Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
04 жовтня 2024 року о 10-00 год. відбувся вебінар, присвячений проблемним питанням, що виникають під час складання номенклатури справ та в процесі роботи з архівом за участю заступника начальника відділу формування НАФ та діловодства Державного архіву Житомирської області Тетяни Гаращук, працівників територіального управління ДСА України в Житомирській області та відповідальних за ведення архівної справи в місцевих загальних судах Житомирської області.
В ході навчання розглянуті зміни до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2012 року № 578/5, що внесені наказом Міністерства юстиції України від 04 січня 2024 року № 40/5.
Учасники навчального семінару обговорили також наступні теми:
📍1. Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовка до передавання на архівне зберігання.
📍2. Номенклатура справ ― етапи її створення та подання на розгляд ЕПК. Проблемні питання щодо формування документів постійного зберігання та з кадрових питань (особового складу).
📍3. Впорядкування документів постійного зберігання, з кадрових питань (особового складу), складання та оформлення описів справ.
Протягом вебінару відбулося активне спілкування та обговорення проблемних питань, які виникають в роботі архівних підрозділів судових установ під час воєнного стану, в тому числі щодо найпоширеніших помилок, яких припускаються під час розроблення номенклатур справ, положень про експертну комісію та архівний підрозділ, тощо.
Заступник начальника відділу формування НАФ та діловодства Державного архіву Житомирської області Тетяни Гаращук звернула увагу присутніх на необхідності забезпечення, відповідно до вимог чинного законодавства, належного ведення діловодства в умовах воєнного стану.