flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Наказ № 186

                                                                                                                                                                         ДОДАТОК 1
До наказу від 21.05.03.№186
ПЕРЕЛІК
питань, пов’язаних з кадровим забезпеченням загальних місцевих судів Житомирської області
Назва суду
Кль-кість вакансій суддів
Причини неукомплектованості суддівського комплексу
Кількість вакансій інших працівників
Чисельність працюючих суддів, які мають право на відставку, їх список
Чисельність суддів з простроченими термінами повноважень, які чекають свого призначення ВРУ, їх список
Укомплектованість кадрового резерву суддів
Укомплектованість кадрового резерву інших працівників
Пропозиції щодо шляхів усунення наявних проблем
Інше
Андрушівський
0
-
0
0
Палазюк В.М.
(з 04.11.09 р.)
частково укомплектований
потреба в укомплектуванні
-
-
Баранівський
0
-
0
Головня В.П.
Хохлюк. Г.О.
Михайлюк О.П.
 (з 20.12.08 р.)
укомплектований
укомплектований
-
-
Бердичівський
2
рекомендація кваліфікаційної комісії з 27.11.09 р.
1
Шимко В.П.
0
укомплектований
укомплектований
-
-
Брусилівський
0
-
1
Седун Ф.П.
Коваленко В.К.
0
-
-
-
-
Вол.-Волинський 
1
рекомендація кваліфікаційної комісії з 30.10.09 р.
0
Сульженко Л.П.
0
укомплектований
укомплектований
-
-
Ємільчинський
1
рекомендація кваліфікаційної комісії з 29.05.09 р.
0
0
0
формується ТУ ДСА в Житомирській області
3
підвищення кваліфікації працівників в академії суддів України
-
Житомирський
0
-
0
Башинський С.Ф.
Чернявський М.В.
(з 13.05.09 р.)
укомплектований
укомплектований
-
-
Коростенський
1
рекомендація кваліфікаційної комісії з 10.10.08 р.
0
Кондратюк А.Д.
Скобельський С.І.
Ольшевська Н.В.
Волкова Н.М.,
Шульга О.М.
(з 04.11.09 р.)
укомплектований
6
-
-
Коростишівський
1
рекомендація кваліфікаційної комісії з 29.05.09 р.
2
Мосійчук В.І.
0
-
6
-
-
Лугинський
2
- рекомендація кваліфікаційної комісії з 18.09.09 р.;
- лист-погодження про передачу посади судді
1
Бичківська К.Г.
0
укомплектований
не повністю відповідає вимогам щодо освіти осіб, які претендують на заміщення вакантних посад державних службовців
-
-
Любарський
1
обрання судді до апеляційного суду Житомирської області
1
Замега І.І.
0
-
-
-
-
Малинський
1
рекомендація кваліфікаційної комісії з 12.12.07 р.
2
Ярмоленко В.Г.
Міхненко С.Д.
 (з 12.01.09 р.)
Тарасенко М.П.
 (з 12.01.09 р.)
частково укомплектований
частково укомплектований
-
-
Народницький
1
рекомендація кваліфікаційної комісії з 30.10.09 р.
0
0
0
частково укомплектований
укомплектований
-
-
Нов.-Волинський
4
 - рекомендація кваліфікаційної комісії з 18.09.09 р.;
 - рекомендація кваліфікаційної комісії з 21.05.08 р.;
-  рекомендація кваліфікаційної комісії з 29.05.09 р.;
 - звільнення судді за власним бажанням з 29.12.09 р.
0
Кузьменко В.В.
Сусловець М.Г.
(з 04.11.09 р.)
4
18
-
-
Овруцький
2
-рекомендація кваліфікаційної комісії з 02.04.08 р.;
-рекомендація кваліфікаційної комісії з 18.09.09 р.
0
0
0
укомплектований
укомплектований
-
-
Олевський
0
-
0
0
0
укомплектований
укомплектований
підбір кандидатів ТУ ДСА в Житомирській області щодо резерву суддів
-
Попільнянський
0
-
4
Городиський С.С.
0
формується ТУ ДСА в Житомирській області
укомплектований не повністю у зв’язку з відсутністю бажаючих на зарахування до резерву
-
-
Радомишльський
0
-
1
0
0
укомплектований
кадровий резерв сформовано частково
-
-
Романівський
0
-
4
0
0
1
13
-
-
Ружинський
0
-
0
0
0
укомплектований
укомплектований
-
-
Червоноармійський
1
рекомендація кваліфікаційної комісії з 29.05.09 р.
1
Кулик П.О.
0
укомплектований
укомплектований
-
-
Черняхівський
0
-
0
Сергійко В.В.
0
не укомплектований
не укомплектований
-
-
Чуднівський
0
-
1
0
0
укомплектований
укомплектований
-
-
Богунський
1
рекомендація кваліфікаційної комісії з 18.09.09 р.
0
Іонніков В.М.
Котік В.П.
Слюсарчук Н.Ф.
(з 11.05.09 р.)
-
2
в зв’язку з великим навантаженням та обсягом роботи збільшити штатну чисельність суддів, працівників апарату суду
-
Корольовський
1
рекомендація кваліфікаційної комісії з 05.12.08 р.
2
Поліщук М.Г.
0
укомплектований
укомплектований
-
-
Начальник ТУ ДСА
в Житомирській області                                                                                                                                          В.В. Морей
Ольштинська М.Ю.
Прокопчук Г.С.
37-41-77, 37-42-64
                                                                                                                                                                          ДОДАТОК 2
До наказу від 21.05.03.№186
Перелік питань,
пов’язаних з матеріально-технічним та матеріально-побутовим забезпеченням загальних місцевих судів Житомирської області
Назва суду
Забез­пече­ність суду примі­щен­нями
Наявність примі­щень, що є в ава­рійному стані
Наявність приміщень, що не відпо­відають ви­могам від­правлення правосуддя
Потреба суду в ремонті окремих приміщень
Потреба в ремо­нті бу­дівлі суду
Забез­пече­ність канце­лярсь­кими това­рами
Забезпе­ченість комп’ютерами
За­без­пече­ність ко­пію­ва­льно-мно­жи­ль­ною тех­ні­кою
Відсут­ність доступу до жод­ної з електро­нних баз даних “Законо­давство” або “Ліга”
Чисель­ність су­ддів не забезпе­чених житлом
Чисе­льність суддів, які по­требу­ють поліп­шення житло­вих умов
Забезпече­ність суддів мантіями
Вик.ст.42 ЗУ «Про статус суддів”
Інше
Андрушівський
забезпечені (82,8%)
відсутні
відсутні
потребує
не потребує
потребує
5
2 принтерів, 1 копіювальний апарат
є доступ
Брагін В.І.
Карповець В.В.
-
Чуб І.А. (потребує)
не виконується за відсутності необхідності
-
Баранівський
забез­печені (72,3 %)
відсутні
-
потребує
потребує
забезпечені
6
9 принтерів, 1 копіювальний апарат
є доступ
забезпечені
забезпечені
забезпечені
не виконується
-
Бердичівський
забез­печені (88,0 %)
-
відсутність приміщень для адвокатів, прокурорів, конвою та утримання підсудних, недостатньо з/с (6 залів с/з при 12 суддях)
потребує
потребує надбудови
потребує
20
15 принтерів, 2 копіювальних пристрої
є доступ
Бабич В.І.
Зайцев А.В.
-
Вдовиченко Т.М. (потребує)
не викону­ється
-
Брусилівський
потреба в новому приміщенні (будівля 1930 року)
примі­щення суду в аварій­ному стані
відсутність приміщень для адвокатів, прокурорів, конвою та утримання підсудних, недостатньо залів с/з
-
потреба в ремонті недоцільна
забезпечені
6
7 принтерів, 2 копіювальний пристрій
є доступ
Грищенко М.В.
-
забезпечені
не виконується
-
Вол.-Волинський 
забез­печені не в повній мірі (63,0%)
не має
-
потреба в капітальному ремонті
потребує
забезпечені
6
5 принтерів, 3 копіювальних пристрої
є доступ
-
-
забезпечені
-
-
Ємільчинський
забез­печені не в повній мірі (68,4%)
не має
приміщення без водопо­стачання та каналізації,, сигналізація тільки в кан­целярії суду
-
проведення водопостачання та каналізації, влаштування окремого входу в приміщення суду та заїзду на територію суду, встановлення пожежної сигналізації та встановлення тривожних кнопок
потребує
5
6 принтерів, 1 копіювальний пристрій
є доступ
-
-
забезпечені
не виконується за відсутності необхідності
-
Житомирський
забез­печені не в повній мірі (99,4%)
відсутні
відсутність приміщення судової міліції
не потребує
потребує
потребує
10
13 принтерів, 3 копіювальних пристрої
є доступ
Чернявський М.В.
-
забезпечені
не виконується за відсутності необхідності
-
Коростенський
забез­печені
потреба у ремонті актового залу, покрівлі даху
недостатня кількість залів с/з (4 зали с/з при 11 суддях)
потреба в капітальному ремонті та реконструкції
будівля суду та дах потребують капітального ремонту
потребує
16
11 принтерів, 2 копіювальних пристрої
є доступ
-
Шульга О.М., Волкова Н.Я.,
Куліченко М.В.
забезпечені
виконується
-
Коростишівський
забез­печені не в повній мірі (70,1%)
відсутні
відсутність нарадчих кімнат
поточний ремонт окремих (п’яти) кабінетів, вестибюлю 2-го поверху суду, залів с/з та підвального приміщення:покраска, побілка, заміна дверей, вікон, покриття підлоги
поточ­ний ремонт облад­нання суду: заміна елект­ропро­водки елект­роме­режі
потребує
6
7 принтерів, 4 копіювальних пристрої
є доступ
Василенко Р.О.
-
Рибнікова М.М. (потребує)
не викону­ється
-
Лугинський
забез­печені не в повній мірі (37,2%)
-
не вистачає залів с/з, відсутність нарадчих кімнат, кабінетів для помічників суддів, кімнат для про­курорів та адвокатів, приміщень для утри­мання підсудних, які знаходяться під вартою.
потреба в заміні віконних рам, вхідних дверей, капітальний ремонт приміщення 1-го поверху будівлі
потреба у ремонті
-
7
6 принтерів, 1 копіювальний пристрій
є доступ
-
-
забезпечені
не викону­ється
-
Любарський
забез­печені не в повній мірі (43,1%)
-
приміщень для утримання підсудних, приміщень для конвою
не потребує
не потребує
-
8
10 принтерів, 1 копіювальни1 пристрій
є доступ
-
Шидловський В.Б.
забезпечені
не викону­ється
-
Малинський
забез­печені не в повній мірі (66,6%)
-
відсутність необхідної кількості нарадчих кімнат, приміщень для утримання підсудних, приміщень для конвою
-
потреба в обла­шту­ванні огорожі терито­рії суду
потребує
8
9 принтерів, 2 копіювальних пристрої
є доступ
Тарасенко М.П.
-
забезпе­чені
не викону­ється
Народницький
забез­печені
відсутні
недостатньо залів с/з, відсутність приміщень для конвою, приміщень для утримання підсудних
потреба у капіталь­ному ре­монті
потре­бує
забезпечені
7
7 принтерів, 1 копіювальний пристрій
є доступ
-
-
забезпечені
не виконується за відсутності необхідності
-
Нов.-Волинський
забез­печені не в повній мірі (71,7%)
-
недостатньо залів с/з, робочих ка­бінетів для розміщення 3- помічників суддів, та 3-х секретарів судових засідань, кабінетів головного спеціаліста та консультанту суду
-
потреба у капі­таль­ному ремонті та пе­ребу­дові  у зв’язку із роз­ширен­ням штату суду
потре­бує
14
13 принтерів, 3 копіювальних пристрої
є доступ
Веро­зуб О.А.,
Сусло­вець М.Г.
Савицька Л.Й.
-
Літвин О.О. (потребує)
не виконується за відсутності необхідності
-
Овруцький
забезпечені не в повній мірі (50,5%)
-
не відпові­дають
ремонт 2 залів с/з та переобладнання 1 кабінету та 1 залу с/з, потреба переходу на автономне опалення
-
потребує надбудови
11
6 принтерів, 1 копіювальний пристрій
є доступ
-
Якухно О.М.
забезпечені
виконується
Олевський
потреба в новому приміщення (будівля 1886 року)
примі­щення суду в аварій­ному стані
аварійний стан примі­щень
придбання або будів­ництво примі­щення суду
потреба в ремо­нті - недоці­льна
потребує
6
7 принтерів, 1 копіювальних пристрої
є доступ
Воло­щук В.В.
-
забезпечені
не викону­ється
-
Попільнянський
забезпечені не в повній мірі (83,5%)
-
відсутність приміщення для адвокатів, прокурорів, нарадчих кімнат
потреба в капітальному ремонті 1-го поверху будівлі
потре­ба в зо­вніш­ньому ремонті
забезпечені
7
7 принтерів, 1 копіювальний пристрій
є доступ
Васі­льєв Л.А.
-
Рудник М.І. (потребує)
не виконується за відсутності необхідності
-
Радомишльський
для розміщення суду в будівлі за адресою вул. Франка, 4-а необхідно завершити капітальний ремонт
-
нове приміщення підлягає реконструкції і обладнанню відповідно до вимог відправлення правосуддя
потребує
потреба в термі­новому капітальномуремонті
потребує
8
6 принтерів, 2 копіювальних пристрої
є доступ
Гриб О.С.
-
забезпечені
не викону­ється
-
Романівський
забез­печені не в повній мірі (45,6%)
-
відсутність приміщень для конвою, приміщень для утримання підсудних
ремонту не потребують
потребує
-
5
7 принтерів, 2 копіювальних пристрої
є доступ
Бабич С.В.,
Грубіян Є.О.
-
забезпечені
-
-
Ружинський
забез­печені (95,8 %)
-
відсутні приміщення конвою та камери для утримання підсудних,
потреба у встановленні ґрат, укомплектуванні в приміщенні суду туалету потреба в пофарбуванні вікон, дверей, підлоги, побілка зовнішніх та внутрішніх стін, штукатурка стелі та стін в приміщенні суду
потреба в заміні газового котла
потребує
5
4 принтерів, 1 копіювальний апарат
є доступ
-
-
забезпечені
виконується
-
Червоноармійський
забезпечені
-
нове приміщення підлягає реконструкції і обладнанню відповідно до вимог відправлення правосуддя
потребує
потре­бує капітального ремонту
потребує
5
6 принтерів, 2 копіювальних пристрої
є доступ
Гуц О.В.
-
забезпечені
-
-
Черняхівський
забезпечені не в повній мірі (83,3%)
-
потреба у камерах для підсудних та приміщеннях для конвою
потреба в капіталь­ному ре­монті
потреба в капі­таль­ному ремонті
потребує
6
5 принтерів, 2 копіювальних пристрої
є доступ
-
-
забезпе­чені
не викону­ється
-
Чуднівський
забезпече­ні
немає
-
-
ремонт фасаду суду
забезпечені
6
5 принтерів, 1 ко­пію­валь­ний апа­рат
є доступ
Бондарчук І.Ф.
-
забезпечені
виконується
-
Богунський
забезпечені
потреба у ремонті
відсутність нарадчих кімнат в залах с/з, кімнати для учасників судового процесу
потребує
потреба в ремонті приміщень, електромережі
забезпечені
23
19 принтерів, 5 копіювальних апаратів
є доступ
Гулак
Н.А.
Слюсарчук Н.Ф.
Полонець С.М.
.-
забезпечені
-
-
Корольовський
забезпечені
потреба в ремонті
відсутність  нарадчих кімнати
не потребує
потреба в ремонті приміщень, електромережі
потребує
16
27 принтерів, 7 копіювальних апарата
є доступ
-
Сингаївський О.П.
забезпечені
не виконується за відсутності необхідності
-
Начальник ТУ ДСА
в Житомирській області                                                                                                                                          В.В. Морей
Ольштинська М.Ю., Соїч Л.Г., Кузнєцов В.І.
Тел.: 37-41-77, 37-84-94
                                                                                                                                                                         ДОДАТОК 3
До наказу від 21.05.03.№186
ПЕРЕЛІК
питань, пов’язаних з фінансовим забезпеченням загальних місцевих судів Житомирської області
Назва суду
Наявність заборгованості із заробітної плати та грошового утримання суддів на суму (грн.)
Наявність заборгованості з компенсаційних виплат суддям на загальну суму (грн.)
Профінансовано витрати на придбання канцелярських товарів (грн.)
Фактично витрачено на придбання канцелярських товарів (грн.)
Фактична потреба у фінансуванні витрат на придбання канцелярських товарів (грн.)
Профінансовано потреби, пов’язані з відправленням поштової кореспонденції (грн.)
Фактично витрачено грошових коштів на відправлення поштової кореспонденції (грн.)
Фактична потреба у фінансуванні витрат, пов’язаних з відправленням поштової кореспонденції (грн.)
Інше
Андрушівський
відсутня
відсутня
2169,70
2169,70
5000,00
13366,00
13366,00
20000,00
-
Баранівський
відсутня
відсутня
8526,84
8526,84
15000,00
13900,10
13900,10
20000,00
-
Бердичівський
відсутня
відсутня
19137,98
19137,98
30000,00
89667,50
89667,50
120000,00
-
Брусилівський
відсутня
відсутня
4082,04
4082,04
7000,00
19401,33
19401,33
30000,00
-
Вол.-Волинський 
відсутня
відсутня
2027,20
2027,20
4000,00
8999,00
8999,00
15000,00
-
Ємільчинський
відсутня
відсутня
3090,12
3090,12
6000,00
13122,50
13122,50
20000,00
-
Житомирський
відсутня
відсутня
7228,54
7228,54
12000,00
20046,47
20046,47
30000,00
-
Коростенський
відсутня
відсутня
23680,50
23680,50
30000,00
86045,00
86045,00
120000,00
-
Коростишівський
відсутня
відсутня
6739,80
6739,80
10000,00
22683,33
22683,33
30000,00
-
Лугинський
відсутня
відсутня
9913,84
9913,84
15000,00
18329,17
18329,17
30000,00
-
Любарський
відсутня
відсутня
5329,52
5329,52
10000,00
8097,50
8097,50
15000,00
-
Малинський
відсутня
відсутня
6595,19
6595,19
10000,00
22003,80
22003,80
30000,00
-
Народницький
відсутня
відсутня
9044,76
9044,76
15000,00
12607,17
12607,17
20000,00
-
Нов.-Волинський
відсутня
відсутня
20142,48
20142,48
30000,00
52988,00
52988,00
80000,00
-
Овруцький
відсутня
відсутня
24857,44
24857,44
30000,00
52354,16
52354,16
80000,00
-
Олевський
відсутня
відсутня
7162,00
7162,00
12000,00
28833,85
28833,85
35000,00
-
Попільнянський
відсутня
відсутня
4863,00
4863,00
8000,00
15893,33
15893,33
25000,00
-
Радомишльський
відсутня
відсутня
5319,80
5319,80
10000,00
28417,50
28417,50
35000,00
-
Романівський
відсутня
відсутня
3726,02
3726,02
7000,00
19920,67
19920,67
30000,00
-
Ружинський
відсутня
відсутня
4966,20
4966,20
8000,00
20500,00
20500,00
30000,00
-
Червоноармійський
відсутня
відсутня
2180,40
2180,40
5000,00
13246,32
13246,32
20000,00
-
Черняхівський
відсутня
відсутня
2027,20
2027,20
5000,00
20737,58
20737,58
30000,00
Чуднівський
відсутня
відсутня
1852,00
1852,00
5000,00
11567,50
11567,50
15000,00
-
Богунський
відсутня
відсутня
15474,00
15474,00
30000,00
125678,01
125678,01
150000,00
-
Корольовський
відсутня
відсутня
10102,20
10102,20
25000,00
69420,00
69420,00
100000,00
-
Начальник ТУ ДСА
в Житомирській області                                                                                                                                                                              В.В. Морей
Барабащук Т.Г.,
Ольштинська М.Ю., Яковлєва Г.С.
47-00-65, 37-41-77, 37-04-77
                                                                                                                                                                         ДОДАТОК 4
До наказу від 21.05.03.№186
ІНФОРМАЦІЯ
щодо питань, пов’язаних з організацією роботи загальних місцевих судів Житомирської області
Назва суду
Забезпе­чення плану­вання ро­боти
Особа, яка здійснює контроль за вико­нанням плану ро­боти суду  та спосіб, у який здій­снюється контроль
Організація роботи суду з питань взає­модії із ЗМІ
Організа­ція роботи, пов’язаної із розгля­дом звер­нень гро­мадян
Організація роботи суду з питань взає­модії з орга­нами держав­ної виконав­чої служби, державної по­даткової адмі­ністрації, про­куратури та іншими дер­жавними ор­ганами
Вирішення організацій­них питань, пов’язаних із здійсненням адвокатами своїх повно­важень щодо захисту під­судних, які утримуються під вартою
Охорона су­дових при­міщень
Пропозиції
Інше
Андрушівський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду, шляхом встановлення контрольних строків, виконання завдань плану та підсумковою перевіркою за півріччя
суд взаємодіє із всіма ЗМІ
робота проводиться у відповід­ності до ЗУ “Про звер­нення гро­мадян”, звернення громадян розглядаються головою суду
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
охоронно-пожежна сигналізація, тривожні кнопки з виведенням на ПЦС ДСО, металодетектор
планування роботи суду повинна включати аналітичну роботу, контроль за роботою працівників суду та виконання ними посадових обов’язків, необхідність в забезпеченні суду належними приміщеннями, встановлення науково обґрунтованих навантажень на суддів.
-
Баранівський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду, шляхом проведення оперативних нарад
газета “Слово Полісся”
організація роботи із зверненням громадян прово­диться у відповідно­сті із ЗУ “Про звер­нення гро­мадян”, реєстрація вноситься у журнали обліку та реєстра­ційно-конт­рольні кар­тки
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
охоронно-пожежна сигналізація, тривожні кнопки з виведенням на ПЦС ДСО, денний пост судової міліції в робочі дні, металодетектор
-
-
Бердичівський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду, шля­хом переві­рок
правові пи­тання насе­ленню роз’яснюються шляхом виступів суд­дів в ЗМІ та серед насе­лення
згідно на­казу голови суду ро­боту, пов’язану з розглядом звернень громадян покладено на відпові­дальну особу, кон­троль здій­снює го­лова суду
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
судова мі­ліція цілодо­бово; сигналі­зація в кабінетах архі­ву, кан­целярії суду підключена до пульту державної охорони Бер­дичівського МРВ УМВС, металодетектор
-
охорона канцелярії, архіву з виведенням на ПЦС ДСО
Брусилівський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду
суд взаємодіє із ЗМІ
організація роботи із зверненням громадян прово­диться у відповідно­сті із ЗУ “Про звер­нення гро­мадян”, реєстрація вноситься у журнали обліку та реєстра­ційно-конт­рольні кар­тки
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
автономна охоронна сигналізація канцелярії та архіву суду
забезпечити суд належним приміщенням, встановити охоронно-пожежну сигналізацію з виведенням на ПЦС ДСО
-
Вол.-Волинський 
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду, кері­вник апа­рату суду, шляхом проведення оператив­них нарад, зборів пра­цівників суду
газета “Пра­пор”
розгляда­ються своє­часно
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
охорона сигналізація канцелярії та архіву суду з виведенням на ПЦС ДСО
проведення семі­нару із працівни­ками
-
Ємільчинський
забезпечу­ється  (забезпечу­ється, за­вдання розподіля­ються між працівни­ками суду згідно по­кладених на них обов’язків)
голова суду, консультант суду, інші пра­цівники суду відпо­відно до їх обов’язків
суд взаємодіє із всіма ЗМІ
графік при­йому гро­мадян
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
здійснюється розгляд кло­потань адво­катів про за­міну запобіж­ного заходу у вигляді три­мання під вар­тою на підпи­ску про неви­їзд
автономна сигна­лізація канцелярії та архіву суду
покращення мате­ріально-техніч­ного забезпе­чення, забезпе­чення методич­ною та юридич­ною літературою, меблями та оргте­хнікою, підви­щення заробітної плати, підви­щення кваліфіка­ції працівників суду в академії суддів України, цілодобова охо­рона судовою міліцією «Гри­фон», встановити охоронно-пожежну сигналізацію з виведенням на ПЦС ДСО
-
Житомирський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
старший секретар, консультант суду
суд взаємодіє із всіма ЗМІ
робота проводиться у відповід­ності до ЗУ “Про звер­нення гро­мадян”
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
цілодобова охорона судовою міліцією, обладнано охоронно-пожежною сигналізацією, “тривожними кнопками” з виведенням на ПЦС ДСО, металодетектор
-
-
Коростенський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
помічник голови суду, шляхом складання аналізу відповідальним працівником
суд взаємодіє із всіма ЗМІ
організація роботи із зверненням громадян прово­диться у відповідно­сті із ЗУ “Про звер­нення гро­мадян”, реєстрація вноситься у журнали обліку та реєстра­ційно-конт­рольні кар­тки
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
цілодобова охорона судовою міліцією
сигналізацією встановлено в канцелярії та архіву суду з виведенням на ПЦС ДСО, металодетектор
-
-
Коростишівський
забезпечу­ється  (план скла­дається на півріччя, із врахуван­ням потреб суду та розпоря­джень ТУ ДСА в Жи­томирській області)
голова суду, кері­вник апа­рату суду, шляхом контролю за виконан­ням заходів плану ро­боти суду
суд взаємодіє із всіма ЗМІ
графік при­йому гро­мадян
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
охо­ронна сигна­лізація канце­лярії та архіву суду з виведенням на ПЦС ДСО
планування ро­боти із врахуван­ням потреб суду, розподіл матеріа­лів між суддями, враховуючи нава­нтаження на кож­ного суддю, своє­часна фіксація даних в журналах, нарядах про пере­дачу матеріалів суддям, щомісяч­ний аналіз ре­зультатів роз­гляду справ в апе­ляційному суді із вивченням про­блем скасування, зміни вироків та рішень, вивчення причин зняття справ з розгляду
-
Лугинський
забезпечу­ється  (плани щодо орга­нізації ро­боти суду та окремих працівни­ків скла­даються на півріччя та рік )
консуль­тант суду
газета “Про­мінь”, взає­модія із тру­довими коле­ктивами та громадськими організаціями
графік при­йому гро­мадян
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
автономна охоронна си­гналізація канцелярії та архіву суду
встановити охоронно-пожежну сигналізацію, тривожні кнопки з виведенням на ПЦС ДСО
-
Любарський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду, шля­хом регу­лярних пе­ревірок
суд взаємодіє із всіма ЗМІ
графік при­йому гро­мадян
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
охоронно-пожежна сигналізація, тривожні кнопки виведені на ПЦС ДСО УМВС
-
-
Малинський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду
суд взаємодіє із ЗМІ
графік при­йому гро­мадян
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблеми у зв’язку із від­сутністю ко­шті на оплату адвокатів
охоронна сигналізація канцелярії та архіву із виведенням на ПЦС ДСО
-
-
Народицький
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду
суд взаємодіє із ЗМІ
графік при­йому гро­мадян
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
автономна охоронна си­гналізація в канцелярії та архіві суду
встановити охоронно-пожежну сигналізацію, тривожні кнопки з виведенням на ПЦС ДСО
-
Нов.-Волинський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
керівник апарату суду
суд взаємодіє із ЗМІ
графік при­йому гро­мадян
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
судова мі­ліція цілодобово, охоронна сигналізація канцелярії та архіву виведена на ПЦС ДСО, металодетектор
-
-
Овруцький
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду, керівник апапрату суду,стар­ший секре­тар суду, шляхом планових та позапла­нових пе­ревірок
суд взаємодіє із ЗМІ (по­кладено на помічників суддів)
робота із звернен­нями гро­мадян по­кладена на консульта­нта суду
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої служби (покладено на керівника апарату суду)
проблемних питань не ви­никало
сигналізація канцелярії та архіву із виведенням на ПЦС ДСО
планування ро­боти суду за пів­річчя проводити як су­ддями, так і пра­цівниками апа­рату суду, враху­вати навчання по вивченню змін до законодавства, ве­дення нарядів відповідно до номенклатури та ін­струкцій з діло­водства
-
Олевський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
керівник апарату суду, пра­цівники суду, на яких по­кладено контроль за виконанням запланова­них захо­дів.
взаємодія відбувається шляхом пуб­лікацій в міс­цевій та  ра­йонній газеті
організація роботи із зверненням громадян прово­диться у відповідно­сті із ЗУ “Про звер­нення гро­мадян”, реєстрація вноситься у журнали обліку та реєстра­ційно-конт­рольні кар­тки
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
авто­номна охо­ронна сигна­лізація кан­целярії та архіву суду
забезпечення суду новими примі­щеннями, матері­ально-технічними засобами , необ­хідність вирі­шення питання щодо охорони приміщення суду та приведення залу судових засі­дань у відповід­ність з вимогами здійснення судо­чинства в суді
-
Попільнянський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
консуль­тант суду, шляхом проведення занять та нарад суду
суд взаємодіє із ЗМІ
робота проводиться у відповід­ності до ЗУ “Про звер­нення гро­мадян”
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
сигналізація канцелярії та архіву суду виведена на ПЦС ДСО
-
-
Радомишльський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду, кері­вник апа­рату
надання ста­тей та публі­кацій в місцеву га­зету
графік при­йому гро­мадян
участь у коле­гіях та сесіях
вирішення організаційних питань відбу­вається  з уча­стю адвоката
охоронна си­гналізація канцелярії та архіву суду виведена на ПЦС ДСО
планування ро­боти повинне міс­тити аналізи та узагальнення, розподіл позов­них заяв, подань, прокурорів, кри­мінальних справ повинне проводи­тися по суддях згідно їх спеціалі­зації
-
Романівський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду, кері­вник апа­рату суду, шляхом перевірок та налізу
суд взаємодіє із ЗМІ
робота щодо роз­гляду звер­нень грома­дян ве­деться по­стійно
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
охоронно-пожежна сигналізація будівлі, тривожні кнопки в залах судових засідань та кабінетах суддів (виведені на ПЦС ДСО УМВС)
-
-
Ружинський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду, судді, помічник голови суду, помі­чники суд­дів, консу­льтант, ке­рівник апа­рату суду
суд взаємодіє із ЗМІ
робота щодо роз­гляду звер­нень грома­дян ве­деться по­стійно
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
сигналізація архіву та канцелярії суду автономна
забезпечення охо­роно-пожежною сигналізацією приміщення суду, тривожними кнопками з виведенням на ПЦС ДСО
-
Червоноармійський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду
взаємодія забезпечу­ється
робота щодо роз­гляду звер­нень грома­дян ве­деться по­стійно
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
авто­номна охо­ронна сигна­лізація кан­целярії та архіву суду
-
-
Черняхівський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду, кері­вник апа­рату суду, шляхом перевірок та налізу
газета “Нове життя”
робота щодо роз­гляду звер­нень грома­дян ве­деться по­стійно, прийом громадян згідно графіку
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
охорона від­сутня , сигналізація архіву та канцелярії автономна
встановити охоронно-пожежну сигналізацію, тривожні кнопки з виведенням на ПЦС ДСО
-
Чуднівський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду
суд взаємодіє із ЗМІ
робота щодо роз­гляду звер­нень грома­дян ве­деться по­стійно
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
охороняється судовою міліцією в робочі дні, сигналізація архіву та канцелярії виведена на ПЦС ДСО, металодетектор
-
-
Богунський
забезпечу­ється  (робота планується на півріччя)
голова суду, керівник апарату суду
суд взаємодіє із ЗМІ
організація роботи із зверненням громадян прово­диться у відповідно­сті із ЗУ “Про звер­нення гро­мадян”, Інструкції з діловодства за зверненями громадян
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
охорона судових приміщень здійснюється цілодобово працівниками судової міліції, сигналізація архіву та канцелярії автономна, металодетектор
забезпечення суду достатньою кількістю оргтехніки, запровадження комп’ютерного обліку проходження справ в суді для спрощення процесу підготовки звітної документації та проведення підсумкових нарад, забезпечення доступу кожного судді та помічників суддів до будь-якої з електронних правових баз
-
Корольовський
забезпечується
(робота планується на півріччя)
голова суду, помічник голови суду, шляхом збору довідок та звіті і обговорення на оперативних нарадах
суд взаємодіє із ЗМІ
організація роботи із зверненням громадян прово­диться у відповідно­сті із ЗУ “Про звер­нення гро­мадян” з дотриманням методичних рекомендацій по організації та веденню роботи із зверненням громадян
взаємодія із всіма органами державної ви­конавчої слу­жби
проблемних питань не ви­никало
охорона судових приміщень здійснюється цілодобово працівниками судової міліції, сигналізація архіву та канцелярії автономна
забезпечення працівників суду необхідною кількістю оргтехніки та меблів, вирішення питання про забезпечення кожного судді комп’ютером із доступом до будь-якої з електронних правових баз, організація комп’ютерного обліку справ
-
Начальник ТУ ДСА
в Житомирській області                                                                                                                                          В.В. Морей
Ольштинська М.Ю.,
Кузнєцов В.І.
37-41-77, 37-84-94