flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІЗ про стан роботи зі зверненнями громадян в Територіальному управлінні ДСА України в Житомирській області та місцевих загальних судах Житомирської області в І півріччі 2012 року.

Протягом звітного періоду до Територіального управління ДСА України в Житомирській області надійшло 35 звернень.

Із загальної кількості звернень, які надійшли на розгляд більшість складають заяви –23,  що становить 65,71 % та 12 скарги,  тобто 34,29 %  від загальної кількості звернень.  З них повторних звернень було 5.  

За аналогічний період 2011 року до територіального управління надійшло 10 звернень.

Із загальної кількості звернень, які були на розгляді в І півріччі 2010 року, більшість складали скарги – 7, що становило 70 %, та 5 заяв, тобто 30 %  від загальної кількості звернень.  

Аналіз статистичних даних про надходження звернень громадян в І півріччі 2011 року свідчить про те, що  їх кількість  збільшилась на 15 звернень в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Аналіз звернень громадян свідчить, що заявниками оскаржувались питання щодо дій працівників суду; судових рішень, які їх не задовільняють; на тяганину при розгляді справ; на  неналежну організацію роботи суду.

Всі звернення розглянуті в установлений законодавством термін та надані вичерпні обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями питань, зазначених у скаргах та заявах.

Залишок нерозглянутих звернень на кінець звітного періоду  відсутній.

Разом з тим, до місцевих загальних судів Житомирської області  в І півріччі 2012 року на розгляд надійшло 149 звернення.

Із загальної кількості звернень переважну більшість складають заяви – 98, що становить 64 %,  50 скарг, тобто 36 %  від загальної кількості звернень та пропозицій 1, що становить % .

За попередній аналогічний період 2011 року на розгляді в місцевих загальних судах Житомирської області  знаходилося 132 звернення..

Із загальної кількості звернень переважну більшість складають заяви – 84, що становить 64 % та 48 скарг, тобто 36 %  від загальної кількості звернень.

 

Аналіз статистичних даних за звітний період показує, що кількість звернень в порівнянні з аналогічним попереднім періодом збільшилася  на 17 звернень.

В місцевих загальних судах проводяться певні заходи, щодо поліпшення стану справ, які спрямовані на забезпечення своєчасного і повного розгляду звернень громадян. Відповідальними за стан роботи зі зверненнями громадян у всіх судах визначені конкретні працівники, з якими проводяться навчання з підвищення їх професійних знань. Спрямовуються зусилля на проведення важливих організаційних заходів, систематичного вивчення стану організації роботи з розгляду звернень громадян, а отримані результати, з метою усунення виявлених недоліків та причин надходження скарг, обговорюються на оперативних нарадах, семінарських заняттях.   

Всі звернення були розглянуті у встановлений законодавством термін. Заявникам надана  вичерпна відповідь з роз’ясненням  питань, зазначених у скаргах та заявах.

На кінець звітного періоду нерозглянуті звернення відсутні.

Більшість звернень надходило щодо процесуальних дій суддів (суду) та тяганини при розгляді справ. У ході перевірок виявлено, що тривалий розгляд справ обумовлений причинами, які не залежали від суддів (неявка учасників процесу, заявлені клопотання, не доставка підсудних, призначення експертиз тощо). Що стосується процесуальних дій судді (суду), то такі звернення надходять внаслідок правової необізнаності та не розумінням громадянами норм цивільно-процесуального та кримінально-процесуального законодавства.

За звітний період надійшло 5 повторних звернень, які розглянуті та надані обґрунтовані відповіді.

По всіх зверненнях місцевими загальними судами Житомирської області проводились перевірки, громадянам надавались обґрунтовані, вичерпні письмові відповіді з роз’ясненням  і посиланням на норми закону.

За звітний період до місцевих загальних судів області не надходило жодного звернення  від народних депутатів України.

Організація роботи із зверненнями в судах ведеться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об‘єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348, наказу ДСА України від 27 червня 2006 року № 69 „Про затвердження Інструкції про порядок роботи зі зверненнями громадян, їх особистого прийому в органах державної судової адміністрації”.

Кожне звернення оформляється в обкладинку і документи підшиваються у хронологічному порядку, аркуші провадження нумеруються і складається їх опис. Головами судів та їх заступниками ведуться журнали обліку особистого прийому громадян. Письмові звернення, подані на особистому прийомі, реєструються на реєстраційно-контрольних картках та розглядаються.

Особистий прийом громадян проводиться головою суду або його заступником  відповідно до наказу голови суду у встановлені дні прийому. Графік прийому розміщений  на  видному місці, зручному для огляду громадянам.

Також,  до відома громадян доведені:

-                    графік особистого прийому громадян керівництвом ДСА України, порядок організації та проведення прийому громадян у ДСА України та територіального управліннях ДСА;

-   зразок подання звернення (заяви, скарги, пропозиції).

В місцевих загальних судах Житомирської області  проводяться  узагальнення роботи зі зверненнями громадян. Зазначені узагальнення зберігаються в наряді “Довідки про роботу суду з розгляду звернень громадян, доповідні записки та узагальнення за результатами вивчення цієї роботи”.

Територіальним управлінням та місцевими загальними судами області щоквартально аналізується стан організації роботи з розгляду звернень  громадян, вивчаються причини, які їх породжують та вживаються заходи щодо їх усунення.

Здійснюється суворий контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Інформація стосовно роботи з розгляду звернень  громадян обговорюється на оперативних нарадах.

 

Начальник

територіального управління                                                      В.В.Морей