flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОВІДКА за результатами вивчення стану організації роботи апарату Народицького районного суду Житомирської області за період з 01.01.2015 року по 30.05.2016 року.

  

                                                                             «ЗАТВЕРДЖУЮ»

Начальник  територіального управління державної судової

адміністрації України в Житомирській         області

                     __________________ В.В. Морей

                                                                    ___________________2016 року

 

 

 

 

 

ДОВІДКА

за результатами  вивчення стану організації роботи апарату  

Народицького  районного суду Житомирської області

за період з 01.01.2015 року  по 30.05.2016 року.

 

 

 

         Відповідно до наказу начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області від 24.05.2016 року № 11; п.6 ст.151 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 07.07.2010 року № 2453-VI,  30 травня 2016 року було вивчено стан організації роботи апарату Народицького районного суду комісією у складі:заступника начальника управління Барабащук Т.Г., завідувача сектору організаційного забезпечення судів та судової статистики - Моштук Т.В., завідувача сектору по роботі з персоналом – Янчук С.В., начальника відділу з питань управління об’єктами державного майна – Янчук Г.В., провідного спеціаліста відділу з питань управління об’єктами державного майна – Драган Г.В.

 

 

1.Організація роботи суду з ведення судової статистики,

діловодства та архіву суду

 

          Під час вивчення роботи Народицького районного суду щодо організації роботи з ведення судової статистики, діловодства та архіву охоплено ряд питань, а саме:

 

 -     Планування роботи суду та контроль за виконанням запланованих заходів;

 -     Складання номенклатури справ  суду;

     -      Реєстрація та облік звернень громадян;

     -      Ведення діловодства та архіву  суду.

 

 

 

 

 

Планування роботи суду та контроль

за виконанням запланованих заходів.

 

У своїй діяльності апарат суду керується Положенням про апарат   Народицького районного суду , яке затверджено рішенням зборів суддів  від 22.10.2012 р.  та погоджено начальником ТУ ДСА України в Житомирській області 18.10.2012 року.

Планування роботи районного суду і контроль за своєчасним і якісним виконанням запланованих заходів –  обов’язок голови суду та керівника апарату суду.

Плани роботи Народицького районного суду складаються керівником апарату суду на півріччя та затверджуються головою суду: на І півріччя 2015 року -  затверджений головою суду 22.12.2014 року №15-0, на ІІ півріччя 2015 року - затверджений головою суду 25.06.2015 року №14-0, на І півріччя 2016 року – затверджений головою суду 23 грудня 2015 року №23-о.

Плани роботи містять наступні розділи: загальні питання та організація роботи суду; заходи по аналітичній роботі; заходи по фінансовому та матеріально-технічному забезпеченню, заходи по кадровому забезпеченню, заходи по інформаційному забезпеченню, заходи щодо запобігання і протидії корупції. Плани роботи суду зберігаються у відповідному наряді, включеному в номенклатуру справ суду.

В планах зазначені: найменування заходу, дата  виконання, виконавець, відмітка про виконання.

Всі заплановані заходи відповідно до плану виконано: підведено підсумки роботи суду за 2014 рік, І півріччя 2015 та 2015 рік; проведені семінарські заняття з працівниками апарату суду з питань ведення діловодства , архівної справи, обліково-статистичної роботи; проведено перевірку секретарів судових засідань на предмет правильності ведення судових справ та їх здачі до канцелярії суду;  секретарів суду на предмет правильності ведення діловодства суду та обліково-статистичної роботи, архів суду; проаналізовано стан обліково-статистичної роботи та стан здійснення правосуддя за 2014 рік, І півріччя 2015 та 2015 рік, стан направлення судових рішень до ЄДРСР; проведено узагальнення стану розгляду звернень громадян ( заяв, скарг) в 2014 році, І півріччі 2015 та 2015 році.

Особлива увага приділялась організації роботи канцелярії суду, веденню діловодства, стану обліково-статистичної роботи, про що були складені відповідні довідки, аналізи та узагальнення.

 

 

Складання номенклатури справ суду

 

        Номенклатура справ є обов´язковим інформаційним довідником, який складається з метою створення єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого пошуку документації за змістом і видом та їх відбору для внесення до складу Національного архівного фонду та є одним з найважливіших документів в діяльності суду.

Номенклатура справ на 2015 рік затверджена наказом голови Народицького районного суду Житомирської області від 02.12.2014 року, схвалена протоколом ЕК Народицького районного суду від 01.12.2014 року №2.

 Номенклатура справ на 2016 рік затверджена наказом голови Народицького районного суду Житомирської області від 03.12.2015 року, схвалена протоколом ЕК Народицького районного суду від 30.11.2015 року №2.

 Номенклатура справ суду погоджена протоколом ЕПК  державного архіву Житомирської області від 30.11.2011  року №4.

         На всіх номенклатурних справах суду зазначено номенклатурні номери та заголовки справ. Номенклатурні справи суду знаходяться у задовільному стані, вміст справ зазначених справ відповідає індексам номенклатури справ суду.

         При огляді номенклатурних справ суду зауважень щодо невідповідності підшитих документів найменуванні самої справи не виявлено. Всі справи містять документи, які знаходяться за призначенням.

 

 

Реєстрація та облік звернень громадян.

Розгляд звернень громадян, які не підлягають розгляду відповідно до процесуального законодавства України, здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об‘єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. №348.

         Протягом  2015 року та станом на 30.05.2016 року на адресу суду не надходило звернень громадян. Відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих  загальних  судах та Закону України «Про звернення громадян» в суді проводиться прийом громадян. Наказом голови суду  від 29.12.2011 р. № 33/о  затверджено порядок організації особистого прийому громадян та графік особистого прийому громадян керівництвом суду в Народицькому районному суді Житомирської області.

 Графік  особистого прийому громадян керівництвом суду висвітлений на веб - сайті суду. Згідно зазначеного графіка, прийом громадян здійснюється:

Головою суду – щопонеділка  та щосереди з 09.30-13.00 год.

Керівником апарату  –щосереди  з 09.30 – 17.00 год.

Особистий прийом громадян керівництвом суду здійснюється виключно з питань організації діяльності суду.

Заведений журнал особистого прийому громадян в суді.

       Відповідальна особа вчасно раз у квартал подає звіт по зверненням до територіального управління ДСА України в Житомирській області для узагальнення.

          Недоліків не виявлено.

 

 

 

 

 

Ведення діловодства та архіву суду.

Діловодство Народицького районного суду здійснюється згідно з Положенням про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення), затвердженим Рішенням Ради суддів України від 2 квітня 2015 року № 25, погодженим Головою ДСА України від 2 квітня 2015 року № 45, (із змінами та доповненнями) та Інструкцєю з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому судді України з розгляду цивільних і кримінальних справ», затвердженої наказом ДСА України 17.12.2013 року № 173 .

 Автоматизовано ведеться прийом і реєстрація процесуальних документів та судових справ, передавання процесуальних документів і судових справ для розгляду, робота з судовими справами та матеріалами до їх завершення. Станом на 31 грудня 2015 року в Народицькому районному  суді зареєстровано кореспонденції :вхідної – 3539, вихідної – 8910.

Станом на 30 травня 2016 року в суді зареєстровано кореспонденції: вхідної – 1308, вихідної – 2570.

Усе листування, що стосується судових справ і матеріалів, зареєстрованих у відповідних обліково-статистичних картках чи реєстраційних журналах, ведеться за єдиним унікальним номером провадження. Процесуальні документи зберігаються в автоматизованій системі документообігу суду та скріплюються електронним цифровим підписом головуючого судді . В матеріалах справ на кожній сторінці процесуального документа є унікальний штрих-код, який розміщений в нижньому правому куті документа і дає можливість його ідентифікувати.

  У Народицькому районному суді весь документообіг по справам здійснюється за допомогою КП "Д-3".Обліково – статистичні картки ведуться лише в електронному вигляді. При надходженні до Народицького районного суду  всі заяви і справи реєструються в АСДС у день надходження. Обліково-статистичні картки на справи заповнюються в електронному вигляді куди вносяться дані в гілки «Реєстрація, Вартісні показники, Попередній розгляд, Судовий розгляд, Апеляційний розгляд, Касаційний розгляд, Інші відмітки, Передача до архіву, Старі показники».

В ході проведення вибіркової перевірки вивчався стан заповнення обліково - статистичних карток. Встановлено, що вся інформація в первинні картки вноситься систематично, достовірно та відповідає матеріалам конкретної справи.

Алфавітні покажчики по усіх категоріях справ відповідають встановленим вимогам, заповнюються в АСДС та  роздруковуються і вкладаються в наряд-теку згідно номенклатури.

        Після завершення автоматичного розподілу судових справ (матеріалів)  формуються та роздруковуються реєстри судових справ і матеріалів на кожного суддю (суддю-доповідача), після чого справи головуючим суддям передаються під підпис  у реєстрах. 

    У паперовому вигляді в суді ведуться такі реєстраційні журнали: журнал обліку речових доказів , журнал обліку виконавчих документів, виданих судом, журнал видачі копій судових документів, журнал обліку апеляційних скарг у кримінальному провадженні,журнал обліку апеляційних скарг у цивільних чи адміністративних справах, журнал обліку відбитків  печаток і штампів суду, журнал реєстрації операцій із сплати та повернення судового збору, журнал видачі справ для ознайомлення, журнал обліку видачі компакт – дисків з технічним  записом судового засідання та їх повернення, журнал    обліку видачі копій фонограм учасникам судового засідання.Інформація у реєстраційні журнали працівниками суду вноситься своєчасно та достовірно. Всі журнали ведуться належним чином, прошиті, пронумеровані, скріплені гербовою печаткою.     

      При реєстрації кримінальних проваджень дотримано хронологію, повно заповнюється інформація щодо підсудних, призначення справ до розгляду, причини відкладення розгляду, дані щодо потерпілих.

      Клопотання слідчих органів та скарги на їх дії реєструються належним чином. 

      Окремо було перевірено обліково-статистичні картки на предмет внесення відомостей про судовий збір. Було встановлено, що всі відомості про судовий збір до ОСК вносяться повно.

       Згідно зі статтею 9 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» № 435-VIII від 19.05.2015 реалізовано перевірку зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України (далі – Казначейство України) та розроблено функціонал відображення підтверджень зарахування сплати (повернення) судового збору. 

        Дані, щодо підтвердження сплати (повернення) судового збору надходять до КП «Д-3» в автоматичному режимі. Під час надходження таких записів виконується автоматичне поєднання записів про сплату (повернення) судового збору, які зазначаються в обліково-статистичних картках з записами підтверджень про сплату (повернення) судового збору, які надійшли з Казначейства.

         Перед початком розгляду справи, відповідальна особа суду перевіряє наявність у ОСК підтвердження оплати та, у разі, якщо вона відсутня, виконує пошук відповідного підтвердження оплати у ручному режимі, після чого дані записи поєднує.

        Також відповідальною особою  роздруковуються виписки про зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України, які долучаються до справи.

        Звіти в програмі Д-3 формуються  автоматично та подаються до територіального управління у встановлені графіком здачі звітів строки у електронному та паперовому виглядах.     

        Статистичний звіт за формою № 10 в Народицькому районному суді  щоквартально розраховується за допомогою програми КП «Д-3», який вчасно направляється до ТУ ДСА України в Житомирській області.

         Старшим секретарем суду Пивовар К.М. разом з завідувачем сектору організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики  ТУ ДСА України в Житомирській області Моштук Т.В. було  автоматично сформовано  форму 10 «Звіт про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих та апеляційних судах»  за 5 місяців 2016 року.

         До Народицького районного суду  за період з 01.01.2016 року по 30.05.2016 року  надійшло 177 заяв (скарг). Розрахункова сума судового збору складає 119979 грн. Фактично сплачено судовий збір по 95 заявах (скаргах) на суму 69275 грн. Повернено судового збору по 5 заявах (скаргах) на суму 3718 грн. Присуджено до стягнення судового збору за рішенням суду в Державний бюджет по 26 заявах (скаргах) на суму 11499 грн. Звільнено від сплати судового збору, зменшено розмір судового збору ( статті 5 та  8 Закону України «Про судовий збір») по 60 заявах (скаргах) на суму 31976 грн.

        Найбільше судового збору надходило за подання позовних заяв майнового характеру.

         В сформованому звіті помилок  не виявлено. Зауваження відсутні.

 Відповідно до Законів України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень» забезпечується систематичне відправлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень (далі – ЄДРСР) і ведеться постійний контроль за наповненням вказаного реєстру.

  Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року №1004 в Народицькому районному суді Житомирської області утворено експертну комісію для організації і  проведення  попередньої експертизи цінності  документів,  що  утворилися в діловодстві суду, та подання результатів  експертизи  цінності  документів  на  розгляд експертно-перевірної  комісії  державного  архіву. Експертна комісія суду  діє на підставі Положення про експертну комісію Народицького районного суду Житомирської області, затвердженого наказом голови суду 01 жовтня 2013 року за №31-о.

Архів суду впорядкований, розміщується в окремій кімнаті, обладнаний сигналізацією, гратами на вікнах та вогнегасником. Відповідальність за  роботу з архівними документами покладається на архіваріуса суду.

Справи постійного зберігання розміщуються окремо від справ тривалого (понад 10 років), тимчасового зберігання та з особового складу.

В архіві суду ведуться журнали: видачі судових справ з архіву працівникам суду, реєстрації видачі документів з архіву та обліку видачі та повернення компакт-дисків. Журнали пронумеровані, прошиті, скріплені печаткою та підписом голови суду.

 

 

2. Ведення кадрового діловодства

 

          Ознайомившись із порядком ведення кадрового діловодства в Народицькому районному суді Житомирської області встановлено наступне:

 

Формування штату та заповнення вакансій

 

     Відповідальною особою за ведення кадрового діловодства в суді призначено заступника керівника апарату Прохорчук Валентину Миколаївну.

     У штатному розписі Народицького районного суду Житомирської області станом на 30 травня 2016 року передбачено 19  штатних одиниць посад, з них: 3 суддів, 14 державних службовців, 1 службовець та 1 працівник.

     На протязі 2015  року за професійними програмами підвищили кваліфікацію 1 працівник апарату суду (державний службовець) та 1 суддя.

     Правила внутрішнього трудового розпорядку Народицького районного суду Житомирської області затверджені наказом голови суду № 29-о від 10.07.2013 року та розміщені на стенді.     Оригінал з підписами працівників апарату суду зберігається в номенклатурній справі.

     Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ видань та інших носіїв, які містять службову таємницю, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року (зі змінами), наказу Державної судової адміністрації України від 23 жовтня 2012 року № 138 "Про затвердження Типового переліку відомостей, що становлять службову інформацію, та які можуть міститися в документах з організації діяльності місцевих та апеляційних судів" наказом голови Народицького районного суду від 01.11.2012 року № 38-о затверджено перелік відомостей, що становлять службову інформацію, та які можуть міститися в документах з організації діяльності суду, з даним наказом ознайомлені відповідальні працівники апарату суду.

               Конкурс на зайняття вакантних посад державної служби в Народицькому суді проводився у 2011 році, а рух кадрів проводиться через переведення або стажування.

 

     Формування штату та заповнення вакансій в суді ведеться на належному рівні.

 

 

Посадові інструкції

Наказом керівника апарату Народицького районного суду Житомирської області № 22-о від 15.06.2011 року затверджені посадові інструкції працівників апарату суду, а саме: заступника керівника апарату, консультанта, помічника заступника голови суду, секретаря судового засідання, старшого секретаря, секретаря, старшого судового розпорядника, судового розпорядника, архіваріуса. Наказом начальника ТУ ДСА України в Житомирській області №21 від 30 серпня 2010 затверджені посадові інструкції керівника апарату. Посадові інструкції працівників апарату суду розроблені відповідно до чинного законодавства та знаходяться в окремій номенклатурній справі № 06-31.

Із посадовими інструкціями державні службовці та службовці суду ознайомлені під розписку.

Ксерокопії (копії) посадових інструкцій працівників апарату суду долучені до особових справ з відмітками працівника про ознайомлення та завірені підписом працівника, відповідального за ведення кадрового діловодства суду.

 

Ведення особових справ та трудових книжок працівників суду

Особові справи працівників апарату Народицького районного суду Житомирської області ведуться з дотриманням вимог Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року № 731 та Методичних рекомендацій щодо застосування Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади та зразків оформлення документів особових справ, затверджених наказом Головного управління державної служби від 05 липня 1998 року № 24.

         До особових справ державних службовців долучені Загальні правила поведінки державного службовця та Попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції» щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби, з якими державні службовці суду ознайомлені під розписку, також до особових справ долучені матеріали про перевірку відповідно Закону України «Про очищення влади» (заява, запит, довідка про результати перевірки). Так як немає відповіді з Житомирської ОДПІ, то довідка про результати перевірки відсутня у секретаря судових засідань  Івасенко М.В., і у зв’язку з відсутністю відповіді з МВС  у помічника судді Гуріна В.М.

         Особові справи працівників суду формуються та реєструються в Книзі обліку руху особових справ не пізніше тижневого терміну з дня призначення особи на посаду.

         Особові справи та трудові книжки зберігаються в металевій шафі.

Рекомендовано повідомлення і згоду працівника на обробку персональних даних долучити до матеріалів особових справ,  а не зберігати в окремому наряді.

          Під час перевірки повноти та правильності ведення трудових книжок недоліків не виявлено.

 

Щорічна оцінка

        Проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями Народицького районного суду покладених на них обов’язків і завдань за 2015 рік затверджено наказом № 2-К від 01.02.2016 року. Щорічні оцінки виконання керівником апарату суду та заступником керівника апарату суду проведені відповідно до Порядку проведення щорічної оцінки виконання керівниками апарату місцевих та апеляційних судів та їх заступниками покладених на них обов'язків і завдань та затверджені наказом територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області № 18-к від 01 березня 2016 року.

       Щорічній оцінці за 2015 рік підлягало 14 державних службовців. За результатами оцінку ,,Добре,, отримали 2 державні службовці, а оцінку ,, Високу,, - 12 державних службовців.  

      Всі матеріали щорічної оцінки оформлені належним чином і долучені до особових справ працівників.

       Звіт про проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями суду покладених на них обов’язків і завдань за 2015 рік вчасно та якісно надіслано до територіального управління.

       Порушень не виявлено.

 

Порядок присвоєння рангів державних службовців

Ранги державним службовцям в суді присвоюються відповідно до Положення про ранги державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.96р. № 658, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року № 88-р «Про віднесення посад працівників апарату судів загальної юрисдикції до відповідних категорій посад державних службовців».

У  2014 році  в суді було присвоєно черговий ранг державного службовця  головному спеціалісту з інформаційних технологій  Невмержицькому О.В., а у 2015 році помічнику судді  Куничик Ю.В.

Копії наказів про присвоєння рангів долучені до особових справ, відповідні записи зроблені в трудові книжки.

Порушень не виявлено.

 

Облік та видача службових посвідчень

Облік, використання та зберігання службових посвідчень у суді ведеться відповідно до Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів, затвердженої наказом ДСА України від 11 жовтня 2012 року № 123 .

У Народицькому  районному  суді заведено журнал видачі службових посвідчень, який прошито, пронумеровано та скріплено печаткою. Станом на 30 травня 2016 року видано 12  посвідчень працівникам апарату суду.

Відповідно до Інструкції про порядок оформлення, обліку, використання та зберігання службових посвідчень працівників апаратів місцевих та апеляційних судів (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДСА України від 11 жовтня 2012 року № 123 для знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень необхідно створити комісію у складі не менше трьох працівників апарату суду (п.5.6. розділу 5 Інструкції). Знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень проводиться комісією в складі не менше 3 (трьох) працівників. Склад комісії затверджується відповідним наказом. Наказ про знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень виданий 29.12.2012 року № 47-О.

Знищених та зіпсованих посвідчень на протязі 2015 року не було.

 

Робота з кадровим резервом

З метою поліпшення добору й розстановки кадрів, планування кар'єри, вдосконалення процесу планування та організації діяльності державних службовців згідно п. 4 Положення про формування кадрового резерву для проходження державної служби затвердженого постановою КМ України від 28 лютого 2001 року № 199, формується кадровий резерв на посади державних службовців. Список осіб, зарахованих до кадрового резерву, переглядається щороку у грудні. У разі необхідності до списку протягом року можуть бути внесені зміни у порядку, встановленому  для зарахування до кадрового резерву. 

Відповідно до п. 5, 8 Положення про формування кадрового резерву для державної служби, особи, які перебувають у кадровому резерві складають плани перебування у кадровому резерві, а в кінці року здають звіти по виконанню річних планів перебування у кадровому резерві.

У Народицькому районному суді наказом № 22-О від 27.12.2015 року сформований кадровий резерв на 2016 рік, затверджений список осіб, зарахованих до кадрового резерву.

На посади керівника апарату суду та його заступника сформований кадровий резерв по дві особи на кожну посаду.

Порушень не виявлено.

 

Порядок надання відпусток

Наказом № 33-О від 31.12.2015 року затверджено графік відпусток для суддів та працівників апарату суду на 2016 рік.

 

При наданні відпусток працівникам апарату в Народицькому районному суді дотримуються затвердженого графіку відпусток на 2016 рік. Відпустки суддям надаються відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Закону України «Про відпустки».

 

 

Декларування доходів

У березні 2016 року усіма державними службовцями та суддями Народицького районного суду подано декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру про їх доходи за 2015 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції від 07 квітня 2011 року № 3206- VІ».

Копії декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру про їх доходи за 2015 рік працівників направлені до територіального відділення фіскальної служби,  а оригінали долучені до особових справ.

Звіт про подання декларацій працівниками апарату суду вчасно та якісно направлено до територіального управління.

 

Електронна система «КАДРИ-WEB»

             Відповідальною особою за ведення електронної системи «КАДРИ-WEB»  наказом № 18-О від 04.09.2015 року призначено заступника керівника апарату Прохорчук В.М.

          Штатний розпис Народицького районного суду введено в дію в квітні 2016 року, на усіх працівників та суддів сформовані особові картки, які ведуться та наповнюються належним чином.

Порушень не виявлено.

 

 

3. Матеріально-технічне забезпечення діяльності суду

 

3.  ТЕХНІЧНИЙ СТАН ПРИМІЩЕННЯ СУДУ.

 

З 2001 року Народицький районний суд розміщений в цегляній двоповерховій будівлі 1971 року забудови, загальною площею 964,5 м.кв.,  за адресою: смт. Народичі, вул. Житомирська, 214. На підставі свідоцтва про право власності серія САС № 802397 від 19.04.2010р. приміщення перебуває у сфері управління Державної судової адміністрації України.

 

 

Відповідно до Переліку вимог, що пред’являються до приміщень районних (міських) судів, затвердженого ДСА України від 15.05.2003 року та погодженого Радою суддів України від 27.06.2003 року та ДБН В 2.2-26:2010 «Будинки і споруди. Суди», Народицький районний суд забезпечений приміщенням на 128,60%.

Приміщення має доступний головний вхід з вулиці, оснащений елементами інформації про суд(вивіска, яку добре видно).

Центральний вхід до приміщення обладнаний переносним пандусом згідно вимогам ДБН В.2.2-17:2006, уклон 8%-10%. На вході до приміщення суду встановлено кнопку виклику, яка  розташована на прийнятій для МГН висоті,  у тому числі для інваліда на візку. Дзвоник спрацьовує у кабінеті судового розпорядника, який відразу може надати допомогу інваліду на візку. 

Фактична чисельність суддівського корпусу налічує 3 судді, які розміщені в 3 окремих кабінетах. В приміщенні облаштовано 3 зали судових засідань. У  залі судових засідань, для розгляду кримінальних справ,  встановлено  систему  відеоконференції. Зали  судових  засідань  забезпечені  символами  судової   влади: державними  символами  України - Державним  Гербом України та Державним   Прапором   України. 

 

 

 

На виконання вимог та Інструкції №705/37/5/17-398 «з організації конвоювання і взятих під варту осіб в органах внутрішніх справ України», у 2012 році в приміщенні суду було облаштовано камери для утримання підсудних та кімнату для конвою.

 

 

На момент перевірки в суді наявна достатня кількість кімнат де розміщені канцелярія, архів, вбиральня. Встановлено автономне газове опалення. В будівлі всі  вікна замінено на металопластикові.  

У 2015 році проведено поточний ремонт кабінету судді, приймальні голови суду, кабінетів керівника апарату та заступника керівника апарату, канцелярії, архіву. Потребують ремонту кабінет помічника судді, кабінет секретаря суду, коридори, зал судових засідань, котельня.

 

 

 

 

 

 

Станом на сьогоднішній день в суді існує часткова потреба у меблях в т.ч. один комплект меблів для залу содових засідань.

Для регулювання освітлення, особливо в літній період часу є необхідність у забезпеченні суду жалюзями.

 

Організація обліку та використання в суді

товарно – матеріальних цінностей

 

        30 травня 2016 року комісією була проведена вибіркова перевірка Народицького районного суду в Житомирській області.  Відповідно до наказу №7 від 18 березня 2013 року матеріально – відповідальною особою призначений  судовий розпорядник Слепенчук В.В. При проведені інвентаризації обладнання, устаткування та інвентарю відмічено, що необоротні активи, які є в наявності у суді на період вивчення роботи, зберігаються  належним чином.

        Облік основних засобів та матеріальних цінностей ведеться  згідно з дотриманням  Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань від

02.09.2014  № 879, а саме:

- в суді ведеться журнал обліку основних засобів та матеріальних активів;

- в усіх  кабінетах та залах судових засідань є описи матеріальних цінностей та описи особистого майна працівників суду, яким дозволено користуватися в роботі за наказом голови суду; 

 - заяви працівників суду на користування особистим майном  зберігаються в окремій папці у відповідності до затверджених договорів відповідального за зберігання ТМЦ;

- наявні переліки майна  відповідають фактичній наявності майна, що знаходяться в кабінетах;

-  інвентарні номери є на всіх основних засобах;

       Облік надходження  та витрат маркованої продукції в суді здійснюється відповідальною особою суду Савченко Т.В. по наказу № 39-0 від 29.12.2011 року.  Відповідно до реєстру щомісячно надаються звіти про використання маркованої продукції. Марки та конверти зберігаються належним чином у сейфі;

- залишки маркованої продукції на період перевірки (30.05.2016р.) становить 19042,76 ( Сто дев’яносто тисяч сорок дві грн. 76 коп.), що  відповідає даним бухгалтерського обліку.

- видача та списання матеріалів, господарських товарів, малоцінного та швидкозношуваного інвентарю проводиться згідно актів і роздаточних відомостей на потреби установи, по мірі їх використання. Зокрема папір та диски списуються щомісячно. Всі документи знаходяться в одній окремій папці.   

    Судді Народицького районного суду  Житомирській області  забезпечені  мантіями та нагрудними знаками. Згідно з даними бухгалтерського обліку в наявності є 3 мантій та  3  нагрудних суддівських знаків.

     Згідно з Інструкцією печатки і штампи зберігаються в сейфі, ведеться їх облік у відповідному журналі, який прошнурований, пронумерований та підписаний головою суду із закріпленням гербовою печаткою суду.

     Комісією Народицького районного суду  була проведена щорічна інвентаризація , інвентаризаційний опис № 142  від 13.11.2015р. в якому  відображено результат інвентаризації, надісланий до ТУ ДСАУ в Житомирській області 17.11.2015р.  Під час перевірки було перевірено достовірність даних які зазначені в вище зазначеному описі. Розбіжностей не виявлено.

В облік матеріальних цінностей порушень не виявлено.

 

 

Технічний стан засобів фіксації  та комп’ютерної техніки

    

          Народицький районний суд Житомирської області має в наявності 15 одиниць ПК ( 4 одиниці з яких  підлягають списанню ), 2 одиниці серверного обладнання ( 1 одиниця з яких підлягає списанню) 3 одиниці копіювальних апаратів, 7 одиниць принтерів, 1 одиницю відеоконференцзв’язку та 3 одиниці системи фіксації судового процесу, що відповідає даним бухгалтерського обліку. 

        Щодо технічної характеристики систем фіксації, які встановлені в залах судових засідань № 1,2,3 Народицького районного суду Житомирської області, всі ТЗФСП  знаходяться в робочому стані та використовуються за цільовим призначенням.

       В залі №1 встановлений новий ТЗФСП «Камертон» з інвентарним № 1041000 (2013р.), який  знаходиться в робочому стані  та використовується за цільовим призначенням.

       В залі №2 встановлений ТЗФСП «Оберіг» з інвентарним     № 10480013на  (2005р.),  який знаходиться в робочому стані та  використовується за цільовим призначенням, але є морально застарілим.        ( рекомендовано замінити ).

       В залі №3 встановлений відеоконференцзв'язок з інвентарним № 10429980на (2013р.),  який знаходиться в робочому стані та використовується за цільовим призначенням, також встановлено  ТЗФСП «Камертон» з інвентарним №10480014на (2008р.), який знаходиться в робочому стані використовується за цільовим призначенням.

 

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ:

 

        На підставі вивчення стану організації роботи апарату Народицького районного суду Житомирської області за період з 01.01.2015 року  по 30.05.2016 року, робоча група ТУ ДСА України в Житомирській області прийшла до висновку, що робота апарату Народицького районного суду відповідає вимогам Закону України « Про судоустрій і статус суддів» (у редакції Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд»), та іншим нормативно-правовим актам України, налагоджена на високому рівні.

 

·       Керівник апарату здійснює організаційне забезпечення діяльності суду на високому рівні, постійно слідкує за змінами в законодавстві та впроваджує їх у своїй роботі. Контролює та знає кожну ділянку роботи апарату суду.

·        Апарат суду працює злагоджено, ініціативно, без порушень дотримуючись законодавства. Запроваджує  нововведення для  удосконалення своєї  робити.

 

Для забезпечення належних умов праці апарату суду вважаємо за необхідне :

-               проведення ремонту кабінету помічника судді, кабінету секретаря суду, коридорів, залу судових засідань,котельні;

-               забезпечення частково меблями в т.ч. одним комплектом меблів для залу судових засідань;

-               забезпечення суду жалюзями;

-               заміна ТЗФСП «Оберіг».

 

Довідку за наслідками перевірки роботи обговорити на оперативній нараді суду .

                       

Керівник робочої групи

 

заступник начальника управління                                                   Т.Г. Барабащук

 

Члени робочої групи

 

завідувач сектору організаційного

забезпечення діяльності судів та судової

статистики                                                                                         Т.В. Моштук

 

завідувача сектору по роботі з персоналом                                    С.В.Янчук

 

начальника відділу з питань управління

об’єктами державного майна                                                            Г.В. Янчук

 

провідний спеціаліст відділу з питань управління

об’єктами державного майна                                                            Г.В. Драган