,
- системні блоки на суму  108,9  тис. грн.,
- монітори на суму 27,4 тис. грн.,
- принтер – 14, 4 тис. грн.,
- джерела безперебійного живлення – 37,5 тис. грн.,
- факси – 5,4 тис. грн.,
- комутатор – 0,2 тис.грн.,
- модем – 0,3 тис.грн.
Крім того, від Житомирського апеляційного господарського суду для місцевих судів отримано 12 бувших у використанні моніторів.
Інформаційне забезпечення місцевих судів
Протягом звітного періоду робота територіального  управління   також спрямовувалась на впровадження у місцевих загальних судах області процесів інформатизації, направлених на сприяння створенню Єдиної судової інформаційної системи України та розвиток Єдиного державного реєстру судових рішень.  Тому, одним з головних завдань територіального управління є повне забезпечення судів комп»ютерною технікою та локальною мережею.
Станом на звітну дату всі 25 місцевих загальних судів області обладнано локальною мережею, що відповідає стандартам ANSI/EIA/TIA 568 BCat. 5e. У всіх судах  забезпечено дотримання вимог щодо  антивірусного захисту, першочергова увага приділяється профілактичним заходам.
У офісних приміщеннях місцевих загальних судів області створено 349 точок підключення до локальної мережі. Загальна кількість користувачів мережі Інтернет в місцевих   судах   складає 115 осіб.
На виконання Закону України «Про доступ до судових рішень», Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень територіальним управліннямпротягом  рокуздійснено наступні заходи:
         - всі суди Житомирської області забезпечено оргтехнікою та відповідними програмними комплексами для передачі судових рішень до Єдиного державного реєстру;
         - в Богунському, Корольовському та Черняхівському районних судах створено відповідні робочі місця;
         - регулярно проводиться оновлення програмного забезпечення (для передачі судових рішень до Єдиного державного реєстру) через глобальну мережу Інтернет;
         - для підвищення безпеки передачі даних, регулярно  проводиться заміна особистих ключів електронного цифрового підпису шляхом генерації нового ключа.
Всі працівники апаратів судів, в обов’язки яких входить передача судових рішень до Єдиного державного реєстру України, пройшли відповідне навчання та в повній мірі справляються зі своєю роботою.
Станом на звітну дату всі місцеві загальні суди області направляють копії судових рішень в електронному вигляді до ЄДРСР.
Усі місцеві загальні суди області мають доступ до електронних баз даних ЛІГА:ЗАКОН, які вчасно оновлюються.
Протягом звітного  року проведено моніторинг наявної кількості комп»ютерної техніки у місцевих судах області, визначено  їх потреби   у персональних комп»ютерах, факсах, ксероксах,  принтерах, ТЗФСП.
На даний час місцевими загальними судами експлуатується 46 одиниць серверного обладнання (потреба   становить 4 одиниці). На звітну дату у місцевих судах області та територіальному управлінні  підключено 24 маршрутизатори.
Наявна кількість комп’ютерів, що перебуває на балансі місцевих судів,  складає 230 одиниць, з них експлуатується 222 одиниці та 8 – перебуває на складі територіального управління. Загальна потреба   в персональних комп’ютерах складає 510 одиниць.
Наявна кількість систем фіксування судового процесу, що експлуатується  в місцевих загальних судах області та перебуває на їх балансі становить 141 одиницю, з них 85 систем фіксування судового процесу на базі персонального комп’ютера, а саме:  «Оберіг» - 43 одиниці та  «Камертон» - 42 одиниці, а також 56 засобів фіксування судового процесу на базі цифрового магнітофону  «Тритон», які  є морально застарілими, з них 8 (у робочому стані) зберігаються на складі територіального управління. Потреба складає 7 одиниць.
Протягом звітного періоду  проводилась робота щодо підготовки Реєстру документів-підписних листів для  замовлення  особистих ключів електронного цифрового підпису. Місцевим судам видано 160 електронних ключів цифрового підпису. На звітну дату  надійшло ще 10 заявок для отримання особистих електронних ключів цифрового підпису з 6 загальних місцевих судів області, які обробляються та будуть направлені до ДП «ІСС».
Протягом 2009 року на веб-сторінках місцевих  судів висвітлено 51 публікацію,  територіального управління  - 44.
 
Господарське забезпечення
Протягом звітного періоду проводилась робота по завершенню інвентаризації та оформленню правоустановчих документів нерухомого майна в місцевих загальних судах області.Завершено моніторинг приміщень судів, які не використовуються за призначенням.   
Приведено у відповідність правоустановчі документи на будівлі, у яких розміщено Бердичівський міськрайонний,  Брусилівський,  Ємільчинський, Лугинський, Малинський, Овруцький та Олевський районні суди області, а також показники загальних площ, зазначених у свідоцтвах про право власності та інвентаризаційних справах на будівлі Баранівського, Бердичівського, Ємільчинського, Малинського, Овруцького, Олевського, Черняхівського, Чуднівського місцевих судів.
Виготовлено свідоцтва про право власності  на будівлі Баранівського (вул. Кірова,23), Володарськ - Волинського, Коростенського(вул.Шолом - Алейхема,13) місцевих судів.
Виготовлено  державний акт на право постійного користування земельною ділянкою Радомишльського районного суду. Одночасно проведено роботуз  виготовлення  державних актів на право постійного користування земельною ділянкою, на якій розташовано Володарськ - Волинський, Любарський, Лугинський, Олевський, Ружинський районні суди.
На приміщення, які займають Богунський, Корольовський, Житомирський, Новоград - Волинський та Попільнянський місцеві суди свідоцтва про право власності та  інвентаризаційні справи не виготовлено   з об´єктивних  причин.
У березні звітного року  в урочистій обстановці відкрито нове приміщення Андрушівського районного суду, яке знаходиться по вул.Зозулінського, № 13 у м.Андрушівка. Ведеться робота щодо переведення колишнього приміщення цього суду, розташованого за адресою: м. Андрушівка, вул. Корольова, № 20 до жилого фонду з метою облаштування двох квартир для суддів Андрушівського районного суду.
Проведено роботу щодо продовження терміну оренди приміщень Андрушівського та Романівського районних судів.       
Передано в оренду Баранівському територіальному центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян  колишнє  приміщення Баранівського районного суду в м. Баранівка, яке знаходиться за адресою: м. Баранівка, вул. Кірова, 23  та перебуває на балансі територіального управління ДСА в області.
Забезпечено надання проектно-кошторисної документації на проведення капітальних ремонтів в Бердичівському міськрайонному та Андрушівському місцевому судах, а також на теплопостачання приміщення Радомишльського районного суду.
Розроблено пооб’єктний план заходів для місцевих судів загальної юрисдикції Житомирської області до  «Програми  підвищення енергоефективності та    зменшення споживання енергоресурсів бюджетними установами».
Протягом звітного періоду постійно забезпечувалось листування з ДСА України, органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями з питань господарського забезпечення місцевих загальних судів області.
Юридичне забезпечення
З метою забезпечення достовірності інформації та запровадження єдиного порядку накопичення бази даних, які характеризують практику розгляду судових справ за участю органів Державної судової адміністрації в судовому процесі та на виконання наказу ДСА України від 14.04.05 р. № 41 територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Житомирській області вчасно забезпечувалася участь представників територіального управління в судовому процесі.
Загальна кількість справ, яка розглядалася місцевими загальними судами в 2009 році та в яких брали участь органи Державної судової адміністрації, як відповідачі, становить – 56, із них – 47, як представники ДСА України. Надійшло 7 позовів про стягнення грошової компенсації сум податку з доходів фізичних осіб, 33 - про стягнення заборгованості по заробітній платі, 4 - про визнання протиправними дій суб`єкта владних повноважень, про стягнення довічного грошового утримання 3 та 9  - про стягнення невиплачених коштів громадянам, які працюють в зоні радіаційного забруднення.
Загальна сума позовних вимог, заявлених позивачами до стягнення у справах, де відповідачами були органи Державної судової адміністрації за 2009 рік  становить   майже 4 млн. 320 тис. грн. з них у справах, де відповідачем була ДСА України – 4 млн. 262  тис. грн.
Станом  на 30.12.2009 р. у провадженні судів знаходиться на розгляді 26 справ про стягнення заборгованості по заробітній платі, по яким зупинено провадження.
Робота із зверненнями громадян в територіальному управлінні Державної судової адміністрації здійснюється відповідно  до вимог статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» від 19.03.1997 р., Інструкції про діловодство із зверненнями в органах державної влади, місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 348 від 14.04.1997 року. У даному звітному  періоді використовується нова форма реєстраційно-контрольної картки.
Протягом 2009 року проводилась відповідна робота щодо забезпечення реалізації громадянами  конституційного права на звернення. Систематично /раз в квартал/ вивчався та аналізувався стан організації роботи по розгляду звернень громадян в загальних місцевих судах області.
В порівнянні з 2008 роком   кількість звернень громадян до територіального управління   у звітному періоді збільшилась  на 8 звернень, або 33,3 %.
Місцевим судам області  постійно надавалась відповідна інформація щодо ведення правової роботи, спрямованої на правильне застосування та неухильне виконання вимог актів законодавства та інших нормативно-правових документів, що надходять з ДСА України за напрямками роботи відділу.
По мірі надходження проводилась перевірка щодо відповідності законодавству проектів наказів,  договорів,   інших нормативних актів та їх візування. Ведеться  облік, реєстрація та забезпечується зберігання нормативно-правових актів управління, вносяться зміни до чинного законодавства.
Також, забезпечувалося ділове листування  з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до діяльності юридичної служби. Приймалась участь в проведенні семінарів та інших заходах з розгляду питань, що стосуються компетенції відділу.
Регулярно здійснювалося інформування про нові акти законодавства та зміни в ньому, доводилися накази Голови ДСА України до установ та організацій, що належать до сфери управління ТУ ДСА в Житомирській області, опрацьовувались та направлялись для відому і використання в роботі методичні рекомендації по складанню піврічних звітів щодо звернення громадян, надавались усні роз`яснення.
Протягом звітного періоду   забезпечувалось прийняття   участі  у провадженні виконавчих дій, що виникають в ході виконавчого провадження. Одночасно вівся облік та реєстрація  виконавчих листів  щодо стягнення витрат з ІТЗ по цивільних справах.
Крім того, ведеться аналітична та консультаційна роботи, опрацьовуються претензійно-позовні заяви з відповідними документами, їх копії та необхідна інформація надсилаються до відділу претензійно-позовної роботи ДСА України.
Забезпечення організації  діловодства територіального управління  (канцелярія)
За контроль  виконавської дисципліни у територіальному управлінні    відповідає  головний спеціаліст  відділу.
На виконання постанови колегії ДСА України  проаналізовано стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах територіального управління, а також стан виконання постанов колегії ДСА України   за   2009 рік.
Всі контрольні документи виконуються вчасно та якісно.
На  щотижневій оперативній нараді обов’язково заслуховуються всі  керівники структурних підрозділів щодо  виконаної роботи та дається оцінка виконавчій дисципліні.
Протягом  2009 року відбулося 48 оперативних нарад, на яких  керівники структурних підрозділів та спеціалісти доповідали про стан виконання контрольних документів та вирішувались проблемні питання.
 Документообіг територіального управління за звітний 2009 рік становить: вхідної кореспонденції – 1780документів, вихідної  – 1970.
Крім зазначеного, відділом також    ведеться організаційна,  аналітична та  консультаційна робота, забезпечується ділове листування з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до компетенції відділу.
Постійно на сторінках  веб-сайту управління  оновлюється інформація та   висвітлюються події, які відбуваються у територіальному управлінні та оприлюднюються у листку «Події місяця» на  дошці  оголошень.
 
ІV. Сектор судової статистики та звітності
 
Протягом звітного періоду сектором прийнято та зведено статистичні звіти  за 2009 рік. Щомісячно проводився збір інформації по звіту № 1-ОП  Про оперативність розгляду кримінальних справ”. Щоквартально до ДСА України надавалась інформація про надходження до місцевих судів Житомирської області кримінальних справ, порушених за ст.ст.209, 209-1, 306 КК України. Протягом звітного періоду щоквартально   направлялась до Житомирської обласної державної адміністрації інформація про розгляд  місцевими  судами Житомирської області справ про адміністративні правопорушення, передбачені Законом України “ Про боротьбу з корупцією”.
У звітному періоді  сектором вивчений та опрацьований  наказ ДСА  України   від 07.04.2009 року № 48 “Про затвердження форми  звітності № 1-АМ «Звіт про застосування судами Закону України від 12.12.2008 № 660-VI «Про амністію» та Методичні рекомендації щодо її заповнення і подання. Даний лист направлено всім судам Житомирської області.
Сектором вивчений та опрацьований  наказ ДСА  України   від 01.06.2009 року № 63 “Про внесення змін до наказу Державної судової адміністрації України від 05.06.2006 року № 55 ” Про затвердження форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ і матеріалів та Інструкції щодо їх заповнення і подання”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.06.2009 року за № 557/16573. Даний лист направлено усім місцевим загальним   судам області.
Щомісячно проводилась обробка та перевірка правильності заповнення   карток на підсудного, збиралась інформація про кількість надісланих місцевими судами до територіального управління   карток та талонів в редакції Кримінальних кодексів 2001, 1960 років.
Складено загальний аналіз даних судової статистики про роботу місцевих судів Житомирської області за 2008 та І-е півріччя 2009 року,  а також аналіз стану організації обліково - статистичної роботи у  територіальному управлінні та місцевих судах  за даний звітний період.
Опрацьовано та надіслано для вивчення місцевим судам Житомирської області статистичний огляд даних про стан розгляду справ загальними судами України, стан судимості та склад засуджених у 2008 році та І-у  півріччі 2009 року,   вивчено статистичні порівняльні таблиці.
Завідувач сектору та головний спеціаліст з 23 по 24 червня 2009 року  прийняли участь у семінарі – навчанні з підвищення кваліфікації спеціалістів з судової статистики в м. Києві.
 З 25  по  27серпня  2009   року   завідувач сектору  прийняв участь у спільному засіданні робочої групи з розробки нормативів навантаження суддів, утвореної наказом Державної судової адміністрації України від 03.03.2008 № 21, з програмою ради Європи та Європейської комісії «Прозорість та ефективність судової системи України».
16.10.2009 року проведено вивчення стану первинної обліково-статичної роботи  та ведення судової статистики і  звітності у Радомишльському  районному  суді.
18.12.2009 року проведено семінар з працівниками апаратів місцевих судів з питань ведення аналітичної роботи в судах  та подання державних статистичних звітів за 2009 рік, а також складання узагальнення стану обліково – статистичної звітності та аналізу даних судової статистики.
Складено план  роботи  сектору  на  2-е півріччя 2009 року. Всі заплановані заходи на І півріччя 2009 року  сектором виконано.
Сектором опрацьовувались та направлялись  для відому і використання в роботі до місцевих судів області методичні рекомендації по складанню піврічних державних статистичних звітів про роботу судів, надавались усні роз»яснення. Постійно ведеться  довідкова, аналітична та  консультаційна (за телефоном) робота, своєчасно готується та надається необхідна ДСА України  інформація.
 Протягом року  надавалися відповіді на запити ДСА України, прокуратури Житомирської області, Житомирської обласної державної адміністрації, Луганського державного університету внутрішніх справ, регіонального відділу державного комітету фінансового моніторингу України в Житомирській області, УМВС України в Житомирській області, апеляційного суду Житомирської області, Академії правових наук України, Інституту вивчення проблем злочинності, Національної юридичної академії України імені Ярослава Мудрого,  Головного управління юстиції у Житомирській області, ДСА України, Генеральної прокуратури України, прокуратури Богунського району, Східноукраїнського центру громадських ініціатив   кримінальних справ; Військової  прокуратури Житомирського гарнізону, Управління з питань наглядово-профілактичної діяльності ГУ МНС України в Житомирській області, Регіонального відділу  Держфінмоніторингу в Житомирській області, управління ДПА України.
Між місцевими судами області та сектором судової статистики та звітності територіального управління  протягом січня – червня 2009 року проведено взаємозвірки  щодо повноти надходження статистичних карток на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальні справи.
Всі заплановані  на     звітний рік заходи виконано, крім оформлення передплати на періодичні видання для місцевих загальних судів області та територіального управління на п.р. та надання допомоги в організації роботи Коростишівському та Попільнянському районним судам, які не проведено у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі.
У 2010 році зусиллями  територіального управління Державної судової адміністрації в Житомирській області, за підтримки органів виконавчої влади та місцевого самоврядування та належного фінансування   буде продовжено  роботу по створенню належних умов для   успішного функціонування місцевих судів області по відправленню правосуддя.
Начальник територіального управління
ДСА в  Житомирській області                                                    В.В.Морей
Виконавець:
Ольштинська М.Ю.
Тел.:37-41-77
   ДОПОВІДНА  ЗАПИСКА
за підсумками роботи територіального управління
ДСА в Житомирській області
у 2009 році
Територіальне управління Державної судової адміністрації в Житомирській області відповідно до покладених на нього завдань забезпечує фінансове, матеріально-технічне,  ресурсне і кадрове забезпечення місцевих загальних судів, органів суддівського самоврядування та кваліфікаційної комісії суддів. 
Основним  напрямом діяльності ДСА є забезпечення належних умов для роботи судів загальної юрисдикції.
Станом на 31.12.2009року,  згідно затвердженого Головою ДСА України штатного розпису територіальне управління налічує 21 штатну  посаду, які  складають   3 відділи  та 1 сектор. Всього  фактично працює 18 осіб, в наявності є 3 вакансії.
Структура територіального управління Державної судової адміністрації в Житомирській області  на 31.12.2009  року  виглядає наступним чином:
Подпись: КЕРІВНИЦТВО
3

НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ПЛАНОВО – ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

 

Подпись: Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності 5 осіб
 
Подпись: Відділ організаційного забезпечення діяльності судів, служби судових розпорядників, безпеки і незалежності суддів, юридичного та господарського забезпечення – 6 ( 2 вакансії) 6 осіб
Сектор статистики та звітності – 2 особи ( 1 вакансія)
Подпись: Відділ кадрової роботи, організаційного забезпечення діяльності кваліфікаційної комісії суддів та органів суддівського самоврядування 5 осіб
Подпись: Сектор судової статистики та звітності 2 особи (1 вакансія)
 
На  виконання Указу  Президента України від  18.02.2002 р. № 143  “Про заходи щодо подальшого  зміцнення  правопорядку,  охорони прав і  свобод громадян”, розпорядження Президента України від 11.12.2002 р. № 395-рп “Про заходи щодо забезпечення належних умов діяльності судів”, п.2 розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 15 серпня 2003 року, наказів та розпоряджень ДСА України  проведена певна робота  по створенню належних умов для функціонування місцевих судів області. Проте,  вона не вирішила всіх питань, пов’язаних з покращенням умов праці  суддів, здійснення судочинства в   місцевих судах області.
Відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності здійснює централізований бухгалтерський облік районних (міськрайонних) судів Житомирської області та територіального управління, вивчає потреби  місцевих судів загальної юрисдикції області, здійснює  контроль за зберіганням та витрачанням грошових коштів і матеріальних цінностей.
Відповідно до планів роботи   територіального управління у   2009 році  вжито ряд заходів, спрямованих на забезпечення судів загальної юрисдикції відповідними приміщеннями, створення належних умов діяльності суддів, працівників судів, учасників судового процесу під час відправлення правосуддя, забезпечення безпеки і незалежності суддів та господарського забезпечення.
Постійно проводиться організаційна робота по вирішенню питань поліпшення  умов праці суддів та їх помічників  за рахунок надання судам додаткової площі  та нових приміщень, а також проведення ремонту в приміщеннях судів.
Протягом 2009 року завершено інвентаризацію щодо правоустановчих документів місцевих загальних судів області та  проводилась робота по оформленню правоустановчих документів нерухомого майна. Одночасно завершено моніторинг приміщень судів, які не використовуються за призначенням.
Виготовлено  свідоцтво на право власності на будівлю, в якій розміщено Володарськ-Волинський районний суд. Приведено у відповідність правоустановчі документи на будівлі, у яких розміщено Бердичівський міськрайонний,  Брусилівський,  Ємільчинський, Лугинський, Малинський, Овруцький та Олевський районні суди області.
Виготовлено свідоцтво про право власності  на будівлі Баранівського (вул. Кірова,23), Володарськ - Волинського, Коростенського(вул.Шолом - Алейхема,13) районних судів.
Окрім цього, виготовлено  Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, на якій розміщено Радомишльський районний суд. Проведенороботуз  виготовлення  державних актів на право постійного користування земельними ділянками,   на яких розташовані Володарськ - Волинський, Любарський, Лугинський, Олевський, Ружинський районні судиобласті.
На приміщення, які займають Богунський, Корольовський, Житомирський, Новоград - Волинський та Попільнянський місцеві суди свідоцтва про право власності і інвентаризаційні справи не виготовлено   з наступних причин:
- Богунський та Корольовський районні суди м. Житомира - свідоцтво про право власності на будівлю,   в   якій   вони  розташовані, оформлене на Головне управління юстиції у Житомирській області, яке  відмовляє в проханні про передачу об’єкта до сфери управління Державної судової адміністрації;
- Житомирський районний суд – приміщення перебуває у власності територіальних громад, сіл та селищ Житомирського району. На даний час адміністративна справа №2-а-33/09 за позовом територіального управління щодо визнання незаконними та скасування рішення Житомирської районної ради та виданого Житомирською міською радою свідоцтва про право власності знаходиться на розгляді у Київському апеляційному адміністративному суді;
- Новоград - Волинський міськрайонний суд - міське бюро технічної інвентаризації не надає згоди щодо позитивного вирішення питання по оформленню прав власності у зв’язку з відсутністю  первинної реєстрації прав власності (рішення про відведення земельної ділянки з метою будівництва, акта про прийняття і введення будівлі в експлуатацію);
- Попільнянський районний суд - ведеться робота щодо передачі з власності територіальних громад, сіл та селищ Попільнянського району у державну власність з віднесенням до сфери управління Державної судової адміністрації України адміністративної будівлі по вул. Б.Хмельницького, № 24 у смт. Попільня. З метою подальшого узгодження питання передачі  пакет документів надіслано до Державної судової адміністрації.
Протягом звітного року проведено роботу щодо передачі  Баранівському територіальному центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян старого приміщення Баранівського районного суду, яке знаходиться за адресою м. Баранівка, вул.Кірова, № 23 та перебуває на балансі Баранівської районної державної адміністрації.
У березні звітного року в урочистій обстановці відкрито нове приміщення Андрушівського районного суду, яке знаходиться по вул.Зозулінського, № 13 у м. Андрушівка. На даний час ведеться робота щодо переведення колишнього приміщення Андрушівського районного суду, розташованого за адресою: м. Андрушівка, вул. Корольова, № 20 до жилого фонду з метою облаштування двох квартир для суддів Андрушівського районного суду.
Забезпечено охорону приміщень канцелярії і архівів судів цілодобовою автономною  охоронною сигналізацією.Підрозділом СОРСМ „Грифон" забезпечено охорону приміщень та безпеку і незалежність суддів, працівників суду, учасників судового процесу під час відправлення правосуддя в Богунському, Корольовському, Бердичівському, Коростенському, Новоград-Волинському, Житомирському – цілодобово, а також  в робочий час - у Баранівському  та Чуднівському місцевих судах.
Впродовж звітного  періоду кожний місцевий  суд  області   забезпечувався  матеріальними   цінностями, а саме: марками, конвертами, папером, СД- дисками, обліково-статистичними картками   та іншою друкованою продукцією.  В міру закупівель за кошти ІТЗ   та  надходжень комп”ютерної технікиз ДСА України  місцеві суди  також забезпечувались  копіювальними апаратами, моніторами, системними блоками, джерелами безперебійного живлення, факсами, а деякі -  принтером, комутатором, модемом  та серверним  комплексом.
Протягом    2009 року територіальним управлінням проведено  вивчення стану організації роботи у 6-ти місцевих судах   області (5 планових, 1- позапланове).
За результатами перевірок складено доповідні записки, копії яких направлено головам відповідних судів для усунення виявлених недоліків, а також   узагальнення стану організації роботи, яке надіслано для  відому до ДСА України, апеляційного суду області  та місцевих судів області для впорядкування організації роботи у судах. По всіх доповідних записках головами відповідних судів територіальному управлінню надані відповіді по виправленню вказаних у роботі недоліків. Інформація щодо  вивчення стану організації діловодства у місцевих судах     розглядалась на спільних засіданнях колегії територіального управління ДСА в Житомирській області, Президії апеляційного суду та Ради суддів області.
Аналіз стану  організації роботи судів свідчить, що найбільш поширеними помилками  є неправильне ведення журналів та заповнення обліково-статистичних карток, а також статистичних карток на обвинуваченого (підсудного), невідповідне  Інструкції з діловодства складання номенклатури поточного діловодства. Це, насамперед, обумовлюється плинністю кадрів середньої  ланки суду.
З метою покращення роботи судів   головам  місцевих судів Житомирської області   запропоновано розробити заходи   щодо усунення  виявлених недоліків та недопущення їх у подальшій роботі.
Територіальним управлінням упродовж  звітного періоду також забезпечувалась   робота Ради суддів Житомирської області, на адресу якої надходять звернення громадян,  окремі ухвали апеляційного суду, подання прокуратури Житомирської області щодо порушення суддями місцевих судів  норм чинного  законодавства України при розгляді ними справ.
Протягом звітного періоду забезпечувалося представництво інтересів ДСА України  та територіального управління  по   справах,  які розглядалися місцевими судами загальної юрисдикції.
Проводилася відповідна робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Щоквартально  вивчався та аналізувався стан організації роботи з  розгляду звернень громадян у місцевих судах області та територіальному управлінні.
Робота із зверненнями громадян в територіальному управлінні Державної судової адміністрації  здійснюється відповідно до  вимог статті 40 Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 19.03.97 року „Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення”, Інструкції про діловодство із зверненнями громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України  від 14.04.1997 р. № 348. 
Аналіз звернень громадян свідчить, що   заявниками  оскаржувались  дії  суддів щодо  їх відводу, недовіри та упередженості суддів, на рішення, які не задовольняють скаржників, несвоєчасну видачу документів, на тяганину, про порушення, на думку заявників, суддею норм чинного законодавства.  Обгрунтованих звернень громадян до територіального управління   не надходило.
Аналітична робота в територіальному управлінні  ведеться на належному рівні, відповідно до рекомендацій, які надійшли від ДСА України. Систематично,  не рідше одного разу на квартал, аналізується робота з розгляду скарг та заяв, вивчаються причини, що породжують скарги та вживаються заходи щодо їх усунення. 
Керівництвом територіального управління  та  структурних підрозділів  відповідно до графіку ведеться особистий прийом громадян з питань  організаційного забезпечення діяльності місцевих судів.
Робота управління  та його структурних підрозділів планується на півріччя. Всі  заплановані   заходи у звітному періоді  виконано, окрім передплати на періодичні видання, а також  надання допомоги   в організації роботи у Коростишівському та Попільнянському районних судах, у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі.
 У  2010 році зусиллями  територіального управління Державної судової адміністрації в Житомирській області, за підтримки органів виконавчої влади та місцевого самоврядування,  буде продовжено  роботу по створенню належних умов для   успішного функціонування місцевих судів області по відправленню правосуддя.
Начальник територіального управління
ДСА в Житомирській області                                               В.В.Морей
Виконавець:
Ольштинська М.Ю.
Тел.:37-41-77