flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

З В І Т територіального управління ДСА України в Житомирській області за І квартал 2011 року

                                                                     З В І Т 

територіального управління  ДСА України

в Житомирській області  за І квартал 2011 року.

 

Протягом  звітного  періоду територіальним управлінням Державної судової адміністрації  України в Житомирській області   здійснено ряд заходів щодо реалізації завдань із організаційного забезпечення діяльності судів загальної юрисдикції.

 

І.Сектор кадрової роботи

Штатна чисельність працівників ТУ ДСА України в Житомирській області станом на  01 квітня 2011 року становить 21 одиницю, фактично працює 18 державних службовців.

Протягом I кварталу 2011 року, відповідно до наказу начальника територіального управління № 5 від 28.02.2011 року було проведено реорганізацію територіального управління. До ДСА України направлений штатний розпис територіального управління станом на 01.04.2011 року.

          Відповідно до затверджених змін до штатних розписів штатна чисельність місцевих загальних судів станом на 01.04.2011 року становить 823,5 одиниці, з них 152 судді, 587 державних службовців,  службовців – 33 та інших працівників –51,5.

Фактична чисельність суддів і працівників апаратів місцевих судів станом на 01 квітня 2011 року становить 763,5 одиниці, з них суддів –134, державних службовців – 545, службовців –34   та інших працівників – 50,5.

Відповідно  до ст. 148 Закону України № 2453-VI від 07.07.2010 року  «Про судоустрій і статус суддів» за поданням голів місцевих судів призначено 2 керівників апарату суду, 2 заступників керівників апаратів судів та звільнено 3 керівників апарату суду.

Проведено збір та узагальнення інформації про стан подання декларацій суддями, державними службовцями територіального управління та державних службовців апаратів місцевих загальних судів. Відомості про доходи за 2010 рік подали 100 відсотків державних службовців територіального управління та місцевих загальних судів. Забезпечується конфіденційність відомостей декларацій. В квітні 2011 року узагальнена інформація направлена до ДСА України.

Сектором кадрової роботи були забезпечені необхідні умови для підвищення кваліфікації суддів та працівників апаратів місцевих загальних судів Житомирської області в Національній школі суддів України.

В звітному періоді підвищили кваліфікацію 44 особи: із них – 42 судді місцевих загальних судів та 2 працівники апарату місцевих загальних судів.

Станом на 01 квітня 2011 року 28 студентам вищих учбових закладів було організовано проходження навчальної та виробничої практики в судових установах. Про результати проходження практики студентами письмово було повідомлено ДСА України.

Крім того, була проведена робота щодо підбору кандидатур на навчання в Національній академії Державного управління при Президентові України, зокрема направлені матеріали 1 особи.

На виконання листів Державної судової адміністрації України №13-1626/06 від 22 березня 2006 року, № 13-3477/06 від 08.06.2006 року працівниками сектору щомісячно вносяться данні до Єдиної інформаційної системи обліку суддівських кадрів. На виконання листа управління державної служби Головдержслужби України в Житомирській області №01-10-4/662 від 18.09.07 року щоквартально наповнюється підсистема обліку державних службовців ЄДКС «Кадри».

 

ІІ. Відділ  планово-фінансової діяльності,  бухгалтерського  обліку  та  звітності

           

             В лютому 2011р. Державною судовою адміністрацією України були затверджені кошториси на 2011р. по місцевим загальним судам області КПКВ 0501040 на загальну суму – 42200,0тис.грн., по ТУ ДСА в Житомирській області КПКВ 0501010 в сумі 946,5тис.грн.

            Проаналізувавши виділене фінансування планово-фінансовим відділом було подано ДСА України потребу в додатковому фінансування  по КПКВ 0501040 в сумі – 4671,2 тис.грн. , по КПКВ 0501010 – 100,8тис.грн.

             За звітний період згідно затвердженого кошторису доходів і видатків по місцевим загальним судам Житомирської області надійшло асигнувань - КПКВ  0501040 загального фонду в сумі 8673,9 тис.грн., по ТУ ДСА в Житомирській області КПКВ 0501010 надійшло асигнувань в сумі  216,3 тис.грн.

           Станом на 01.04.2011р. залишились на реєстраційному рахунку не використані кошти в сумі 383,1тис.грн., а саме:

КЕКВ 1111- 231,5тис.грн. ( відпускні травень 2011р.)

КЕКВ 1120- 136,2тис.грн.

КЕКВ 1131- 10,4тис.грн. (диски ( не вірні реквізити одержувача, повернутий платіж  31.03.2011р.))

КЕКВ 1135 – 5,0тис.грн. (оплата народним засідателям)

             Впродовж   звітного  періоду    проведено  розрахунки  за  теплопостачання, послуги  зв’язку, газопостачання, водопостачання  та   спожиту електроенергію, а саме: по місцевим загальним судам  на загальну суму 267,8 тис. грн.,  по ТУ ДСА  - 8,0 тис.грн.

            В зв’язку з недостатнім фінансуванням станом на 01.04.2011р. в межах кошторисних призначень створилась кредиторська заборгованість  по місцевим загальним судам Житомирської області в сумі 479,6 тис.грн.(в т.ч. кредиторська заборгованість 2008 року (капітальний ремонт приміщень судів) на загальну суму 125,8тис.грн.), по ТУ ДСА в Житомирській області – 17,2тис.грн.

            На реєстраційному  рахунку  “Депозит”  станом  на  01.04.2010 р.  залишились  кошти  в  сумі 1476,9 тис.  грн.

             За І квартал  2011 року з спеціального фонду Державного бюджету надійшли  кошти  в сумі  872,3 тис.грн.,  «оплата витрат з інформаційно-технічного забезпечення розгляду справ у судах»,  які частково були використані на заправку картриджів та ремонт комп’ютерної техніки .

Станом на 01.04.2011р. залишились на реєстраційному рахунку не використані кошти в сумі 288,9тис.грн. а саме:

       КЕКВ 1131- 288,9 тис.грн. (знаки поштової оплати ( проводиться тендер)).

 

ІІІ.   Відділ  організаційного, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення

 

  Організаційне забезпечення діяльності місцевих судів

 

На виконання наказу  ДСА України від 25.08.2009 року № 97, «Про організацію роботи державної судової адміністрації та впорядкування звітної інформації щодо діяльності територіальних управлінь державної судової адміністрації» щоквартально опрацьовується  та направляється до ДСА України  узагальнена інформація  по місцевих загальних судах області щодо:

-           кадрового забезпеченням місцевих судів загальної юрисдикції;

-           матеріально-технічного забезпечення місцевих судів загальної юрисдикції та матеріально-побутового забезпечення суддів;

-          фінансового забезпечення місцевих судів загальної юрисдикції;

-               організації  роботи місцевих судів загальної юрисдикції.

          На виконання рішення Уряду та наказів ДСА України проведена відповідна робота стосовно передачі рухомого та нерухомого майна  ліквідованих Житомирського військового суду та Житомирського апеляційного господарського суду.

          Проведена робота та отримано дозвіл ДСА України про передачу  газової котельні «Бернард»  з балансу ТУ ДСА в м. Севастополі на баланс ТУ ДСА України в Житомирській області, що дасть можливість вирішити питання автономного опалення  одного з судів області.

           09 березня 2011 року було проведено семінар щодо висвітлення проблемних питань, які виникають при роботі з АСДС, на який були запрошені працівники судів та представник від розробника  комп»ютерної програми « Діловодство загальних судів».

Впродовж звітного періоду забезпечено необхідними штампами та печатками Баранівський, Бердичівський, Попільнянський, Корольовський  загальні місцеві суди області в зв’язку зі зміною юридичної адреси та необхідністю виготовлення додаткових штампів, печаток для використання в діловодстві.

Територіальним управлінням вжито заходів щодо забезпечення загальних місцевих судів області юридичною літературою (кодекси, закони, періодичні видання) відповідно до їх потреб, що сприятиме оновленню наявної літератури в судах загальної юрисдикції.

           Відповідальні особи за пожежну безпеку в міськрайонних та районних судах області, які пройшли навчання по програмі пожежно-технічного мінімуму наприкінці 2010 року, в звітному періоді забезпечені відповідними посвідченнями управління МНС в Житомирській області.

           В зазначений період місцеві загальні суди забезпечено суддівськими мантіями в кількості 14(чотирнадцять) штук та суддівськими нагрудними знаками в кількості 8(восьми) штук.

 

Забезпечення безпеки суддів та охорони приміщень

 

Територіальне управління здійснює організаційне забезпечення 25 судів, що розташовані в 26 окремих приміщеннях технічний стан яких: нормальний або задовільний – 24;  незадовільний – 1(приміщення Олевського районного суду),  аварійний -  1(приміщення Брусилівського районного суду).  На звітний період середня кількість загальної площі приміщень судів, що припадає на одного суддю становить 130,5 м2 , що на 1,18 м2(1%) більше у порівнянні із показниками за минулорічний звітний період.

    У 1-му кварталі 2011 року територіальним управлінням  здійснено наступні заходи.

    З метою забезпечення Радомишльського районного суду належним приміщенням закуплено будівельні  матеріали та господарські товари  на загальну суму близько 43 тис. грн.  для ремонту будівлі, розташованої за адресою: м.Радомишль, вул.І.Франка,4а, яка відповідно до Розпорядження КМУ від 19.09.2007р. передана до сфери управління ДСА України. На даний час суд розміщується у приміщенні, що належить до комунальної власності та не відповідає вимогам здійснення правосуддя. Для розміщення суду у вищезазначеній будівлі необхідно завершити ремонт на суму близько 200 тис. грн..

     З метою забезпечення Олевського районного суду належним приміщенням, спільно із органами виконавчої влади та місцевого самоврядування ведеться робота щодо передачі до сфери управління ДСА України будівлі, розташованої за адресою: м.Олевськ, вул.Володимірська,7.           На даний час суд знаходиться в будівлі забудови кінця ХІХ ст., яка за висновками спеціалістів перебуває в незадовільному стані і не відповідає технічним та санітарним нормам.

    Одночасно, Червоноармійський районний суд перебуває в орендованому приміщенні, оскільки  приміщення за адресою: смт. Червоноармійськ, пров. Річний,1, передане до сфери управління ДСА України на підставі Рішення виконкому Червоноармійської районної ради потребує капітального ремонту на загальну суму близько 1,5 млн. грн..

   Також, нагальним залишається питання забезпечення Брусилівського районного суду належним приміщенням. Орієнтовна сума нового будівництва близько 5 млн. грн..

   На балансі територіального управління знаходиться 26 приміщень, в яких розміщуються місцеві суди Житомирської області. На 18 приміщень отримано свідоцтво про право власності.

    По іншим приміщенням ведеться наступна робота.

Житомирський районний суд.

     Приміщення перебуває у власності територіальних громад, сіл та селищ Житомирського району.  Питання щодо передачі  будівлі до сфери управління ДСА України буде вирішуватись на черговій сесії Житомирської районної ради;

Новоград - Волинський міськрайонний суд.

     Міська рада відмовила у оформленні прав власності у зв’язку з відсутністю  документів які підтверджують право власності (рішення про відведення земельної ділянки з метою будівництва, акта про прийняття і введення будівлі в експлуатацію). Підготовлено документи для вирішення питання у судовому порядку.

Попільнянський районний суд.

     Ведеться робота щодо передачі з власності територіальних громад, сіл та селищ Попільнянського району у державну власність з віднесенням до сфери управління Державної судової адміністрації України адміністративної будівлі по вул. Б.Хмельницького,24 у смт.Попільня, у якій розташовано Попільнянський районний суд.

 Богунський та Корольовський районні суди м. Житомира.

    Свідоцтво про право власності на будівлю, в якій вони  розташовані, оформлене на Головне управління юстиції у Житомирській області, яке  відмовляє в проханні про передачу об’єкта до сфери управління Державної судової адміністрації.

Бердичівський міськрайонний суд. 

    Справа за №0601/2-309/11 про усунення перешкод у здійсненні права власності на приміщення Бердичівського міськрайонного суду шляхом звільнення з нього приватних адвокатів знаходиться на розгляді у Андрушівському районному суді.

    Окрім цього Андрушівський, Червоноармійський та частина Романівського  суду  знаходяться в  орендованих  приміщеннях.

        Станом на 01.04.2011року державні акти на право постійного користування земельною ділянкою виготовлено на 15 ділянок, на яких розміщені  приміщення  судів.

     Одночасно ведеться робота з виготовлення  державних актів на право постійного користування земельною ділянкою на якій розташовано: Брусилівський, Володарсько-Волинський, Любарський, Лугинський, Олевський районні суди, Коростенський міськрайонний (вул. Шолом- Алейхема, 13) суд та на колишнє  приміщення Баранівського районного суду  (вул. Кірова, 23).

     На даний час виготовити державні акти на право постійного користування земельною ділянкою неможливо на ділянки на яких розміщено Богунський та Корольовський районні суди м. Житомира (будівля знаходиться в оперативному управлінні Головного управління юстиції у Житомирській області), Новоград - Волинський міськрайонний суд, Житомирський районний суд, Андрушівський районний суд та частина Романівського суду знаходяться  в  орендованих  приміщеннях.

Забезпечення суддів  житлом  та санаторно-курортним лікуванням

 

            В контрольних списках територіального управління на поліпшення житлових умов станом на 01.04.2011 року перебуває 29 суддів місцевих загальних судів області, в тому числі – один суддя у відставці.

Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення

 

       У 1-му кварталі 2011 року місцеві суди області забезпечено  матеріально – технічними цінностями, а саме:

- моніторами на суму 16,2 тис.грн.,

    - системними блоками – 70,2 тис. грн.,

    - джерела безперебійного живлення – 4,9 тис. грн.,

- комплектуючі для комп’ютерної техніки -12,0  тис.грн.,

- поштовими знаками (марками та конвертами) – 105,11 тис. грн.,

- папером – 99,98  тис. грн.,

- CD- дисками -  99,99 тис. грн.,

- друкованою продукцією 39,75 тис. грн.,

- канцелярськими товарами  – 84,66 тис. грн.,

- господарськими товарами – 25,63тис.грн..

      З них за рахунок коштів ІТЗ забезпечено:

- моніторами на суму 16,2 тис.грн.,

- системними блоками – 70,2 тис. грн.,

    - джерела безперебійного живлення – 4,9 тис. грн.,

- комплектуючі для комп’ютерної техніки -7,1  тис.грн.,

- поштовими знаками (марками та конвертами) – 96,07 тис. грн.,

- папером – 99,98  тис. грн.,

- CD- дисками -  99,99 тис. грн.,

- друкованою продукцією 39,75 тис. грн..

      По потребі проводиться заправка картриджів з метою забезпечення безперебійної роботи судів Житомирської області.

 

 Забезпечення судів приміщеннями

 

     Територіальне управління здійснює організаційне забезпечення 25 судів, що розташовані в 26 окремих приміщеннях технічний стан яких: нормальний або задовільний – 24;  незадовільний – 1(приміщення Олевського районного суду),  аварійний -  1(приміщення Брусилівського районного суду).  На звітний період середня кількість загальної площі приміщень судів, що припадає на одного суддю становить 130,5 м2 , що на 1,18 м2(1%) більше у порівнянні із показниками за минулорічний звітний період.

    У 1-му кварталі 2011 року територіальним управлінням  здійснено наступні заходи.

    З метою забезпечення Радомишльського районного суду належним приміщенням закуплено будівельні  матеріали та господарські товари  на загальну суму близько 43 тис. грн.  для ремонту будівлі, розташованої за адресою: м.Радомишль, вул.І.Франка,4а, яка відповідно до Розпорядження КМУ від 19.09.2007р. передана до сфери управління ДСА України. На даний час суд розміщується у приміщенні, що належить до комунальної власності та не відповідає вимогам здійснення правосуддя. Для розміщення суду у вищезазначеній будівлі необхідно завершити ремонт на суму близько 200 тис. грн..

     З метою забезпечення Олевського районного суду належним приміщенням, спільно із органами виконавчої влади та місцевого самоврядування ведеться робота щодо передачі до сфери управління ДСА України будівлі, розташованої за адресою: м.Олевськ, вул.Володимірська,7.           На даний час суд знаходиться в будівлі забудови кінця ХІХ ст., яка за висновками спеціалістів перебуває в незадовільному стані і не відповідає технічним та санітарним нормам.

    Одночасно, Червоноармійський районний суд перебуває в орендованому приміщенні, оскільки  приміщення за адресою: смт. Червоноармійськ, пров. Річний,1, передане до сфери управління ДСА України на підставі Рішення виконкому Червоноармійської районної ради потребує капітального ремонту на загальну суму близько 1,5 млн. грн..

   Також, нагальним залишається питання забезпечення Брусилівського районного суду належним приміщенням. Орієнтовна сума нового будівництва близько 5 млн. грн..

   На балансі територіального управління знаходиться 26 приміщень, в яких розміщуються місцеві суди Житомирської області. На 18 приміщень отримано свідоцтво про право власності.

    По іншим приміщенням ведеться наступна робота.

Житомирський районний суд.

     Приміщення перебуває у власності територіальних громад, сіл та селищ Житомирського району.  Питання щодо передачі  будівлі до сфери управління ДСА України буде вирішуватись на черговій сесії Житомирської районної ради;

Новоград - Волинський міськрайонний суд.

     Міська рада відмовила у оформленні прав власності у зв’язку з відсутністю  документів які підтверджують право власності (рішення про відведення земельної ділянки з метою будівництва, акта про прийняття і введення будівлі в експлуатацію). Підготовлено документи для вирішення питання у судовому порядку.

Попільнянський районний суд.

     Ведеться робота щодо передачі з власності територіальних громад, сіл та селищ Попільнянського району у державну власність з віднесенням до сфери управління Державної судової адміністрації України адміністративної будівлі по вул. Б.Хмельницького,24 у смт.Попільня, у якій розташовано Попільнянський районний суд.

 Богунський та Корольовський районні суди м. Житомира.

    Свідоцтво про право власності на будівлю, в якій вони  розташовані, оформлене на Головне управління юстиції у Житомирській області, яке  відмовляє в проханні про передачу об’єкта до сфери управління Державної судової адміністрації.

Бердичівський міськрайонний суд.

    Справа за №0601/2-309/11 про усунення перешкод у здійсненні права власності на приміщення Бердичівського міськрайонного суду шляхом звільнення з нього приватних адвокатів знаходиться на розгляді у Андрушівському районному суді.

    Окрім цього Андрушівський, Червоноармійський та частина Романівського  суду  знаходяться в  орендованих  приміщеннях.

        Станом на 01.04.2011року державні акти на право постійного користування земельною ділянкою виготовлено на 15 ділянок, на яких розміщені  приміщення  судів.

     Одночасно ведеться робота з виготовлення  державних актів на право постійного користування земельною ділянкою на якій розташовано: Брусилівський, Володарсько-Волинський, Любарський, Лугинський, Олевський районні суди, Коростенський міськрайонний (вул. Шолом- Алейхема, 13) суд та на колишнє  приміщення Баранівського районного суду  (вул. Кірова, 23).

     На даний час виготовити державні акти на право постійного користування земельною ділянкою неможливо на ділянки на яких розміщено Богунський та Корольовський районні суди м. Житомира (будівля знаходиться в оперативному управлінні Головного управління юстиції у Житомирській області), Новоград - Волинський міськрайонний суд, Житомирський районний суд, Андрушівський районний суд та частина Романівського суду знаходяться  в  орендованих  приміщеннях.

 

     Також, з метою виконання плану заходів до пооб’єктної програми енергоефективності, програми зменшення споживання енергоресурсів судами загальної юрисдикції Житомирської області, за відсутності фінансування по даній програмі, територіальним управлінням проведено заміну електричних ламп розжарювання на енергозберігаючі лампи, що дасть можливість економії бюджетних коштів.

 

 Інформаційне забезпечення місцевих судів

 

Станом на 01.04.2011 року на балансі місцевих судів перебуває 291 комп»ютер та 17 комп’ютерів знаходиться на складі територіального управління. 115 комп’ютерів, що експлуатуються в судах, є морально застарілими. На звітну дату загальна потреба в персональних комп’ютерах складає 469 одиниць.

Протягом І кварталу 2011 року місцеві загальні судів області отримали 10 системних блоків, 10 моніторів, 8 ДБЖ та комплектуючі для комп’ютерної техніки.

На теперішній  час на балансі місцевих загальних судів Житомирської області знаходиться 46 одиниць серверного обладнання (додаткова потреба становить 4 одиниці). Всього у місцевих судах області та територіальному управлінні підключено 25 маршрутизаторів.

Кількість систем фіксування судового процесу, що експлуатуються в місцевих загальних судах області та перебуває на балансі становить 135 одиниць. З них 85 систем фіксування судового процесу на базі персонального комп’ютера, а саме: «Оберіг» - 43 одиниці та «Камертон» - 42 одиниці, а також 50 засобів фіксування судового процесу на базі цифрового магнітофону «Тритон», які  є  морально застарілими. З 50 ТЗФСП «Тритон»

43 експлуатуються у судах та 7 (у робочому стані) зберігаються на складі територіального управління, оскільки у місцевих судів відсутня потреба в них. Потреба у ТЗФСП становить 17 одиниць. Підлягають заміні на сучасні 50 одиниць ТЗФСП «Тритон». На звітну дату загальна потреба у ТЗФСП складає 67 одиниць.

          Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2006 року № 740 «Про затвердження Порядку ведення  Єдиного державного реєстру судових рішень» за І квартал 2011 року місцевими загальними судами Житомирської області направлено 21323 копії судових рішень, що складає 54,5% від загальної кількості ухвалених рішень. При цьому, окремі суди здійснюють надсилання не регулярно. Територіальним управлінням ведеться робота   з головами судів та керівниками апаратів судів  щодо покращення рівня та регулярності направлення судових рішень.

Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів», постійно здійснюються заходи, спрямовані на запровадження в судах загальної юрисдикції  програмного забезпечення, що автоматизує документообіг. На сьогодні програмне забезпечення встановлене та функціонує в усіх судах області.

Однак, для належного функціонування автоматизованої системи документообігу в судах, необхідно забезпечити суди відповідними матеріально-технічними ресурсами.

Слід зауважити, що враховуючи моральний та фізичний знос раніше придбаної техніки та недостатність фінансування, потреба судів в комп»ютерній техніці постійно зростає.

Для побудови повноцінних локальних мереж, відповідно до спільної програми Європейського Союзу та Ради Європи «Прозорість та ефективність судової системи України», територіальне управління отримало обладнання, що дасть можливість забезпечити усі суди локальними мережами.

У місцевих судах забезпечено дотримання вимог щодо антивірусного захисту, при цьому першочергову увагу приділено профілактичним заходам.

          Проводиться робота щодо видачі підписувачам особистих ключів електронного цифрового підпису.

 

ІV. Сектор юридичного забезпечення

 

            На виконання наказів ДСА України від 14.04.05 р. № 41; від 16.12.2010 р. № 196 в напрямку юридичного забезпечення територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Житомирській області вчасно забезпечувалася участь представників територіального управління в судовому процесі.

            В І кварталі 2011 р. місцевими загальними судами розглянуто 11 справ, в яких брали участь органи державної судової адміністрації як відповідачі. Із них  7 засідань, як представники ДСА України.

Із 11 вказаних справ – 2 позови про стягнення коштів для забезпечення судді житлом, 4 – про стягнення заборгованості по заробітній платі, 1 – про стягнення заборгованості по заробітній платі та вихідної допомоги, 1 – про стягнення страхової суми у зв’язку з ушкодженням здоров’я та 3 – про стягнення невиплачених коштів громадянам, які працюють в зоні радіаційного забруднення.

Загальна сума позовних вимог, заявлених позивачами до стягнення у справах, де відповідачем була Державна судова адміністрація України за І квартал 2011 року  становила –  755 320,66 грн.

Протягом І кварталу 2011 року сектором проводилася відповідна робота, щодо забезпечення реалізації громадянами  конституційного права на звернення. Систематично вивчався та аналізувався стан організації роботи по розгляду звернень громадян в загальних місцевих судах області.

Станом на 01.04.2011 р. до територіального управління надійшло 5 звернень громадян.

Аналіз статистичних даних надходження звернень громадян до територіального управління у І кварталі 2011 року свідчить про те, що їх кількість зменшилася на 6 звернень, тобто на  60%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Міськрайонним та районним судам області надавалася відповідна інформація щодо ведення правової роботи, спрямованої на правильне застосування та неухильне виконання вимог актів законодавства та інших нормативно-правових документів, що надходили з ДСА України по напрямкам роботи сектору.

Постійно забезпечувався облік та зберігання нормативно-правових актів управління, вносилися зміни до чинного законодавства.

По мірі надходження проводилась перевірка щодо відповідності законодавству та візування проектів наказів,  договір та інших нормативних актів.

Відповідно до ст. 11-1 Закону України «Про виконавче провадження» юридична служба територіального управління постійно приймає участь у провадженні виконавчих дій, що виникають в ході виконавчого провадження.

Щомісячно працівники сектору приймали участь в семінарах та інших заходах з розгляду питань, що стосуються компетенції сектору.

Забезпечувалося ділове листування з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до діяльності юридичної служби.

 

V. Сектор судової статистики та звітності

 

Сектором судової статистики, документообігу та архіву складено та направлено до Житомирської обласної державної адміністрації інформацію про розгляд за 2010 рік місцевими судами Житомирської області справ про адміністративні правопорушення, передбачені Законом України “Про боротьбу з корупцією”.

         Сектором опрацьовувались та направлялись  для відому і використання в роботі до місцевих судів Житомирської області методичні рекомендації по складанню річних звітів про роботу судів, надавались усні роз’яснення. 

         Прийнято та зведено звіти про роботу загальних місцевих судів Житомирської області за 2010 рік за формами 1, 1-ОП, 1-Л, 2-а, 2-ц, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, які разом з додатками направлено до ДСА України в паперовому та електронному виглядах.

         Розраховано статистичні порівняльні таблиці TABLI за 2010 рік в порівнянні з 2009 роком.

         Протягом кварталу щомісячно проводилася обробка та перевірка правильності заповнення карток на підсудного, збиралася інформація про кількість надісланих місцевими судами області до ТУ ДСА в Житомирській області карток та талонів в редакції Кримінальних кодексів 2001, 1960 років. Проведені взаємозвірки повноти надходження карток  та талонів на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальні справи.

        Сектором за І квартал 2011 року надана інформація по звіту № 1- ОП “Про оперативність розгляду кримінальних справ”, та 1-Л «Звіт про надходження до місцевих судів Житомирської області кримінальних справ, порушених за ст.ст. 209, 209-1, 258, 306 КК України»; зведена інформація надана до ДСА України та Апеляційного суду Житомирської області.

         Складено загальний аналіз даних судової статистики про роботу районних (міськрайонних) судів Житомирської області за 2010 рік та аналіз стану організації обліково-статистичної роботи в ТУ ДСА в Житомирській області  та місцевих загальних судах області за 2010 рік.

          Опрацьовано та надіслано для вивчення місцевим загальним судам Житомирської області статистичний огляд даних про стан розгляду справ загальними судами України, стан судимості та склад засуджених у 2010 році, якість розгляду суддями справ різної категорії, статистичні порівняльні таблиці.

          Складено план  роботи  сектору  на  І півріччя 2011 року.

08.02.2011 року проведено вивчення стану організації загального діловодства в Романівському районному суді Житомирської області.

Направлено до  місцевих загальних судів Житомирської області проект Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду для надання пропозицій та зауважень щодо нього, які зведено та надіслано до ДСА України.

Сектором судової статистики, документообігу та архіву надавалися відповіді на запити:

-                            державної податкової адміністрації в Житомирській області – щодо кількості кримінальних справ, повернутих на додаткове розслідування та в порядку ст.. 249-1 КПК України та відкликаних на підставі ст.. 232 КПК України;

-                            Волинського національного університету ім.. Л.Українки – щодо анкетування для проведення наукових досліджень;

-                            Прокуратури Житомирської області стосовно інформації про розгляд загальними місцевими судами Житомирської області кримінальних справ у 2010 році;

-                            Прокуратури Житомирської області стосовно кількості відкладених кримінальних справ у зв»язку з невиконанням постанов (ухвал) суду про привід, несвоєчасним виконанням судових доручень та у зв»язку з неявкою прокурора;

-                            Прокуратури Житомирської області – щодо звітності справ про адміністративні правопорушення за 2010 рік;

-                            Прокуратури Житомирської області  щодо кількості направлених ухвал суду про проведення перевірок за фактами катувань та  іншого жорстокого поводження з людьми при їх затриманні та доставленні до органів внутрішніх справ;

-                            Управління МНС України в Житомирській області – стосовно розгляду протоколів, складених згідно ЗУ «Про боротьбу з корупцією»;

-                            Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ  стосовно кількості справ, які знаходилися в провадженні місцевих судів області;

-                            НЮАУ ім.. Я. Мудрого – щодо розгляду кримінальних справ за ст.. 286 КК України за 2005-2010 роки;

-                            Прокуратури Житомирської області щодо розгляду справ у сфері протидії легалізації (відмивання) грошових коштів, одержаного злочинним шляхом;

-                            Прокуратури Житомирської області про кількість розглянутих справ у спорах про земельні правовідносини.

 

Затверджені положення про архівний підрозділ управління ДСА в Житомирської області, про експертну комісію ТУ ДСА та її склад. Розроблено план роботи архівного підрозділу ТУ ДСА в Житомирській області на 2011 рік.

 

Територіальним управління постійно ведеться  довідкова, аналітична та  консультаційна (за телефоном) робота, своєчасно готується та надається необхідна ДСА України  інформація.

 

VI. Висновки

 

     Підсумовуючи  роботу  Територіального управління  Державної судової адміністрації України в Житомирській області  за І квартал 2011 року слід зауважити, що без належного фінансування  неможливо вирішити питання  організаційного  забезпечення судів, в тому числі необхідною технікою та засобами безпеки, приміщеннями, що відповідали б стандартам для здійснення правосуддя.  Але не зважаючи  на існуючі фінансові труднощі, територіальне управління докладає максимум зусиль для створення належних умов діяльності судів.

 

Начальник територіального управління

ДСА в  Житомирській області                                                                                   В.В.Морей