Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом звітного періоду до територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області надійшло 46 звернень. Начальником територіального управління на особистому прийомі в звітному періоді звернення не розглядалися.
Із загальної кількості звернень, які надійшли на розгляд: 19 скарг, 27 заяв. Пропозицій та колективних звернень не надходило. Повторних звернень не було.
За аналогічний період 2023 рік до територіального управління Державної судової адміністрації в Житомирській області надійшло 51 звернення громадян.
Аналіз статистичних даних про надходження звернень громадян у 2023 році свідчить про те, що їх кількість зменшилась на 5.
Серед основних питань, що порушували громадяни в своїх зверненнях протягом звітного періоду, зокрема, було: на тяганину при розгляді справ, на судові рішення, також розглядались й інші питання.
Всі звернення розглянуто в установлений законодавством термін та надано вичерпні обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями питань, зазначених у скаргах та заявах.
На кінець звітного періоду нерозглянутих звернень не залишилося.
До загальних місцевих судів Житомирської області за ІІІ квартал 2024 року на розгляд надійшло 311 звернень
Із загальної кількості звернень переважну більшість складають заяви та пропозиції – 284 та 27 скарг, повторних звернень не було, колективних звернень не надходило.
За попередній аналогічний період 2023 року на розгляді в загальних місцевих судах Житомирської області знаходилося 156 звернень, що свідчить про збільшення на 155 звернень.
В місцевих судах проводяться заходи щодо поліпшення стану справ, які спрямовані на забезпечення своєчасного і повного розгляду звернень громадян. Відповідальними за стан роботи зі зверненнями громадян у всіх судах визначені конкретні працівники, з якими проводяться навчання з підвищення їх професійних знань. Спрямовуються зусилля на проведення важливих організаційних заходів, систематичного вивчення стану організації роботи з розгляду звернень громадян, а отримані результати, з метою усунення виявлених недоліків та причин надходження скарг, обговорюються на оперативних нарадах, семінарських заняттях.
Всі звернення розглянуто у встановлений законодавством термін. Заявникам надано вичерпні відповіді з роз’ясненням питань, зазначених у скаргах та заявах.
На кінець звітного періоду нерозглянутих звернень не залишилось.
Більшість звернень надходило на тяганину при розгляді справ, на порушення процесуального законодавства та судові рішення. У ході перевірок виявлено, що тривалий розгляд справ обумовлений причинами, які не залежали від суддів (неявка учасників процесу, заявлені клопотання, не доставка підсудних, призначення експертиз тощо).
Звернень, які повернуто або залишено без розгляду з причин неналежного оформлення відповідно ст. 5 Закону України “Про звернення громадян”, не було.
По всіх зверненнях місцевими загальними судами Житомирської області проводились перевірки, громадянам надавались обґрунтовані, вичерпні письмові відповіді з роз’ясненням і посиланням на норми закону.
Організація роботи зі зверненнями в судах ведеться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об‘єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348, наказу ДСА України від 27 червня 2006 року № 69 „Про затвердження Інструкції про порядок роботи зі зверненнями громадян, їх особистого прийому в органах державної судової адміністрації”.
Територіальним управлінням ДСА України в Житомирській області та місцевими загальними судами області щоквартально аналізується стан організації роботи з розгляду звернень громадян, вивчаються причини, які їх породжують та вживаються заходи щодо усунення.
Здійснюється контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Інформація стосовно роботи з розгляду звернень громадян обговорюється на оперативних нарадах територіального управління.