flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області за ІI квартал 2011 року.

1. Стан фінансового забезпечення

               В лютому 2011р. Державною судовою адміністрацією України були затверджені кошториси на 2011р. по місцевим загальним судам області КПКВ 0501040 на загальну суму – 45899,6тис.грн. по ТУ ДСА в Житомирській області КПКВ 0501010 в сумі 946,5тис.грн.              Всім місцевим загальним судам області доведені кошториси на 2011р. відповідно до Закону України  «Про Державний бюджет України на 2011рік» 

             Проаналізувавши виділене фінансування, планово-фінансовим відділом було подано ДСА України потребу в додатковому фінансування  по КПКВ 0501040 в сумі – 4475,7 тис.грн., по КПКВ 0501010 – 112,7тис.грн.

 

           За звітний період згідно затвердженого кошторису доходів і видатків по місцевим загальним судам Житомирської області надійшло асигнувань - КПКВ  0501040 загального фонду.

 

– 18593,2 тис. грн., по ТУ ДСА в Житомирській області КПКВ 0501010 надійшло асигнувань в сумі  449,2 тис. грн.

 

              Впродовж   звітного  періоду    проведено  розрахунки  за  теплопостачання, послуги  зв’язку, газопостачання, водопостачання  та   спожиту електроенергію а саме: по місцевим загальним судам  на загальну суму 799,9 тис. грн., по ТУ ДСА  - 14,8 тис. грн.

              В зв’язку з недостатнім фінансуванням станом на 01.07.2011р. в межах кошторисних призначень утворилась кредиторська заборгованість  по місцевим загальним судам Житомирської області в сумі 1036,9 тис. грн. (в т.ч. залишилась не профінансована кредиторська заборгованість 2008р.(капітальний ремонт приміщень судів) в сумі 125,8тис.грн.), по ТУ ДСА в Житомирській області – 18,5тис.грн.                                             

           В червні 2011 року до ДСА України планово-фінансовим відділом зданий бюджетний запит на 2012 рік по місцевих загальних судах області та територіальному управлінні.             

           На реєстраційному  рахунку  “Депозит”  станом  на  01.07.2011 р.  залишились  кошти  в  сумі 1303,3 тис.  грн. 

           За І-ше півріччя  2011 року з спеціального фонду Державного бюджету надійшли  кошти  в сумі 1596,3 тис.грн.,  « оплата витрат з інформаційно-технічного забезпечення розгляду справ у судах»,  які були використані на придбання  паперу, поштових конвертів, марок, комп’ютерної техніки, заправку картриджів та ремонт комп’ютерної техніки .

 

          За звітний період, відповідно до річного плану закупівель на 2011 рік, комітетом з конкурсних торгів ТУ ДСА в Житомирській області було проведено тендерну процедуру «закупівля у одного учасника» на придбання поштових марок для місцевих загальних судів області на загальну суму 4 514,1тис.грн., з переможцем  ( Житомирською дирекцією УДППЗ «Укрпошта»)укладена угода.

 

         Щомісячно та щоквартально  здаються звіти до управління Державного казначейства в Житомирській області  про фінансування та рух коштів по територіальному управлінню та  місцевих судах Житомирської області. Завірені казначейством копії надсилаються до ДСА України. Також  щомісяця  здаються звіти до ДСА України, а саме:

 

-         структура заробітної плати;

 

-         структура щомісячного (довічного)грошового утримання;

 

-         інформація про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соц.виплати;

 

-         інформація про фінансовий стан установи;

 

-         реєстр державного нерухомого майна, переданого в оренду підприємствами  та організаціями,  які підпорядковані ДСА України;

         -         дані про стан розрахунків головних розпорядників бюджетних коштів за енергоносії та житлово-комунальні послуги

 

2. Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення  

 

     Протягом звітного періоду  робота територіального управління була спрямована  на процес впровадження комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів».

      Створення належних умов для відправлення правосуддя місцевими загальними судами області в частині їх матеріально - технічного  забезпечення можливе лише при умові належного фінансування.

 

            Для вирішення даної проблеми, в звітному періоді місцеві суди області забезпечено  матеріально – технічними цінностями, а саме:

- комплексами для звукозапису та протоколювання судового процесу на суму 83,33 тис. грн.

 

- комп’ютерами – 23,4 тис. грн.,

 

- моніторами – 20,5 тис.грн.,

 

    - системними блоками – 87,1 тис. грн.,

 

    - джерелами  безперебійного живлення – 4,9 тис. грн.,

 

- комплектуючими  для комп’ютерної техніки -12,5  тис. грн.,

 

- багатофункціональними пристроями – 21,98 тис. грн.,

 

- поштовими знаками (марками та конвертами) – 1055,5 тис. грн.,

 

- папером – 99,98  тис. грн.,

 

- CD- дисками -  99,99 тис. грн.,

 

- друкованою продукцією 139,17 тис. грн.,

 

- канцелярськими товарами  – 84,66 тис. грн.,

    - господарськими товарами – 25,63тис.грн    

 

      З них за рахунок коштів ІТЗ забезпечено:

 

- комплексами для звукозапису та протоколювання судового процесу на суму 83,33 тис. грн.,

 

- комп’ютерами – 23,4 тис. грн.,

 

- моніторами – 20,5 тис.грн.,

 

    - системними блоками – 87,1 тис. грн.,

 

    - джерелами  безперебійного живлення – 4,9 тис. грн.,

 

- комплектуючими  для комп’ютерної техніки -7,47  тис. грн.,

 

- багатофункціональними пристроями – 21,98 тис. грн., 

 

- поштовими знаками (марками та конвертами) – 702,27 тис. грн.,

 

- папером – 99,98  тис. грн.,

 

- CD- дисками -  99,99 тис. грн.,

 

- друкованою продукцією - 139,17 тис. грн..

 

      По потребі проводиться заправка картриджів з метою забезпечення безперебійної роботи судів Житомирської області.

 

На теперішній  час на балансі місцевих загальних судів Житомирської області знаходиться 46 одиниць серверного обладнання (додаткова потреба становить 4 одиниці). Всього у місцевих судах області та територіальному управлінні підключено 26 маршрутизаторів.

 

Наявна кількість комп’ютерів, що перебуває на балансі місцевих судів, складає 316 одиниць. 115 комп’ютерів, що експлуатуються в судах, є морально застарілими. На звітну дату загальна потреба в персональних комп’ютерах складає 444 одиниць.

 

Наявна кількість систем фіксування судового процесу, що експлуатується в місцевих загальних судах області та перебуває на балансі становить 143 одиниці. З них 93 системи фіксування судового процесу на базі персонального комп’ютера, а саме: «Оберіг» - 43 одиниці та «Камертон» - 50 одиниць, а також 50 засобів фіксування судового процесу на базі цифрового магнітофону «Тритон», які є морально застарілими, з них: 43 експлуатуються у судах та 7 (у робочому стані) зберігаються на складі територіального управління оскільки у місцевих судів відсутня потреба в них. Потреба у ТЗФСП становить 9 одиниць, а також підлягають заміні на сучасні 50 одиниць ТЗФСП «Тритон». На звітну дату загальна потреба у ТЗФСП складає 59 одиниць.

 

           Однією з найважливіших проблем була і залишається недостатня забезпеченість судів області комп’ютерною технікою, що уповільнює використання комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів» у повному обсязі. Значна частина суддів використовує в роботі особисту комп’ютерну техніку.

 

       На даний час  виникла нагальна потреба в модернізації серверного обладнання чи придбання більш потужного, придбання нової комп’ютерної техніки, оскільки значна її кількість морально та фізично зношені, що перешкоджає використанню всіх можливостей    комп’ютерної  програми «Документообіг загальних судів» у повному обсязі.

 

     На виконання Спільної  програми  Європейського Союзу та Ради Європи «Прозорість та ефективність  судової системи України», територіальним управлінням отримано обладнання для проведення локальної мережі в місцевих загальних судах області, що дасть можливість забезпечити всі суди області локальними мережами, що відповідають стандартам.  На даний час роботи по встановленню мережі завершені у 12 судах області.

 

         Територіальним управлінням вживаються заходи з оперативного висвітлення інформації про свою діяльність та події, що відбуваються.

 

         Постійно здійснюються оновлення інформації на веб-сайтах територіального управління та місцевих загальних судів області.

 

           Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2006 року № 740 «Про затвердження Порядку ведення  Єдиного державного реєстру судових рішень» всі 25 місцевих загальних судів Житомирської області направляють в електронній формі копії судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень. За 6 місяців 2011 року місцевими загальними судами Житомирської області направлено 61228 копії судових рішень, що складає 69,4% від загальної кількості ухвалених рішень.

           Територіальним управління здійснюється щомісячний контроль за кількістю направлених    копій судових  рішень  до  ЄДРСР. Проводиться роз’яснювальна  робота  з судами щодо обов’язковості    надсилання копій судових рішень ЄДРСР в   електронному вигляді за допомогою засобів КП «ДЗС».

  Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів», постійно здійснюються заходи, спрямовані на запровадження в судах загальної юрисдикції  програмного забезпечення, що автоматизує документообіг. Для працівників місцевих судів загальної юрисдикції  на базі територіального управління проводяться семінари та практичні заняття  по автоматизованій системі документообігу судів (далі АСДС), також було проведено семінар по АСДС з розробниками програми на базі  Апеляційного суду м. Житомира. Для підвищення кваліфікації спеціалістів з інформаційних технологій 7 місцевих судів загальної юрисдикції було направлено на однодневні курси по роботі з комп’ютерною програмою «Діловодство загальних судів» до м. Києва. Станом на сьогоднішній  день    програмне забезпечення встановлене та функціонує в усіх судах області. 

  Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.01.2011 року №5 «Про затвердження Положення про Єдину базу даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень» територіальним управлінням та місцевими судами загальної юрисдикції здійснено реєстрацію в Єдиній базі даних електронних адрес, номерів факсів(телефаксів) суб’єктів владних повноважень. 
 

Відповідно до Закону України «Про доступ про публічної інформації» територіальним управлінням та місцевими судами загальної юрисдикції визначено відповідальних осіб за організацію доступу до публічної інформації, розроблено положення та утворено розділи  на веб-сайтах «Доступ до публічної інформації».

 

У місцевих судах забезпечено дотримання вимог щодо антивірусного захисту, при цьому першочергову увагу приділено профілактичним заходам.

 

          За потребою проводиться робота щодо видачі підписувачам особистих ключів електронного цифрового підпису.

3. Забезпечення судів приміщеннями

 

 

         Територіальне управління здійснює організаційне забезпечення 25 судів, що розташовані в 26 окремих приміщеннях технічний стан яких: нормальний або задовільний – 24;  незадовільний – 1(приміщення Олевського районного суду),  аварійний -  1(приміщення Брусилівського районного суду).  На звітний період середня кількість загальної площі приміщень судів, що припадає на одного суддю становить 130,5 м2 , що на1,18 м2(1%) більше у порівнянні із показниками за минулорічний звітний період.

    У І-му півріччі 2011 року територіальним управлінням  здійснено наступні заходи.

 

     З метою забезпечення Радомишльського районного суду належним приміщенням закуплено будівельні  матеріали та господарські товари  на загальну суму близько 43 тис. грн.  для ремонту будівлі, розташованої за адресою: м. Радомишль, вул. І.Франка,4а, яка відповідно до Розпорядження КМУ від 19.09.2007р. передана до сфери управління ДСА України. На даний час суд розміщується у приміщенні, що належить до комунальної власності та не відповідає вимогам здійснення правосуддя. Для розміщення суду у належному приміщені необхідно завершити ремонт на суму близько 200 тис. грн.

     З метою забезпечення Олевського районного суду належним приміщенням, спільно із органами виконавчої влади та місцевого самоврядування ведеться робота щодо надання в оренду будівлі, розташованої за адресою: м. Олевськ,  вул. Володимірська, 7.   На даний час суд знаходиться в будівлі забудови кінця ХІХ ст., яка за висновками спеціалістів перебуває в незадовільному стані і не відповідає технічним та санітарним нормам.

 

    Одночасно Червоноармійський районний суд перебуває в орендованому приміщенні, оскільки  приміщення за адресою: смт. Червоноармійськ, пров. Річний,1, передане до сфери управління ДСА України на підставі Рішення виконкому Червоноармійської районної ради потребує капітального ремонту на загальну суму близько 1,5 млн. грн..

   Також, нагальним залишається питання забезпечення Брусилівського районного суду належним приміщенням. Орієнтовна сума нового будівництва близько 5 млн. грн.

 На балансі територіального управління знаходиться 26 приміщень, в яких розміщуються місцеві суди Житомирської області. На 18 приміщень отримано свідоцтво про право власності.

 

 По іншим приміщенням ведеться наступна робота.

 

 Житомирський районний суд

 

 

     Приміщення перебуває у власності територіальних громад, сіл та селищ Житомирського району.  Питання щодо передачі  будівлі до сфери управління ДСА України буде вирішуватись на черговій сесії Житомирської районної ради;

 

 

Новоград - Волинський міськрайонний суд.

 

     Міська рада відмовила у оформленні прав власності у зв’язку з відсутністю  документів, які підтверджують право власності (рішення про відведення земельної ділянки з метою будівництва, акта про прийняття і введення будівлі в експлуатацію). Проводиться робота по підготовці документів для вирішення питання у судовому порядку.

 

 

Попільнянський районний суд.

 

     Ведеться робота щодо передачі з власності територіальних громад, сіл та селищ Попільнянського району у державну власність з віднесенням до сфери управління Державної судової адміністрації України адміністративної будівлі по вул. Б.Хмельницького,24 у смт.Попільня, у якій розташовано Попільнянський районний суд.

 

 

 Богунський та Корольовський районні суди м. Житомира.

 

    Свідоцтво про право власності на будівлю, в якій вони  розташовані, оформлене на Головне управління юстиції у Житомирській області, яке  відмовляє в проханні про передачу об’єкта до сфери управління Державної судової адміністрації.

 

 

Бердичівський міськрайонний суд. 

 

    Справа за №0601/2-309/11 про усунення перешкод у здійсненні права власності на приміщення Бердичівського міськрайонного суду шляхом звільнення з нього приватних адвокатів знаходиться на розгляді у Андрушівському районному суді.

 

 

    Окрім цього Андрушівський, Червоноармійський та частина Романівського  суду  знаходяться в  орендованих  приміщеннях.

 

  Станом на 01.04.2011року державні акти на право постійного користування земельною ділянкою виготовлено на 15 ділянок, на яких розміщені  приміщення  судів.

 

 

     Одночасно ведеться робота з виготовлення  державних актів на право постійного користування земельною ділянкою на якій розташовано: Брусилівський, Володарсько-Волинський, Любарський, Лугинський, Олевський районні суди, Коростенський міськрайонний (вул. Шолом- Алейхема, 13) суд та на колишнє  приміщення Баранівського районного суду  (вул. Кірова, 23).

 

    В зв’язку з обмеженим фінансуванням існує нагальна проблема  переобладнання опалювальних систем Овруцького, Народицького та Коростишівського районних судів, оскільки відповідно до листів органів місцевого самоврядування, опалення вище зазначених судів  в 2011 році буде відключено.

 

 

4. Забезпечення  безпеки суддів та охорони приміщень судів

 

           Відповідно до плану роботи територіального управління ДСА в Житомирській області та на виконання Програми забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення на 2011-2013 роки, яка схвалена рішенням колегії ДСА України №3/1 від 14.07.2010 року,  впродовж  першого  півріччя 2011  року вжито ряд заходів спрямованих на забезпечення безпеки і незалежності суддів, покращення діяльності служби судових розпорядників.

           В звітному періоді проведена робота по монтажу тривожної та охоронної сигналізації в будівлі за адресою м. Радомишль, вул. І. Франка, 4б, куди має передислокуватися Радомишльський районний суд.

 

 

          Станом на 01.07.2011 року охоронною сигналізацією забезпечені всі суди області. Охоронна сигналізація з виведенням на пульт центрального спостереження ДСО працює в 15 місцевих судах та 10 судів області оснащені автономною охоронною сигналізацією.

           17 судів загальної юрисдикції обладнано охоронно-пожежною сигналізацією, 12 з яких виведено на ПЦС УДСО при УМВС України в Житомирській області, в тому числі в 9 судах сигналізація забезпечує охорону всього приміщення, а в 3 - архів та канцелярію.

 

 

           Відповідальні особи за пожежну безпеку в міськрайонних та районних судах області, які пройшли навчання по програмі пожежно-технічного мінімуму наприкінці 2010 року, в звітному періоді забезпечені відповідними посвідченнями управління МНС в Житомирській області.

 

 

          З метою  забезпечення безпеки суддів, в місцевих загальних судах області  встановлено  тривожну сигналізацію ( тривожні кнопки). Всього встановлено 109 тривожних кнопок.  

 

 

         На теперішній час  всі суди області забезпечені металевими гратами на вікнах, але існує потреба в заміні грат на  56 вікнах 2-х поверхів приміщень судів, як такі, що не відповідають стандартам.

 

        В звітному періоді на вимогу керівництва територіального управління, підрозділом міліції «Грифон» взято під охорону приміщення   Любарського   та   Народицького  районних   судів.

 

        Так   на    сьогоднішній  день підрозділом  СРСМ „Грифон" охороняється  10 судів області. Забезпечується цілодобова охорона приміщень та безпека і незалежність суддів, працівників суду, учасників судового процесу під      час   відправлення правосуддя в Богунському,   Корольовському, Бердичівському, Коростенському, Новоград-Волинському, Житомирському та в робочий час - в Баранівському, Любарському, Народицькому і  Чуднівському загальних місцевих судах.

       Актуальним залишається питання щодо збільшення штатної чисельності працівників СРСМ «Грифон».

        Впродовж звітного періоду  встановлено прямий (транзитний) телефонний зв’язок з міськрайонними відділами внутрішніх справ в Ємільчинському, Житомирському, Коростишівському, Народицькому, Овруцькому, Романівському та Чуднівському  міськрайонних судах.

 

           На теперішній час в наявності прямий (транзитний) телефонний зв’язок з міськрайвідділами внутрішніх справ у 17 міськрайонних судах. Проводиться подальша робота з питань щодо  встановлення прямого телефонного зв’язку з міськрайвідділами внутрішніх справ області Баранівського,  Коростенського,  Малинського,   Попільнянського, Радомишльського, Ружинського, Червоноармійського та Черняхівського міськрайонних судів.   

 

  Впродовж звітного періоду забезпечено необхідними штампами та печатками Баранівський, Бердичівський, Попільнянський, Корольовський  загальні місцеві суди області в зв’язку зі зміною юридичної адреси та необхідністю виготовлення додаткових штампів, печаток для використання в діловодстві.

 

 

Територіальним управлінням вжито заходів щодо забезпечення загальних місцевих судів області юридичною літературою (кодекси, закони, періодичні видання) відповідно до їх потреб, що сприятиме оновленню наявної літератури в судах загальної юрисдикції.

 

   В звітному періоді новопризначені судді місцевих загальних судів забезпечені суддівськими мантіями в кількості 19 (дев’ятнадцять) штук та суддівськими нагрудними знаками в кількості 8 (восьми) штук. 

 Наказом начальника територіального управління ДСА України в Житомирській області від 30.06.2011 року №32 Богунський районний суд м.Житомира визначено таким, який буде розглядати справи, що мають гриф секретності «таємно» та «цілком таємно». На теперішній час територіальним управління вживаються заходи щодо виконання вимог Державної судової адміністрації України в частині утворення режимно-секторного органу в Богунському районному суді м. Житомира.

 

На виконання доручення ДСА України  щодо приведення приміщень судів у відповідність до вимог Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних (засуджених) за вимогою судових органів, затвердженої спільним наказом Міністерства внутрішніх справ України, Верховного Суду, Служби безпеки України від 16 жовтня 1996 року №705/37/3/17-398 (далі-Інструкція) територіальним управлінням ДСА України в Житомирській області проаналізовано стан технічного укріплення та відповідності вимогам вищевказаної Інструкції  приміщень  місцевих загальних судів області.

 

 При наданні інформації щодо судів, які можуть бути передані на обслуговування конвойним нарядам внутрішніх військ, територіальне управління керувалося п.1 абзацом 2 зазначеної Інструкції («У пунктах, де немає військових частин (підрозділів) внутрішніх військ, що здійснюють конвоювання підсудних (засуджених), ці завдання виконуються силами міськрайонних органів внутрішніх справ або охороною відповідних місць позбавлення волі»).

 

Військова частина внутрішніх військ дислокується в місті Житомирі, де розташовані Житомирський, Богунський та Корольовський районні суди  м. Житомир, які, відповідно до Інструкції, можуть бути передані на обслуговування відповідної військової частини внутрішніх військ, в інших населених пунктах області підрозділи внутрішніх військ відсутні.

 

 

Територіальним управлінням узагальнено та проаналізовано  основні проблеми в місцевих загальних судах області, щодо наявності, та вартості робіт  по приведенню у відповідність до Інструкції приміщень конвою та камер тримання підсудних(засуджених) та вжито заходів щодо усунення недоліків технічного укріплення приміщень, які не потребують значного обсягу фінансування.

 

Аналіз показує, що приміщення для особового складу варти є в наявності у 9  місцевих загальних судах, а саме: Андрушівський, Баранівський, Бердичівський, Богунський, Житомирський, Корольовський, Коростенський, Коростишівський та Новоград-Волинський, 4 з яких відповідають вимогам інструкції (Андрушівський, Богунський, Корольовський, Коростенський).

 

 Камери тримання підсудних є в наявності у 8 місцевих загальних судах:  Андрушівський, Баранівський, Бердичівський, Богунський, Житомирський, Корольовський, Коростишівський та Новоград-Волинський, 4 з яких відповідають вимогам  інструкції  (Баранівський, Бердичівський, Житомирський, та Новоград-Волинський).

 

В зв’язку із браком вільної площі та неможливістю проведення технічного перепланування будівель Брусилівського, Лугинського, Любарського, Романівського, Ружинського, Червоноармійського, Черняхівського судів, в  судах відсутні  кімнати  для конвою та приміщення   для  тримання підсудних,

 

             Проекти 9 будівель таких судів, як Володарсько-Волинського, Ємільчинського, Малинського, Народицького, Овруцького, Олевського, Попільнянського, Радомишльського та Чуднівського взагалі не передбачали приміщення для конвою і тримання підсудних (засуджених). 

 

 

             Територіальним управлінням проаналізовано основні проблеми в місцевих загальних судах щодо  відсутністі камер відео-спостереження, переговорних пристроїв з постами у залах судових засідань і біля кімнат для тримання підсудних, перепланування  кімнат для тримання підсудних (засуджених), з урахуванням роздільного розміщення чоловіків та жінок, а також ізольованого тримання осіб, яким заборонено спілкування між собою,  потребують значних витрат.

 

              Орієнтовна вартість приведення у відповідність приміщень судів до вимог Інструкції становить 496 тисяч гривень. 

 

 

 

              В зв’язку  з обмеженим фінансуванням  в 2011 році, відповідно до затвердженого  кошторису по місцевим загальним судам області, територіальне управління позбавлено можливості усунути вищевказані  недоліки, оскільки  вони потребують додаткового фінансування.

 

            Слід зазначити, що недоліки, які мали місце, відповідно до інструкції та не потребують значних фінансових витрат, усунуті.

 

 

6. Стан кадрового забезпечення

 

 

 Штатна чисельність працівників ТУ ДСА України в Житомирській області станом на  01 липня 2011 року становить 21 одиницю, фактично працює 18 державних службовців.

 

Протягом березня 2011 року, відповідно до наказу начальника територіального управління № 5 від 28.02.2011 року було проведено реорганізацію територіального управління.

 

 

Крім того, відповідно  до ст. 148 Закону України № 2453-VI від 07.07.2010 року  «Про судоустрій і статус суддів» за поданням голів місцевих судів призначено 2 керівника апарату суду, 3 заступників керівників апаратів судів та звільнено 3 керівника апарату суду.

Проведено збір та узагальнення інформації про стан подання декларацій суддями і державними службовцями територіального управління та державних службовців апаратів місцевих загальних судів. В результаті проведеної роботи відомості про доходи за 2010 рік подали 100 відсотків державних службовців територіального управління та місцевих загальних судів. Забезпечується конфіденційність відомостей декларацій. В квітні 2011 року узагальнена інформація направлена до ДСА України.

 

Територіальним управлінням проводилась організаційно-штатна діяльність, а саме: до ДСА України направлений штатний розпис територіального управління Житомирської області станом на 01.04.2011 року та 01.05.2011 року. Відповідно до затверджених змін до штатних розписів штатна чисельність місцевих загальних судів станом на 01.07.2011 року становить 826 одиниць, з них 152 судді, 589 державних службовців,  службовців – 33 та інших працівників –52. Фактична чисельність суддів і працівників апаратів місцевих судів станом на 01 липня  2011 року становить 767,5 одиниці, з них суддів – 129, державних службовців – 546, службовців –33   та інших працівників – 49,5.

 

 

Забезпечені необхідні умови для підвищення кваліфікації суддів та працівників апаратів місцевих загальних судів Житомирської області в Національній школі суддів України.

 

          В звітному періоді підвищили кваліфікацію 62 особи: із них –54 судді місцевих загальних судів та 8 працівників апаратів місцевих загальних судів.

 

Станом на 01 липня 2011 року 59 студентам вищих учбових закладів було організовано проходження навчальної та виробничої практики в судових установах.

 

7. Претензійно-правова робота

 

 

       На виконання наказів ДСА України від 14.04.05 р. № 41; від 16.12.2010 р. № 196 в напрямку юридичного забезпечення територіальним управлінням вчасно забезпечувалася участь представників ТУ ДСА України  в Житомирській області та ДСА України в судовому процесі.

 

 

         В І півріччі 2011 р. місцевими судами, в яких брали участь органи державної судової адміністрації як відповідачі, розглянуто – 21 справу, із них – 7 засідань, як представники ДСА України. Надійшло 2 позови про стягнення коштів для забезпечення суддів житлом, 6 – про стягнення заборгованості по заробітній платі, 2 – про стягнення заборгованості по заробітній платі та вихідної допомоги, 1 – про стягнення страхової суми у зв’язку з ушкодженням здоров’я та 10 – про стягнення невиплачених коштів громадянам, які працюють в зоні радіаційного забруднення.

 

        Загальна сума позовних вимог, заявлених позивачами до стягнення у справах, де відповідачем була Державна судова адміністрація України за І півріччя 2011 року  становила –  2 565 910,06 грн.

 

 

         Протягом І півріччя 2011 року сектором проводилася відповідна робота, щодо забезпечення реалізації громадянами  конституційного права на звернення. Систематично вивчався та аналізувався стан організації роботи по розгляду звернень громадян в місцевих загальних судах області.

 

   Міськрайонним та районним судам області надавалася відповідна інформація щодо ведення правової роботи, спрямованої на правильне застосування та неухильне виконання вимог актів законодавства та інших нормативно-правових документів, що надходили з ДСА України.

 

 

         Постійно забезпечувався облік та зберігання нормативно-правових актів управління, вносилися зміни до чинного законодавства.

 

         Відповідно до ст. 12 Закону України «Про виконавче провадження» юридична служба територіального управління постійно приймає участь у провадженні виконавчих дій, що виникають в ході виконавчого провадження.

9. Стан дотримання виконавської дисципліни

 

 

        Питання виконавської дисципліни  у територіальному управлінні знаходиться на постійному контролі керівництва управління.

 

        На виконання постанов колегії ДСА України проводяться аналізи стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах  та стану виконання  доручень ДСА України.

               Всі контрольні документи виконуються вчасно та якісно.

        Щотижня  на оперативних нарадах, керівники структурних підрозділів обовязково заслуховуються стосовно виконаної роботи та про виконання контрольних документів.

 

        Працівниками  територіального управління забезпечується листування з органами виконавської влади, установами, організаціями  з питань, належать до діяльності територіального управління, виконуються доручення керівництва, що належать до напрямку діяльності управління.

9. Висновки

 

 

          Створення належних умов для здійснення правосуддя місцевими загальними судами області в першу чергу залежить від бюджетного фінансування в повному обсязі.

 

     Для організаційного забезпечення діяльності місцевих загальних судів області  територіальним управлінням приділяється постійна увага щодо раціонального  та ефективного використання бюджетних коштів.

 

 

 

 

          Начальник ТУ ДСА України

 

 

          в Житомирській області                                            В.В.Морей