flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації

ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

Територіальне управління Державної судової адміністрації України   

в Житомирській області

 

 

 

                                          НАКАЗ

 

12 лютого 2020  року                        №  6                                   м. Житомир

 

Про внесення змін до наказу

від 11.06.2012 року № 28

«Про порядок відшкодування фактичних витрат

на копіювання або друк документів, які надаються

запитувачам інформації»

 

 

Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію»,  постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 року № 4 «Про внесення змін до граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» та пункту 4.17 Положення про порядок  організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області, затвердженого наказом начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області від 25 травня 2011 року № 28, та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації,

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Внести зміни до Інструкції про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації, виклавши в редакції, що додається.

 

  1. Відділу організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики ТУ ДСА України в Житомирській області довести цей наказ до відома керівників структурних підрозділів територіального управління.

 

Начальник  територіального

управління                                                                                          В.В.Морей

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ ТУ ДСА України

в Житомирській області    

12.02.2020 року № 6

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації

  1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 року № 4 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації територіальним управлінням Державної судової адміністрації України (далі - ТУ ДСА України в Житомирській області).

 

  1. Структурний підрозділ, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою відділ організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики ТУ ДСА України в Житомирській області про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
  2. Відділ організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики ТУ ДСА України в Житомирській області не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності управління заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
  3. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності управління на підставі отриманої заявки (додаток 1) здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 2), оформляє рахунок за формою (додаток 3) та упродовж одного робочого дня передає його до відділу організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики управління для надання його запитувачу інформації.
  4. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 року N 4.

 

  1. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
  2. Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Житомирській області від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою відділ організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики з зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в області.

 

  1. Відділ організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА України в Житомирській області про отримання інформації щодо оплати повідомляє про даний факт підрозділ, що готує запитувану інформацію.
  2. Інформація відповідним підрозділом, у виконанні якого є запит, надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

 

  1. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 3) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Житомирській області, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності управління повідомляє службовою запискою відділ, у якого перебуває запит та відділ організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заявка на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

 

 

 

Додаток 1

до Інструкції

(пункт 4)

 

 

ЗАЯВКА №__________

від «___»____________20___року

на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів,

 що надаються за запитом на інформацію

_____________________________________________________________________________ (назва документа)

_____________________________________________________________________________

(найменування структурного підрозділу, в якому знаходиться запитувана інформація)

_____________________________________________________________________________

 

Запитувач (прізвище та ініціали запитувача – для фізичної особи, найменування запитувача – для юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи, адреса, телефон)

 

 

 

Послуга, що надається

Кількість сторінок

копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк) *

 

 

копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк) *

 

 

копіювання або друк документів будь-якого формату, якщо у документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк) *

 

 

* За відсутності даних ставиться прочерк.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

(пункт 4)

 


ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України
від 13 липня 2011 р. № 740
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 15 січня 2020 р. № 4)

ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

Послуга, що надається

Граничні норми витрат

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

 

__________
Примітка


Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання, сканування або друку документів.

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

Пункти 4,10

 

Рахунок

 

 

 

 

Отримувач:

 

Код отримувача:

ТУ ДСА України в Житомирській області

 

26278626

 

Реєстраційний рахунок:

 

UA308201720343181001100000277

Банк отримувача:

 

ДКС України м.Київ

 

 

 

РАХУНОК №__________

від «____» _____________20____ року

 

Платник:

 

 

 

 

 

 

Назва

Вартість виготовлення

1 сторінки, грн

Кількість сторінок,

шт.

Ціна, грн

Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

 

 

 

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

 

Усього до сплати:

 

 

 

 

(сума словами)

 

 

 

 

Бухгалтер

 

 

 

 

 

 

 

(підпис)

 

(посада, ініціали (ініціал імені), прізвище)

 

 

Витрати на копіювання,

сканування та друк документів,

 що надаються за запитом на інформацію

  

Послуга, що надається

Кількість сторінок

копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

копіювання або друк документів будь-якого формату, якщо у документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)

 

0,4 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Примітка: Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання, сканування або друку документів.