flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІЗ про стан роботи зі зверненнями громадян в Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Житомирській області та місцевих судах Житомирської області в 2012 році

Протягом звітного періоду до територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області надійшло 41 звернення.  Начальником територіального управління на особистому прийомі розглядалися звернення.

Із загальної кількості звернень, які надійшли на розгляд у звітному періоді більшість складають заяви - 26, що становить 63,4%,  та 15 скарг, що становить 36,6% від загальної кількості звернень, колективних звернень не було.  Повторних звернень 6

За аналогічний період 2011 року до територіального управління Державної судової адміністрації в Житомирській області надійшло 44 звернення громадян.

Аналіз статистичних даних про надходження звернень громадян у 2012 році свідчить про те, що їх кількість зменшилась на  3 звернення, або на 93,18 %.

Серед основних питань, що порушували громадяни в своїх зверненнях протягом звітного  періоду, зокрема, було:

                                                                                                              

- на тяганину при розгляді справ

9

- на судові рішення

- на неналежну організацію роботу судів                                                                                            

- на дії працівників суду

- на неетичну поведінку суддів

4

1

19

3

- на невидачу судових рішень

3

- інші питання

3

 

Всі звернення розглянуто в установлений законодавством термін та надано вичерпні обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями питань, зазначених у скаргах та заявах.

На кінець звітного періоду  нерозглянутих  звернень не залишилося.

 

До загальних місцевих судів Житомирської області за 2011 рік на розгляд надійшло  247 звернень.

Із загальної кількості звернень переважну більшість складають заяви та пропозиції – 171, що становить  69,2 % та 76 скарг, що становить 30,8 %  від загальної кількості. Також розглянуто 7 повторних звернень.

За попередній аналогічний період 2011 року на розгляді в загальних місцевих судах Житомирської області  знаходилося 295 звернень.

Із загальної кількості звернень переважну більшість складають заяви та пропозиції – 182, що становить 61,7 % та 113 скарг, що становить 38,3 %  від загальної кількості. Також розглянуто 8 повторних,  колективне звернень не було.

В місцевих судах проводяться заходи щодо поліпшення стану справ, які спрямовані на забезпечення своєчасного і повного розгляду звернень громадян. Відповідальними за стан роботи зі зверненнями громадян у всіх судах визначені конкретні працівники, з якими проводяться навчання з підвищення їх професійних знань. Спрямовуються зусилля на проведення важливих організаційних заходів, систематичного вивчення стану організації роботи з розгляду звернень громадян, а отримані результати, з метою усунення виявлених недоліків та причин надходження скарг, обговорюються на оперативних нарадах, семінарських заняттях.

Всі звернення розглянуто у встановлений законодавством термін. Заявникам надано  вичерпні відповіді з роз’ясненням  питань, зазначених у скаргах та заявах.

На кінець звітного періоду нерозглянутих звернень не залишилось.

Питання, що порушувались заявниками на особистому прийомі голови суду або його заступника загалом стосувались роз’яснення рішень прийнятих суддями, норм чинного законодавства та організації роботи суддів та суду. З цих питань протягом прийому надавались усні відповіді.

Більшість звернень надходило на тяганину при розгляді справ, на порушення процесуального законодавства та судові рішення. У ході перевірок виявлено, що тривалий розгляд справ обумовлений причинами, які не залежали від суддів (неявка учасників процесу, заявлені клопотання, не доставка підсудних, призначення експертиз тощо).

Звернень, які повернуто або залишено без розгляду з причин неналежного оформлення відповідно ст. 5 Закону України “Про звернення громадян”, не було.

По всіх зверненнях місцевими загальними судами Житомирської області проводились перевірки, громадянам надавались обґрунтовані, вичерпні письмові відповіді з роз’ясненням  і посиланням на норми закону.

Організація роботи зі зверненнями в судах ведеться відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об‘єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348, наказу ДСА України від 27 червня 2006 року № 69 „Про затвердження Інструкції про порядок роботи зі зверненнями громадян, їх особистого прийому в органах державної судової адміністрації”.

Кожне звернення оформляється в обкладинку і документи підшиваються у хронологічному порядку, аркуші провадження нумеруються і складається їх опис. Головами судів та їх заступниками ведуться журнали обліку особистого прийому громадян з організаційних питань. Письмові звернення, подані на особистому прийомі, реєструються на реєстраційно-контрольних картках та розглядаються відповідно до ЗУ «Про звернення громадян»

Особистий прийом громадян щодо питань адміністрування роботи суду проводиться головою суду або його заступником  відповідно до наказу голови суду у встановлені дні прийому. Графік прийому розміщений  на  видному місці, зручному для огляду.

Також,  до відома громадян доведено:

- графік особистого прийому громадян керівництвом ДСА України, порядок організації та    

   проведення прийому громадян у ДСА України та територіального управліннях ДСА;

- зразок подання звернення ( заяви, скарги, пропозиції).

В місцевих загальних судах Житомирської області  проводяться  узагальнення роботи зі зверненнями громадян. Зазначені узагальнення зберігаються в наряді № 1,14 “Довідки про роботу суду з розгляду звернень громадян, доповідні записки та узагальнення за результатами вивчення цієї роботи”.

Територіальним управлінням  ДСА в Житомирській області та місцевими загальними судами області щоквартально аналізується стан організації роботи з розгляду звернень  громадян, вивчаються причини, які їх породжують та вживаються заходи щодо усунення.

Здійснюється контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Інформація стосовно роботи з розгляду звернень  громадян обговорюється на оперативних нарадах територіального управління.

 

 

Начальник

територіального управління                                                                                     В.В.Морей