flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка перевірки Чуднівського районного суду Житомирської області

  

                                                                             «ЗАТВЕРДЖУЮ»

Начальник  територіального управління          державної судової

адміністрації України в Житомирській         області

                     __________________ В.В. Морей

                                                                    ___________________2015 року

 

 

 

ДОВІДКА

за результатами  вивчення стану організації роботи апарату  

Чуднівського районного суду Житомирської області

за 11 місяців 2015 року

 

         Відповідно до наказу начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області від 24.11.2015 року № 28;  п.6 ст.151 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 року № 2453-VI,  2 грудня 2015 року було вивчено стан організації роботи апарату Чуднівського районного суду комісією у складі: заступника начальника управління Барабащук Т.Г., завідувача сектором організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій – Моштук Т.В.,  завідувача сектором кадрової роботи – Бабіченко Д.В., начальника відділу матеріально – технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників – Янчук Г.В. та головним спеціаліста відділу матеріально – технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників – Драган Г.В.

 

1. Організація роботи суду з ведення судової статистики,

діловодства та архіву суду

 

          Під час вивчення роботи Чуднівського районного суду щодо організації роботи з ведення судової статистики, діловодства та архіву охоплено ряд питань, а саме:

 -      Складання номенклатури справ  суду;

     -      Дотримання вимог інструкції з приймання, обліку та зберігання речових         доказів;

     -      Реєстрація та облік звернень громадян;

     -      Ведення автоматизованої системи документообігу суду.

 

Складання номенклатури справ суду

 

        Номенклатура справ є обов´язковим інформаційним довідником, який складається з метою створення єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого пошуку документації за змістом і видом та їх відбору для внесення до складу Національного архівного фонду та є одним з найважливіших документів в діяльності суду.

 

 

Номенклатура справ на 2015 рік затверджена наказом голови Чуднівського районного суду Житомирської області від 12.12.2014 року, схвалена протоколом ЕК Чуднівського районного суду від 12.12.2014 року №3, погоджена протоколом ЕПК  державного архіву Житомирської області від 25.12.2013  року №15.

         На всіх номенклатурних справах суду зазначено номенклатурні номери та заголовки справ. Номенклатурні справи суду знаходяться у задовільному стані, вміст справ зазначених справ відповідає індексам номенклатури справ суду.

         При огляді номенклатурних справ суду зауважень щодо невідповідності підшитих документів найменуванні самої справи не виявлено. Всі справи містять документи, які знаходяться за призначенням.

 

 

 

Дотримання вимог інструкції з приймання, обліку та

зберігання речових доказів

 

  Наказом в.о.голови Чуднівського районного суду від 24.09.2008 року № 16-о відповідальним за приймання, облік, збереження речових доказів та ведення журналу речових доказів та ведення журналу речових доказів призначено судового розпорядника Борисюка А.В.

          В ході вивчення роботи суду було перевірено Журнал обліку речових доказів який ведеться в паперовому вигляді. Зазначений Журнал ведеться з дотриманнями вимог Інструкції з діловодства.

      Облік у журналі речових доказів відповідає вимогам Інструкції з діловодства та Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду (в новій редакції), затвердженій спільним наказом Генеральної прокуратури України, Державної податкової адміністрації України, Верховного Суду України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України та Державної судової адміністрації України від 27 серпня 2010 року № 51/401/649/471/23/125 (далі – Інструкція про речові докази). Усі речові докази,  що надходять до суду, реєструються в день їх надходження. Їм присвоюється порядковий номер згідно з журналом обліку речових доказів, де зазначаються: дата надходження, найменування, кількість, номер кримінального провадження, П.І.Б. обвинуваченого. Після винесення судового рішення в журналі обліку речових доказів зазначається його дата та прийняте рішення щодо речових доказів.

Відповідно  Інструкції, для зберігання речових доказів у суді обладнане спеціальне приміщення.

        Станом на 2  грудня 2015 року на збережені в суді речові докази відсутні.

       Порушень не виявлено.

 

 

 

 

 

 

Реєстрація та облік звернень громадян.

 

Розгляд звернень громадян, які не підлягають розгляду відповідно до процесуального законодавства України, здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об‘єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. №348.

         Протягом  11 місяців  2015 року на адресу суду  надійшло 3 письмових звернень громадян, на які вчасно надано відповідь.

     Відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих  загальних  судах та Закону України «Про звернення громадян» в суді проводиться прийом громадян. Наказом голови Чуднівського районного суду  від 31.05.2013 р. № 7-о  затверджено  графік особистого прийому громадян  керівництвом Чуднівського районного суду. В зв’язку із зміною керівництва наказом голови суду від 27.11.2015 року №29-0 затверджено новий графік  щодо особистого прийому громадян керівництвом Чуднівського районного суду.

 Графік  особистого прийому громадян керівництвом суду висвітлений на веб - сайті суду. Згідно зазначеного графіка, прийом громадян здійснюється:

Головою суду – щопонеділка  з 08.00-17.00 год.

Керівником апарату та заступником керівника апарату – щопонеділка, щовівторка, щосереди, щочетверга  з 08.00-17.00 год., щоп’ятниці з 08.00 – 16.00.

Особистий прийом громадян керівництвом суду здійснюється виключно з питань організації діяльності суду.

Заведений журнал особистого прийому громадян в суді.

       Відповідальна особа вчасно раз у квартал подає звіт по зверненням до територіального управління ДСА України в Житомирській області для узагальнення.

          Недоліків не виявлено.

 

 

 

 

 

Ведення автоматизованої системи документообігу суду

 

Діловодство Чуднівського районного суду здійснюється згідно з Положенням про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення), затвердженим Рішенням Ради суддів України від 2 квітня 2015 року № 25, погодженим Головою ДСА України від 2 квітня 2015 року № 45, (із змінами та доповненнями) та Інструкцєю з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому судді України з розгляду цивільних і кримінальних справ», затвердженої наказом ДСА України 17.12.2013 року № 173 (далі – Інструкція).

 Автоматизовано ведеться прийом і реєстрація процесуальних документів та судових справ, передавання процесуальних документів і судових справ для розгляду, робота з судовими справами та матеріалами до їх завершення. За період з 01.01.2015р. по 02.12.2015р.в Чуднівському районному  суді зареєстровано кореспонденції :вхідної – 4572, вихідної – 5669.

Усе листування, що стосується судових справ і матеріалів, зареєстрованих у відповідних обліково-статистичних картках чи реєстраційних журналах, ведеться за єдиним унікальним номером провадження. Процесуальні документи зберігаються в автоматизованій системі документообігу суду та скріплюються електронним цифровим підписом головуючого судді (судді-доповідача). В матеріалах справ на кожній сторінці процесуального документа є унікальний штрих-код, який розміщений в нижньому правому куті документа і дає можливість його ідентифікувати.

  У Чуднівському районному суді весь документообіг по справам здійснюється за допомогою КП "Д3".Обліково – статистичні картки ведуться лише в електронному вигляді. При надходженні до Чуднівського районного суду  всі заяви і справи реєструються в АСДС у день надходження. Обліково-статистичні картки на справи заповнюються в електронному вигляді куди вносяться дані в гілки «Реєстрація, Вартісні показники, Попередній розгляд, Судовий розгляд, Апеляційний розгляд, Касаційний розгляд, Інші відмітки, Передача до архіву, Старі показники».

В ході проведення вибіркової перевірки вивчався стан заповнення обліково - статистичних карток. Встановлено, що вся інформація в первинні картки вноситься систематично, достовірно та відповідає матеріалам конкретної справи.

  Алфавітні покажчики по усіх категоріях справ відповідають встановленим вимогам, заповнюються в АСДС та  роздруковуються і вкладаються в наряд-теку згідно номенклатури.

        Після завершення автоматичного розподілу судових справ (матеріалів)  формуються та роздруковуються реєстри судових справ і матеріалів на кожного суддю (суддю-доповідача), після чого справи головуючим суддям передаються під підпис  у реєстрах. 

    У паперовому вигляді в суді ведуться такі реєстраційні журнали: журнал обліку виконавчих документів,  журнал обліку печаток і штампів, журнал обліку речових доказів, журнал обліку апеляцій, апеляційних і касаційних скарг та касаційних подань прокурора в кримінальних справах, журнал видачі справ для ознайомлення, журнал реєстрації видачі копій судових, журнал обліку осіб, яких передано на поруки колективу підприємству, установі, організації, розносна книга місцевої кореспонденції. Інформація у реєстраційні журнали працівниками суду вноситься своєчасно та достовірно. Всі журнали ведуться належним чином, прошиті, пронумеровані, скріплені гербовою печаткою.     

      При реєстрації кримінальних справ дотримано хронологію, повно заповнюється інформація щодо підсудних, призначення справ до розгляду, причини відкладення розгляду, дані щодо потерпілих.

      Клопотання слідчих органів та скарги на їх дії реєструються належним чином. 

      Окремо було перевірено обліково-статистичні картки на предмет внесення відомостей про судовий збір. Було встановлено, що всі відомості про судовий збір до ОСК вносяться повно.

       Згідно зі статтею 9 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» № 435-VIII від 19.05.2015 реалізовано перевірку зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України (далі – Казначейство України) та розроблено функціонал відображення підтверджень зарахування оплати (повернення) судового збору. 

        Дані, щодо підтвердження сплати (повернення) судового збору надходять до КП «Д-3» в автоматичному режимі. Під час надходження таких записів виконується автоматичне поєднання записів про сплату (повернення) судового збору, які зазначаються в обліково-статистичних картках з записами підтверджень про сплату (повернення) судового збору, які надійшли з Казначейства.

         Перед початком розгляду справи, помічники  суддів перевіряють наявність  в ОСК підтвердження оплати та, у разі, якщо вона відсутня, виконують пошук відповідного підтвердження оплати у ручному режимі, після чого дані записи поєднують.

        Роздруковуються виписки про зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України, які долучаються до справи.

        Статистичні Звіти формуються  автоматично в програмі Д-3 та подаються до територіального управління у встановлені графіком строки у електронному та паперовому виглядах. Звіти здаються без зауважень.    

        Чуднівським районним судом на виконання вимог перехідних та прикінцевих положень ЗУ «Про судоустрій та статус суддів» (в редакції ЗУ «Про забезпечення права на справедливий суд») до 28.09.2015р. внесені всі судові рішення які не були надіслані до Єдиного державного реєстру судових рішень з 01.01.2010р.

      Відповідно до Законів України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень» забезпечується систематичне відправлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень (далі – ЄДРСР) і ведеться постійний контроль за наповненням вказаного реєстру.

 

2. Ведення кадрового діловодства

          Ознайомившись із порядком ведення кадрового діловодства в Чуднівському районному суді Житомирської області встановлено наступне:

 

Формування штату та заповнення вакансій

 

     Відповідальною особою за ведення кадрового діловодства в суді призначено заступника керівника апарату суду Когута Бориса Івановича.

     У штатному розписі Чуднівського районного суду станом на 02 грудня 2015 року передбачено 21 штатна одиниця посад, з них: 3 судді, 15 державних службовців, 1 службовець та 2 інших працівника.

     На протязі 2015 року працівники апарату суду за професійними програмами не підвищували кваліфікацію.

     Правила внутрішнього трудового розпорядку Чуднівського районного суду затверджені наказом голови суду №5 від 03.06.2005 року та розміщені на стенді.         Оригінал з підписами працівників апарату суду зберігається в номенклатурній справі № 03-02. З оригіналом ознайомлені всі працівники апарату суду.

          Формування штату в суді ведеться на належному рівні.

 

Дотримання вимог ст. 15 Закону України "Про державну службу" при прийнятті на роботу

 

     Статтею 15 Закону України «Про державну службу» визначено, що прийняття на державну службу на посади третьої-сьомої категорій, передбачених статтею 25 Закону України «Про державну службу», здійснюється на конкурсній основі, крім випадків, коли інше встановлено законами України.

Конкурси на заміщення вакантних посад державних службовців, порядок проведення іспиту проводяться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15 лютого 2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» із змінами, наказу Головного управління державної служби України від 08 липня 2011 року № 164, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2011 року за № 930/19668 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців», із змінами.

Наказом керівника апарату суду № 16-о від 03.12.2010 року  затверджено порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затверджено форму екзаменаційного білета, відомості, перелік питань та склад конкурсної комісії.

Даний наказ виданий в тому числі на підставі наказу Головного управління державної служби України від 10.05.2002 року № 30/84 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців», який втратив чинність на підставі наказу Головдержслужби № 165/204 від 08.07.2011 року. Відповідальній особі за ведення кадрового діловодства привести у відповідність до чинного законодавства наказ про порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, форму екзаменаційного білета, перелік питань.

На протязі 2015 років конкурси на заміщення вакантних посад в суді не проводились.

 

Ведення особових справ та трудових

книжок працівників суду

 

Особові справи працівників апарату Чуднівського районного суду ведуться з дотриманням вимог Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року № 731.

         До особових справ державних службовців долучені Загальні правила поведінки державного службовця та Попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції» щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби, з якими державні службовці суду ознайомлені під розписку.

       Особові справи працівників суду формуються та реєструються в книзі обліку руху особових справ  не пізніше тижневого терміну з дня призначення особи на посаду.        

       Особові справи та трудові книжки зберігаються в металевій шафі.

       Трудові  книжки працівників апарату суду ведуться відповідно до вимог Інструкції «Про порядок ведення трудових книжок» затвердженої наказом Мінпраці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58, вносяться відомості про призначення, переведення на іншу посаду, звільнення, заохочення працівників тощо, відповідно до наказів керівника апарату суду. Відповідно  до ст. 17 Закону України «Про державну службу» новоприйнятим працівникам проводиться запис прийняття присяги державного службовця з дня їх призначення.

       Порушень не виявлено.    

   

Облік та видача службових посвідчень

 

Облік, використання та зберігання службових посвідчень у суді ведеться відповідно до Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів, затвердженої наказом ДСА України від 11 жовтня 2012 року № 123 .

В Чуднівському районному суді заведено журнал видачі службових посвідчень, який прошито, пронумеровано та скріплено печаткою. Станом на 02 грудня 2015 року видано 13 посвідчень працівникам апарату суду.

Відповідно до Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДСА України від 11 жовтня 2012 року № 123 для знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень необхідно створити комісію у складі не менше трьох працівників апарату суду (п.5.6. розділу 5 Інструкції). Знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень проводиться комісією в складі не менше 3 (трьох) працівників. Склад комісії затверджується відповідним наказом. Про знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень складається акт, який затверджується керівником апарату суду (п.5.8. розділу 5 Інструкції). Акти в установленому порядку реєструються в службі персоналу та підшиваються в окрему справу. У Журналі видачі посвідчень робляться відмітки про знищені бланки та посвідчення (абз. 2 п.5.8. розділу 5 Інструкції).

Знищених та зіпсованих посвідчень на протязі 2015 року не було.

 

Порядок надання відпусток

 

16.12.2014 року затверджений графік відпусток для працівників апарату суду на 2015 рік. Начальником територіального управління ДСА України в Житомирській області 30.12.2014 року затверджений графік відпусток для суддів на 2015 рік. Рекомендується при наданні відпусток працівникам апарату суду дотримуватись затвердженого графіку.

 

Реалізація Закону України "Про очищення влади"

 

Наказом керівника апарату суду № 18-о від 07.09.2015 року "Про проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених ч. 3 і 4 статті 1 Закону України "Про очищення влади" до державних службовців Чуднівського районного суду 15.09.2015 року визначено днем початку проходження перевірки щодо 11 державних службовців. 15.09.2015 року за вихідним номером 4400/15-вих в Головне управління юстиції направлено повідомлення про початок проходження перевірки державними службовцями суду. 17 та 18 вересня 2015 року в Чуднівську ОДПІ направлені відповідні запити.

Всі матеріали перевірки разом з довідками про результати долучені до особових справ державних службовців апарату суду.

Порушень не виявлено.

 

3. Матеріально-технічне забезпечення діяльності суду

 

Технічний стан приміщення суду

 

         З 1995 року Чуднівський районний суд розміщений в цегляній  трьохповерховій будівлі 1995 року забудови, загальною площею 828 м.кв.,  за адресою: м. Чуднів, вул. 50-річчя Жовтня, 3.

         На підставі свідоцтва про право власності серія САВ №874452 від 13.03.2008р. приміщення загальною площею 674,4 м.кв. перебуває у сфері управління Державної судової адміністрації України.

          Окрім суду в будівлі розташовані інші організації, а саме:  Чуднівське районне управління юстиції, відділ ДВС, державна нотаріальна контора.

 

         Відповідно до Переліку вимог, що пред’являються до приміщень районних (міських) судів, затвердженого ДСА України від 15.05.2003 року та погодженого Радою суддів України від 27.06.2003 року та ДБН В 2.2-26:2010 «Будинки і споруди. Суди» Чуднівський районний суд забезпечений приміщенням на 89,2%.

         Штатна чисельність суддів налічує 3 судді. На момент перевірки фактична чисельність суддівського корпусу налічує 1 суддю. Але в  приміщенні суду є можливість забезпечити всіх суддів  окремими кабінетами відповідно до штатної чисельності. В приміщенні облаштовано 3 зали судових засідань. У  залі судових засідань, для розгляду кримінальних справ,  встановлено  систему  відеоконференції.  В наявності канцелярія, окремі кабінети для секретарів , помічників суддів, архів,  вбиральні в приміщенні суду.

        Приміщення має доступний головний вхід з вулиці, оснащений елементами інформації про суд(вивіска, яку добре видно).

       Центральний вхід облаштувати пандусом технічно неможливо в звязку з високим підйомом в два етапи.  У зв’язку з чим перед сходами до приміщення суду було встановлено кнопку виклику, яка  розташована на прийнятій для МГН висоті,  у тому числі для інваліда на візку. Дзвоник спрацьовує у кабінеті судового розпорядника, який відразу може надати допомогу інваліду на візку.

      Службовий вхід до приміщення обладнаний пандусом згідно з вимогами ДБН В.2.2-17:2006.

      В приміщенні суду  проведено поточний ремонт  залу судових засідань для розгляду кримінальних справ, холу та коридору І поверху.

     В приміщенні встановлено автономне газове опалення.

       

 

       Частково внутрішні приміщення (кабінети, коридори, зали судових засідань, вбиральні тощо) потребують поточного ремонту. В будівлі всі старі дерев’яні вікна. Їх не можливо відкрити тому, що від тривалої експлуатації дерево розсохлося, мають великі щілини між стулками, рамою і стіною. Всього  потребує заміни  на енергозберігаючі металопластикові 31 вікно.

       Крім того  в  будівлі  електромережа  1995 року, яка також потребує поточного ремонту.

      Сервер та серверна шафа розміщені в маленькій комірці канцелярії на ІІІ поверсі, але є  можливість облаштувати  окрему серверну кімнату на ІІ поверсі.

       Меблі, яким забезпечено суд, в т. числі і 2 зали судових засідань переважно старі, обдерті, які потребують заміни оскільки давно минули визначені для них експлуатаційні строки.

       Разом з тим, працівники суду вживають заходи щодо підтримки приміщення суду в охайному стані, самостійно проводять косметичні ремонти.

       На виконання  спільного наказу ДСА та МВС України від 06.09.2004 року № 1003 «Про затвердження інструкції про порядок організації підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорони приміщень судів», забезпечення незалежності та безпеки суддів, працівників апарату суду, охорони приміщення суду в Чуднівському районному суді:

а) встановлена охоронна сигналізація в приміщенні  суду та виведена на ПЦС;

б) встановлено 13 тривожних кнопок;

в) у  залі судових засідань для розгляду  кримінальних справ встановлено металеву  клітку;

г)  на всіх вікнах та дверях  першого поверху встановлено металеві грати.

       Послуги по  обслуговуванню охоронної сигналізації надаються Управлінням поліції охорони в Житомирській області. В суді ведеться журнал реєстрації робіт з технічного обслуговування  охоронної сигналізації. Останній запис зроблено 20.11.2015 р.

      Відповідно до вимог Інструкції з організації конвоювання та тримання в судах обвинувачених(підсудних), засуджених за вимогою судів, затвердженої спільним наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України, Верховного Суду України, Вищого спеціалізованого суду України, Державної судової адміністрації України, Генеральної прокуратури України, від 26.05.2015 року №613/785/5/30/29/67/68, у  підвальному приміщенні Чуднівського районного суду облаштовано 2 камери для утримання підсудних ( у т. ч. 2 для ізольованого утримання підсудних) та кімнату для розміщення конвою площею 11,6м.кв. В кімнаті для розміщення конвою встановлено тривожну кнопку, яку виведено на пульт центрального спостереження.

 

        На виконання пункту 1 доручення Президента України від 18 січня 2013 року № 1-1/82 з метою посилення гарантій щодо провадження професійної діяльності суддів, підвищення безпеки суддів та працівників апарату суду,  на момент комплексної перевірки (о 09год. 42хв.)  було проведено  контрольне спрацювання тривожної кнопки, що  розташована в конвойному приміщенні

       О 10.02год. працівникам апарату суду зателефонували з Чуднівського відділення поліції  з метою  з’ясування  причини спрацювання тривожної кнопки. 

       О 10.18год (через 36 хвилин після спрацювання ТК) прийшов представник Чуднівського  відділенння  поліції  відібрати пояснення  про причину  спрацювання. А групу швидкого реагування  ніхто так і не дочекався.  З метою вжиття заходів, про факт неякісного виконання обов’язків співробітниками  Чуднівського відділення поліції, повідомлено начальника Управління поліції охорони в Житомирській області. 

       Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України,  Верховного Суду України, Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Державної судової адміністрації України та Генеральної прокуратури України від 26 травня 2015 року за № 613/785/5/30/29/67/68 про затвердження Інструкції з організації конвоювання та тримання в судах обвинувачених(підсудних), засуджених за вимогою судів в наявності є спеціальний майданчик для заїзду конвойного транспорту та окремий вхід для конвоювання підсудних, який на вимогу вищезазначеної інструкції потрібно відокремити  парканом.  

       Переговорними пристроями забезпечено технічний зв’язок між постами міліції у залах судових засідань для розгляду кримінальних справ та кімнатою для конвою.

Організація обліку та використання в суді

товарно – матеріальних цінностей

 

        02 грудня 2015 року комісією була проведена вибіркова перевірка матеріальних цінностей Чуднівського районного суду Житомирської області.  Відповідно до наказу № 35-о/д від 01 листопада 2011 року матеріально – відповідальною особою призначений Когут Б.І. При проведені інвентаризації обладнання, устаткування та інвентарю, відмічено, що необоротні активи, які є в наявності у суді на період перевірки, зберігаються належним чином. 

       Облік основних засобів та матеріальних цінностей ведеться  згідно з дотри-манням  Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань від 02.09.2014р.   № 879, а саме:

- в суді ведеться журнал обліку основних засобів та матеріальних активів;

- в усіх  кабінетах та залах судових засідань є описи матеріальних цінностей та описи особистого майна працівників суду, яким дозволено користуватися в роботі за наказом голови суду; 

 - заяви працівників суду на користування особистим майном  зберігаються в окремій папці у відповідності до затверджених договорів відповідального за зберігання ТМЦ;

- наявні переліки майна відповідають фактичній наявності майна, що знаходяться в кабінетах;

-  інвентарні номери є на всіх основних засобах.

      Облік надходження  та витрат маркованої продукції в суді здійснюється відповідальною особою суду. Відповідно до реєстру щомісячно надаються звіти про використання маркованої продукції. Марки та конверти зберігаються належним чином у сейфі;

- залишки маркованої продукції на період перевірки (02.12.2015р.) становить 19819,56 (Дев’ятнадцять тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 56коп ), що  відповідає бухгалтерському обліку.

- видача та списання матеріалів, господарських товарів, малоцінного та швидкозношуваного інвентарю проводиться згідно актів і раздаточних відомостей на потреби установи, по мірі їх використання. Зокрема папір та диски списуються щомісячно. Всі документи знаходяться в одній окремій папці.   

    Суддя  Чуднівського районного суду  Житомирській області  забезпечений  мантією та нагрудним знаком. Згідно з даними бухгалтерського обліку в наявності є 1 мантія та  1нагрудний суддівський знак.

     Згідно з Інструкцією печатки і штампи зберігаються в сейфі, ведеться їх облік у відповідному журналі, який прошнурований, пронумерований та підписаний головою суду із закріпленням гербовою печаткою суду.

В обліку матеріальних цінностей порушень не виявлено.

     Комісією Чуднівського районного суду  була проведена щорічна інвентаризація - інвентаризаційний опис № 133  від 13.11.2015р. в якому  відображено результат щорічної інвентаризації. Під час перевірки було перевірено достовірність даних які зазначені в вище зазначеному описі. Розбіжностей не виявлено.

 

                    Технічний стан засобів фіксації  та комп’ютерної техніки

          

       Чуднівський районний суд Житомирської області забезпечений 13 одиниць ПК, 2 одиниці серверного обладнання, 3 одиниці копіювальних апаратів, 1 багатофункціональний пристрій та 3 одиниці системи фіксації, що відповідає даним бухгалтерського обліку. 

       В залі № 1 встановлений ТЗФСП «Оберіг» з інвентарним №10480008чу (2005р.), який є морально застарілим і не відтворює записи судового засідання з технічних причин. У даному залі також встановлений  відеоконференцзв’язок, який використовується за призначенням відповідно до своїх функцій, а також   використовується як ТЗФСП. В залі №2 встановлено ТЗФСП з інвентарним № 10480094чу, даний засіб знаходиться в несправному стані  є морально застарілий, ремонту не підлягає, так як дані запасні частини зняті з виробництва (рекомендовано списати). В залі № 3 використовується ТЗФСП «Камертон» з інвентарним №1041000чу (2013р.), який знаходиться в робочому стані та використовується за цільовим призначенням.

       Додаткова потреба в забезпечені суду комп’ютерною технікою складає:

Персональними комп’ютерами  в кількості -6шт., ТЗФСП – 2шт., принтерами (або БФП) – 2шт. 

 

Організація діяльності служби судових розпорядників

 

Служба судових розпорядників налічує 2 чоловіки.

Посаду судового розпорядника обіймає Борисюк Анатолій Володимирович. Для перевірки представлені:

-положення про  службу судових розпорядників та організацію його  діяльності в Чуднівському районному суді (затверджене наказом від 06.12.2011р.№39-о) ;

- правила, інструкції, регламенти, методичні вказівки та рекомендації служби судових розпорядників.

-журнал обліку матеріалів про адмінправопорушення;

-журнал обліку інформації щодо забезпечення проведення судового засідання, виконання розпоряджень керівника;

-положенням про інструктажі з охорони праці, дотриманням правил техніки безпеки та протипожежної безпеки;

- інструкцією з охорони праці  при користуванні персональним комп’ютером.

-журнал реєстрації  інструктажів з питань  пожежної, техногенної   безпеки, останній запис 23.11.2015р._

-журнал обліку та технічного обслуговування  вогнегасників;

-журнал обліку засобів звязку;

Всі працівники суду ознайомлені із:

-  Інструкцією про заходи пожежної безпеки;

Вся документація ведеться належним чином.

 

 

 

 

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ:

 

        На підставі вивчення стану організації роботи апарату Чуднівського районного суду Житомирської області за 11 місяців 2015 року, робоча група ТУ ДСА України в Житомирській області прийшла до висновку, що робота апарату Чуднівського районного суду відповідає вимогам Закону України « Про судоустрій і статус суддів» (у редакції Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд»), та іншим нормативно-правовим актам України, налагоджена на високому рівні.

 

·       Керівник апарату здійснює організаційне забезпечення діяльності суду на високому рівні, постійно слідкує за змінами в законодавстві та впроваджує їх у своїй роботі. Контролює та знає кожну ділянку роботи апарату суду.

·        Апарат суду працює злагоджено, ініціативно, без порушень дотримуючись законодавства. Запроваджує  нововведення для  удосконалення своєї  робити.

 

Для забезпечення належних умов праці апарату суду вважаємо за необхідне :

-   проведення поточного ремонту кабінетів, коридорів, залів судових засідань,     

    вбиралень, тощо;

 -  заміни  31 вікна  на енергозберігаючі металопластикові;

 -  проведення поточного ремонту електромережі;

 -  облаштування серверної кімнати та переміщення сервера в спеціалізовану   

    кімнату.

-   забезпечення ПК – 6шт., ТЗФСП – 2шт., принтерів (або БФП) – 2шт.

 

Довідку за наслідками перевірки роботи обговорити на оперативній нараді суду .

                       

Керівник робочої групи

 

заступник начальника управління                                                 Т.Г. Барабащук

 

Члени робочої групи

 

завідувач сектором організаційного

забезпечення діяльності судів, судової

статистики та інформаційних технологій                                      Т.В. Моштук

 

завідувач сектором кадрової роботи                                              Д.В. Бабіченко

 

начальник відділу матеріально–технічного

та господарського забезпечення,організації

діяльності служби судових розпорядників                                    Г.В. Янчук

 

головний спеціаліст відділу матеріально–технічного

та господарського забезпечення,організації

діяльності служби судових розпорядників                                    Г.В. Драган