Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
10.06.2013 року відбулася нарада керівництва та співробітників територіального управління ДСА України в Житомирській області з керівниками апаратів місцевих загальних судів області.
На нараді були присутні:
- начальник управління – Морей В.В.;
- заступник начальника управління – Барабащук Т.Г.;
- начальник відділу матеріально – технічного та
господарського забезпечення, організації діяльності служби
судових розпорядників Янчук Г.В.;
- головний спеціаліст сектору організаційного забезпечення
діяльності судів, судової статистики та інформаційних
технологій Ярошук Т.В.;
- завідувач сектору кадрової роботи Бабіченко Д.В.;
- провідний спеціаліст відділу матеріально – технічного та
господарського забезпечення, організації діяльності
служби судових розпорядників Драган Г.В.;
- технік ДП «ІСС» Войтко С.О.;
- керівникі апаратів місцевих загальних судів Житомирської області
Основні питання та проблеми, які були обговорені на нараді.
1) Начальника управління – Морея В.В., який проінформував про перші позитивні зміни в роботі судів, пов’язані з впровадженням у 2013 році ранжування роботи судів по вирішенню тих чи інших питань. Повідомив результати ранжування за останній місяць. На запитання Морея В.В. яка Ваша думка про ранжування, керівники апаратів відповіли схвально, що стимулює в роботі.
Також начальник управління звернув увагу щодо необхідності вчасно та повно надавати інформацію на запити прокуратури, УМВС України та на інші запити, які надходять від організацій. Щоб контролювати вчасність реєстрації , атоматичного розподілу та передавання судді справ, в яких особа перебуває під вартою.
Також начальник управління довів до відома, що відповідно до Рішення Ради суддів від 05.06.13 р. Державним підприємством «Інформаційні судові системи» було проведено моніторинг стану інформаційного наповнення веб-сайтів загальних судів та ознайомив з його результатами присутніх, вказавши які суди не розміщували інформацію на веб-сайтах. Наголосив на необхідності постійно наповнювати веб-сайти, а також належного та повного надсилання судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень.
Морей В.В. повідомив, що буде здійснюватись поставка техніки відеоконференцзв’язку. Зауважив, що на даний момент система відеоконференцзв’язку встановлена в 6 судах, а до липня 2013 р. планується поставити техніку всім судам області. Звернув увагу керівників апаратів що поставлену техніку не розкомплектовувати, необхідно організовувати збереження даної техніки, адже керівники апаратів несуть персональну відповідальність за це, будуть здійснюватись перевірки. Також зазначив, що необхідно більше використовувати відеоконференцзв’язок в роботі.
Також начальник управління наголосив про необхідність взяти під контроль виконання постанов суду у справах про адміністративні правопорушення. З цього приводу 29.04.13 р. відбулось розширене засідання колегії керівників правоохоронних органів та органів контролю за участю голови Апеляційного суду Житомирської області, на якій зверталась увага на проблему низького рівня відшкодування адміністративних штрафів. З цього питання Державна судова адміністрація України та Державна податкова служба України видали спільний наказ від 26.02.13 р. № 30/44 про затвердження Порядку надання судам загальної юрисдикції інформації про реєстраційні номери облікових карток платників податків боржників та стягувачів. З цього приводу сьогодні відбудеться відеоконференція о 15:00 годині.
Зазначив, що Державною судою адміністрацією України було затверджено порядок видачі посвідчень працівникам апаратів місцевих та апеляційних судів, відповідно до якого територіальним управлінням розпочато роботу по виготовленню посвідчень. Для детального висвітлення питання, начальник управління Морей В.В. надав слово Янчук Г.В., відповідальній за виготовлення посвідчень.
2) Начальника матеріально – технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників - Янчук Г.В., яка повідомила, що відповідно до згаданого наказу, була затверджена Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів.
Янчук Г.В. вказала, що заявки на виготовлення бланків посвідчень всіма місцевими судами надана. Посвідчення вже надруковані, і керівникам апаратів необхідно поставити на їх бланках свій підпис та відбиток гербової печатки суду. Кожному керівнику апарату буде видано жернал для обліку посвідчень. Янчук Г.В. повідомила, що всі посвідчення виготовлені за зразком встановленим інструкцією. Знищення старих посвідчень оформлюється актом на знищення, для цього за наказом голови суду створюється спеціальна комісія. Якщо особі посвідчення видається вперше, її необхідно ознайомити з інструкцією, а при видачі нового – необхідно повертати старе посвідчення. Облік та зберігання посвідчень за наказом голови суду покладається на відповідальну особу, яка повинна кожного року робити звіт. Також зазначила, що посвідчення керівнику апарату та заступнику керівника апарату видається за підписом начальника територіального управління ДСА України в Житомирській області, а всім іншим працівникам – за підписом керівника апарату.
Янчук Г.В. звернула увагу на економнішому використанню матеріально-технічних цінностей. На даний момент проблем по отриманню потреб судів в матеріально – технічних цінностях немає.
3) Заступник начальника управління – Барабащук Т.Г. звернула увагу на те, що буде здійснюватись поставка великого об’єму комп’ютерної техніки, керівники апаратів, як відповідальні особи будуть її отримувати, тому велике прохання не розкомплектовувати дану техніку.
Також Барабащук Т.Г. зазначила, що необхідно щомісячно надавати інформацію по списанню знаків поштової оплати, товарно-матеріальних цінностей. Зазначила, що покращилась ситуація по наданню документів на оплату комунальних послуг. Відповідно до результатів ранжування, несвоєчасно надаються накази по заробітній платі. Також Барабащук Т.Г. звернула увагу на те, що внесені зміни до Закону України «Про оплату праці», за яким розрахунок призвільнені відбувається в той же день або на наступний, в разі невиконання законодавства передбачені штрафні санкції.
Барабащук Т.Г. звернулася до керівників апаратів з проханням використовувати матеріальні цінності в економному режимі, оскільки фінансування відбувається з спеціального фонду. Папір закуповуватись не буде, поки не проведемо тендер, тому використовувати також в економному режимі. Стосовно заробітної плати, все залишається без змін.
4) Провідний спеціаліст відділу матеріально – технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників - Драган Г.В. повідомила, що суди отримали телевізійні приймачі. На запитання Драган Г.В. чи всі отримали телевізійні приймачі, всі керівники апаратів відповіли, що отримали. Драган Г.В. зазначила, що на отриманій техніці необхідно поставити інвентарні номери, коли надійде накладна з Києва. Драган Г.В. зазначила, що вся комп’ютерна техніка буде поставлена протягом червня-липня 2013 року. Також наголосила, що техніка є тендерною, її не розкомплектовувати.
Заступник начальника Барабащук Т.Г. звернула увагу на те, що дану техніку буде перевіряти територіальне управління, Рахункова палата ВРУ. Крім того, дану техніку необхідно більше використовувати в роботі.
На запитання керівника апарату Черняхівського районного суду що якщо у суді не буде необхідності використовувати відеоконференцзв’язок, заступник начальника Барабащук Т.Г. пояснила, що необхідно буде пояснити причину не використання техніки, вона повинна бути налаштована та використовуватись у разі необхідності.
Керівник апарату Чуднівського районного суду повідомила що не охороняється приміщення суду. Янчук Г.В. відповіла, що договір на охорону підписаний, 18.06.2013 р. приміщення суду мають забрати під охорону.
Заступник начальника Барабащук Т.Г. звернула увагу керівників апаратів, що необхідно перевірити охорону суду, оскільки буде поставлена комп’ютерна техніка.
Керівник апарату Червоноармійського районного суду повідомила, що в суді під час грози вийшла з ладу охоронна сигналізація і після її ремонту вона стала дуже чутлива і реагує на найменші вібрації. Янчук Г.В. відповіла, що термін роботи пристроїв може закінчуватись, і їх треба міняти, тому за умови виявлення будь-яких неполадок, суди повинні повідомляти про це територіальне управління, і ми далі буде приймати міри по їх усуненню.
Керівник апарату Житомирського районного суду також зазначила , що в суді вийшла з ладу зливова каналізація, і при сильних сливах затоплюється підвал. Барабащук Т.Г. вказала, що буде закуплено необхідні каналізаційні труби, та фірма яка здійснює продаж, також надає послуги щодо їх встановлення та ремонту.
5) Начальник управління – Морей В.В. підвів підсумки наради, вказавши що головним завданням на цей рік є забезпечення судів комп’ютерною технікою, а фінансування на інші видатки, тобто закупівля паперу, стелажів, канцтоварів та на інші потреби суду планується в кінці року. Тому поки що необхідно використовувати матеріальні цінності в економному режимі.