Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Територіальне управління Державної судової адміністрації України
в Житомирській області
НАКАЗ
12 лютого 2020 року № 6 м. Житомир
Про внесення змін до наказу
від 11.06.2012 року № 28
«Про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів, які надаються
запитувачам інформації»
Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 року № 4 «Про внесення змін до граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» та пункту 4.17 Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області, затвердженого наказом начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області від 25 травня 2011 року № 28, та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації,
НАКАЗУЮ:
Начальник територіального
управління В.В.Морей
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ТУ ДСА України
в Житомирській області
12.02.2020 року № 6
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
|
Додаток 1 до Інструкції (пункт 4) |
ЗАЯВКА №__________
від «___»____________20___року
на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію
_____________________________________________________________________________ (назва документа)
_____________________________________________________________________________
(найменування структурного підрозділу, в якому знаходиться запитувана інформація)
_____________________________________________________________________________
Запитувач (прізвище та ініціали запитувача – для фізичної особи, найменування запитувача – для юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи, адреса, телефон)
|
|
Послуга, що надається |
Кількість сторінок |
копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк) *
|
|
копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк) *
|
|
копіювання або друк документів будь-якого формату, якщо у документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк) *
|
|
* За відсутності даних ставиться прочерк.
Додаток 2
(пункт 4)
|
ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається |
Граничні норми витрат |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
__________ |
|
Додаток 3
Пункти 4,10
|
Отримувач:
Код отримувача: |
ТУ ДСА України в Житомирській області
26278626
|
Реєстраційний рахунок:
|
UA308201720343181001100000277 |
Банк отримувача:
|
ДКС України м.Київ |
|
|
РАХУНОК №__________
від «____» _____________20____ року
Платник: |
|
|
|
|
Назва |
Вартість виготовлення 1 сторінки, грн |
Кількість сторінок, шт. |
Ціна, грн |
Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію |
|
|
|
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Усього до сплати: |
|
|
|
|
(сума словами) |
|
|
|
Бухгалтер |
|
|
|
|
|
|
(підпис) |
|
(посада, ініціали (ініціал імені), прізвище) |
Витрати на копіювання,
сканування та друк документів,
що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається |
Кількість сторінок |
копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)
|
0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)
|
0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
копіювання або друк документів будь-якого формату, якщо у документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)
|
0,4 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Примітка: Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання, сканування або друку документів.