flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка перевірки Ружинського районного суду Житомирської області

 «ЗАТВЕРДЖУЮ»

Начальник  територіального управління          державної судової

адміністрації України в Житомирській         області

                   _____________________ В.В. Морей

                                                                                                            2015 року

 

 

       Відповідно до наказу начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області від 12.05.2015 року № 10; статей 146, 148 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 року № 2453-VI,  20 травня 2015 року було вивчено стан організації діяльності Ружинського районного суду Житомирської області комісією у складі: заступника начальника управління ТУ ДСА України в Житомирській області Барабащук Т.Г., завідувача сектором організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій – Моштук Т.В.,завідувача сектором кадрової роботи – Бабіченко Д.В., начальника відділу матеріально – технічного та господарського забезпечення,організації діяльності служби судових розпорядників – Янчук Г.В., провідного спеціаліста відділу матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників – Драган Г.В.

 

 

1. Організація роботи із ведення судової статистики,

діловодства, архіву та розгляду

звернень громадян

 

        Під час вивчення роботи Ружинського  районного суду  щодо організації роботи з ведення судової статистики, діловодства, архіву та розгляду звернень громадян охоплено ряд питань, а саме:

 

-   планування роботи суду та контроль за виконанням запланованих заходів;

-   оформлення та ведення номенклатури справ суду;

-   організація ведення обліково – статистичної роботи;

-   своєчасність, повнота і достовірність заповнення документів первинного обліку, ведення реєстраційних  журналів;

-   формування судових справ, дотримання строків передачі справ до канцелярії суду;

-  звернення до виконання судових рішень, у тому числі тих, що підлягають негайному виконанню;

-  дотримання вимог Інструкції з приймання, обліку та зберігання речових доказів;

-  дотримання вимог Інструкції щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження;

- інформаційне забезпечення роботи суду (в т.ч. бібліотеки та їх наповнення, зокрема  періодичними (газетами, журналами) та спеціалізованими виданнями, використання інших інформаційних ресурсів). Кодифікаційна робота. Ведення веб- сайту суду.

-  дотримання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Дотримання строків розгляду звернень громадян. Порядок прийому громадян в суді;

 

Планування роботи суду та контроль

за виконанням запланованих заходів.

 

У своїй діяльності апарат суду керується Положенням про апарат   Ружинського районного суду, яке затверджено рішенням зборів суддів ( протокол від 15.10.2012 р.) та погоджено начальником ТУ ДСА України в Житомирській області 15.10.2012 року.

Планування роботи районного суду і контроль за своєчасним і якісним виконанням запланованих заходів –  обов’язок голови районного суду та керівника апарату суду.

Плани роботи Ружинського районного суду складаються керівником апарату суду на півріччя та затверджуються головою суду: на І півріччя 2014 року -  затверджений головою суду 26.12.2013 року, на І півріччя 2015 року -  затверджений головою суду 29.12.2014 року.

Плани роботи містять наступні розділи: заходи по організаційному забезпеченню; заходи по аналітичній роботі; заходи по фінансовому та матеріально - технічному забезпеченню; заходи по кадровому забезпеченню діяльності судів; заходи по інформаційному забезпеченню.

Всі плани роботи складені та підписані керівником апарату суду. Всі працівники суду ознайомлені з ними під підпис.  Плани роботи складені повно, з відмітками про їх виконання, охоплюють всі напрямки роботи суду, не носять формальний характер. За 2014 рік  всі заплановані заходи виконанні.

Плани робіт зберігаються в  номенклатурній справі № 1-6  «Плани  роботи суду  та документи  щодо їх виконання». В цьому ж наряді №1-6 зберігаються й  протоколи оперативних нарад, що є порушенням.

Керівнику апарату вказано на заведення окремої номенклатурної справи для протоколів оперативних нарад.

 

      

Оформлення та ведення номенклатури справ суду.

 

         Номенклатура справ є обов´язковим інформаційним довідником, який складається з метою створення єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого пошуку документації за змістом і видом та їх відбору для внесення до складу Національного архівного фонду та є одним з найважливіших документів в діяльності суду.

          Номенклатура справ Ружинського районного суду на 2014 рік   затверджена головою суду 19.12.2013 року № 37-од, схвалена експертною комісією суду (протокол від 19.12.2013 № 1)

         Номенклатура справ Ружинського районного суду на 2015 рік   затверджена головою суду   30.12.2014 року, схвалена експертною комісією суду (протокол від 30.12.2014 № 1).

       

    Номенклатура справ суду за 2014 рік та на 2015 рік затверджені головою суду з порушенням строку, який передбачений в п.10.9 Інструкції з діловодства .

 

         На всіх номенклатурних справах суду зазначено номенклатурні номери та заголовки справ. Номенклатурні справи суду знаходяться у задовільному стані, вміст справ зазначених справ відповідає індексам номенклатури справ суду.

      Номенклатура справ суду погоджена експертно-перевірною комісією державного архіву Житомирської області ( протокол від 28.02.2012 року №2).

         Керівнику апарату вказано на недопущення в подальшому порушень строків затвердження номенклатури справ суду.

 

        

Організація ведення обліково – статистичної роботи.

 

 Ведення діловодства в суді здійснюється відповідно до:

-        Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, затвердженої наказом ДСА України № 173 від 17.12.2013 року;

-        Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348; Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року, та «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 року;

-        Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду від 27.08.2010 року;

-        Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 року № 168.

           Оформлення службових документів в суді здійснюється, в основному, відповідно до національного стандарту України «Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженого наказом Держспоживстандарту від 07.04.2003 №55.

       На момент перевірки у суді функціонує КП «Д-3». Документообіг у суді ведеться як у електронному вигляді за допомогою функцій автоматизованої системи документообігу  суду,  так і в паперовому. Розпочав суд роботу по наповненню КП «ДЗС» з 1 січня 2011 року, до зазначеного часу вівся повністю паперовий документообіг.

      Відповідно до ч.5 ст.15, п.16 розділу XII «Прикінцеві положення» Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у суді функціонує автоматизована система документообігу суду, що забезпечує об’єктивний та неупереджений розподіл справ між суддями з додержанням принципів черговості та однакової кількості справ для кожного судді.

      Рішенням Ради суддів України  від  26.11.2010 №30  затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

      У зв’язку з прийняттям Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд» та з метою вдосконалення роботи  з автоматизованою системою документообігу суду рішенням Ради суддів України від 2 квітня 2015 року №25 затверджено нову редакцію Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

      Результатом автоматизованого розподілу судових справ є протокол автоматизованого розподілу судової справи між суддми.

     Протоколи автоматизованого розподілу судової справи між суддями  роздруковуються,  підписуються та  додаються до матеріалів судової справи.    

    Персональну відповідальність за забезпечення належної організації функціонування автоматизованої системи в суді несе керівник апарату суду, а за забезпечення її належного технічного функціонування – технічний адміністратор.

     Реєстрація справ і матеріалів ведуться згідно з індексами, що передбачені пунктом 2.15 Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, затвердженої наказом ДСА України від 17.12.2013 року  №173, зі змінами та доповненнями (далі Інструкції).

     Справам та матеріалам, що надійшли до суду, присвоюються номери справ та номери проваджень відповідно до вимог Інструкції та Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 2 квітня 2015 року №25.

      Організація роботи в Ружинському районному суді  в частині ведення обліково-статистичної роботи проводиться відповідно до вимог Інструкції з діловодства  та відповідних інструкцій щодо обліку та складання статистичних звітів, затверджених наказами ДСА України.

Статистичні звіти в суді складаються відповідальними особами згідно покладених на них функціональних обов’язків.

Наказом голови суду від 01.07.2013 року № 14-о/д призначено відповідальних осіб за складання статистичних звітів.

       Звіти в програмі Д-3 формуються  автоматично.

       Відповідно до ч.1  п.7 ст. 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 року №2453-VI голова місцевого суду контролює ведення в суді судової статистики, дбає про інформаційно-аналітичне забезпечення суддів з метою підвищення якості судочинства.

      Статистичні звіти за 2014 рік  висвітлені на сайті суду.

 

Розгляд справ та матеріалів суду.

 

         В Ружинському  районному суді  загалом спостерігається тенденція до зменшення кількості справ і матеріалів, що перебували на розгляді в  2014 році у порівнянні з 2013 роком на 7,42 %. Динаміку відображають показники, наведені у таблиці.

 

Кількість справ і матеріалів, що знаходились на розгляді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назва суду

Знаходилось на розгляді  у  2013 році

Справ і матеріалів кримінального судочинства

Справ і матеріалів адміністративного судочинства

Справ і матеріалів цивільного судочинства

Справ та матеріалів про адміністративні правопорушення

УСЬОГО справ і матеріалів

Усього

у тому числі справ

Усього

у тому числі справ

Усього

у тому числі справ

Усього

у тому числі справ

Усього

у тому числі справ

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Ружинський

районний суд

 

347

68

 

118

43

 

835

673

843

808

2143

1592

                           

 

 

 

Кількість справ і матеріалів, що знаходились на розгляді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назва суду

Знаходилось на розгляді  у  2014 році

Справ і матеріалів кримінального судочинства

Справ і матеріалів адміністративного судочинства

Справ і матеріалів цивільного судочинства

Справ та матеріалів про адміністративні правопорушення

УСЬОГО справ і матеріалів

Усього

у тому числі справ

Усього

у тому числі справ

Усього

у тому числі справ

Усього

у тому числі справ

Усього

у тому числі справ

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Ружинський

районний суд

318

72

69

34

882

688

713

708

1982

1502

                           

 

За рахунок зменшення надходження справ і матеріалів на розгляд до суду, зменшилося і середньомісячне навантаження на одного суддю, у порівнянні з аналогічним звітним періодом минулого року.

Так,   середньомісячне    надходження    справ    і   матеріалів  на  одного  суддю  у 2014 році (з урахуванням штатної чисельності суддів) зменшилося на 7.42%  і становило   45,12 справ  і  матеріалів  при середньому навантаженні по області – 64,57справ (у 2013 році – 48,73 справ при середньому навантаженні  – 68,90справ).

Структура середньомісячного надходження справ і матеріалів на одного суддю Ружинського районного суду  у 2014 році виглядає наступним чином: кримінальні справи і матеріали – 7,23 справ, адміністративні справи і матеріали – 1,57 справ, цивільні справи  наказного, позовного, окремого проваджень  – 20,05 справ, справи про адміністративні правопорушення – 16,2 справ, заяв про перегляд судових рішень – 0,07 справ.

Структура  середньомісячного надходження справ і матеріалів на одного суддю у 2013 році була наступною: кримінальні справи і матеріали –  7,89 справ, адміністративні справи і матеріали – 2,68 справ, цивільні справи  наказного, позовного, окремого проваджень  – 18.98 справ, справи про адміністративні  правопорушення –  19,16 справ, заяв про перегляд судових рішень – 0 справ.

 

Судовий збір.

        

        Статистичний звіт за формою № 10 в Ружинському районному суді  щоквартально розраховується за допомогою програми КП «Д-3», який вчасно направляється до ТУ ДСА України в Житомирській області.

        Керівником апарату суду Сидун О.С. разом з завідувачем сектором організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА України в Житомирській області Моштук Т.В. було  автоматично сформовано  форму 10 «Звіт про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих та апеляційних судах»  за I квартал 2015 року.

        До Ружинського районного суду  за період з 01.01.2015 року по 31.03.2015 року суду надійшло 301 заяв (скарг), судових рішень, у яких справляється судовий збір. Розрахункова сума судового збору складає 78962 грн. Фактично сплачено судовий збір по 224 заявах (скаргах) на суму 73140 грн. Повернено судового збору по 3 заявах( скаргах)  на суму 1137 грн. Присуджено до стягнення судового збору за рішенням суду в Державний бюджет по 109 заявах (скаргах) на суму 3983 грн. Звільнено від сплати судового збору по 35 заявах (скаргах) на суму 8483 грн. Найбільше судового збору надходило за подання позовних заяв майнового характеру.

        В сформованому звіті помилок та розбіжностей не виявлено і відповідає формі 10, що була подана до територіального управління ДСА України в Житомирській області за I квартал 2015 року.

       Відповідно до інформації  від 01.04.2015 року №06-08/668-3311 Головного управління Державної казначейської служби України у Житомирській області станом на 01.04.2015 року на рахунок Ружинського районного суду  надійшло коштів в сумі 86727,13 грн., а відповідно до звіту ф.10 фактично сплачено судовий збір по 224 заявах (скаргах) на суму 73140 грн. Керівнику апарату надати пояснення щодо розбіжностей в надходженні судового збору на реєстраційний рахунок суду та звіту ф.10 .

.

Стан діловодства в суді.

 

     Діловодство Ружинського районного суду здійснюється згідно з Положенням про автоматизовану систему документообігу суду. Автоматизовано ведеться приймання і реєстрація процесуальних документів та судових справ, передавання процесуальних документів і судових справ для розгляду, робота з судовими справами та матеріалами та їх завершення. Усе листування, що стосується судових справ і матеріалів, зареєстрованих у відповідних обліково-статистичних картках чи реєстраційних журналах, ведеться за єдиним унікальним номером, номером провадження. Процесуальні документи зберігаються в автоматизованій системі документообігу суду та скріплюються електронним цифровим підписом головуючого судді (судді-доповідача).

     Всі судові справи і матеріали реєструються з додержанням вимог п.п.2.8- 2.9 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України № 30 від 26.11.2010 – на кожний вхідний, у тому числі процесуальний документ, у автоматизованій системі створюється реєстраційна картка, яка містить інформацію щодо реквізитів та руху документа.

У Ружинському районному суді весь документообіг по справам здійснюється за допомогою КП "Д3".Обліково – статистичні картки ведуться лише в електронному вигляді. При надходженні до Ружинського районного суду  всі заяви і справи реєструються в АСДС у день надходження. Обліково-статистичні картки на справи заповнюються в електронному вигляді куди вносяться дані в гілки «Реєстрація, Вартісні показники, Попередній розгляд, Судовий розгляд, Апеляційний розгляд, Касаційний розгляд, Інші відмітки, Передача до архіву, Старі показники».

        Справи та матеріали, нерозглянуті у 2014 році, перереєстровані на початок 2015 року згідно Інструкції з діловодства.

         Алфавітні покажчики по усіх категоріях справ відповідають встановленим вимогам, заповнюються в АСДС та  роздруковуються і вкладаються в наряд-теку згідно номенклатури .

         В ході проведення вибіркової перевірки вивчався стан заповнення обліково- статистичних карток. Встановлено, що вся інформація в первинні картки вноситься систематично, достовірно та відповідає матеріалам конкретної справи. Однак в ході перевірки було виявлено, що  відповідальними за внесення даних в обліково-статистичні картки в електронному вигляді  не завжди проставляється  відмітка про результати розгляду справи та дата набрання рішенням законної сили. Це в таких справах: 291/1816/14-п, 291/1817/14-п, 291/1819/14-п, 291/1832/14-п, 291/1826/14-п, 291/1821/14-п, 291/1831/14-п, 291/1820/14-п, 291/1829/14-п,  291/1824/14-п,  291/1828/14-п,  291/1827/14-п,  291/1830/14-п,  що є порушенням вимог Інструкції АСДС.

        Після завершення автоматичного розподілу судових справ (матеріалів)  формуються та роздруковуються реєстри судових справ і матеріалів на кожного суддю (суддю-доповідача), після чого справи головуючим суддям передаються під підпис  у реєстрах. 

    У паперовому вигляді в суді ведуться такі реєстраційні журнали: журнал обліку виконавчих документів, виданих судом, журнал обліку печаток і штампів, журнал обліку речових доказів, журнал обліку надходження апеляційних скарг, журнал обліку апеляцій, апеляційних подань прокурора в кримінальних справах, Інформація у реєстраційні журнали працівниками суду вноситься своєчасно та достовірно. Всі журнали ведуться належним чином, прошиті, пронумеровані, скріплені гербовою печаткою.     

      При реєстрації кримінальних справ дотримано хронологію, повно заповнюється інформація щодо підсудних, призначення справ до розгляду, причини відкладення розгляду, дані щодо потерпілих.

      Клопотання слідчих органів та скарги на їх дії реєструються належним чином. 

      Окремо було перевірено обліково-статистичні картки на предмет внесення відомостей про судовий збір. Було встановлено, що всі відомості про судовий збір до ОСК вносяться повно.

      Звіти до територіального управління подаються у встановлені графіком здачі звітів строки у електронному та паперовому виглядах.

                                                                                               

Формування судових справ,

дотримання строків передачі справ до канцелярії суду.

 

      Судові справи формуються належним чином згідно з вимог Інструкції : підшиваються в спеціальну обкладинку з оформленням її реквізитів, усі аркуші нумеруються, складається опис, який підписується працівником апарату суду, який оформляє справу,

      Всі судові справи (матеріали кримінального провадження) підшиваються у спеціальну обкладинку, виготовлену друкарським способом. На лицьовому боці обкладинки судової справи (матеріалів кримінального провадження) зазначається:найменування суду, єдиний унікальний номер справи (матеріалів кримінального провадження) та номер провадження відповідно до даних АСДС. Усі аркуші у справі  (матеріалах  кримінального провадження) нумеруються з дотриманням правил.

     В ході перевірки оформлення справ з індексом 3 виявлені факти  порушення п.28.1 Інструкції з діловодства.

     Старшому секретарю вжити заходи по усуненню недоліків та недопущення їх в подальшому.

    Після закінчення розгляду судові справи (матеріали кримінального провадження) секретарями судових засідань повертаються до канцелярії суду у встановлений законом строк (строки не порушено) .

 

Звернення до виконання судових рішень,

у  тому числі тих, що підлягають негайному виконанню.

 

В ході вибіркової перевірки цивільних, адміністративних, кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення встановлено, що справи звертаються судом до виконання своєчасно, а саме після набрання ними законної сили, крім випадків негайного їх виконання.

Вирок, що набрав законної сили, звертається до виконання судом не пізніше, ніж через три доби з дня набрання ним законної сили або повернення справи з апеляційної чи касаційної інстанції.

Для виконання судового рішення в цивільній чи адміністративній справі, що набрало законної сили або допущено до негайного виконання, стягувачу, за його письмовою заявою, видається виконавчий лист. Судові рішення в частині стягнення судового збору звертаються до виконання в загальному порядку. Порушень не виявлено.

       Все листування в порядку виконання судових рішень підшито у справи, пронумеровано та зроблено опис.

       Було встановлено, що всі судові рішення звертаються до виконання своєчасно, в дотримання вимог вищезазначених  Інструкцій.

 

 

Облік речових доказів в суді.

        

       В ході вивчення роботи суду було перевірено Журнал обліку речових доказів який ведеться в паперовому вигляді. Зазначений Журнал ведеться з дотриманнями вимог Інструкції з діловодства.

      Облік у журналі речових доказів відповідає вимогам Інструкції з діловодства та Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду (в новій редакції), затвердженій спільним наказом Генеральної прокуратури України, Державної податкової адміністрації України, Верховного Суду України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України та Державної судової адміністрації України від 27 серпня 2010 року № 51/401/649/471/23/125 (далі – Інструкція про речові докази). Усі речові докази,  що надходять до суду, реєструються в день їх надходження. Їм присвоюється порядковий номер згідно з журналом обліку речових доказів, де зазначаються: дата надходження, найменування, кількість, номер кримінального провадження, П.І.Б. обвинуваченого. Після винесення судового рішення в журналі обліку речових доказів зазначається його дата та прийняте рішення щодо речових доказів. Станом на 20 травня 2015 року в суді зберігаються речові докази по 1 справі.

          Порушень не виявлено.

 

 

Дотримання вимог Інструкції щодо заповнення картки

 на особу та Інструкції щодо формування картки на особу,

стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження.

 

Відповідальною особою за формування картки на особу дотримуються вимоги  Інструкції щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 05 грудня 2013 року №169.

       Щоквартально, до 10 числа місяця надсилається інформація про кількість сформованих карток (із зазначенням кількості карток, матеріали кримінальних проваджень яких надіслані до апеляційних судів) з накопичувальним підсумком за відповідний період.

       Порушень щодо заповнення картки на особу,стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження не виявлено.

 

 

Кодифікаційна робота суду

 

        Робота з кодифікації законодавства ведеться консультантом  Ружинського  районного суду, яка призначена відповідальною особою згідно посадової інструкції .

       Для забезпечення суддів нормативно - правовими актами Ружинський районний суд  забезпечений спеціальною науковою літературою та юридичними газетами. Належним чином ведеться журнал обліку літератури. Юридична література зберігається в кабінеті консультанта в окремій шафі.

       Зміни в кодекси суддям вносяться консультантом суду регулярно. В суді наявні контрольні примірники Кодексів.

       Кодифікаційна робота суду ведеться відповідно до вимог Положення про порядок здійснення обліку та систематизації законодавства в органах та установах юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15.04.04 №31/5 та п.31.1 Інструкції з діловодства.

      Положення про бібліотеку Брусилівського районного суду та Правила користування бібліотекою в суді відсутні.

       

       Керівнику апарату розробити Положення про бібліотеку Ружинського районного суду відповідно до Положення про бібліотеку затвердженого наказом ДСА України  від 18.03.2011 року №65, та правила користування бібліотекою.                                                                                                                                        

                                                                                                                                          

 

Проведення навчань та підвищень кваліфікації

працівників апарату суду.

 

        Керівником апарату суду у  2014 році  проводилися оперативні наради щодо вивчення змін в діючому законодавстві, прийняття та виконання наказів ДСА України, законів, рішень органів суддівського самоврядування, рішень та рекомендацій органів влади вищого рівня, обговорення Інструкцій, та інше, що підтверджується протоколами оперативних нарад.   

 

 

Висвітлення роботи суду.

 

                 На інформаційних стендах (нового зразка) в приміщенні суду для громадян наявна довідкова інформація та інформація правового характеру. Зокрема: розпорядок роботи Ружинського районного суду, довідкова інформація про електронний суд (про можливість отримання учасниками процесу процесуальних документів та судових  повісток у формі sms – повідомлень); інформація щодо судового збору; зразки заяв; графік прийому громадян з питань роботи суду керівництвом суду; списки справ, призначених до розгляду (оновлюються кожного робочого дня суддів, які розглядають справи); правила внутрішнього трудового розпорядку, затверджені рішенням зборів трудового колективу суду ( протокол № 1 від 08.10.2013 року);повідомлення інформаційного характеру; депозитний рахунок суду, тощо.

Інформаційні стенди оформлені належним чином. Наявна на стендах інформація суду розміщена  згідно останніх оновлень законодавства.

 

 

 

Робота по заповненню веб – сайту суду.

 

 

Інформаційне забезпечення роботи суду здійснюється у таких напрямках:

-        забезпечення роботи комп’ютерної програми "Д -3";

-        забезпечення функціонування веб-сайту суду;

-        забезпечення роботи систем інформаційно-правового забезпечення "Ліга", "Законодавство", доступу до інтернет-ресурсів.

Робота проводиться у відповідності до Указу Президента України «Про заходи щодо розвитку національної складової глобальної інформаційної мережі Інтернет та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні» від 31 липня 2000 року № 928/2000, Постанови Кабінету Міністрів України від 4 січня 2002 р. № 3 «Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади», наказів Державної судової адміністрації України від 23 червня 2004 року №99/04 «Про забезпечення адміністрування та розміщення і постійного оновлення інформації на власних веб-сайтах судів та інших органів і установ судової системи у мережі Інтернет»; від 15 серпня 2007 року № 81 «Про забезпечення розміщення і постійне оновлення інформації на Веб-порталі "Судова влада України";  від 13 серпня 2009 року № 94 «Про оновлення програмних засобів офіційного веб- порталу судової влади України» .

На веб - сайті суду належним чином заповнюються рубрики: «Новини», вказане керівництво суду, визначено організаційну структуру суду, розміщені правила внутрішнього трудового розпорядку. Також вказана інформація щодо реквізитів рахунків на сплату  судового збору, спеціальний рахунок у разі застосування, як запобіжного заходу. Міститься інформація рекомендаційного та ознайомлювального характеру для громадян.  На веб-сайті суду оприлюдненні базові показники ефективності діяльності суду за I півріччя 2014 року та 2014 рік (на виконання рішення Ради суддів загальних судів від 13 лютого 2014 року).

На виконання наказу Державної судової адміністрації України від 17 січня 2014 року № 9 «Про оприлюднення звітності про стан здійснення правосуддя» судом  забезпечено оприлюднення звітності про стан здійснення правосуддя на веб-сайті суду у складі веб-порталу судової влади за I півріччя  та  2014 рік.

Порушень не виявлено.

 

Дотримання вимог  Законів  України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної  інформації». Дотримання строків розгляду звернень громадян. Порядок прийому громадян в суді.

Розгляд звернень громадян, які не підлягають розгляду відповідно до процесуального законодавства України, здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об‘єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. №348.

         Протягом 2014 року на адресу суду надійшло 5 звернень, станом на 20 травня  2015 року на адресу суду  надійшло 10  письмових звернень громадян, які розглянуто в строк та відповідно до чинного законодавства.

     Відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих  загальних  судах та Закону України «Про звернення громадян» в суді проводиться прийом громадян. Наказом голови Ружинського районного суду суду від 29.12.2012 р. № 53-о/д  затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом суду в Ружинському районному суді.

 Графік  особистого прийому громадян керівництвом суду висвітлений на веб - сайті суду. Згідно зазначеного графіка, прийом громадян здійснюється:

Головою суду – щопонеділка  з 14.00-17.00 год.

                            щосереди з 14.00-17.00 год.

Керівником апарату – щоденно з 8.30 до 17.15

Особистий прийом громадян керівництвом суду здійснюється виключно з питань організації діяльності суду.

Заведений журнал особистого прийому громадян в суді.

       Відповідальна особа вчасно раз у квартал подає звіт по зверненням до територіального управління ДСА України в Житомирській області для узагальнення.

Відповідно до наказу Ружинського районного суду від 28 грудня  2011р. № 68-о/д затверджено Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Ружинського районного суду Житомирської області

          Недоліків не виявлено.

 

 

Ведення архівної роботи в суді.

 

        Наказом від 30.12.2014 року №36-о/д затверджено Положення про архів  Ружинського районного суду.

        В розпорядженні архіву Ружинського райсуду знаходиться 1 кімната. В архіві суду зберігаються цивільні, адміністративні, кримінальні справи та справи про адміністративні правопорушення. Також в архіві суду зберігаються справи з терміном зберігання «постійно».

В суді ведуться: журнал обліку видачі копій судових документів , журнал обліку видачі копій фонограм учасникам судового засідання, журнал обліку прийому архівних копій дисків до архіву Ружинського районного суду.

       Усі справи в архіві зберігаються в окремих в’язках по категоріях справ та розміщені на стелажах  в порядку щорічних надходжень.

        Складений паспорт архіву суду за 2014 рік відповідно до  Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 15 грудня 2011 року № 168.

        30.12.2014 року затверджений план роботи архіву суду на 2015 рік.      Архіваріусом ведеться журнал видачі копій судових документів. Журнал  прошитий, пронумерований, скріплений печаткою суду. Заповнюється відповідно до Інструкції.

     На судові справи та документи, строк зберігання яких закінчився, складається акт про вилученню для знищення. Ці акти погоджуються експертною комісією суду після проведення експертизи цінності документів. Знищення справ проводиться відповідно до переліку справ за рік.  

      Архіваріусом суду  постійно контролюються строки зберігання справ. Акти Ружинського районного суду про вилучення для знищення документів архівного фонду № 1 затверджені головою суду 30.01.2015 року, оформлені належним чином:  підписані, прошиті та пронумеровані.   

     Видача справ з архіву для тимчасового користування здійснюється за заявою або відповідним запитом лише за резолюцією голови суду чи його заступника та записується в журнал видачі.

     У разі видачі копій судових рішень архіваріусом перевіряється, чи особа вперше отримує копію судового рішення. У разі видачі копії повторно перевіряється сплата коштів заявником з дотриманням вимог Закону України «Про судовий збір».  

         Архівна робота в суді загалом організована на належному рівні.

 

2. Ведення кадрового діловодства

 

          Ознайомившись із порядком ведення кадрового діловодства в Ружинському районному суді Житомирської області встановлено наступне:

 

Формування штату та заповнення вакансій

 

     Відповідальною особою за ведення кадрового діловодства в суді призначено заступника керівника апарату суду Добровіцьку Ларису Станіславівну.

     У штатному розписі Ружинського районного суду станом на 20 травня 2015 року передбачено 22,5 штатних одиниць посад, з них: 4 судді, 16 державних службовців, 1 службовець та 1,5 інших працівників.

     На протязі 2014 року за професійними програмами підвищили кваліфікацію 2 працівника апарату суду ( помічники суддів).

     Правила внутрішнього трудового розпорядку Ружинського районного суду затверджені зборами трудового колективу №1 від 08.10.2013 року та розміщені на стенді.        Оригінал з підписами працівників апарату суду зберігається в номенклатурній справі № 2.10. З оригіналом ознайомлені всі працівники апарату суду.

     Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ видань та інших носіїв, які містять службову таємницю, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року (зі змінами), наказу Державної судової адміністрації України від 23 жовтня 2012 року № 138 "Про затвердження Типового переліку відомостей, що становлять службову інформацію, та які можуть міститися в документах з організації діяльності місцевих та апеляційних судів" наказом голови Ружинського районного суду від 28.12.2011 року № 68-о/д затверджено перелік відомостей, що становлять службову інформацію, та які можуть міститися в документах з організації діяльності суду, з даним наказом ознайомлені відповідальні працівники апарату суду.

       Формування штату в суді ведеться на належному рівні.

 

 

 

Дотримання вимог ст. 15, 18 Закону України "Про державну службу" при прийнятті на роботу

 

     Статтею 15 Закону України «Про державну службу» визначено, що прийняття на державну службу на посади третьої-сьомої категорій, передбачених статтею 25 Закону України «Про державну службу», здійснюється на конкурсній основі, крім випадків, коли інше встановлено законами України.

Конкурси на заміщення вакантних посад державних службовців, порядок проведення іспиту проводяться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15 лютого 2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» із змінами, наказу Головного управління державної служби України від 08 липня 2011 року № 164, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2011 року за № 930/19668 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців», із змінами.

Наказом керівника апарату суду № 66-о/д від 28.12.2011 року  із змінами від 05.06.2012 року № 25-о/д, від 29.12.2012 року № 54-о/д затверджено порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затверджено форму екзаменаційного білета, відомості, перелік питань та склад конкурсної комісії.

Оголошення та вимоги до вакантної посади друкуються в місцевій газеті «Ружинська земля» або поширюються через інші засоби масової інформації не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу.

На протязі 2014 – першого кварталу 2015 років конкурси на заміщення вакантних посад не проводились.

Порушень не виявлено.

 

Посадові інструкції

Наказами голови Ружинського районного суду № 47-о/д від 02.11.2010 року, від 10.09.2010 року № 31-о/д, від 31.03.2015 року № 14-о/д затверджені посадові інструкції працівників апарату суду. Наказом начальника ТУ ДСА України в Житомирській області №21 від 30 серпня 2010 затверджені посадові інструкції керівника апарату. Наказом керівника апарату № 37-о/д із змінами від 28.12.2011 року № 69-о/д та від 26.12.2013 року № 40-о/д затверджені посадові обов’язки заступника керівника апарату.

Посадові інструкції працівників апарату суду розроблені відповідно до чинного законодавства та знаходяться в окремій номенклатурній справі 2.14.

Із посадовими інструкціями державні службовці та службовці суду ознайомлені під розписку.

Ксерокопії (копії) посадових інструкцій працівників апарату суду долучені до особових справ з відмітками працівника про ознайомлення та завірені підписом працівника, відповідального за ведення кадрового діловодства суду.  

Порушень не виявлено.

 

Ведення особових справ та трудових книжок працівників суду

 

Особові справи працівників апарату Ружинського районного суду ведуться з дотриманням вимог Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року № 731 та Методичних рекомендацій щодо застосування Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади та зразків оформлення документів особових справ, затверджених наказом Головного управління державної служби від 05 липня 1998 року № 24.

         До особових справ державних службовців долучені Загальні правила поведінки державного службовця та Попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції» щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби, з якими державні службовці суду ознайомлені під розписку.

         Особові справи працівників суду формуються та реєструються в книзі обліку руху особових справ  не пізніше тижневого терміну з дня призначення особи на посаду.        

         Особові справи та трудові книжки зберігаються в металевій шафі.

        При веденні трудових книжок працівників апарату суду, суд  дотримується Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників затвердженої наказом Мінпраці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58, відомості про призначення, переведення на іншу посаду, звільнення, заохочення працівника тощо вносяться в трудову книжку відповідно до наказу голови суду, керівника апарату суду. Відповідно  до ст. 17 Закону України «Про державну службу» новоприйнятим працівникам проводиться запис прийняття присяги державного службовця з дня їх призначення.

                 Порушень не виявлено.

        

Щорічна оцінка

 

        Проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями Ружинського районного суду покладених на них обов’язків і завдань за 2014 рік затверджено наказом голови суду № 10-о/д від 24.02.2015 року.     Щорічна оцінка виконання керівником апарату та заступником керівника апарату суду проведена відповідно до Порядку проведення щорічної оцінки виконання керівниками апарату місцевих та апеляційних судів та їх заступниками покладених на них обов'язків і завдань та затверджені наказом територіального управління державної судової адміністрації України в Житомирській області № 14-к від 13 березня 2015 року, за результатами якої керівник апарату та заступник керівника апарату суду отримали оцінку "Добре".

       Щорічній оцінці за 2014 рік підлягало 16 державних службовців. За результатами щорічної оцінки16 державних службовців отримали оцінку "Добре".

      Всі матеріали щорічної оцінки оформлені належним чином та зберігаються в окремій номенклатурній справі 2.27.

       Звіт про проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями суду покладених на них обов’язків і завдань за 2014 рік вчасно та якісно надіслано до територіального управління.

       Порушень не виявлено.

 

Порядок присвоєння рангів державних службовців

 

Ранги державним службовцям в суді присвоюються відповідно до Положення про ранги державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.96р. № 658, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року № 88-р «Про віднесення посад працівників апарату судів загальної юрисдикції до відповідних категорій посад державних службовців».

На протязі 2014 року було присвоєно чергові ранги працівникам апарату суду:

1. 9 ранг помічнику судді Дубравському С. В. (наказ № 6/к від 17.02.2014 року);

2.11 ранг секретарю судових засідань Шахраю Н. П. (наказ № 12/к від 27.03.2014 року);

3. 11 ранг секретарю судових засідань Підгорній А. М. (наказ № 54/к від 11.09.2014 року);

4. 12 ранг секретарю суду Шморгун Н. Б. (наказ № 58/к від 03.10.2014 року);

5. 12 ранг Геворковій Д. С. (наказ № 59/к від 10.10.2014 року).

В трудових книжках зазначених працівників зроблено відповідні записи, до особових справ долучено копії наказів.

          Порушень не виявлено.

 

Облік та видача службових посвідчень

 

Облік, використання та зберігання службових посвідчень у суді ведеться відповідно до Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів, затвердженої наказом ДСА України від 11 жовтня 2012 року № 123 .

В Ружинському районному суді заведено журнал видачі службових посвідчень (2.34), який прошито, пронумеровано та скріплено печаткою. Станом на 20 травня 2015 року (за період 2014 рік – І квартал 2015 року) видано 13 посвідчень працівникам апарату суду.

Відповідно до Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДСА України від 11 жовтня 2012 року № 123 для знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень необхідно створити комісію у складі не менше трьох працівників апарату суду (п.5.6. розділу 5 Інструкції). Знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень проводиться комісією в складі не менше 3 (трьох) працівників. Склад комісії затверджується відповідним наказом. Наказ про знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень № 22-о/д від 27.04.2015 року. Про знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень складається акт, який затверджується керівником апарату суду (п.5.8. розділу 5 Інструкції). Акти в установленому порядку реєструються в службі персоналу та підшиваються в окрему справу. У Журналі видачі посвідчень робляться відмітки про знищені бланки та посвідчення (абз. 2 п.5.8. розділу 5 Інструкції).

Знищених та зіпсованих посвідчень на протязі 2014 року не було. На протязі 2015 року знищено 2 посвідчення працівників апарату суду(секретаря судових засідань Прокоп'євої Р. В. та секретаря судових засідань     Геворкової Д. С.), складено відповідний акт № 1 від 30.04.2015 року.

Порушень не виявлено.

 

Робота з кадровим резервом

 

З метою поліпшення добору й розстановки кадрів, планування кар'єри, вдосконалення процесу планування та організації діяльності державних службовців згідно п. 4 Положення про формування кадрового резерву для проходження державної служби затвердженого постановою КМ України від 28 лютого 2001 року № 199, формується кадровий резерв на посади державних службовців. Список осіб, зарахованих до кадрового резерву, переглядається щороку у грудні. У разі необхідності до списку протягом року можуть бути внесені зміни у порядку, встановленому  для зарахування до кадрового резерву. 

Відповідно до п. 5, 8 Положення про формування кадрового резерву для державної служби, особи, які перебувають у кадровому резерві складають плани перебування у кадровому резерві, а в кінці року здають звіти по виконанню річних планів перебування у кадровому резерві.

В Ружинському районному суді наказом керівника апарату суду № 29-о/д від 09.12.2014 року сформований кадровий резерв на 2015 рік, затверджений список осіб, зарахованих до кадрового резерву.

 

Порядок надання відпусток

12.12.2014 року затверджений графік відпусток для працівників апарату суду на 2015 рік. Начальником територіального управління ДСА України в Житомирській області 30.12.2014 року затверджений графік відпусток для суддів на 2015 рік.

Відпустки суддям надаються відповідно до ст. 130 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Закону України «Про відпустки».

Рекомендується при наданні відпусток працівникам апарату суду дотримуватись затвердженого графіку.

 

Декларування доходів

У березні 2015 року усіма державними службовцями та суддями Ружинського районного суду подано  в кадрову службу суду декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру про їх доходи відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції від 07 квітня 2011 року № 3206- VІ».

Звіт про подання декларацій працівниками апарату суду вчасно та якісно направлено до територіального управління.

На виконання Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері державної антикорупційної політики у зв’язку з виконанням Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України" від 13.05.2014 року № 1261-VII на Державну фіскальну службу України за вихідним номером 3098/15 від 27.03.2015 року були направлені копії декларацій всіх суддів та працівників апарату суду для перевірки достовірності зазначених відомостей.

Ведення кадрового діловодства в суді ведеться на належному рівні.

 

3.  ТЕХНІЧНИЙ СТАН ПРИМІЩЕННЯ СУДУ.

 

З 1998 року Ружинський районний суд розміщений в цегляній двоповерховій будівлі 1959 року забудови, загальною площею 657,1м.кв.,  за адресою:смт. Ружин, вул. О.Бурди, 37. На підставі свідоцтва про право власності серія САС №822408 від 09.03.2010р. приміщення перебуває у сфері управління Державної судової адміністрації України.

Відповідно до Переліку вимог, що пред’являються до приміщень районних (міських) судів, затвердженого ДСА України від 15.05.2003 року та погодженого Радою суддів України від 27.06.2003 року та ДБН В 2.2-26:2010 «Будинки і споруди. Суди» Ружинський районний суд забезпечений приміщенням на 65,7%.

Фактична чисельність суддівського корпусу налічує 4 судді, які розміщені в 4 окремих кабінетах. В приміщенні облаштовано 3 зали судових засідань. У  залі судових засідань, для розгляду кримінальних справ,  встановлено  систему  відеоконференції.  В наявності достатня кількість кімнат для розміщення канцелярії, архіву, серверної, вбиральні в приміщенні суду. Встановлено автономне газове опалення.

Приміщення має доступний головний вхід з вулиці, оснащений елементами інформації про суд(вивіска, яку добре видно).

Центральний вхід до приміщення обладнаний пандусом, по якому неможливо піднятися без сторонньої допомоги, уклон більше 12%.  У зв’язку з чим було встановлено на вході до приміщення суду  кнопку виклику, яка  розташована на прийнятій для МГН висоті,  у тому числі для інваліда на візку. Дзвоник спрацьовує у кабінеті судового розпорядника, який відразу може надати допомогу інваліду на візку. 

На виконання вимог та Інструкції №705/37/5/17-398 «з організації конвоювання і взятих під варту осіб в органах внутрішніх справ України», у 2012 році в приміщенні суду було облаштовано камери для утримання підсудних та кімнату для конвою.

У 2014 проведено поточний ремонт даху та покрівлі.

Всі   внутрішні приміщення (кабінети, коридори, зали судових засідань, тощо) потребують поточного ремонту. В будівлі всі старі дерев’яні вікна. Їх не можливо відкрити тому, що від тривалої експлуатації дерево розсохлося та струхлявіло.

 

 

Разом з тим, працівники суду вживають заходи щодо підтримки приміщення суду в охайному стані, самостійно проводять косметичні ремонти.

Меблі, яким забезпечено суд, в т. числі і зали судових засідань переважно старі, обдерті, які потребують заміни оскільки давно минули визначені для них експлуатаційні строки.

 

                                                                   

                 

   

 

 

4.      ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ    БЕЗПЕКИ

На виконання  спільного наказу ДСА та МВС України від 06.09.2004 року № 1003 «Про затвердження інструкції про порядок організації підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорони приміщень судів», забезпечення незалежності та безпеки суддів, працівників апарату суду, охорони приміщення суду в Ружинському   районному суді:

а) встановлена охоронна сигналізація в приміщенні  та виведена на ПЦС;

б) в суді встановлено 14 тривожних кнопок;

г) у  залі судових засідань для розгляду  кримінальних справ встановлено металеву  клітку;

д)  на всіх вікнах та дверях  першого поверху встановлено металеві грати.

Послуги по  обслуговуванню охоронної сигналізації надаються Управлінням Державної служби охорони  при УМВС України в Житомирській області.    В суді ведеться журнал реєстрації робіт з технічного обслуговування  охоронної сигналізації. Останній запис зроблено 18.05.2015р.

 

Відповідно до вимог Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних (засуджених) за вимогою судових органів, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України, Генеральної прокуратури України, Верховного суду України, Служби безпеки України від 16.10.1996 року №705/37/5/17-398 та Інструкції з організації конвоювання і взятих під варту осіб в органах внутрішніх справ України, затвердженої наказом МВС України від 20.01.2005 року №60-дск, у приміщенні Ружинського    районного суду облаштовано 2 камери для утримання підсудних ( у т. ч. 2 для ізольованого утримання підсудних) площею 5,7 м.кв. Кімната  для конвою площею 18,8 м.кв.

 

Відповідно  до наказу МВС України, МЮУ, ГПУ, ВСУ, СБУ від 16.10.96р № 705 про затвердження Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних(засуджених) за вимогою судових органів в наявності є спеціальний майданчик для заїзду конвойного транспорту та окремий вхід для конвоювання підсудних. Забезпечено технічний зв’язок між постами міліції у залах судових засідань для розгляду кримінальних справ та кімнатою для конвою.

Ведеться  журнал обліку інструктажів з техніки безпеки, останній запис 02.01.2015р.(наряд 5.1);

-журнал обліку інструктажів з    пожежної  безпеки, останній запис 02.01.2015р.(наряд 5.2);

-журнал обліку та технічного обслуговування  вогнегасників (наряд5.3);

-журнал обліку засобів звязку;

Всі працівники суду ознайомлені із:

-  Інструкцією про заходи пожежної безпеки;

- Положенням про інструктажі з охорони праці, дотриманням правил техніки безпеки та протипожежної безпеки;

   - Інструкцією з охорони праці  при користуванні персональним комп’ютером.

 

5.  ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ СУДОВИХ РОЗПОРЯДНИКІВ.

 

Служба судових розпорядників налічує 1 чоловіка.

Посаду судового розпорядника обіймає Мартинюк Олег Васильович. Для перевірки представлені:

-журнал обліку матеріалів про адмінправопорушення (наряд5.4);

-журнал реєстрації справ(заявок);

-положення про  службу судових розпорядників та організацію його  діяльності в Ружинському  районному суді;

- правила, інструкції, регламенти, методичні вказівки та рекомендації служби судових розпорядників.

Вся документація ведеться належним чином.

 

6. СИМВОЛИ СУДОВОЇ ВЛАДИ

Зали    судових  засідань  забезпечені  символами  судової   влади: державними  символами  України - Державним  Гербом України та Державним   Прапором   України.     На   час  перевірки всі судді забезпечені мантіями та суддівськими нагрудними знаками.

 

7.Організація обліку та використання в суді

товарно – матеріальних цінностей

        20 травня 2015 року комісією була проведена вибіркова перевірка Ружинського районного суду в Житомирській області.  Відповідно до наказу № 48-о/д від 15 листопада 2010 року матеріально – відповідальною особою призначений Мартинюк О.В. При проведені інвентаризації обладнання, устаткування та інвентарю відмічено, що необоротні активи, які є в наявності у суді на період вивчення роботи, зберігаються  належним чином.

       Облік основних засобів та матеріальних цінностей ведеться  згідно з дотриманням   вимог обліку матеріалів (Наказ Держказначейства України № 64 від 17.07.2000р. “Про затвердження інструкції з обліку основних засобів та інших необоротних активів бюджетних установ ”), а саме:

- в суді ведеться журнал обліку основних засобів та матеріальних активів;

-  у всіх  кабінетах та залах судових засідань є описи матеріальних цінностей та описи особистого майна працівників суду, яким дозволено користуватися в роботі за наказом голови суду;

 - заяви працівників суду на користування особистим майном  зберігаються в окремій папці у відповідності до затверджених договорів відповідального за зберігання ТМЦ;

- наявні переліки майна  відповідають фактичній наявності майна, що знаходяться в кабінетах;

-  інвентарні номери є на всіх основних засобах;

- облік надходження  та витрат маркованої продукції в суді здійснюється відповідальною особою суду. Відповідно до реєстру щомісячно надаються звіти про використання маркованої продукції. Марки та марковані конверти зберігаються належним чином у сейфі;

- залишки маркованої продукції на період перевірки (20.05.2015р.) становить 30179,66 (тридцять тисячі сто сімдесят дев’ять гривень шістдесят шість  копійок), що  відповідає бухгалтерському обліку.

- видача та списання матеріалів, господарських товарів, малоцінного та швидкозношуваного інвентарю проводиться згідно актів і раздаточних відомостей на потреби установи, по мірі їх використання. Зокрема папір та диски списуються щомісячно. Всі документи знаходяться в одній окремій папці.   

   Всі судді Ружинського районного суду в Житомирській області  забезпечені мантіями та нагрудними знаками судді. Згідно з даними бухгалтерського обліку в наявності є 4 мантії та 4 нагрудних знаки судді.

     Згідно з Інструкцією печатки і штампи зберігаються в сейфі, ведеться їх облік у відповідному журналі, який прошнурований, пронумерований та підписаний головою суду із закріпленням гербовою печаткою суду.

Автомобіль, який знаходиться на балансі суду є в наявності, в  належному стані,  показники спідометра при поверненні становлять 20916 співпадають з подорожнім листом № 2 від 06.04.2015 року на момент перевірки.

 

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ:

 

      На підставі вивчення стану організації діяльності Ружинського районного суду за період 2014 – I квартал 2015 року, робоча група ТУ ДСА України в Житомирській області прийшла до висновку, що організація роботи Ружинського районного суду  м. Житомира налагоджена на належному рівні.

   •   Усі заходи, заплановані у звітному періоді, виконані у встановлені строки.

·        Головою суду  та керівником апарату Ружинського районного суду організаційне забезпечення діяльності та ефективне керівництво роботою суду здійснюється на належному рівні.

·        Керівник апарату постійно слідкує за змінами в законодавстві та впроваджує їх у своїй роботі. Контролює та знає кожну ділянку роботи апарату суду.

·        Апарат суду працює злагоджено, ініціативно, запроваджує  нововведення для  удосконалення своєї  робити.

·                    3 метою подальшого енерго-збереження та оптимізації витрат на оплату енергоносіїв  та за умови відповідного фінансування, доцільно провести утеплення фасаду будинку,  заміну вікон на енергозберігаючі металопластикові.

·                     Для створення комфортних умов роботи суду при формуванні Бюджетного запиту 2016р. пропонується внести пропозицію щодо проведення  поточного ремонту приміщення та заміну меблів на нові.

 

     Довідку за наслідками перевірки роботи обговорити на оперативній нараді суду, вжити заходи по усуненню  недоліків  та надати копію протоколу до ТУ ДСА України в Житомирській області в місячний термін.

                  

 

Керівник робочої групи

 

заступник начальника управління                                            Т.Г. Барабащук

 

Члени робочої групи

 

завідувач сектором кадрової роботи                                       Д. В. Бабіченко

 

 

завідувач сектором організаційного

забезпечення діяльності судів, судової

статистики та інформаційних технологій                                      Т.В.Моштук

 

 

начальник відділу матеріально–технічного

та господарського забезпечення,організації

діяльності служби судових розпорядників                                    Г.В. Янчук

                                              

провідний спеціаліст відділу

матеріально-технічного  та господарського

забезпечення, організації діяльності служби

судових розпорядників                                                                     Г.В. Драган