flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області за 9 місяців 2011 року.

1. Стан фінансового забезпечення

 

В лютому місяці 2011р. Державною судовою адміністрацією України були затверджені кошториси на 2011р. по місцевим загальним судам області КПКВ 0501040 на загальну суму 45899,6тис.грн., а саме: загального фонду-42200,0 тис. грн., спеціального фонду-3699,6тис.грн., по територіальному управлінню КПКВ    0501010 в сумі  946,5тис. грн.

 

Відповідно до Закону України  «Про Державний бюджет України на 2011 рік» всім місцевим загальним судам області доведені кошториси на 2011рік.

 

  Проаналізувавши виділене фінансування планово-фінансовим відділом було подано ДСА України потребу в додатковому фінансування по КПКВ 0501040 в сумі – 4475,7 тис. грн., по КПКВ 0501010 – 112,7тис.грн.

 

 

Впродовж 9 місяців додатково виділено фінансування по КПКВ 0501040  : за загальним фондом в сумі 808,6 тис.грн.; за спеціальним фондом в сумі 12,8тис.грн.

 

За звітний період згідно затвердженого кошторису доходів і видатків по місцевим загальним судам Житомирської області надійшло асигнувань - КПКВ 0501040 загального фонду – 29596,0тис.грн., по територіальному управлінню КПКВ 0501010 надійшло асигнувань в сумі  713,4 тис. грн.

Впродовж звітного періоду проведено розрахунки за теплопостачання, послуги  зв’язку, газопостачання, водопостачання  та   спожиту електроенергію а саме: по місцевим загальним судам на загальну суму 1039,7 тис. грн., по територіальному управлінню - 28,9 тис. грн.

В зв’язку з недостатнім фінансуванням станом на 01.10.2011р. в межах кошторисних призначень створилась кредиторська заборгованість  по місцевим загальним судам Житомирської області в сумі 697,6 тис. грн. (в т.ч. залишилась не профінансована кредиторська заборгованість 2008р. (капітальний ремонт приміщень судів) в сумі 125,8 тис.грн.), по територіальному управлінню – 6,8 тис. грн.

В червні 2011 року до ДСА України планово-фінансовим відділом зданий бюджетний запит на 2012 рік по місцевих загальних судах області та територіальному управлінні.

На реєстраційному рахунку “Депозит” станом на 01.10.2011 р. залишились  кошти  в  сумі 1297,4 тис.  грн.

 

За звітний період з спеціального фонду Державного бюджету надійшли кошти  в сумі 2158,6 тис. грн., « оплата витрат з інформаційно-технічного забезпечення розгляду справ у судах», які були використані на придбання паперу, поштових конвертів, марок, комп’ютерної техніки, заправку картриджів та ремонт комп’ютерної техніки .

Відповідно до річного плану закупівель на 2011 рік, комітетом з конкурсних торгів територіального управління було проведено три тендерні процедури а саме:

-    «закупівля у одного учасника» на придбання поштових марок для місцевих загальних судів області на загальну суму 4 514,1тис.грн., з переможцем   Житомирською дирекцією УДППЗ «Укрпошта» укладено договір;

-   «відкриті торги» на придбання послуги із забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду у загальних місцевих судах на загальну суму 637,0тис.грн., з переможцем  ДП «Інформаційні судові системи» укладено договір;

-   «запит цінових пропозицій» на придбання послуги з технічного обслуговування та ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки  на загальну суму 197,0 тис.грн., з переможцем  ПП «Сервісний центр ТОМІ» укладено договір.

Щомісячно та щоквартально  здаються звіти до управління Державного казначейства в Житомирській області  про фінансування та рух коштів по територіальному управлінню та  місцевих судах Житомирської області. Завірені казначейством копії надсилаються до ДСА України. Також  щомісяця здаються звіти до ДСА України, а саме:

  -         структура заробітної плати;

 

  -         структура щомісячного (довічного)грошового утримання;

 

  -         інформація про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соціальні виплати;

 

  -         інформація про фінансовий стан установи;

 

  -         реєстр державного нерухомого майна, переданого в оренду підприємствами та організаціями, які підпорядковані ДСА України;

 

  -         дані про стан розрахунків головних розпорядників бюджетних коштів за енергоносії та житлово-комунальні послуги.

 

2. Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення

Створення належних умов для відправлення правосуддя місцевими загальними судами області в частині їх матеріально - технічного забезпечення можливе лише при умові належного фінансування. Протягом звітного періоду  робота територіального управління була спрямована на процес впровадження комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів».

Для вирішення даної проблеми, в звітному періоді місцеві суди області забезпечено  матеріально – технічними цінностями, а саме:

- комплексами для звукозапису та протоколювання судового процесу на суму 83,33 тис. грн.,

- комп’ютерами – 23,4 тис. грн.,

- моніторами – 20,5 тис. грн.,

- системними блоками – 95,1 тис. грн.,

- джерелами безперебійного живлення – 8,1 тис. грн.,

- комплектуючими для комп’ютерної техніки – 31,9 тис. грн.,

- багатофункціональними пристроями – 22,8 тис. грн.,

- поштовими знаками (марками та конвертами) – 1413,5 тис. грн.,

- папером –199,98 тис. грн.,

- CD- дисками - 99,99 тис. грн.,

- друкованою продукцією 199,4 тис. грн.,

- канцелярськими товарами – 93,66 тис. грн.,

- господарськими товарами – 163,3тис.грн..

 З них за рахунок коштів ІТЗ забезпечено:

- комплексами для звукозапису та протоколювання судового процесу на суму 83,33 тис. грн.,

- комп’ютерами – 98,2 тис. грн.,

- моніторами – 20,5 тис. грн.,

- системними блоками – 20,3 тис. грн.,

- джерелами  безперебійного живлення – 8,1 тис. грн.,

- комплектуючими для комп’ютерної техніки - 19,2   тис. грн.,

- багатофункціональними пристроями – 22,8 тис. грн.,

- поштовими знаками (марками та конвертами) – 1060,2 тис. грн.,

- папером – 199,98 тис. грн.,

- CD- дисками -  99,99 тис. грн.,

- друкованою продукцією – 199,4 тис. грн..

- канцелярськими товарами  – 84,66 тис. грн.,

 По потребі проводиться заправка картриджів з метою забезпечення безперебійної роботи судів Житомирської області.

На теперішній час на балансі місцевих загальних судів Житомирської області знаходиться 49 одиниць серверного обладнання (додаткова потреба становить 25 одиниць). Всього у місцевих судах області та територіальному управлінні підключено 26 маршрутизаторів.

Наявна кількість комп’ютерів, що перебуває на балансі місцевих судів, складає 316 одиниць. 115 комп’ютерів, що експлуатуються в судах, є морально застарілими. На звітну дату загальна потреба в персональних комп’ютерах складає 444 одиниць.

 

  Наявна кількість систем фіксування судового процесу, що експлуатується в місцевих загальних судах області та перебуває на балансі становить 143 одиниці. З них 93 системи фіксування судового процесу на базі персонального комп’ютера, а саме: «Оберіг» - 43 одиниці та «Камертон» - 50 одиниць, а також 50 засобів фіксування судового процесу на базі цифрового магнітофону «Тритон», які є морально застарілими, з них: 43 експлуатуються у судах та 7 (у робочому стані) зберігаються на складі територіального управління оскільки у місцевих судів відсутня в них потреба. Потреба у ТЗФСП становить 9 одиниць, а також підлягають заміні на сучасні 50 одиниць ТЗФСП «Тритон». На звітну дату загальна потреба у ТЗФСП складає 59 одиниць.

 

Однією з найважливіших проблем була і залишається недостатня забезпеченість судів області комп’ютерною технікою, що значно уповільнює використання комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів» у повному обсязі. Значна частина суддів використовує в роботі особисту комп’ютерну техніку.

  На даний час  виникла нагальна потреба в модернізації серверного обладнання чи придбання більш потужного, придбання нової комп’ютерної техніки, оскільки значна її кількість морально та фізично зношені.

 

На виконання Спільної програми Європейського Союзу та Ради Європи «Прозорість та ефективність судової системи України», територіальним управлінням отримано обладнання для проведення локальної мережі в місцевих загальних судах області, що дасть можливість забезпечити всі суди області локальними мережами, що відповідають стандартам.

Відповідно до листа ДП «Інформаційні судові системи» від 29.07.2011р.         № 2137 з метою впорядкування виконання робіт та недопущення подальшого їх зриву, роботи по передачі обладнання відповідальним працівникам ТОВ «Виробнича фірма «ІНВЕКС Телеком»» та роботи по проведенню локальної мережі припинено. На даний час роботи по встановленню мережі завершені у 17 судах області.

 Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2006 року № 740 «Про затвердження Порядку ведення  Єдиного державного реєстру судових рішень» всі 25 місцевих загальних судів Житомирської області направляють в електронній формі копії судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень. За 9 місяців 2011 року місцевими загальними судами Житомирської області направлено 89843 копії судових рішень, що складає 66,8% від загальної кількості ухвалених рішень.

Територіальним управління здійснюється щомісячний контроль за кількістю направлених копій судових  рішень до ЄДРСР. Проводиться роз’яснювальна  робота  з судами щодо обов’язковості надсилання копій судових рішень ЄДРСР в електронному вигляді за допомогою засобів КП «ДЗС».
У місцевих судах забезпечено дотримання вимог щодо антивірусного захисту, при цьому першочергову увагу приділено профілактичним заходам.

 3. Забезпечення судів приміщеннями

Територіальне управління здійснює організаційне забезпечення 25 судів, що розташовані в 26 окремих приміщеннях технічний стан яких: нормальний або задовільний – 25; аварійний - 1(приміщення Брусилівського районного суду).  На звітний період середня кількість загальної площі приміщень судів що припадає на одного суддю становить 130,57 м2.

Впродовж звітного періоду територіальним управлінням  здійснено наступні заходи.

Проведено капітальний ремонт фасаду приміщення Попільнянського районного суду по вул. Б.Хмельницького,24 у смт. Попільня на загальну суму 99,4 тис. грн.

З метою забезпечення Радомишльського районного суду належним приміщенням, закуплено будівельні  матеріали і господарські товари,  та здійснено ремонт будівлі, розташованої за адресою: м.Радомишль, вул.І.Франка,4а, на загальну суму близько 88,7тис. грн. Зазначена будівля відповідно до Розпорядження КМУ від 19.09.2007р. передана до сфери управління ДСА України. На даний час суд розміщується у приміщенні, що належить до комунальної власності та не відповідає вимогам здійснення правосуддя.

З метою забезпечення Олевського районного суду належним приміщенням закуплено будівельні матеріали та господарські товари  на загальну суму близько 50,6 тис. грн. для ремонту будівлі, розташованої за адресою: м. Олевськ,

вул. Володимирська,7.

Одночасно, Червоноармійський районний суд перебуває в орендованому приміщенні, оскільки  приміщення за адресою: смт. Червоноармійськ, пров. Річний,1, передане до сфери управління ДСА України на підставі Рішення виконкому Червоноармійської районної ради, потребує капітального ремонту на загальну суму близько 2,2 млн. грн..

Також, нагальним залишається питання забезпечення Брусилівського районного суду належним приміщенням. Орієнтовна сума нового будівництва близько 5 млн. грн..

З 26 приміщень, в яких розміщуються місцеві суди Житомирської області,  на 18 приміщень отримано свідоцтво про право власності.

 По іншим приміщенням ведеться наступна робота.

Житомирський районний суд.

Приміщення перебуває у власності територіальних громад, сіл та селищ Житомирського району. Питання щодо передачі будівлі до сфери управління ДСА України буде вирішуватись на черговій сесії Житомирської районної ради;

Новоград - Волинський міськрайонний суд.

Питання оформлення прав власності на будівлю Новоград-Волинського міскрайонного суду, розташованої за адресою: м. Новоград-Волинський, вул.І.Франка,31, знаходиться на стадії  вирішення.

Попільнянський районний суд.

Ведеться робота щодо передачі з власності територіальних громад, сіл та селищ Попільнянського району у державну власність з віднесенням до сфери управління Державної судової адміністрації України адміністративної будівлі по вул. Б.Хмельницького,24 у смт.Попільня, у якій розташовано Попільнянський районний суд.

Богунський та Корольовський районні суди м. Житомира.

Свідоцтво про право власності на будівлю, в якій вони  розташовані, оформлене на Головне управління юстиції у Житомирській області, яке  відмовляє в проханні про передачу об’єкта до сфери управління Державної судової адміністрації.

Бердичівський міськрайонний суд.

Розгляд справи за №0601/2-309/11 про усунення перешкод у здійсненні права власності на приміщення Бердичівського міськрайонного суду шляхом звільнення з нього приватних адвокатів призначено Андрушівським районним судом на 21.10.11 р.

Окрім цього Андрушівський, Червоноармійський та частина Романівського  суду  знаходяться в  орендованих  приміщеннях.

Станом на 01.10.2011року державні акти на право постійного користування земельною ділянкою виготовлено на 15 ділянок, на яких розміщені  приміщення  судів.

Одночасно ведеться робота з виготовлення  державних актів на право постійного користування земельною ділянкою на якій розташовано: Брусилівський, Володарсько-Волинський, Любарський, Лугинський, Олевський районні суди, Коростенський міськрайонний (вул. Шолом- Алейхема, 13) суд та на колишнє  приміщення Баранівського районного суду  (вул. Кірова, 23).

  4. Забезпечення безпеки суддів та охорони приміщень судів

Відповідно до плану роботи територіального управління ДСА в Житомирській області впродовж 9 (дев’яти) місяців 2011 року вжито ряд заходів спрямованих на забезпечення безпеки і незалежності суддів, покращення діяльності служби судових розпорядників.

Організаційні  питання

З метою виконання вимог спільних наказів ДСА та МВС України від 06.09.2004 р. № 1003 дск “Про затвердження Інструкції про порядок організації підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорони приміщень суду ” від 12.09.2005 р. № 102/765 “Про затвердження Правил пропуску осіб до приміщень судів та на їх територію транспортних  засобів ” розроблено, затверджено та продовжують   виконуватися  ТУ ДСА та УМВС в області план спільних заходів щодо забезпечення відповідного технічного оснащення приміщень судових установ та створення в них належних умов для несення служби працівниками судової міліції.

Для використання в діловодстві впродовж звітного періоду забезпечено необхідними штампами та печатками Баранівський, Бердичівський, Корольовський, Попільнянський загальні місцеві суди а також територіальне управління ДСА України в Житомирській області.

Відповідно до плану роботи територіального управління відповідальні осіби за пожежну безпеку в міськрайонних  судах області забезпечені посвідченнями про проходження навчання по програмі пожежно-технічного мінімуму.

Територіальним управлінням вжито заходів щодо забезпечення загальних місцевих судів області юридичною літературою (кодекси, закони, періодичні видання) відповідно до їх потреб, що сприятиме оновленню наявної літератури в судах загальної юрисдикції.

В зазначений період місцеві загальні суди забезпечено суддівськими мантіями в кількості 19(дев’ятнадцять) штук та суддівськими нагрудними знаками в кількості 8(восьми) штук.

Забезпечення незалежності та безпеки суддів

Станом на 01.10.2011 року охоронна сигналізація, з виведенням на пульт центрального спостереження УДСО, працює в 15 місцевих судах, а 10 судів області оснащені автономною охоронною сигналізацією. Перезаключені всі наявні договори з охоронними структурами, що здійснюють спостереження та обслуговування охоронно-пожежної і тривожної сигналізації, встановленої в приміщеннях судів області.

17 судів загальної юрисдикції обладнано охоронно-пожежною сигналізацією, 12 з яких виведено на ПЦС УДСО при УМВС України в Житомирській області, в тому числі в 9 судах сигналізація забезпечує охо

Станом на 01.10.2011 року в приміщеннях місцевих загальних судів області встановлено та працює 117 тривожних кнопок.

Підрозділом СРСМ „Грифон" забезпечується цілодобова охорона приміщень,  безпеки і незалежністі суддів, працівників суду, учасників судового процесу під час відправлення правосуддя в Богунському, Корольовському, Бердичівському, Коростенському, Новоград-Волинському, Житомирському та в робочий час - в Баранівському, Народицькому, Любарському і Чуднівському місцевих судах.

Впродовж звітного періоду встановлено прямий (транзитний) телефонний зв’язок з міськрайвідділами внутрішніх справ в Ємільчинському, Житомирському, Коростишівському, Народицькому, Овруцькому, Романівському та Чуднівському міськрайонних судах.

На теперішній час в наявності прямий (транзитний) телефонний зв’язок з міськрайвідділами внутрішніх справ у 14 міськрайонних судах.  Проводиться подальша робота по вирішенню питань щодо встановлення прямого телефонного зв’язку з міськрайвідділами внутрішніх справ області Баранівського,  Коростенського,  Малинського, Попільнянського, Радомишльського, Ружинського, Червоноармійського та Черняхівського міськрайонних судів.

За звітний період у приміщенні Попільнянського районного суду проведено заміну 17 вікон на металопластикові. В приміщенні Овруцького суду додатково встановлено двоє металевих грат (решіток) на вікна.

У приміщенні Радомишльського районного суду встановлено охоронно-тривожну сигналізацію, а також 25 металевих грат (решіток) на вікна, 4 решітки на вхідні двері та двоє металевих дверей з металевими коробками.

Наказом начальника територіального управління ДСА України в Житомирській області від 30.06.2011 року №32 Богунський районний суд м.Житомира визначено таким, який буде розглядати справи, що мають гриф секретності «таємно» та «цілком таємно». На теперішній час територіальним управління вживаються заходи щодо виконання вимог Державної судової адміністрації України в частині утворення режимно-секторного органу в Богунському районному суді м. Житомира.

  На виконання доручення ДСА України щодо приведення приміщень судів у відповідність до вимог Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних (засуджених) за вимогою судових органів, затвердженої спільним наказом Міністерства внутрішніх справ України, Верховного Суду, Служби безпеки України від 16 жовтня 1996 року №705/37/3/17-398 (далі-Інструкція) територіальним управлінням ДСА України в Житомирській області проаналізовано стан технічного укріплення та відповідності вимогам вищевказаної Інструкції  приміщень  місцевих загальних судів області.

 

  При наданні інформації щодо судів, які можуть бути передані на обслуговування конвойним нарядам внутрішніх військ, територіальне управління керувалося п.1 абзацом 2 зазначеної Інструкції («У пунктах, де немає військових частин (підрозділів) внутрішніх військ, що здійснюють конвоювання підсудних (засуджених), ці завдання виконуються силами міськрайонних органів внутрішніх справ або охороною відповідних місць позбавлення волі»).

 

Військова частина внутрішніх військ дислокується в місті Житомирі, де розташовані Житомирський, Богунський та Корольовський районні суди м. Житомир, які, відповідно до Інструкції, можуть бути передані на обслуговування відповідної військової частини внутрішніх військ, в інших населених пунктах області підрозділи внутрішніх військ відсутні.

 

  Територіальним управлінням узагальнено та проаналізовано  основні проблеми в місцевих загальних судах області, щодо наявності, та вартості робіт  по приведенню у відповідність до Інструкції приміщень конвою та камер тримання підсудних(засуджених) та вжито заходів щодо усунення недоліків технічного укріплення приміщень, які не потребують значного обсягу фінансування.

 

Аналіз показує, що приміщення для особового складу варти є в наявності у 9 місцевих загальних судах, а саме: Андрушівський, Баранівський, Бердичівський, Богунський, Житомирський, Корольовський, Коростенський, Коростишівський та Новоград-Волинський, 4 з яких відповідають вимогам інструкції (Андрушівський, Богунський, Корольовський, Коростенський).

 

  Камери тримання підсудних є в наявності у 8 місцевих загальних судах:  Андрушівський, Баранівський, Бердичівський, Богунський, Житомирський, Корольовський, Коростишівський та Новоград-Волинський, 4 з яких відповідають вимогам  інструкції  (Баранівський, Бердичівський, Житомирський, та Новоград-Волинський).

 

  В зв’язку із браком вільної площі та неможливістю проведення технічного перепланування будівель Брусилівського, Лугинського, Любарського, Романівського, Ружинського, Червоноармійського, Черняхівського судів, в судах відсутні кімнати для конвою та приміщення для тримання підсудних.

 

  Проекти 9 будівель таких судів, як Володарсько-Волинського, Ємільчинського, Малинського, Народицького, Овруцького, Олевського, Попільнянського, Радомишльського та Чуднівського взагалі не передбачали приміщення для конвою і тримання підсудних (засуджених).

 

  Територіальним управлінням проаналізовано основні проблеми в місцевих загальних судах щодо  відсутністі камер відео-спостереження, переговорних пристроїв з постами у залах судових засідань і біля кімнат для тримання підсудних, перепланування  кімнат для тримання підсудних (засуджених), з урахуванням роздільного розміщення чоловіків та жінок, а також ізольованого тримання осіб, яким заборонено спілкування між собою,  потребують значних витрат.

 

  Орієнтовна вартість приведення у відповідність приміщень судів до вимог Інструкції становить 496 тисяч гривень.

 

  В зв’язку з обмеженим фінансуванням  в 2011 році, відповідно до затвердженого  кошторису по місцевим загальним судам області, територіальне управління позбавлено можливості усунути вищевказані  недоліки, оскільки  вони потребують додаткового фінансування.

 

  Слід зазначити, що недоліки, які мали місце, відповідно до інструкції та не потребують значних фінансових витрат, усунуті.

 

 5. Соціально-побутове забезпечення суддів ( забезпечення суддів житлом, санаторно-курортне лікування)

В контрольних списках територіального управління на поліпшення житлових умов станом на 01.10.2011 року перебуває 28 суддів місцевих загальних судів області, в тому числі – один суддя у відставці.

На підставі листів ДСА України від 09.06.10р.за №19-3576/10 та від 29.09.10р. за №19-6538/10 проведена робота щодо передачі колишнього приміщення Андрушівського районного суду, розташованого за адресою: м. Андрушівка, вул. Корольова, № 20 в комунальну власність з метою облаштування двох квартир для суддів Андрушівського районного суду, якими вони (Брагін В.І., Карповець В.В.) на теперішній час забезпечені.

  6. Стан кадрового забезпечення

Штатна чисельність працівників ТУ ДСА України в Житомирській області станом на  01 жовтня 2011 року становить 21 одиницю, фактично працює 20 державних службовців.

Протягом березня 2011 року, відповідно до наказу начальника територіального управління № 5 від 28.02.2011 року було проведено реорганізацію територіального управління.

Крім того, відповідно  до ст. 148 Закону України № 2453-VI від 07.07.2010 року  «Про судоустрій і статус суддів» за поданням голів місцевих судів призначено 2 керівника апарату суду, 4 заступників керівників апаратів судів та звільнено 3 керівників апарату суду та 1 заступника.

Проведено збір та узагальнення інформації про стан подання декларацій суддями і державними службовцями територіального управління та державних службовців апаратів місцевих загальних судів. В результаті проведеної роботи відомості про доходи за 2010 рік подали 100 відсотків державних службовців територіального управління та місцевих загальних судів. Забезпечується конфіденційність відомостей декларацій. В квітні 2011 року узагальнена інформація направлена до ДСА України.

У травні 2011 року проведено щорічну оцінку виконання керівниками апаратів місцевих загальних судів та їх заступниками покладених на них обов’язків і завдань, бланки щорічних оцінок долучені до особових справ керівників та їх заступників.

Сектором кадрової роботи проводилась організаційно-штатна діяльність, а саме: до ДСА України направлений штатний розпис територіального управління Житомирської області станом на 01.05.2011 року, 01.07.2011 року та 01.10.2011 року. Відповідно до затверджених змін до штатних розписів штатна чисельність місцевих загальних судів станом на 01.10.2011 року становить 826 одиниць, з них 152 судді, 589 державних службовців,  службовців – 33 та інших працівників –52. Фактична чисельність суддів і працівників апаратів місцевих судів станом на 01 жовтня  2011 року становить 755 одиниць, з них суддів –126, державних службовців – 546, службовців –33   та інших працівників –50.

Сектором кадрової роботи були забезпечені необхідні умови для підвищення кваліфікації суддів та працівників апаратів місцевих загальних судів Житомирської області в Національній школі суддів України.

В звітному періоді підвищили кваліфікацію 71 особа: із них –58 суддів місцевих загальних судів та 13 працівників апаратів місцевих загальних судів.

Крім того, була проведена робота щодо підбору кандидатур на навчання в Національній академії Державного управління при Президентові України, зокрема направлені матеріали 1 особи. Відповідно до листа ДСА України від 14.06.2011 року №8-3878/11 начальником управління проведені співбесіди, за результатами яких 1 кандидат рекомендований для участі у професійному відборі на навчання у Національному університеті «Харківська юридична академія імені Ярослава Мудрого»

На виконання листів Державної судової адміністрації України №13-1626/06 від 22 березня 2006 року, № 13-3477/06 від 08.06.2006 року працівниками сектору щомісячно вносяться данні до Єдиної інформаційної системи обліку суддівських кадрів. На виконання листа управління державної  Головдержслужби України в Житомирській області №01-10-4/662 від 18.09.07 року щоквартально наповнюється підсистема обліку державних службовців ЄДКС «Кадри».


7. Взаємодія із засобами масової інформації

Територіальним управлінням вживаються заходи з оперативного висвітлення інформації про свою діяльність та події, що відбуваються.

Інформація на веб - сайті територіального управління ДСА України в Житомирській області оновлюється постійно. За 9 місяців 2011 року опубліковано 15 сторінок з інформацією за 6 напрямками, в тому числі з питань фінансового, матеріально-технічного, організаційного, інформаційного та кадрового забезпечення судів загальної  юрисдикції, а також щодо діяльності управління та місцевих загальних судів області.

На веб-сайтах місцевих загальних  судів Житомирської області за 9 місяців 2011 року всього опубліковано 142 веб-сторінки щодо керівництва судів області, графіку прийому громадян, положення  про порядок організації доступу  до публічної  інформації.

 8. Стан дотримання виконавської дисципліни.

Питання виконавської дисципліни у територіальному управлінні знаходиться на постійному контролі керівництва управління.

На виконання постанов колегії ДСА України проводяться аналізи стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах та стану виконання  доручень ДСА України.

Всі контрольні документи виконуються вчасно та якісно.

Щотижня  на оперативних нарадах, керівники структурних підрозділів обовязково заслуховуються стосовно виконаної роботи та про виконання контрольних документів.

Працівниками територіального управління забезпечується листування з органами виконавської влади, установами, організаціями з питань, що належать до діяльності територіального управління, виконуються доручення керівництва, що належать до напрямку діяльності управління.

  9. Висновки

  Підсумовуючи  роботу  Територіального управління  Державної судової адміністрації України в Житомирській області  за 9 місяців  2011 року слід зауважити, що в процесі впровадження комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів» встановлено, що  однією з проблем є недостатня забезпеченість судів комп’ютерною технікою. Враховуючи моральний та фізичний знос раніше придбаної техніки, недостатність фінансування, потреба в комп’ютерній техніці постійно зростає. Наявне серверне обладнання не витримує навантаження і тому існує необхідність придбання більш потужного серверного обладнання.

Без належного фінансування неможливо вирішити питання організаційного  забезпечення судів, в тому числі необхідною технікою та засобами безпеки, приміщеннями, що відповідали б стандартам для здійснення правосуддя. Але, не зважаючи на існуючі фінансові труднощі, територіальне управління докладає максимум зусиль для створення належних умов діяльності судів.

Створення належних умов для здійснення правосуддя місцевими загальними судами області в першу чергу залежить від бюджетного фінансування в повному обсязі.

Для організаційного забезпечення діяльності місцевих загальних судів області територіальним управлінням приділяється постійна увага щодо раціонального  та ефективного використання бюджетних коштів.