Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Начальник територіального управління державної судової
адміністрації України в Житомирській області
_____________________ В.В. Морей
10 жовтня 2013 року
ДОВІДКА
за результатами позапланового вивчення стану організації діяльності
Радомишльського районного суду Житомирської області
за період 2012 та січень - серпень 2013 року
Відповідно до наказу начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області від 20.09.2013 року № 16; статей 146, 148 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 року № 2453-VI, 23 вересня 2013 року завідувачем сектору організаційного забезпечення судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА України в Житомирській області Збаражською А.М. у складі робочої групи вивчено організацію діяльності Радомишльського районного суду Житомирської області з питань організації роботи із ведення судової статистики, діловодства, архіву та розгляду звернень громадян.
1. Оранізація роботи із ведення судової статистики, діловодства,
архіву та розгляду звернень громадян
Під час вивчення роботи Радомишльського районного суду щодо організації роботи з ведення судової статистики, діловодства, архіву та розгляду звернень громадян охоплено ряд питань, а саме:
- планування роботи суду та контроль за виконанням запланованих заходів;
- оформлення та ведення номенклатури справ суду;
- своєчасність, повнота і достовірність заповнення документів первинного обліку, ведення реєстраційних і контрольних журналів;
- звернення до виконання судових рішень, у тому числі тих, що підлягають негайному виконанню;
- дотримання вимог інструкції з приймання, обліку та зберігання речових доказів;
- дотримання вимог Інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу;
- ведення архівної роботи в суді (приміщення архіву суду);
- дотримання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Дотримання строків розгляду звернень громадян. Порядок прийому громадян в суді.
Планування роботи суду та контроль за
виконанням запланованих заходів.
Планування роботи районного суду і контроль за своєчасним і якісним виконанням запланованих заходів – обов’язок голови районного суду та керівника апарату суду.
Робота Радомишльського районного суду планується по півріччям: на І півріччя 2013 року план затверджений головою суду 04.01.2013 року, на ІІ півріччя 2013 року план затверджений 01.07.2013 року. Наказом голови Радомишльського районного суду від 07.05.2013 року № 21 відповідальною за складання, ведення та виконання Планів роботи суду призначено керівника апарату суду Грищенко О.В. Плани роботи складені повно, з відмітками про їх виконання, охоплюють всі напрямки роботи суду, не носять формальний характер.
Необхідно зауважити на строках затвердження плану. План має затверджується головою суду або в.о. голови суду не пізніше останнього числа місяця, що передує звітному періоду та має бути переданий для ознайомлення та виконання працівниками суду.
Всі заплановані заходи суддями та працівниками апарату суду виконані в строки, визначені самим планом, що підтверджується відповідними відмітками та наявністю відповідних документів в нарядах згідно номенклатури справ, затвердженої на 2013 рік. Кожне виконання завдання контролюється керівником апарату суду.
В І півріччі 2013 року судом проведено ряд організаційних заходів: підведення підсумків роботи суду за 2012 рік, проведені перевірки роботи канцелярії суду в частині ведення діловодства: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; формування реєстрів простої, рекомендованої та кур»єрської пошти; видача копій судових рішень; ведення журналів, нарядів, списків справ, призначених до розгляду, обліково - статистичних карток на судові справи.
Протягом квітня 2013 року керівником апарату суду здійснено перевірку роботи канцелярії в частині ведення діловодства з кримінальних, цивільних, адміністративних справ та справ про адміністративні правопорушення.
В червні 2013 року проведено перевірку роботи апарату суду в частині ведення та обліку карток сум шкоди, завданої злочином та картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу у І півріччі 2013 року в КП «Д-3».
Результати даних перевірок були обговорені на нарадах та зборах працівників суду.
Відповідно до Плану навчання та підвищення кваліфікації працівників апарату суду протягом 2013 року проводилися семінарські заняття з працівниками апарату суду з наступних тем:
- Вивчення та обговорення ЗУ «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції»;
- Ознайомлення з функціонуванням веб –сайту суду;
- Вивчення та обговорення положень національного стандарту України «Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003»;
- Вивчення ЗУ «Про правила етичної поведінки» від 17.05.2012 року;
- Вивчення та обговорення Інструкції про порядок фіксування судового процесу технічними засобами та Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді»;
- Формування статистичної звітності про роботу суду;
- Роз’яснення вимог антикорупційного законодавства та політики;
- Дотримання вимог охорони праці та пожежної безпеки;
- Дотримання працівниками суду виконавської дисципліни.
Керівником апарату суду систематично проводяться наради, заняття та збори працівників апарату суду щодо вивчення змін в діючому законодавстві, прийняття та виконання наказів ДСА України, ВССУ, законів, рішень органів суддівського самоврядування, рішень та рекомендацій органів влади вищого рівня, обговорення Інструкцій (в наряді міститься 25 протоколів). Також проводяться тестування працівників апарату суду (наказ керівника апарату суду від 16.09.2013 року № 24 «Про проведення письмово – усного тестування між працівниками апарату суду»).
В червні 2013 року проведено практичне навчання з працівниками апарату суду по підготовці до складання в КП «Д-3» усіх форм статистичних звітів, надані методичні та практичні рекомендації щодо правильного визначення рядків статистичної звітності, заповнення електронних ОСК на судові справи, особливо в частині виконання судового рішення, результатів попереднього судового засідання, ставок судового збору, сум пред’явлення до стягнення та присудження до стягнення.
Систематично проводяться наради та заняття з суддями по роз’ясненню та вивченню змін в законодавстві, обговорення практики Європейського суду з прав людини, листів ВАСУ, строків розгляду справ, тощо (в наряді 7 протоколів). Протягом 2013 року приймалися рішення органів суддівського самоврядування з питань внутрішньої діяльності суду, покращення розгляду судових справ, дотримання розумних строків їх розгляду, виконання рішень ради суддів загальних судів, передача судових справ без здійснення автоматичного розподілу між суддями.
План про навчання суддів по підвищенню кваліфікації на 2013 рік затверджений головою суду 04.01.2013 року.
Необхідно зазначити, що в Радомишльському районному суді є Положення про збори суддів та Регламент зборів суддів (затверджене рішенням зборів суддів суду від 10.01.2013 року № 1).
Керівником апарату суду забезпечується постійне впровадження оновлень КП «Д-3», роз’яснення нововведень працівникам суду: відправка процесуальних документів учасникам судового процесу в Д-3, формування запитів РНО КПП, відправка документа на будь – яку електронну адресу, порядок надсилання інформації про осіб у кримінальних провадженнях та електронних копій судових рішень щодо осіб, які вчинили кримінальні правопорушення.
Заплановані заходи по аналітичній роботі суду виконані повністю, а саме:
- Аналіз обліково – статистичної роботи за 2012 рік та І півріччя 2013 року;
- Аналіз стану здійснення правосуддя судом в 2012 році;
- Аналіз причин скасування та зміни судових рішень за 2012 рік;
- Визначення навантаження судів по розгляду судових справ (по категорійності);
- Аналіз стану розгляду звернень громадян;
- Аналіз кількісних показників роботи суддів за 2012 та І квартал 2013 року;
- Аналіз причин порушення строків розгляду кримінальних справ, по яких підсудні утримуються під вартою за період з 01.01.2013 року по 16.06.2013 року;
- Узагальнення розгляду судом цивільних справ про видачу судових наказів та їх скасування в 2012 році;
- Узагальнення розгляду судом справ про адміністративні правопорушення за ст.. 41 КУпАП за 2012 рік;
- Аналіз стану наповнення судом ЄДРСР у І півріччі 2013 року.
Всі узагальнення містяться в номенклатурних справах.
Керівником апарату суду Грищенко О.В. здійснюється належна робота та контроль за виконанням цього напрямку роботи.
На інформаційних стендах (нового зразка) в приміщенні суду для громадян наявна довідкова інформація та інформація правового характеру. Зокрема: графік роботи Радомишльського районного суду, довідкова інформація про електронний суд (про можливість отримання учасниками процесу процесуальних документів та судових повісток у формі sms – повідомлень); список кабінетів, які розміщені на першому та другому поверхах; інформація щодо судового збору; зразки різного роду заяв; графік прийому громадян керівництвом ДСА України, ТУ ДСА України в Житомирській області, в суді; списки справ, призначених до розгляду (оновлюються кожного робочого дня суддів, які розглядають справи); правила внутрішнього трудового розпорядку, затверджені наказом голови суду від 23.06.2011 року № 19-о; правила поведінки в суді; режим роботи суду; правила пропуску осіб до приміщень судів та на їх територію транспортних засобів; оголошення про надходження апеляцій, тощо.
Інформаційні стенди оформлені належним чином. Наявна на стендах інформація суду розміщена згідно останніх оновлень законодавства.
Всі заходи виконуються відповідно до вимог Інструкції з діловодства.
Оформлення та ведення номенклатури справ суду
Номенклатура справ є обов´язковим інформаційним довідником, який складається з метою створення єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого пошуку документації за змістом і видом та їх відбору для внесення до складу Національного архівного фонду та є одним з найважливіших документів в діяльності суду.
Номенклатура справ на 2013 рік затверджена наказом голови Радомишльського районного суду Житомирської області від 16.01.2013 року, складена керівником апарату суду 26.11.2011 року, погоджена протоколом ЕК Радомишльського районного суду від 26.11.2012 року № 14, погоджена протоколом ЕПК Державного архіву Житомирської області від 16.01.2013 року №1.
Затверджена номенклатура справ суду складається з 13 розділів:
Розділ 01- організаційна робота суду;
Розділ 02 - організація діловодства в суді;
Розділ 03 - робота зі зверненням громадян;
Розділ 04 - документи по систематизації законодавства та бібліотеці суду;
Розділ 05 - судова статистика;
Розділ 06 - архівна справа;
Розділ 07 – кадрове діловодство;
Розділ 08 - документи з охорони праці;
Розділ 09 – служба судових розпорядників;
Розділ 10 – документи бухгалтерського обліку;
Розділ 11 – з інформаційних технологій;
Розділ 12 - соціальне страхування;
Розділ 13 - публічна інформація.
При огляді номенклатурних справ суду зауважень щодо невідповідності підшитих документів найменуванні самої справи не виявлено. Всі справи містять документи, які знаходяться за призначенням.
Організація ведення обліково – статистичної роботи
Ведення діловодства в суді здійснюється відповідно до:
- Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України № 68 від 27.06.2006 року зі змінами та доповненнями;
- Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348; Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року, та «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 року;
- Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду від 27.08.2010 року;
- Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 року № 168.
15 жовтня 2012 року начальником ТУ ДСА України в Житомирській області та зборами суддів Радомишльського районного суду затверджено Положення про апарат Радомишльського районного суду, в якому зазначені основні завдання та функції апарату, повноваження керівника апарату суду, структурних підрозділів та працівників апарату суду.
Наказом від 26.03.2013 року № 17 визначені функціональні обов»язки та права користувачів автоматизованої системи документообігу суду.
Наказом № 4 від 08.01.2013 року призначено осіб, відповідальних за складання статистичних звітів про роботу суду.
Наказом від 09.01.2013 року № 7 за організацію роботи канцелярії суду та програмного забезпечення КП «Д3», формування автоматичних звітів про роботу суду призначено Блоцьку О.В., Пузійчук І.М., Виноградову Т.М.
Положення про канцелярію суду затверджене наказом керівника апарату суду від 15.10.2010 року № 52.
Контроль за веденням діловодства в суді здійснює керівник апарату суду на високому рівні.
Необхідно зазначити, що діловодство в Радомишльському районному суді ведеться в програмі Д-3: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, формування реєстрів відправки поштової кореспонденції, реєстрація та заведення кримінальних, цивільних, адміністративних справ та матеріалів, справ про адміністративні правопорушення, адміністративні правопорушення, алфавітні покажчики на судові справи, ведення ОСК на судові справи, заповнення карток на осіб, вирок у відношенні яких набрав законної сили, формування контрольного журналу переданих для розгляду судді справ та журналу розгляду справ і матеріалів суддями тощо), що є позитивним результатом злагодженої роботи керівника апарату суду, працівників апарату суду та головного спеціаліста з інформаційних технологій суду.
Протягом 2012 року та 2013 року на суворому контролі тримається питання судового збору.
Щоденно забезпечується отримання виписок з казначейського рахунку щодо зарахування коштів до спеціального фонду Державного Бюджету України. Щоквартально розраховується за допомогою програми Д-3 статистичний звіт за формою № 10, який направляється до ТУ ДСА України в Житомирській області. Відповідальними особами за надходження та повернення судового збору призначено секретаря суду Виноградову Т.М. та Пузійчук І.М.(наказ № 12 від 11.01.2013 року). В ОСК на судові справи своєчасно вноситься інформація щодо сплати судового збору. При надходженні позовних заяв та матеріалів до суду інформація щодо сплати судового збору щоденно заноситься до журналів.
Журнали прошиті, пронумеровані, скріплені печаткою.
Головним спеціалістом з ІТ з участю завідувача сектору Збаражської А.М. було сформовано звіт за формою 10 «Про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в Радомишльському районному суді Житомирської області» за період за 01.01.2013 року по 23.09.2013 року.
До суду у звітному періоді надійшло 761 заява (скарга). Розрахункова сума судового збору складає 200634 грн. Фактично сплачено судовий збір по 566 заявах (скаргах) на суму 171583 грн. Повернуто судом судового збору (частина 1 статті 7 Закону України "Про судовий збір") по 5 заявах (скаргах) на суму 1634 грн. Найбільше судового збору надходило за подання позовних заяв майнового характеру.
Пільги щодо сплати судового збору мають 194 особи на суму 30250 грн., з них 7 – по справам про стягнення заробітної плати на суму 1032 грн., 84 – про стягнення аліментів на суму 9635 грн., 1- щодо спорів, пов’язаних з розглядом питань стосовно захисту прав і законних інтересів особи під час надання психіатричної допомоги на суму 115 грн., 3- про відшкодування матеріальних збитків, завданих внаслідок вчинення злочину; 39- щодо захисту прав та інтересів інших осіб, а також споживачі щодо порушення їхніх прав на суму 4281 грн., 26- інваліди І та ІІ груп на суму 6878 грн., 13- громадяни, віднесені до 1 та 2 категорії постраждалих внаслідок ЧАЕС на суму 3202 грн., 11- органи прокуратури на суму 1984 грн., 5- органи виконавчої влади та місцевого самоврядування на суму 462 грн., 5 - військовослужбовці на суму 1973 грн.
Порушень не виявлено.
Документи первинного обліку Радомишльського районного суду ведуться в електронному вигляді. Приймання документів здійснюється щоденно протягом робочого часу канцелярією суду згідно з вимогами Інструкції з діловодства.
В І півріччі 2013 року в суді перебувало:
- кримінальних справ та матеріалів -253;
- цивільних справ та матеріалів – 603;
- адміністративних справ та матеріалів -72;
- справ та матеріалів про адміністративні правопорушення -365;
- всього : 1293.
Стан діловодства в суді
В Радомишльському районному суді з 24.02.2012 року функціонує автоматизована система документообігу «Д-3». Проходження судового документообігу в суді здійснюється відповідно до вимог інструктивних та методичних матеріалів.
Робота суду в комп’ютерній програмі робить можливим оперативно та чітко обробляти інформацію на всіх ланках роботи суду на належному рівні. Крім цього, ця програма розширила можливості здійснення оперативного контролю за дотриманням вимог процесуального законодавства при розгляді справ. Більшість змін, спрямованих на її покращення, обумовлені ініціативністю керівника апарату суду та працівників апарату суду, їх бажанням удосконалити програму, зробити її більш зручною для використання та полегшення роботи працівникам суду. Зараз рух всіх видів документів в суді проходить згідно із розподілом обов’язків по роботі з програмою відповідно до структури суду та штатного розпису. У Радомишльському районному суді весь документообіг по справам здійснюється за допомогою КП "Д3". Обліково – статистичні картки ведуться лише в електронному вигляді. Заповнюються всі необхідні реквізити ОСК, саме тому труднощів при формування статистичних звітів в електронній формі за допомогою програми Д-3 не виникало. ОСК після остаточного розгляду справи роздруковуються та розміщуються в наряд № 02-13. В кінці календарного року в паперовому вигляді передаються до архіву суду.
Вибірковою перевіркою ОСК на цивільні справи в КП «Д-3» встановлено, що ОСК формуються та відмічаються як помічниками суддів так і секретарями канцелярії в електронному вигляді. В частині відкладення та перенесення розгляду справ відмітки переносяться із шаблонів процесуальних документів, які виготовляються помічниками або секретарями судових засідань в КП «Д-3», щодо наслідків розгляду справ та інших відміток – секретарями суду.
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в суді здійснюється в електронному вигляді за допомогою КП «Д-3». Журнали формуються щоденно, роздруковуються та вкладаються в наряд – теку згідно номенклатури ( №№ 02-18,02-19). Ведуться належним чином. Зареєстровані в журналі реєстрації вихідної кореспонденції вихідні листи та поштова кореспонденція суду розноситься по відповідним реєстрам: наряд № 02-17 «Реєстри на відправлену кореспонденцію» (проста, рекомендована, кур’єрська (по м. Радомишлю), внутрішньої передачі). Дані реєстри ведуться окремо одне від одного в електронному вигляді щоденно, підписуються відповідальною особою загальної канцелярії і підшиваються окремо в відповідну справу згідно номенклатури справ в хронологічному порядку. З середини квітня 2013 року формуються автоматично в КП « Д-3» конверти для відправки пошти простої та рекомендованої, що значно полегшує роботу секретарів суду з відправки вихідної кореспонденції. Інформаційні дані щодо відправки реєстрів вихідної кореспонденції заносяться до бази Д-3.
Прийом позовних заяв, скарг та інших матеріалів здійснюється старшим секретарем канцелярії відповідно до наказу керівника апарату суду № 1 від 04.01.2013 року.
До електронного архіву передаються електронні копії судових рішень з переліком матеріалів, що містяться в судовій справі. ОСК в електронному вигляді не передані до електронного архіву. Рекомендовано в кінці року ОСК записувати на компакт – диск та передавати до архіву суду.
Журнали розгляду судових справ та матеріалів ведуться в автоматичному режимі за допомогою КП Д-3. Контрольні журнали також ведуться окремо щодо кожного судді, формуються та роздруковуються з КП Д-3 в автоматичному режимі. Журнали сформовані, охайні, містять дату передачі судді та підпис судді про отримання, суть позову (справи), єдиний унікальний номер справи та кількість аркушів. Після розгляду справи в журналі робиться відмітка про наслідки розгляду справи та дату здачі справи до канцелярії суду. З початку року в контрольний журнал перенесені всі нерозглянуті справи з 2012 року окремо щодо кожного судді (в електронному вигляді).
Керівником апарату суду разом з відповідальними особами канцелярії щомісяця проводяться перевірки стану ведення контрольних журналів.
Всі журнали прошиті, пронумеровані, підписані головою суду та скріплені відбитком гербової печатки суду належним чином.
Записи в журналах ведуться охайно, порушення хронології реєстрації документів та виправлень не виявлено.
Справи в канцелярії суду оформлені належним чином, формуються по категоріям: кримінальні, цивільні, адміністративні, справи по адміністративним правопорушенням згідно Інструкції.
Реєстрація справ і матеріалів ведеться згідно з індексами, що передбачені пунктом 3.8. Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України від 27.06.06 № 68, зі змінами та доповненнями (далі Інструкції).
Справи та матеріали, нерозглянуті у 2012 році, перереєстровані на початок 2013 року згідно Інструкції з діловодства.
Алфавітні покажчики по усіх категоріях справ, реєстраційні відповідають встановленим вимогам.
Реєстрація в автоматизованій системі вхідної кореспонденції здійснюється наступним чином: вхідна кореспонденція приймається та опрацьовується користувачами автоматизованої системи, яким надано доступ до системи відповідно до їх функціональних обов′язків, реєструється в автоматизованій системі в день її надходження. Позовні заяви та справи підлягають автоматичному розподілу між суддями, які мають на час розподілу справ повноваження для здійснення процесуальних дій.
Згідно з пунктом 2.8.4 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, кожній судовій справі, що надійшла до суду та підлягає розгляду в процесуальному порядку, надається єдиний унікальний номер, який формується системою автоматично.
Реєстрація позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг, подань; реєстрації вхідних документів; обліку прийнятих факсограм ведуться згідно встановленого зразка вимог «Інструкції з діловодства …».
Повністю виконується спільний наказ ДСА України та Генерального прокурора України № 91/114 від 27.09.2012 року щодо Порядку надсилання інформації про осіб у кримінальних провадженнях та електронних копій судових рішень щодо осіб, які вчинили кримінальні правопорушення.
Виходячи з вищенаведеного, керівником апарату суду Грищенко О.В. здійснюється належний контроль за виконавською дисципліною в суді, а працівниками суду, у відповідності з вимогами Інструкції з діловодства належно виконується облік і реєстрація судових справ, а також інших матеріалів, що надходять до суду, заповнюються всі реквізити, передбачені формами обліково-статистичних карток та журналів в електронному і в письмовому вигляді, де відображається достовірна інформація відповідно до руху судових справ та матеріалів в суді.
Середньомісячне надходження справ і матеріалів на одного суддю у І півріччі 2013 року (з урахуванням штатної чисельності суддів) зменшилось на 22,91% і становило 60,78 справ і матеріалів, при загальному по області – 59,655 (у І півріччі 2012 року – 78,84 при загальному – 61,05).
Структура середньомісячного надходження справ і матеріалів на одного суддю:
- у І півріччі 2013 року:
- кримінальні справи і матеріали – 11,52;
- адміністративні справи і матеріали – 2,97;
- цивільні справи наказного, позовного, окремого проваджень – 24,85;
- справи про адміністративні правопорушення – 21,44.
- в порівнянні у І півріччі 2012 року:
- кримінальні справи і матеріали – 15,15;
- адміністративні справи і матеріали – 2,12;
- цивільні справи наказного, позовного, окремого проваджень – 29,21;
- справи про адміністративні правопорушення – 26,00;
- заяви про перегляд судових рішень –6,36.
З метою забезпечення вимог Закону України «Про доступ до судових рішень» та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 року №740 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень» Радомишльський районний суд забезпечений ключами електронного цифрового підпису для суддів та відповідальних осіб і своєчасно здійснює наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень.
Наказом № 2 від 04.01.2013 року «Про призначення відповідальних осіб» відповідальними за направлення копій судових рішень до ЄДРСР призначені помічники суддів Космалска О.А. та Науменко І.В.
Протягом даного терміну щотижнево керівником апарату суду тримається на контролі опрацювання даних щодо направлення судових рішень до ЄДРСР. Так, згідно з витягу програми Д-3 з початку року до ЄДРСР направлено 2829 копій рішень, що становить 100% направлення.
На виконання наказу ТУ ДСА України в Житомирській області від 26.04.2012 року № 19 в Радомишльському районному суді затверджено План заходів щодо запобігання і протидії корупції на 2013 рік . Заходи, передбачені Планом виконуються в повному обсязі, проходять вивчення антикорупційного законодавства, семінарські заняття з працівниками суду. Щоквартально до територіального управління подається інформація про виконання плану, яка зберігається також в наряді суду № 07-60. Робота проводиться на належному рівні.
Робота з апеляційними скаргами ведеться на належному рівні. Порушень не виявлено.Усі апеляційні скарги після їх надходження реєструються в журналі реєстрації вхідної кореспонденції та в журналі обліку заяв про апеляційне оскарження, апеляційних і касаційних скарг. Про надходження апеляційної скарги в ОСК робиться відповідна відмітка в програмі Д-3. На першій сторінці заяви про апеляційне оскарження чи апеляційної скарги проставляється штамп вхідної кореспонденції із зазначенням дати надходження документа до суду та реєстраційного номера документа. Після запису її в журналі, скарга передається судді для подальшої підготовки її для надсилання до апеляційного суду. Після надходження в суд усіх апеляційних скарг у справі або через 3 дні після закінчення строку на подання апеляційної скарги вони разом зі справою надсилаються до апеляційного суду.
Звернення до виконання судових рішень, у тому числі тих,
що підлягають негайному виконанню
Наказом від 08.01.2013 року № 6 «Про призначення відповідальних осіб» за ведення контрольних виконавчих проваджень по кримінальних справах призначено Блоцьку О.В., по цивільних справах –Виноградову Т.М.
В ході вибіркової перевірки цивільних, адміністративних, кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення встановлено, що справи звертаються судом до виконання своєчасно, а саме після набрання ними законної сили, крім випадків негайного їх виконання.
Вирок, що набрав законної сили, звертається до виконання судом не пізніше, ніж через три доби з дня набрання ним законної сили або повернення справи з апеляційної чи касаційної інстанції.
Кримінальна справа вважається закінченою після звернення до виконання вироку, ухвали, постанови і одержання повідомлення про виконання зазначених рішень.
З метою контролю за виконанням судових рішень в суді заведені контрольні виконавчі провадження по кримінальним та цивільним справам в частині звернення стягнення. Листування щодо виконання судового рішення підшивається до справи, пронумеровується та зазначається в описі документів справи.
В разі його виконання контрольне зведене виконавче провадження приєднується до матеріалів кримінального провадження. Ведення контрольних та зведених виконавчих переведень є зручним, матеріали кримінального провадження не зачіпаються та знаходяться в охайному вигляді.
За 8 місяців 2013 року заведено 26 контрольних зведених виконавчих проваджень по судових справах, перебувають на виконанні 56 контрольних зведених виконавчих провадження за 2012 рік.
Для виконання судового рішення в цивільній чи адміністративній справі, що набрало законної сили або допущено до негайного виконання, стягувачу, за його письмовою заявою, видається виконавчий лист. Судові рішення в частині стягнення судового збору звертаються до виконання в загальному порядку.
Дотримання вимог інструкції з приймання, обліку
та зберігання речових доказів.
Журнал обліку речових доказів ведеться належним чином, відповідальний працівник робить всі відповідні записи про рух речових доказів у справі.
Після реєстрації речового доказу в суді до його упаковки чіпляється бирка, на якій зазначається номер, за яким справа зареєстрована в суді та номер речового доказу, що відповідає вимогам п.17.9 Інструкції.
Відповідно до п.17.2 Інструкції, для зберігання речових доказів у суді обладнане спеціальне приміщення, стоїть сейф. Порушень не виявлено.
Дотримання вимог Інструкції щодо заповнення картки
на особу, стосовно якої судом розглянуто
кримінальну справу
Картки заповнюються на кожну особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу та щомісяця надсилаються відповідальною особою в електронному та паперовому виглядах до територіального управління в терміни, визначені Інструкцією щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу.
У разі надходження апеляцій на судові рішення, заповнені картки в електронному та паперовому вигляді надсилаються до Апеляційного суду Житомирської області, а контрольні талони – до територіального управління. На даний час до територіального управління надіслано 89 карток та 25 талонів.
Керівником аппарату суду проведений аналіз стану роботи апарату суду в частині ведення та обліку карток сум шкоди, завданої злочином та карток на особу, стосовно якої розглянуто кримінальну справу у І півріччі 2013 року, який обговорений на нараді з працівниками суду.
Ведення архівної роботи в суду
(приміщення архіву суду)
Наказом від 18.01.2013 року № 14 затверджено Положення про архівний підрозділ Радомишльського районного суду, яке схвалено ЕК архівного відділу Радомишльської райдержадміністрації .
В І півріччі 2013 року особливу увагу звернуто керівником апарату суду та архіваріусом суду на організацію роботи архіву суду та впорядкування документів в ньому згідно Інструкції.
Складено План роботи архіву на 2013 рік, передано судові справи та управлінську документацію до архіву суду за 2012 рік (графік передачі справ, затверджений керівником апарату суду від 14.01.2013 року), на підставі яких складено описи справ постійного, тривалого, тимчасового та з особового складу із зазначенням строків зберігання справ (додаток № 6 до Інструкції). Розроблено та затверджено Положення про архівний підрозділ суду, яке погоджено ЕК архівного відділу Радомишльської райдержадміністрації 17.01.2013 року.
Наказом від 03.01.2013 року № 2 створено експертну комісію суду. На даний час відбулося 3 засідання ЕК суду.
В стані затвердження знаходяться річні зведені описи справ постійного, тривалого та з особового складу, оскільки в них зазначаються повністю всі судові справи та управлінська документація, що зберігається в архіві з початку існування суду.
Ведеться в належному стані журнал обліку та надходження судових справ.
Складений паспорт архіву суду станом на 01.11.2012 року.
Для зберігання справ і документів в архіві створено відповідні умови згідно Інструкції: санітарний, світловий режими, забезпечення охоронними та протипожежними засобами, стеллажами, системою обліку архівних документів.
В архіві суду зберігаються цивільні, адміністративні, кримінальні справи та справи про адміністративні правопорушення. Також в архіві суду зберігаються справи з терміном зберігання «постійно».
Усі справи систематизуються у в»язки, на які прикріплено ярлик з вказівкою про перший та останній номери справ, які містяться у в»язці та відповідний рік. Диски звукозапису судових засідань зберігаються окремо в картонних коробках по рокам з відомостями.
Позитивною іновацією архіву суду є розроблення архіваріусом карти архіву, на якій чітко визначене місцезнаходження стендів зі справами по роках та категоріях справ, що значно полегшує пошук документів.
Судові справи, провадження по яких закінчено, та документи діяльності суду передаються в архів відповідно до Інструкції про порядок передавання до архіву суду щороку за графіком (п. 8.1 Інструкції) та складається відповідний акт та описи. Передача судових справ та управлінської документації суду за 2012 рік оформлена описами: постійного, тривалого, тимчасового та з особового складу із зазначенням строків зберігання, описи затверджені головою суду.
Архіваріусом суду постійно контролюються строки зберігання справ.
Вилучені зі знищених справ оригінали судових рішень підшиті в наряди з пронумерованими сторінками та зберігаються по рокам в окремому наряді.
Додатково необхідно вказати, що зі справ для знищення вилучаються не лише оригінали судових рішень, а й проміжні процесуальні документи, наприклад: ухвала про призначення проведення експертизи, ухвала на накладання заборони відчуження спірного майна, постанова про притягнення особи як обвинуваченого та інше разом з обкладинкою справи. З огляду на запровадження практики подачі позовів до Європейського суду з прав людини, ці документи можуть бути дуже важливими.
У архіваріуса є робоча кімната.
Видача справ з архіву для тимчасового користування здійснюється за заявою або відповідним запитом лише за резолюцією голови суду чи його заступника або керівника апарату суду та записується в журнал видачі.
У разі видачі копій судових рішень архіваріусом перевіряється, чи особа вперше отримує копію судового рішення. У разі видачі копії повторно перевіряється сплата коштів заявником з дотриманням вимог Закону України «Про судовий збір».
На стадії завершення знаходяться робота по впорядкуванню та оформленню річних зведених описів справ постійного, тривалого та з особового складу, підготовлений для затвердження акт про вилучення для знищення судових справ та документів, не внесених до НАФ, до ЕПК державного архіву Житомирської області.
Завершується робота архіваріуса суду про впорядкуванню судових справ та управлінської документації суду за минулі роки відповідно до Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затвердженої 15.12.2011 року наказом ДСА України № 168.
Акти про знищення справ зберігаються в окремому наряді.
Робота архіваріуса суду Семенчук Т.П. заслуговує відмінної оцінки, оскільки всі посадові обов»язки як архіваріуса виконуються з чітким дотриманням Інструкції про порядок передання до архіву.
Керівник апарату суду надає необхідну методичну та практичну допомогу в діяльності архіваріуса суду з метою належної роботи архіву суду у відповідності до Інструкції. Завдяки злагодженій роботі архіваріуса та керівника апарату суду архівна робота суду здійснюється на високому рівні.
Дотримання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Дотримання строків розгляду звернень громадян. Порядок прийому громадян в суді
Робота зі зверненнями громадян, що не підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства розглядаються відповідно до Законів України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення», Інструкції з діловодства із зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування.
Наказом голови Радомишльського районного суду № 8 від 10.01.2013 року затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в Радомишльському районному суді, затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом суду та Інструкцію про організацію розгляду звернень громадян в суді.
За 2012 рік до Радомишльського районного суду надходило 5 звернень громадян, які розглянуто в строк та відповідно до чинного законодавства. За 2013 рік звернень громадян не надходило. Відповіді обґрунтовані, містять повну та достовірну інформацію щодо порушеного у зверненні питання, порушень не виявлено.
Запитів на отримання публічної інформації до суду:
- у 2011 році надходило 5;
- у 2012 році – 7;
- станом на 23.09.2013 року – 2.
Інформаційні запити в переважній частині стосувалися перебування судових справ в провадженні суду та надання інформації щодо них.
Організація роботи з публічної інформації, що знаходиться у володінні суду забезпечується керівником апарату суду. Ведеться журнал реєстрації матеріалів публічної інформації та реєстраційна картка на інформаційних запит.
Щоквартально керівником апарату суду аналізується інформація щодо забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні суду та стан роботи з інформаційними запитами. Інформація розміщується на офіційному сайті та в наряді № 13-03.
Форма реєстрації звернень відповідає вимогам Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, засобах масової інформації.
Наказом голови суду від 10 січня 2013 року затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Радомишльському районному суді, графік прийому громадян керівництвом суду на 2013 рік, затверджено Інструкцію про організацію розгляду звернень громадян в Радомишльському районному суді. Порядок реєстрації звернень громадян відповідальною особою суду дотримується.
Протягом 2013 року звернення громадян до суду не надходили.
Справи по зверненням громадян сформовані вірно (для кожного звернення громадян заведена окрема справа з реєстраційним номером). Конверти зберігаються разом із зверненнями. Документи у справах розміщуються у хронологічному порядку.
Відповідальна особа вчасно раз у квартал до 5 числа наступного місяця подає звіт по зверненням до територіального управління ДСА України в Житомирській області для узагальнення. Звіти за 2012 рік та І півріччя 2013 року надано до управління без перекручень та порушень.
Робота по заповненню веб – сайту суду
Інформаційне забезпечення роботи суду здійснюється у таких напрямках:
- забезпечення роботи комп’ютерної програми "Д -3";
- забезпечення функціонування веб-сайту суду;
- забезпечення роботи систем інформаційно-правового забезпечення "Ліга", "Законодавство", доступу до інтернет-ресурсів.
У відповідності до Указу Президента України «Про заходи щодо розвитку національної складової глобальної інформаційної мережі Інтернет та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні» від 31 липня 2000 року № 928/2000, Постанови Кабінету Міністрів України від 4 січня 2002 р. № 3 «Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади», наказів Державної судової адміністрації України від 23 червня 2004 року №99/04 «Про забезпечення адміністрування та розміщення і постійного оновлення інформації на власних веб-сайтах судів та інших органів і установ судової системи у мережі Інтернет»; від 15 серпня 2007 року № 81 «Про забезпечення розміщення і постійне оновлення інформації на Веб-порталі "Судова влада України"; від 13 серпня 2009 року № 94 «Про оновлення програмних засобів офіційного веб- порталу судової влади України» відповідальним працівником суду заповнюється сторінка веб – сайту суду належним чином.
За організацію роботи з інформаційного наповнення і функціонування веб-сайту суду відповідальний головний спеціаліст з інформаційних технологій Томашевський І.В.
Наказом від 02.10.2012 року № 34 затверджено Положення про організаційне забезпечення функціонування веб – сайту суду.
Наказом від 02.10.2012 року № 35 затверджено структуру веб – сайту Радомишльського районного суду.
Щодо інформаційного наповнення веб – сторінки суду на веб – порталі судової влади України, варто зазначити, що сторінка підтримується керівником апарату суду та спеціалістом з ІТ у належному стані, присутня вся необхідна інформація для відвідувачів сайту. Сайт систематично оновлюється новинами та ведеться у відповідності з рекомендаціями рішень ради суддів загальних судів.
Налагоджена робота електронної пошти. В кінці робочого дня роздруковуються реєстри вхідної та вихідної електронної пошти.
З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» керівником апарату суду проведена значна робота по реєстрації бази персональних даних суду в Державній службі України з питань захисту персональних даних. 18.03.2013 року завершено реєстрацію баз персональних даних (КП «Д-3»), отримано свідоцтво про реєстрацію баз персональних даних серії АА № 046120.
Робота по даному напрямку організована належним чином.
Кодифікаційна робота суду
Робота суду в частині проведення систематизації та кодифікації законодавства постійно тримається на контролі.
Керівником апарату здійснюється контроль за прийняттям змін до діючих законів, нормативно – правових актів, наказів, рішень. Зміни систематизуються та роздаються помічникам суддів для обробки та внесення до контрольних кодексів суддів. Видача літератури працівникам суду проводиться по формулярах читача під підпис (на даний час заведено 13 формулярів). Належним чином ведуться журнал обліку вхідної літератури, журнал обліку актів законодавства та журнал реєстрації надходжень офіційних періодичних видань, журнал обліку матеріалів, пов»язаних з виконанням міжнародних договорів.
Наказом від 23.05.2013 року № 20 «Про розподіл обов»язків між працівниками апарату суду щодо внесення змін в контрольні кодекси суду» призначено помічників суддів Науменко І.В., Космалску О.А.
Положення про бібліотеку Радомишльського районного суду та Правила користування бібліотекою суду, затверджені наказом голови суду № 13 від 06.06.2012 року.
В Радомишльському районному суді наявні контрольні примірники Конституції України та Кодексів. Протягом І півріччя 2013 року до суду надходять періодичні видання: Голос України, Житомирщина, Юридичний вісник України, Вісник ВСУ, Вісник ДСА України, Закон і бізнес.
2. Матеріально-технічне забезпечення діяльності суду
Технічний стан приміщення суду
З 2011 року Радомишльський районний суд розміщений в цегляній двоповерховій будівлі 1971 року забудови за адресою: м. Радомишль, вул. І.Франка,4. Загальна площа будівлі 1058,2м.кв., в. т. ч підвальне приміщення 325,1м.кв. Крім того в наявності гаражі та господарські приміщення загальною площею 126,3м.кв. В будівлі відсутні сторонні організації. Приміщення суду перебуває у сфері управлінні Державної судової адміністрації України (свідоцтво на право власності - серія САС № 057888 від 03.06.2008 року).
(Будинок Правосуддя – Радомишльський районний суд)
(господарські приміщення та гаражі)
Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою - серія ЯЯ № 072648 від 26.05.2009 року. Площа земельної ділянки становить
Після проведеного капітального ремонту, приміщення відповідає переліку вимог, що пред’являються до приміщень районних (міських) судів, затвердженого ДСА України від 15.05.2003 року та погодженого Радою суддів України від 27.06.2003 року та ДБН В 2.2-26:2010 «Будинки і споруди. Суди». Зручне, комфортне приміщення, де створені чудові умови для суддів та працівників апарату суду. Крім достатньої кількості залів судових засідань, кабінетів для суддів та працівників апарату суду, канцелярій, архіву, є кімната для ознайомлення зі справами, серверна, кімнати для прокурорів, адвокатів, свідків, приміщення для судової міліції, конвою, камери для утримання підсудних та інше.
Для зручності осіб з обмеженими можливостями, біля входу в приміщення суду встановлено пандус та поруч з ним розміщено інформаційну табличку з електричним дзвоником.
Встановлено автономне газове опалення.
Всі вікна замінено на енергозберігаючі металопластикові.
Вхідні двері подвійні, металопластикові.
Суддівський корпус налічує 3 судді, кожний забезпечений окремим кабінетом. Усі працівники апарату суду також мають окремі кабінети. Радомишльський районний суд має 4 зали судових засідань, два з яких для розгляду кримінальних справ.
Всі зали судових засідань та кабінети суддів облаштовано державною символікою.
Приміщення суду є сучасним та технічно оснащеним.
(Зал судових засідань для розгляду кримінальних справ)
(Зал судових засідань для розгляду цивільних справ)
Головою суду та керівником апарату постійно вживаються заходи щодо підтримки приміщення та прилеглої території в належному стані.
Забезпечення безпеки
На виконання спільного наказу ДСА та МВС України від 06.09.2004 року № 1003 «Про затвердження інструкції про порядок організації підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорони приміщень судів», забезпечення незалежності та безпеки суддів, працівників апарату суду, охорони приміщення суду в Радомишльському районному суді поставлено на належному рівні, а саме:
а) встановлена охоронна сигналізація на все приміщення суду з виведенням на пульт централізованого спостереження;
б) в суді встановлено 8 тривожних кнопок;
в) в наявності прямий телефонний зв’язок з відділом РВ УМВС;
г) у залах судових засідань для слухання кримінальних справ встановлено металеві клітки;
д) на всіх вікнах встановлено металеві грати.
Відповідно до вимог Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних (засуджених) за вимогою судових органів, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України, Генеральної прокуратури України, Верховного суду України, Служби безпеки України від 16.10.1996 року №705/37/5/17-398 та Інструкції з організації конвоювання і взятих під варту осіб в органах внутрішніх справ України, затвердженої наказом МВС України від 20.01.2005 року №60-дск у приміщенні Радомишльського районного суду створено належні умови для підсудних та конвою, облаштовано камери для утримання підсудних та кімната для конвою, які обладнано вентиляцією. Для заїзду конвойних машин і висадки підсудних є спеціальний майданчик та окремий вхід .
( камера для утримання підсудних)
( кімната для конвою)
На виконання пункту 1 доручення Президента України від 18 січня 2013 року № 1-1/82 з метою посилення гарантій щодо провадження професійної діяльності суддів, підвищення безпеки суддів та членів їх сімей, на момент перевірки було проведено контрольне спрацювання тривожної кнопки голови суду Свінцицького Л.В. в 10год. 40хв. О 10год.44хв. на мобільний телефон керівника апарату суду зателефонували зРВ УМВС Радомишльського району, з»ясовували причину спрацювання тривожної кнопки. Група швидкого реагування прибула в 10 год. 57хв. хв. Час прибуття наряду від отримання сигналу «Тривога» до приїзду на об»єкт групи швидкого реагування становить 17 хвилини.
Послуги по забезпеченню громадського порядку та громадської безпеки в суді надаються Управлінням Державної служби охорони при УМВС України в Житомирській області.
Для перевірки представлено:
- журнал обліку перебування приміщення суду під охороною, де зазначено взяття під охорону та зняття об»єкта з охорони. Вказано прізвище відповідальної особи за здачу об»єкта під охорону;
- об»єктовий журнал реєстрації робіт апаратури охоронної сигналізації. Журнал розпочато 06.01.2009 року. Обслуговування охоронної сигналізації проводиться щомісячно. Останній запис 05.09.2013 року.
На виконання плану заходів щодо забезпечення пожежної безпеки на 2011-2015р.р. затвердженого начальником ТУ ДСА України в Житомирській області від 31.05.11р., наказом керівника апарату суду №10 від 14.01.2013 року, призначено відповідальним за протипожежну безпеку в приміщенні Радомишльського районного суду старшого судового розпорядника Матірко А.О. Слід зазначити, що робота в цьому напрямку ведеться на належному рівні.
В наявності правила, положення, інструкції та методичні рекомендації з охорони праці та пожежної безпеки.
Для перевірки представлені:
- журнал інструктажів з охорони праці; (розпочатий 01.01.2012року)
- журнал інструктажів з пожежної безпеки; (розпочатий 03.01.2012року), ознайомлення з положенням про пожежну безпеку;
- журнал обліку вогнегасників; (розпочатий 01.01.2013року). В інвентарній книзі обліку вогнегасників зазначено місце їх знаходження, облікові номери та термін їх перезарядки. Проведення останнього огляду 10.04.2013 року;
- журнал реєстрації вступного інструктажу з питань техногенної безпеки (розпочатий 01.01.2013року).
Відповідно до п.5.1.34 «Правил пожежної безпеки в Україні», в холі та коридорах, на видному місці, розміщені вогнегасники, інструкції по їх використанню та плани евакуації населення на випадок виникнення пожежі, інші корисні посилання.
Організація діяльності служби судових розпорядників
Служба судових розпорядників налічує 2 чоловіки. Старший судовий розпорядник Матірко А.О., судовий розпорядник Богданович А.А. Згідно норм комплектування судів загальної юрисдикції посадами старших судових розпорядників та судових розпорядників, затверджених наказом ДСА України від 12.07.2005 №79 – оптимальним критерієм комплектування місцевих загальних судів посадами судових розпорядників є співвідношення однієї посади судового розпорядника до двох суддів. З урахуванням зазначених норм станом на час перевірки Радомишльський районний суд укомплектований посадами судових розпорядників. Окрім того, вищезгадані норми передбачають по одній посаді старшого судового розпорядника в апараті суду. Укомплектований штатною одиницею і в цьому напрямку суд.
Судові розпорядники організовують свою роботу відповідно до: ст. 153 Закону України від 07.07.2010 «Про судоустрій і статус суддів»; Положення про службу судових розпорядників та організацію її діяльності (далі Положення), затвердженого наказом голови Радомишльського районного суду 04 листопада 2011 року; нормативно-правових актів та Інструкцій; внутрішніх посадових інструкцій. Судові розпорядники забезпечують додержання особами, які перебувають у суді, встановлених правил, виконання ними розпоряджень головуючого в судовому засіданні.
Згідно наказу ДСА України від 18.07.2011 №113, судовим розпорядникам надано право складати протоколи про адміністративні правопорушення за ч.2 ст. 185-3 КУпАП (прояв неповаги до суду).
Старший судовий розпорядник Радомишльського районного суду Житомирської області Матірка А.О. в грудні місяці 2012 року пройшов навчання в Національній школі суддів України.
На момент перевірки представлені журнали:
- Журналу ( 09-01) обліку інформації щодо забезпечення проведення судових засідань, виконання розпоряджень суддів та керівників суду. Усього за 9 місяців 2013 року судовими розпорядниками Радомишльського районного суду отримано та фактично виконано 1469 заявок на забезпечення проведення судового засідання. Найбільше судові розпорядники суду залучалися до участі в цивільних справах, а найменше – до участі в адміністративних (в тому числі і по справах про адмінправопорушення);
- журналу обліку матеріалів про адміністративні правопорушення.
За період, що аналізується, скарги на дії судових розпорядників Радомишльського районного суду не надходили. Жоден судовий розпорядник до дисциплінарної відповідальності не притягувався.
В наявності всі нормативні акти щодо роботи служби судових розпорядників. Вся документація ведеться належним чином.
Відповідно до показників аналізу можна стверджувати, що судові розпорядники при виконанні своїх обов’язків неухильно дотримуються вимог законодавчих, нормативно-правових та інструктивних матеріалів, які регламентують їхню діяльність. Сумлінно виконують свої посадові обов’язки, передбачені Положеннями та посадовою інструкцією. Зауважень та порушень не виявлено.
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ:
На підставі вивчення стану організації діяльності Радомишльського районного суду Житомирської області за період 2012 та січень - серпень 2013 року, робоча група ТУ ДСА України в Житомирській області прийшла до висновку, що організація роботи Радомишльського районного суду відповідає вимогам Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та іншим нормативно-правовим актам України та налагоджена на високому рівні.
· Робота Радомишльського районного суду Житомирської області заслуговує відмінної оцінки. Усі заходи, заплановані у звітному періоді, виконані у встановлені строки.
· Головою суду та керівником апарату Радомишльського районного суду організаційне забезпечення діяльності та ефективне керівництво роботою суду здійснюється на високому рівні.
· Керівник апарату постійно слідкує за змінами в законодавстві та впроваджує їх у своїй роботі. Контролює та знає кожну ділянку роботи апарату суду.
· Позитивним досвідом у веденні діловодства в програмі Д-3 є використання шаблонів процесуальних документів для автоматичного заповнення даних, розроблених головним спеціалістом з інформаційних технологій Радомишльського районного суду Житомирської області разом з керівником апарату та працівниками суду.
· Апарат суду працює злагоджено, ініціативно, запроваджує нововведення для удосконалення своєї робити.
Голові суду та керівником апарату Радомишльського районного суду обговорити дану довідку на оперативній нараді.
Керівник робочої групи
заступник начальника управління Т.Г. Барабащук
Члени робочої групи
Завідувач сектором організаційного
забезпечення діяльності судів, судової
статистики та інформаційних технологій А.М. Збаражська
начальник відділу матеріально–технічного
та господарського забезпечення,організації
діяльності служби судових розпорядників Г.В. Янчук