flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління державної судової адміністрації у Житомирській області (за 6 місяців 2010 року)

                                          Інформаційно-аналітична довідка

щодо результатів роботи територіального управління державної судової адміністрації у Житомирській області

(за 6 місяців 2010 року)

 

         Територіальне управління ДСА в Житомирській області направляє інформаційно-аналітичну довідку щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації в  Житомирській області за 6 місяців  2010 року   відповідно до встановленої форми.

 

1. Стан фінансового забезпечення

         Відповідно до тимчасово затвердженого кошторису доходів і видатків по місцевих загальних судах Житомирської області на 1-е півріччя 2010 року

за програмою  КПКВ  0501040 здійснення правосуддя місцевими судами надійшло асигнувань за:

-         загальним фондом – 17393,6 тис. грн.,

-         за спеціальним фондом – 789,5 тис. грн.

         Виділені кошти  використано за цільовим призначенням.

         За звітний період проведено видатків за загальним фондом на суму 17133,7 тис. грн., за спеціальним фондом – 789,5 тис. грн.

              

           Не використано станом на 01.07.2010 р. за загальним фондом – 259,9 тис. грн., з них КЕКВ:

-         1111 (заробітна плата) - 3,4 тис. грн.;

-         1120 (нарахування на ЗП) - 115,7 тис. грн.;

-         1135 (оплата народним засідателям) - 20,6 тис. грн.;

-         1341 (довічне грошове утримання) - 62,0 тис. грн.;

-         1161 (теплопостачання) - 0,2 тис. грн.;

-         1163 (електропостачання) - 34,5 тис. грн.;

-         1343 (санаторно-курортні путівки) -23,5 тис. грн.

Спеціальний фонд використано в повному обсязі.

 

   

 

 

2. Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення

Протягом І-го півріччя   2010 року місцеві суди області  забезпечено  матеріально – технічними цінностями, а саме:

- друкованою продукцією (бланки та обліково-статистичні картки)  на суму 211,8 тис.грн.,

- поштовими знаками (марки та конверти) – 480,5 тис.грн.,

- папером – 99,9 тис. грн.,

 - компакт - дисками -  30,1 тис.грн.,

 

Закуплено за рахунок коштів ІТЗ:

- поштові знаки на суму 468,8  тис.грн.,

- бланки та обліково-статитичні картки – 178,6 тис.грн..

 

Станом на 01 липня 2010 року місцевими загальними судами експлуатується 46 одиниць серверного обладнання (додаткова потреба   становить 4 одиниці). На звітну дату у місцевих судах області та територіальному управлінні  підключено 25 маршрутизаторів.

Наявна кількість комп’ютерів, що перебуває на балансі місцевих судів,  складає 230 одиниць, з них: експлуатується - 227 одиниць та 3 - перебуває на складі територіального управління. 79 комп»ютерів, що експлуатуються у судах є морально застарілими. На звітну дату загальна потреба в персональних комп’ютерах складає 525 одиниць.

Наявна кількість систем фіксування судового процесу, що експлуатується  в місцевих загальних судах області та перебуває на їх балансі становить 141 одиницю, з них 85 систем фіксування судового процесу на базі персонального комп’ютера, а саме:  «Оберіг» - 43 одиниці та  «Камертон» - 42 одиниці, а також 56 засобів фіксування судового процесу на базі цифрового магнітофону  «Тритон», які  є морально застарілими, з них: 48 експлуатуються у судах та 8 (у робочому стані) зберігаються на складі територіального управління. Потреба у ТЗФСП становить 10 одиниць, також підлягають заміні на сучасні 56 одиниць «Тритон».

На звітну дату загальна потреба у ТЗФСП  складає 66 одиниць.

                       

Протягом звітного періоду  проводилась робота щодо підготовки Реєстру документів-підписних листів для  замовлення  особистих ключів електронного цифрового підпису. За 1-е півріччя п.р.  місцевим судам видано 29 електронних ключів цифрового підпису. На звітну дату  надійшло ще 30 заявок для отримання особистих електронних ключів цифрового підпису з 14-ти  загальних місцевих судів області, які обробляються та будуть направлені до ДСА.

 

Забезпечено дотримання в судах вимог щодо антивірусного захисту, при цьому першочергову увагу приділено профілактичним заходам.

 

З метою  зменшення витрат на телефонні розмови між територіальними управліннями і місцевими судами та територіальними управліннями і центральним апаратом ДСА пропонуємо  впровадити  у використання спеціальні системи комунікації за допомогою Інтернет мережі (наприклад ICQ, Skype).

 

3. Забезпечення судів приміщеннями

·       Проведено роботу щодо продовження терміну оренди приміщень Андрушівського, Романівського та  Баранівського (смт.Баранівка, вул.Кірова,23)  районних судів;

·       Приведено у відповідність  показники  загальних площ, зазначених у свідоцтві про право власності та інвентаризаційній справи на приміщення Ружинського районного суду.  Відповідно до свідоцтва про право власності серія САС № 822408, виданого 09.03.2010 р. та інвентаризаційної справи  загальна площа приміщення Ружинського районного суду становить 657,1кв.м.  До внесення змін  - 292,1 кв. м;

·       Виготовлено Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою,  на якій розміщено Ружинський районний суд;

·       Проведено роботу з  виготовлення  державних актів на право постійного користування земельною ділянкою,  на якій розташовано Володарськ - Волинський, Любарський, Лугинський, Олевський районні та Коростенський міськрайонний (вул. Шолом- Алейхема, 13) суди;

·       Ведеться робота щодо переведення колишнього приміщення Андрушівського районного суду, розташованого за адресою: м. Андрушівка, вул. Корольова, № 20 до житлового фонду з метою облаштування двох квартир для суддів Андрушівського районного суду.

·       Ведеться робота щодо передачі з власності територіальних громад, сіл та селищ Попільнянського району у державну власність з віднесенням до сфери управління Державної судової адміністрації України адміністративної будівлі по вул. Б.Хмельницького, № 24 у смт. Попільня, у якій розташовано Попільнянський районний суд. З метою подальшого узгодження питання передачі  пакет документів надіслано до Державної судової адміністрації України.

·       Виготовлено звіти  про експертну грошову оцінку земельних ділянок, на яких розміщені приміщення Ємільчинського, Коростишівського та Червоноармійського районних судів.

·       Ведеться робота по виготовленню звітів про еспертну грошову оцінку земельних ділянок,  на яких розміщені  приміщення  Андрушівського, Баранівського, Бердичівського, Малинського, Коростенського, Овруцького, Ружинського, Черняхівського, Чуднівського районних судів та звіту про експертну грошову оцінку приміщення Брусилівського районного суду.

·       Надано відомості через АС «Юридичні особи» до Єдиного державного реєстру об»єктів державної власності щодо упорядкування обліку юридичних осіб.

·       На даний час справа за позовом територіального управління щодо визнання незаконними та скасування рішення Житомирської районної ради та виданого Житомирською міською радою свідоцтва про право власності знаходиться на розгляді у Господарському суді Житомирської області.

 

4. Забезпечення безпеки суддів та охорони приміщень судів

         Станом на 01.07.2010 року під охороною СРСМ «Грифон» перебуває  8 судів або 32 % від загальної кількості судів загальної юрисдикції,  з них цілодобово охороняється лише 6 судів (24%).

         Забезпечення охорони приміщень місцевих судів  судовою міліцією залишається проблемним питанням і вимагає   збільшення чисельності особового складу спеціальної роти судової міліції «Грифон».

         На даний час  місцеві загальні суди області,  які охороняються судовою міліцією, забезпечено 8 металодетекторами, тобто    в повному обсязі.

         У зв»язку з відсутністю   фінансування  у звітному періоді не проводились заходи щодо поліпшення стану охоронної та пожежної безпеки. 

 

5. Соціально-побутове забезпечення суддів (забезпечення суддів житлом, санаторно-курортне лікування тощо)

            На 2010 рік у Житомирській області  регіональна програма щодо забезпечення житлом громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов,  не затверджувалась.

         Протягом звітного періоду вживалися заходи спрямовані на поновлення контрольних списків суддів, які потребують поліпшення житлових умов.

        Станом на 01.07.2010  року в контрольних списках територіального управління на поліпшення житлових умов перебуває 27 суддів  місцевих судів.

Крім того, протягом 1-го півріччя судді та члени їх сімей забезпечувались санаторно-курортним лікуванням.

2. Забезпечення незалежності та безпеки суддів

У 1-му півріччі 2010 року   спільні перевірки стану інженерно-технічного укріплення та охорони приміщень судів, вивчення умов для несення служби нарядами судової міліції та ефективності її службової діяльності не проводились.

 

6. Стан кадрового забезпечення

         Згідно затвердженого Головою ДСА України  штатного розпису в територіальному управлінні Державної судової адміністрації в Житомирській області працює 21 державний службовець. Фактична чисельність станом на 01.07.2010 року становить 21 державних службовців.

Штатна чисельність працівників апарату місцевих загальних судів Житомирської області станом на 01 липня 2010 року становить 564 державних службовців, фактично працює 541. На вакантні посади станом на звітну дату оголошено конкурс.

         22 місцевих загальних судів Житомирської області потребують загалом збільшення чисельності працівників апаратів судів на 32одиниці, з них: 12 судових розпорядників, 14 консультантів, 3 помічники судді, 3 секретарі  судового засідання. 

У звітному періоді відповідно до Указів Президента України та Постанов Верховної Ради України  підготовлено:

- 5   матеріалів щодо призначення на посаду професійного судді вперше;

- 5   матеріалів щодо обрання суддів безстроково;

- 1 пакет матеріалів щодо звільнення суддів у зв’язку із звільненням у відставку за станом здоров’я;

- 2 пакети  матеріалів щодо переведення судді в межах 5-ти  річного строку.

Станом на 01.07. 2010 року нараховується  15  вакантних посад суддів, на 11 з яких  підібрано кандидатури, матеріали  щодо них  знаходяться в ДСА України.  

Відповідно до графіка навчального процесу на 2010 рік  за 6 місяці п.р. в Академії суддів України підвищили кваліфікацію 13 суддів місцевих загальних судів та 8 працівників апарату суддів.   

Для поліпшення організації  кадрової роботи територіальних управлінь пропонуємо забезпечити працівників територіальних управлінь  вкрай необхідним новим методичним матеріалом.

 

7. Взаємодія із засобами масової інформації

Інформація на веб-сайті територіального управління ДСА в Житомирській області оновлюється постійно. За 6 місяців 2010 року опубліковано 8 веб-сторінок з інформацією щодо питань фінансового, матеріально-технічного, організаційного, інформаційного та кадрового забезпечення судів загальної юрисдикції, а   також  діяльності управління та загальних судів області.

 

На веб-сайтах міськрайонних та районних судів Житомирської області за 6 місяців 2010 року всього опубліковано 80 веб-сторінок щодо керівництва судів області, графіку прийому громадян, інформація про розмір  витрат з інформаційно-технічного забезпечення судових процесів.

 

8. Стан дотримання виконавської дисципліни

       Питання  виконавської дисципліни у територіальному управлінні    знаходиться на постійному  контролі керівництва управління.

На виконання постанов колегії ДСА України та територіального управління  проводяться аналізи стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах територіального управління  та  стану виконання постанов колегії ДСА України.    

Всі контрольні документи територіальним управлінням виконуються вчасно та якісно.

На  щотижневих оперативних нарадах керівники структурних підрозділів обов’язково заслуховуються   стосовно виконаної роботи та про виконання контрольних документів. Керівництвом управління дається оцінка виконавчої дисципліни.

 

Працівниками територіального управління  забезпечується листування з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до діяльності  територіального управління, виконуються  інші доручення керівництва, що належить до напрямку діяльності управління.

 

 

 

 

Начальник ТУ ДСА в

Житомирській області                                                                   Морей В.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконавець:

Ольштинська М.Ю.

Тел.37-41-77