flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Процедура UA-2023-09-07-012133-a

 

Територіальне управління Державної судової адміністрації

України в Житомирській області

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик Послуги з заправки та відновлення картриджів, ремонту друкуючих пристроїв, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Послуги з заправки та відновлення картриджів, ремонту друкуючих пристроїв код ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором:                               

UA-2023-09-07-012133-a 

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

 

Технічні характеристики та якість надання послуг визначено виходячи із гарантування Учасниками використання якісних і сертифікованих матеріалів для заправки і відновлення картриджів та нових і якісних комплектуючих для поточного ремонту. Кількість заправки та відновлення картриджів розраховувалась виходячи з наявної кількості принтерів і багатофункціональних пристроїв, що використовуються працівниками судів для друку документів та збереження тенденції у використанні даних послуг.

       Послуги повинні надаватися якісно, вчасно та з дотриманням вимог, норм і правил України з охорони праці, пожежної безпеки, санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища та збереження майна Замовника.

До складу послуг, які є предметом закупівлі входять послуги із заправки картриджів та відновлення картриджів, а також послуги з ремонту друкуючих пристроїв.

Послуги із заправки картриджів повинні включати в себе:

- повне розбирання та очистку під тиском всіх вузлів картриджу;

- очистку та полірування фоторецепторного барабану;

- нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;

- очищування магнітного валу та валу первинного заряду;

- очищування та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів;

- заміну ракельного ножа;

- наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми;

- заміну конторольного чіпа (при наявності).

Послуги із відновлення картриджів повинні включати в себе:

- повне розбирання та очистку під тиском всіх вузлів картриджу;

- заміну фоторецепторного барабану, ракельного ножа, валу первинного заряду, магнітного валу та дозуючого леза;

- нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;

- очищування та змащування струмопровідними мастилами   електричних контактів;

- наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми;

- заміну конторольного чіпа (при наявності).

Послуги з ремонту друкуючих пристроїв можуть включати в себе: ремонт вузла подачі, заміну термопрокладки, заміну термоплівки (тіфлона), термомастила, заміну гумового валу, заміна драм-юніта, заміна термопічки, вузла проявки, заміна масляної прокладки фьюзера.

            Вимога до якості друку:

- при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів мають використовуватись виключно якісні матеріали;

- картриджі перевіряються представниками Замовника і Учасника на якість друку до і після надання послуг;

- після заправки в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера, друк - контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг, крапок і рисок;

- після здійснення заправки або відновлювання повинно проводитись тестування на друкуючому пристрої Замовника. Картридж повинен бути опломбований та упакований у герметичний світлонепроникний пакет із тестовою сторінкою, мати на корпусі фірмову наклейку з відмітками про надані послуги та датою надання послуг.

 

Перелік послуг:

Найменування друкуючого пристрою

Кількість заправок (заправка+чіп)

Кількість відновлень (заміна фотовала)

Кількість відновлень (заміна фотовала, ракеля,чіпа)

Кількість замін леза дозування

Кількість

послуг з заміни термоплівки(тіфлона),термомастила /заміна масляної прокладки фьюзера

HP 135а

30

10

8

-

-

HP 2055x

20

4

4

4

-

Samsung 4200,4220, 3051

6

-

-

-

-

Xerox 3250

4

1

-

-

-

KYOCERA P2040dn, M2040dn, M2135dn

240

-

-

-

15/30

OKI MB472

-

-

5

-

 

-

Xerox 3345

-

-

4

-

-

Kyosera m5521c

4

-

-

-

-

OKI B410d, B401d, B411d, B430dn

14

-

-

-

-

HP Color CM4730 MFP

4

-

-

-

-

Xerox C123

1

-

-

-

-

OKI C5700 COLOR

6

-

-

-

-

Всього:

329

15

21

4

15/30

Кількість послуг – 414 послуги

 

Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.  При розрахунку  очікуваної вартості  закупівлі Замовник керується Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної  методики визначення  очікуваної вартості  предмета закупівлі»  використовуючи метод визначення очікуваної вартості  при  моніторингу ринкових цін. Вартість закупівлі  визначено, виходячи з наявної кількості пристроїв на балансі ТУ ДСА У в Житомирській області потреби в послугах  у місцевих загальних судах Житомирської області, визначеної в порівнянні з минулим роком,  коливання  ринкових цін на дані послуги  та розміром бюджетних призначень   визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2023р. 

Очікувана вартість становить  - 265680,00 грн. 

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 265680,00 грн. з ПДВ.