flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка перевірки Попільнянського районного суду Житомирської області

  

                                                                             «ЗАТВЕРДЖУЮ»

Начальник  територіального управління          державної судової

адміністрації України в Житомирській         області

                     __________________ В.В. Морей

                                                                    ___________________2015 року

 

 

ДОВІДКА

за результатами  вивчення стану організації роботи апарату  

Попільнянського районного суду Житомирської області

за 11 місяців 2015 року

 

         Відповідно до наказу начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області від 24.11.2015 року № 29;  п.6 ст.151 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 року № 2453-VI,  7 грудня 2015 року було вивчено стан організації роботи апарату Попільнянського районного суду комісією у складі: заступника начальника управління Барабащук Т.Г., завідувача сектором організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій – Моштук Т.В.,  завідувача сектором кадрової роботи – Бабіченко Д.В., начальника відділу матеріально – технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників – Янчук Г.В. та головним спеціалістом відділу матеріально – технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників – Драган Г.В.

 

1. Організація роботи суду з ведення судової статистики,

діловодства та архіву суду

 

          Під час вивчення роботи Попільнянського районного суду щодо організації роботи з ведення судової статистики, діловодства та архіву встановлено:

 

Складання номенклатури справ суду

 

        Номенклатура справ є обов´язковим інформаційним довідником, який складається з метою створення єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого пошуку документації за змістом і видом та їх відбору для внесення до складу Національного архівного фонду та є одним з найважливіших документів в діяльності суду.

Номенклатура справ на 2015 рік затверджена наказом голови Попільнянського районного суду Житомирської області від 28.11.2014 року, схвалена протоколом ЕК Попільнянського районного суду від 28.11.2014 року №3, погоджена протоколом ЕПК  державного архіву Житомирської області від 28.02.2013  року №3.

Затверджена номенклатура справ суду складається з 06 розділів:

01-  Організаційна робота суду

02-  Документи обліку справ

03-  Кадрове забезпечення

04-  Робота із зверненнями громадян

05-  Архівна справа

06-  Охорона праці

         На всіх номенклатурних справах суду зазначено номенклатурні номери та заголовки справ. Номенклатурні справи суду знаходяться у задовільному стані, вміст справ зазначених справ відповідає індексам номенклатури справ суду.

         При огляді номенклатурних справ суду зауважень щодо невідповідності підшитих документів найменуванні самої справи не виявлено. Всі справи містять документи, які знаходяться за призначенням.

 

Дотримання вимог інструкції з приймання, обліку та

зберігання речових доказів

 

  Наказом керівника апарату Попільнянського районного суду від 05.01.2015 року № 1/о відповідальним за збереження речових доказів та ведення журналу речових доказів призначено судового розпорядника Кушка П.І.

          В ході вивчення роботи суду було перевірено Журнал обліку речових доказів який ведеться в паперовому вигляді. Зазначений Журнал ведеться з дотриманнями вимог Інструкції з діловодства.

      Облік у журналі речових доказів відповідає вимогам Інструкції з діловодства та Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду (в новій редакції), затвердженій спільним наказом Генеральної прокуратури України, Державної податкової адміністрації України, Верховного Суду України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України та Державної судової адміністрації України від 27 серпня 2010 року № 51/401/649/471/23/125 (далі – Інструкція про речові докази). Усі речові докази,  що надходять до суду, реєструються в день їх надходження. Їм присвоюється порядковий номер згідно з журналом обліку речових доказів, де зазначаються: дата надходження, найменування, кількість, номер кримінального провадження, П.І.Б. обвинуваченого. Після винесення судового рішення в журналі обліку речових доказів зазначається його дата та прийняте рішення щодо речових доказів.

Відповідно  Інструкції, для зберігання речових доказів у суді обладнане спеціальне приміщення.

        Станом на 7  грудня 2015 року на збережені в суді речові докази відсутні.

       Порушень не виявлено.

Реєстрація та облік звернень громадян.

Розгляд звернень громадян, які не підлягають розгляду відповідно до процесуального законодавства України, здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об‘єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. №348.

         Протягом  11 місяців  2015 року на адресу суду  надійшло 4 письмових звернень громадян, на які вчасно надано відповідь.

          Наказом керівника апарату від 26.10.2015 року №20/од відповідальною за  реєстрацію звернень громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» призначено старшого секретаря суду Рекул Н.Ю.

     Відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих  загальних  судах та Закону України «Про звернення громадян» в суді проводиться прийом громадян. Наказом голови суду  від 30.12.2014 р. № 40/о  затверджено порядок організації особистого прийому громадян в Попільнянському районному суді Житомирської області та графік особистого прийому громадян  керівництвом суду.

 Графік  особистого прийому громадян керівництвом суду висвітлений на веб - сайті суду. Згідно зазначеного графіка, прийом громадян здійснюється:

Головою суду – щопонеділка  з 09.00-13.00 год.

Керівником апарату  –щосереди  з 09.00 – 13.00 год.

Особистий прийом громадян керівництвом суду здійснюється виключно з питань організації діяльності суду.

Заведений журнал особистого прийому громадян в суді.

       Відповідальна особа вчасно раз у квартал подає звіт по зверненням до територіального управління ДСА України в Житомирській області для узагальнення.

          Недоліків не виявлено.

Ведення автоматизованої системи документообігу суду

Діловодство Попільнянського районного суду здійснюється згідно з Положенням про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення), затвердженим Рішенням Ради суддів України від 2 квітня 2015 року № 25, погодженим Головою ДСА України від 2 квітня 2015 року № 45, (із змінами та доповненнями) та Інструкцією з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому судді України з розгляду цивільних і кримінальних справ», затвердженої наказом ДСА України 17.12.2013 року № 173 (далі – Інструкція).

 Автоматизовано ведеться прийом і реєстрація процесуальних документів та судових справ, передавання процесуальних документів і судових справ для розгляду, робота з судовими справами та матеріалами до їх завершення. За період з 01.01.2015р. по 07.12.2015р. в Попільнянському районному  суді зареєстровано кореспонденції :вхідної – 6592, вихідної – 9986. Щоденно роздруковуються реєстри вхідної та вихідної кореспонденції, які зберігаються у відпорних нарядах.

Усе листування, що стосується судових справ і матеріалів, зареєстрованих у відповідних обліково-статистичних картках чи реєстраційних журналах, ведеться за єдиним унікальним номером провадження. Процесуальні документи зберігаються в автоматизованій системі документообігу суду та скріплюються електронним цифровим підписом головуючого судді (судді-доповідача). В матеріалах справ на кожній сторінці процесуального документа є унікальний штрих-код, який розміщений в нижньому правому куті документа і дає можливість його ідентифікувати.

  У Попільнянському районному суді весь документообіг по справам здійснюється за допомогою КП "Д3". Обліково – статистичні картки ведуться лише в електронному вигляді. При надходженні до Попільнянського районного суду  всі заяви і справи реєструються в АСДС у день надходження. Обліково-статистичні картки на справи заповнюються в електронному вигляді куди вносяться дані в гілки «Реєстрація, Вартісні показники, Попередній розгляд, Судовий розгляд, Апеляційний розгляд, Касаційний розгляд, Інші відмітки, Передача до архіву, Старі показники».

  Наказом керівника апарату суду від 05.01.2015 року №2/0 відповідним працівникам апарату суду надано право користувача автоматизованої системи документообігу шляхом доступу до відповідних гілок в АСДС.

  В ході проведення вибіркової перевірки вивчався стан заповнення обліково - статистичних карток. Встановлено, що вся інформація в первинні картки вноситься систематично, достовірно та відповідає матеріалам конкретної справи.

        Після завершення автоматичного розподілу судових справ (матеріалів)  формуються та роздруковуються реєстри судових справ і матеріалів на кожного суддю (суддю-доповідача), після чого справи головуючим суддям передаються під підпис  у реєстрах. 

        В період з 01.01.2015 року по 07.12.2015 року до Попільнянського райсуду надійшло справ:

        цивільних – 757

        кримінальних – 100

        в порядку адміністративного судочинства – 47

        матеріалів про адміністративні правопорушення – 377.

        Окремо було перевірено обліково-статистичні картки на предмет внесення відомостей про судовий збір. Було встановлено, що всі відомості про судовий збір до ОСК вносяться повно.

       Згідно зі статтею 9 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» № 435-VIII від 19.05.2015 реалізовано перевірку зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України (далі – Казначейство України) та розроблено функціонал відображення підтверджень зарахування оплати (повернення) судового збору. 

        Дані, щодо підтвердження сплати (повернення) судового збору надходять до КП «Д-3» в автоматичному режимі. Під час надходження таких записів виконується автоматичне поєднання записів про сплату (повернення) судового збору, які зазначаються в обліково-статистичних картках з записами підтверджень про сплату (повернення) судового збору, які надійшли з Казначейства.

         Перед початком розгляду справи, помічники  суддів перевіряють наявність  в ОСК підтвердження оплати та, у разі, якщо вона відсутня, виконують пошук відповідного підтвердження оплати у ручному режимі, після чого дані записи поєднують.

        Роздруковуються виписки про зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України, які долучаються до справи.

        Статистичні Звіти формуються  автоматично в програмі Д-3 та подаються до територіального управління у встановлені графіком строки у електронному та паперовому виглядах. Звіти здаються без зауважень.    

         Попільнянським районним судом на виконання вимог перехідних та прикінцевих положень ЗУ «Про судоустрій та статус суддів» (в редакції ЗУ «Про забезпечення права на справедливий суд») до 28.09.2015р. внесені всі судові рішення які не були надіслані до Єдиного державного реєстру судових рішень з 01.01.2010р.

      Відповідно до Законів України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень» забезпечується систематичне відправлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень (далі – ЄДРСР) і ведеться постійний контроль за наповненням вказаного реєстру.

 

2. Ведення кадрового діловодства

 

          Ознайомившись із порядком ведення кадрового діловодства в Попільнянському районному суді Житомирської області встановлено наступне:

Формування штату та заповнення вакансій

 

     Відповідальною особою за ведення кадрового діловодства в суді призначено керівника апарату суду Черномаза Володимира Григоровича.

     У штатному розписі Попільнянського районного суду станом на 07 грудня 2015 року передбачено 25 штатних одиниць посад, з них: 5 суддів, 17 державних службовців, 1 службовець та 2 інших працівника.

          Правила внутрішнього трудового розпорядку Попільнянського районного суду затверджені наказом голови суду №17-о від 01.09.2011 року та розміщені на стенді.         Оригінал з підписами працівників апарату суду зберігається в номенклатурній справі № 03-30. З оригіналом ознайомлені всі працівники апарату суду.

          Порушень не виявлено.

 

Дотримання вимог ст. 15 Закону України "Про державну службу"

при прийнятті на роботу

 

     Статтею 15 Закону України «Про державну службу» визначено, що прийняття на державну службу на посади третьої-сьомої категорій, передбачених статтею 25 Закону України «Про державну службу», здійснюється на конкурсній основі, крім випадків, коли інше встановлено законами України.

Конкурси на заміщення вакантних посад державних службовців, порядок проведення іспиту проводяться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15 лютого 2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» із змінами, наказу Головного управління державної служби України від 08 липня 2011 року № 164, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2011 року за № 930/19668 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців», із змінами.

Наказом керівника апарату суду № 7-о від 20.09.2013 року  затверджено порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затверджено форму екзаменаційного білета, відомості, перелік питань та склад конкурсної комісії.

Оголошення та вимоги до вакантної посади друкуються в місцевій газеті «Перемога» або поширюються через інші засоби масової інформації не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу.

На протязі 2015 років конкурси на заміщення вакантних посад в суді не проводились.

Порушень не виявлено.

 

Ведення особових справ та трудових книжок

працівників суду

 

Особові справи працівників апарату Попільнянського районного суду ведуться з дотриманням вимог Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року № 731.

         До особових справ державних службовців долучені Загальні правила поведінки державного службовця та Попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції» щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби, з якими державні службовці суду ознайомлені під розписку.

         Особові справи працівників суду формуються та реєструються в книзі обліку руху особових справ  не пізніше тижневого терміну з дня призначення особи на посаду.        

         Особові справи та трудові книжки зберігаються в металевій шафі.

         Порушень не виявлено.        

 

Облік та видача службових посвідчень

 

Облік, використання та зберігання службових посвідчень у суді ведеться відповідно до Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів, затвердженої наказом ДСА України від 11 жовтня 2012 року № 123 .

В Попільнянському районному суді заведено журнал видачі службових посвідчень, який прошито, пронумеровано та скріплено печаткою. Станом на 07 грудня 2015 року видано 14 посвідчень працівникам апарату суду.

Відповідно до Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДСА України від 11 жовтня 2012 року № 123 для знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень необхідно  не менше трьох працівників апарату суду (п.5.6. розділу 5 Інструкції). Знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень проводиться комісією в складі не менше 3 (трьох) працівників. Склад комісії затверджується відповідним наказом. Про знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень складається акт, який затверджується керівником апарату суду (п.5.8. розділу 5 Інструкції). Акти в установленому порядку реєструються в службі персоналу та підшиваються в окрему справу. У Журналі видачі посвідчень робляться відмітки про знищені бланки та посвідчення (абз. 2 п.5.8. розділу 5 Інструкції).

Наказом керівника апарату суду № 13/од від 18.05.2015 року створена комісія для знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень.

На протязі 2015 року знищено 3 посвідчення працівників апарату суду.

Порушень не виявлено.

 

Порядок надання відпусток

 

16.12.2014 року затверджений графік відпусток для працівників апарату суду на 2015 рік. Начальником територіального управління ДСА України в Житомирській області 30.12.2014 року затверджений графік відпусток для суддів на 2015 рік.

Рекомендується при наданні відпусток працівникам апарату суду дотримуватись затвердженого графіку.

 

Реалізація Закону України "Про очищення влади"

 

Наказом керівника апарату суду № 17-од від 13.06.2015 року "Про проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених ч. 3 і 4 статті 1 Закону України "Про очищення влади" до державних службовців Попільнянського районного суду 29.07.2015 року визначено днем початку проходження перевірки щодо всіх державних службовців. 29.07.2015 року в Головне управління юстиції направлено повідомлення про початок проходження перевірки державними службовцями суду. 29.07.2015 року направлені відповідні запити.

Всі матеріали перевірки разом з довідками про результати долучені до особових справ державних службовців апарату суду.

Порушень не виявлено.

 

 

3. Матеріально-технічне забезпечення діяльності суду

 

Технічний стан приміщення суду

 

З 1992 року Попільнянський районний суд розміщений в цегляній  двоповерховій будівлі 1952 року забудови, загальною площею 641,3 м.кв.,  за адресою: смт. Попільня, вул. Б.Хмельницького, 24.

 На підставі свідоцтва про право власності серія САК №051716 від 19.09.2013р. приміщення загальною площею  641,3 м.кв. перебуває у сфері управління Державної судової адміністрації України.

 

      Приміщення має доступний головний вхід з вулиці, оснащений елементами інформації про суд(вивіска, яку добре видно).

Окрім суду в будівлі, на правах оренди, розташовано державну нотаріальну контору та кабінет адвоката.

Центральний вхід до приміщення обладнаний пандусом, по якому неможливо піднятися без сторонньої допомоги, уклон більше 12%.  У зв’язку з чим було встановлено на вході до приміщення суду  кнопку виклику, яка  розташована на прийнятій для МГН висоті,  у тому числі для інваліда на візку. Дзвоник спрацьовує у кабінеті судового розпорядника, який відразу може надати допомогу інваліду на візку.

 В приміщенні просторі холи та коридори для очікування відвідувачів.

     Фактична чисельність суддівського корпусу налічує 5 суддів. Всі  судді забезпечені окремими кабінетами. В приміщенні облаштовано 4 зали судових засідань. У  залі судових засідань, для розгляду кримінальних справ,  встановлено  систему  відеоконференції.  Зали    судових  засідань  забезпечені  символами  судової   влади: державними  символами  України - Державним  Гербом України та Державним   Прапором   України.

 

 

Протягом 2012-2015р.р. в будівлі Попільнянського районного суду проведені ремонтні роботи  фасаду, внутрішніх приміщень, замінено всі  (42) вікна на енергозберігаючі металопластикові. Але для регулювання освітлення, особливо в літній період часу,  для того щоб  тепло не проникало через віконне скло та не нагрівало повітря в приміщенні, вікна слід завісити жалюзями. В приміщенні суду встановлено автономне газове опалення.                                                                  

Станом на сьогоднішній день три кабінети першого поверху та архів  потребують поточного ремонту. Потребують заміни стелажі в архіві, оскільки старі дерев’яні прогнулись та не витримують навантаження.  

Нагальним залишається питання поточного ремонту та утеплення  тильної сторони будівлі.  Атмосферними опадами зруйновано відмостку навколо будівлі, що негативно впливає на збереження фунтаментної  конструкції, а тому  необхідно   вимощення відмостки навколо будівлі.

Крім того в підвальному приміщенні потрібно передбачити природну вентиляцію  оскільки  відсиріли деякі стіни першого поверху.

На виконання  спільного наказу ДСА та МВС України від 06.09.2004 року № 1003 «Про затвердження інструкції про порядок організації підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорони приміщень судів», забезпечення незалежності та безпеки суддів, працівників апарату суду, охорони приміщення суду в Попільнянському районному суді:

а) встановлена охоронна сигналізація в приміщенні  та виведена на ПЦС;

б) в суді встановлено 10 тривожних кнопок;

г) у  залі судових засідань для розгляду  кримінальних справ встановлено металеву  клітку;

д)  на всіх вікнах та дверях  першого поверху встановлено металеві грати.

Послуги по обслуговуванню охоронної сигналізації надаються Управлінням поліції  охорони в Житомирській області. В суді ведеться журнал реєстрації робіт з технічного обслуговування  охоронної сигналізації. Останній запис зроблено 11.11.2015 р.

Відповідно до вимог Інструкції з організації конвоювання та тримання в судах обвинувачених(підсудних), засуджених за вимогою судів, затвердженої спільним наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України, Верховного Суду України, Вищого спеціалізованого суду України, Державної судової адміністрації України, Генеральної прокуратури України, від 26.05.2015 року №613/785/5/30/29/67/68 та Інструкції з організації конвоювання і взятих під варту осіб в органах внутрішніх справ України, затвердженої наказом МВС України від 20.01.2005 року №60-дск, у приміщенні Попільнянського районного суду облаштовано 2 камери для утримання підсудних ( у т. ч. 2 для ізольованого утримання підсудних) та . кімнату  для  розміщення конвою.

Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України,  Верховного Суду України, Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Державної судової адміністрації України та Генеральної прокуратури України від 26 травня 2015 року за № 613/785/5/30/29/67/68 про затвердження Інструкції з організації конвоювання та тримання в судах обвинувачених(підсудних), засуджених за вимогою судів в наявності є спеціальний майданчик для заїзду конвойного транспорту, яки потрібно відокремити парканом та окремий вхід для конвоювання підсудних. Забезпечено технічний зв’язок між постами міліції у залах судових засідань для розгляду кримінальних справ та кімнатою для конвою.

Ведеться  журнал обліку інструктажів з техніки безпеки;

-журнал обліку інструктажів з    пожежної  безпеки;

-журнал обліку та технічного обслуговування  вогнегасників;

-журнал обліку засобів звязку;

Всі працівники суду ознайомлені із:

-  Інструкцією про заходи пожежної безпеки;

- Положенням про інструктажі з охорони праці, дотриманням правил техніки безпеки та протипожежної безпеки;

   - Інструкцією з охорони праці  при користуванні персональним комп’ютером.

 

 

 

 

 

Організація обліку та використання в суді

товарно – матеріальних цінностей

 

        07 грудня 2015 року комісією була проведена вибіркова перевірка Попільнянського районного суду в Житомирській області.  Відповідно до наказу № 40-од від 30 жовтня 2015 року матеріально – відповідальною особою призначений старший судовий розпорядник Кушко П.І. При проведені інвентаризації обладнання, устаткування та інвентарю відмічено, що необоротні активи, які є в наявності у суді на період вивчення роботи, зберігаються  належним чином.

        Облік основних засобів та матеріальних цінностей ведеться  згідно з дотриманням  Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань від

02.09.2014  № 879, а саме:

- в суді ведеться журнал обліку основних засобів та матеріальних активів;

- в усіх  кабінетах та залах судових засідань є описи матеріальних цінностей та описи особистого майна працівників суду, яким дозволено користуватися в роботі за наказом голови суду; 

 - заяви працівників суду на користування особистим майном  зберігаються в окремій папці у відповідності до затверджених договорів відповідального за зберігання ТМЦ;

- наявні переліки майна  відповідають фактичній наявності майна, що знаходяться в кабінетах;

-  інвентарні номери є на всіх основних засобах;

       Облік надходження  та витрат маркованої продукції в суді здійснюється відповідальною особою суду. Відповідно до реєстру щомісячно надаються звіти про використання маркованої продукції. Марки та конверти зберігаються належним чином у сейфі;

- залишки маркованої продукції на період перевірки (07.12.2015р.) становить 39212,05 (Тридцять дев’ять тисяч двісті дванадцять грн. 05 коп.), що  відповідає даним бухгалтерського обліку.

- видача та списання матеріалів, господарських товарів, малоцінного та швидкозношуваного інвентарю проводиться згідно актів і роздаточних відомостей на потреби установи, по мірі їх використання. Зокрема папір та диски списуються щомісячно. Всі документи знаходяться в одній окремій папці.   

    Судді Попільнянського районного суду  Житомирській області  забезпечені  мантіями та нагрудними знаками. Згідно з даними бухгалтерського обліку в наявності є 5 мантій та  5 нагрудних суддівських знаків.

     Згідно з Інструкцією печатки і штампи зберігаються в сейфі, ведеться їх облік у відповідному журналі, який прошнурований, пронумерований та підписаний головою суду із закріпленням гербовою печаткою суду.

     Комісією Попільнянського районного суду  була проведена щорічна інвентаризація , інвентаризаційний опис № 139  від 13.11.2015р. в якому  відображено результат інвентаризації, надісланий до ТУ ДСАУ в Житомирській області 17.11.2015р.  Під час перевірки було перевірено достовірність даних які зазначені в вище зазначеному описі. Розбіжностей не виявлено. В облік матеріальних цінностей порушень не виявлено.

 

 

Технічний стан засобів фіксації  та комп’ютерної техніки

    

          Попільнянський  районний суд Житомирської області має в наявності 16 одиниць ПК, 2 одиниці серверного обладнання, 1 копіювальний апарат, 1 багатофункціональний пристрій, 10 одиниць принтерів, 1 одиницю відеоконференц зв’язку та 5 одиниць системи фіксації судового процесу, що відповідає даним бухгалтерського обліку. 

        Щодо технічної характеристики систем фіксації, які встановлені в залах судових засідань № 1,2,3,4 Попільнянського районного суду Житомирської області, всі ТЗФСП  знаходяться в робочому стані та використовуються за цільовим призначенням.

       В залі №5 встановлений ТЗФСП «Оберіг» з інвентарним № 10480010по (2005р.) знаходиться в робочому стані використовується за цільовим призначенням, але є морально застарілим ( рекомендовано замінити ).

       В залі № 1 встановлений відеоконференцзв’язок, який використовується за призначенням відповідно до своїх функцій.        

 

Додаткова потреба в забезпечені суду комп’ютерною технікою складає:

комп’ютерами – 1шт., ТЗФСП – 1шт.,  принтер (або БФП) – 1шт. 

 

Організація діяльності служби судових розпорядників

 

Служба судових розпорядників налічує 1 чоловіка.

Посаду судового розпорядника обіймає Кушко Петро Іванович. Для перевірки представлені:

-журнал обліку матеріалів про адмінправопорушення;

-журнал реєстрації справ(заявок);

-положення про службу судових розпорядників та організацію його діяльності в Попільнянському  районному суді;

- правила, інструкції, регламенти, методичні вказівки та рекомендації служби судових розпорядників.

Вся документація ведеться належним чином.

 

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ:

 

        На підставі вивчення стану організації роботи апарату Попільнянського районного суду Житомирської області за 11 місяців 2015 року, робоча група ТУ ДСА України в Житомирській області прийшла до висновку, що робота апарату Попільнянського районного суду відповідає вимогам Закону України « Про судоустрій і статус суддів» (у редакції Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд»), та іншим нормативно-правовим актам України, налагоджена на високому рівні.

 

·       Керівник апарату здійснює організаційне забезпечення діяльності суду на високому рівні, постійно слідкує за змінами в законодавстві та впроваджує їх у своїй роботі. Контролює та знає кожну ділянку роботи апарату суду.

·        Апарат суду працює злагоджено, ініціативно, без порушень дотримуючись законодавства. Запроваджує  нововведення для  удосконалення своєї  робити.

 

Для покращення умов праці працівників суду, бажано провести :

- поточний ремонт  3-х кабінетів першого поверху, архіву та вбиральні;

- утеплення  тильної сторони будівлі;

- вимощення відмостки навколо будівлі;

-в підвальному приміщенні зробити природну вентиляцію;

- огородити  парканом майданчик для заїзду спеціалізованого транспорту;

- придбати жалюзі на вікна.

      - забезпечити ПК – 1шт., ТЗФСП – 1шт.,  принтер (або БФП) – 1шт. 

 

Довідку за наслідками перевірки роботи обговорити на оперативній нараді суду .

                       

Керівник робочої групи

 

заступник начальника управління                                                Т.Г. Барабащук

 

Члени робочої групи

 

завідувач сектором організаційного

забезпечення діяльності судів, судової

статистики та інформаційних технологій                                      Т.В.Моштук

 

завідувач сектором кадрової роботи                                             Д. В. Бабіченко

 

начальник відділу матеріально–технічного

та господарського забезпечення,організації

діяльності служби судових розпорядників                              Г.В. Янчук

 

головний спеціаліст відділу матеріально–технічного

та господарського забезпечення,організації

діяльності служби судових розпорядників                               Г.В.Драган