flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління державної судової адміністрації у Житомирській області

Додаток 5
до наказу ДСА України 
25 серпня 2009 р. № 97

Інформаційно-аналітична довідка
щодо результатів роботи територіального управління державної судової адміністрації у Житомирській області
(за 12 місяців 2009 року)
         Територіальне управління ДСА в Житомирській області направляє інформаційно-аналітичну довідку щодо результатів роботи територіального управління Державної судовоїадміністрації в  Житомирській області за  2009 рік  відповідно до встановленої форми.
1. Стан фінансового забезпечення
             У лютому 2009 року Державною судовою адміністрацією України  затверджено кошториси на 2009 рік по місцевих загальних судах області КПКВ 0501040 на загальну суму  36272,6 тис. грн.,  по ТУ ДСА в Житомирській області КПКВ 0501010 у сумі 878,6 тис. грн. У березні 2009 року   кошториси та лімітні довідки в розрізі районів доведено всім місцевим загальним судам області.
         За 2009 рік згідно затвердженого кошторису доходів і видатків по місцевих загальних судах Житомирської області надійшло асигнувань - КПКВ  0501040 загальний фонд – 35158,1 тис. грн., по ТУ ДСА в Житомирській області КПКВ 0501010 надійшло асигнувань в сумі  875,6 тис. грн., які   використано за цільовим призначенням.
            Станом на 01.01.2010 року у зв’язку з недостатнім фінансуванням   в межах кошторисних призначень утворилась кредиторська заборгованість 2009 року по місцевих загальних судах Житомирської області у сумі 486,7 тис. грн., з них  449,6 тис. грн.  - заборгованість  2008 року.
            У травні 2009 року до ДСА України територіальним управлінням зданий бюджетний запит на 2010 рік по місцевих загальних судах області та територіальному управлінню.
На реєстраційному  рахунку  “Депозит”  станом  на  01.01.2010 року залишились  кошти  в  сумі 2345,6  тис. грн.
             За   2009 рік з спеціального фонду Державного бюджету - «Оплата витрат з інформаційно-технічного забезпечення розгляду справ у судах»  надійшли  кошти  в сумі 1333,9 тис. грн., які   використано на придбання  паперу, поштових конвертів та марок, заправку картриджів та ремонт комп’ютерної техніки .
            За звітний період за програмою КПКВ 0501150 «Виконання рішень судів на користь суддів» надійшли кошти в сумі 17,3  тис. грн., які  використано за цільовим призначенням.
           За сприяння територіального управління рішенням Черняхівської селищної ради у квітні  2009 року Черняхівському районному суду    виділено кошти у сумі 10,0 тис. грн. за програмою соціально-економічного та культурного розвитку регіонів, які   використано на проведення поточного ремонту приміщення суду.
            Щомісячно та щоквартально  до управління Державного казначейства в Житомирській області  здаються звіти про фінансування та рух коштів по територіальному управлінню та  місцевих судах Житомирської області. Завірені казначейством копії надсилаються до ДСА України. Також  щомісяця  здаються до ДСА України звіти щодоструктури заробітної плати та щомісячного (довічного) грошового утримання, здійснення видатків на оплату праці, грошового забезпечення та інших соціальних  виплатреєстру державного нерухомого майна, переданого в оренду підприємствами та організаціями, які підпорядковані ДСА України, про фінансовий стан установипро стан розрахунків головних розпорядників бюджетних коштів за енергоносії та житлово-комунальні послуги.
Для поліпшення роботи територіального управління з метою погашення кредиторської заборгованості за 2008 та 2009  роки доцільно було б дофінансувати кошти у сумі   486,7 тис. грн.
 
 
2. Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення
У    2009 році      місцеві суди області  забезпечено  матеріально – технічними цінностями, а саме:
- поштовими знаками (марками та конвертами) – 137,2 тис. грн.,
- папером – 64,6  тис. грн.,
- CD- дисками -  14,7 тис. грн.,
- копіювальним апаратом  - 0,6  тис. грн.,
- комутатором  – 0,5 тис. грн.
Одночасно від ДСА для місцевих загальних судів отримано:
-серверний комплекс на суму 29,9 тис. грн.;
-комутатори - 28,6 тис. грн.;
-комп»ютер -  3,2 тис. грн.
Протягом  року за рахунок коштів ІТЗ закуплено:
- друковану продукцію (бланки та обліково-статистичні картки) на суму 137,5  тис. грн.,
- поштові знаки (марки та конверти) на суму 758,1  тис.грн.,
- папір – 17,7 тис. грн.,
- CD- диски  - 43,3 тис. грн.
- копіювальний аппарат на суму  28,6 тис.грн.,
- системні блоки на суму  108,9  тис. грн.,
- монітори на суму 27,4 тис. грн.,
- принтер – 14, 4 тис. грн.,
- джерела безперебійного живлення – 37,5 тис. грн.,
- факси – 5,4 тис. грн.,
- комутатор – 0,2 тис.грн.,
- модем – 0,3 тис.грн.
Крім того, від Житомирського апеляційного господарського суду для місцевих судів отримано 12 бувших у використанні моніторів.
Протягом звітного  року проведено моніторинг наявної кількості комп»ютерної техніки у місцевих судах області, визначено  їх потреби   у персональних комп»ютерах, факсах, ксероксах,  принтерах, ТЗФСП.
На даний час місцевими загальними судами експлуатується 46 одиниць серверного обладнання (додаткова потреба   становить 4 одиниці). На звітну дату у місцевих судах області та територіальному управлінні  підключено 24 маршрутизатори.
Наявна кількість комп’ютерів, що перебуває на балансі місцевих судів,  складає 230 одиниць, з них: експлуатується - 222 одиниці та 8     перебуває на складі територіального управління. 79  комп»ютерів, що експлуатуються у судах є   морально  застарілими.  На звітну дату загальна потреба   в персональних комп’ютерах складає 510 одиниць.
Наявна кількість систем фіксування судового процесу, що експлуатується  в місцевих загальних судах області та перебуває на їх балансі становить 141 одиницю, з них 85 систем фіксування судового процесу на базі персонального комп’ютера, а саме:  «Оберіг» - 43 одиниці та  «Камертон» - 42 одиниці, а також 56 засобів фіксування судового процесу на базі цифрового магнітофону  «Тритон», які  є морально застарілими, з них: 48 експлуатуються у судах та 8 (у робочому стані) зберігаються на складі територіального управління.Потреба у ТЗФСП становить7 одиниць, а також підлягають заміні на сучасні 56 одиниць «Тритон». На звітну дату загальна потреба у ТЗФСП  складає 63 одиниці.
Протягом звітного періоду  проводилась робота щодо підготовки Реєстру документів-підписних листів для  замовлення  особистих ключів електронного цифрового підпису. Місцевим судам видано 160 електронних ключів цифрового підпису. На звітну дату  надійшло ще 10 заявок для отримання суддями та відповідальними працівниками апарату судів особистих електронних ключів цифрового підпису з 6 загальних місцевих судів області, які обробляються та будуть направлені до ДП «ІСС».
Забезпечено дотримання в судах вимог щодо антивірусного захисту, при цьому першочергову увагу приділено профілактичним заходам.
До позитивних зрушень, що відбулись у судах, можна віднести  поліпшення матеріально-технічної бази  у 15  місцевих судах області, які додатково отримали 10  комп»ютерів,  4 ксерокси,  3 факси,  3 комутатори, 2 монітори, 2 сервери та 1 принтер. 
Як пропозицію з метою  зменшення витрат на телефонні розмови між територіальними управліннями і місцевими судами та територіальними управліннями і центральним апаратом ДСА доцільно було би  впровадити  у використання спеціальні системи комунікації за допомогою Інтернет мережі (наприклад: ICQ, Skype).
3. Забезпечення судів приміщеннями
·Андрушівський районний суд переміщено у приміщення, орендоване у управління статистики, що знаходиться за адресою: м. Андрушівка, вул. Зозулінського, 13. Проведено роботу щодо продовження терміну оренди приміщень Андрушівського та Романівського районних судів;
·передано в оренду Баранівському територіальному центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян  колишнє  приміщення Баранівського районного суду в м. Баранівка, яке знаходиться за адресою: м. Баранівка, вул. Кірова, 23  та перебуває на балансі територіального управління ДСА в області;
·виготовлено свідоцтва про право власності  на будівлі Баранівського (вул. Кірова,23), Володарськ - Волинського, Коростенського(вул.Шолом - Алейхема,13) місцевих судів;
·приведено у відповідністьпоказники загальних площ, зазначених у свідоцтвах про право власності та інвентарних справах на будівлі Баранівського, Бердичівського, Брусилівського, Ємільчинського, Лугинського, Малинського, Овруцького, Олевського, Черняхівського, Чуднівського місцевих судів;
·виготовленоДержавний акт на право постійного користування земельною ділянкою,  на якій розміщеноРадомишльський районний суд;
·проведено роботу з  виготовлення  державних актів на право постійного користування земельною ділянкою,  на якій розташовано Володарськ - Волинський, Любарський, Лугинський, Олевський, Ружинський районні суди;
·через відсутність фінансування призупинено ремонт у приміщеннях, наданих для      розміщення Радомишльського і Червоноармійського районних судів;
·Червоноармійський районний суд перебуває в орендованому приміщенні, оскільки  надане цьому суду приміщення потребує капітального ремонту; 
·заборгованість ТУ ДСА в Житомирській області за 2008 рік за виконаний капітальний ремонт становить 249,1 тис. грн., за поточний  ремонт – 200,5 тис. грн.;      
·відповідно до Переліку вимог, що пред’являються до приміщень районних судів  відповідають за площею Богунський і Корольовський районні суди м.Житомира, Коростенський міськрайонний суд та Народицький і Чуднівський районні суди. За іншими вимогами не відповідає жоден з місцевих судів області;
·Брусилівський та Олевський суди знаходяться в  аварійних приміщеннях.
На приміщення, які займають Богунський, Корольовський, Житомирський, Новоград - Волинський та Попільнянський місцеві суди свідоцтва про право власності і інвентарні справи не виготовлено   з наступних причин:
- Богунський та Корольовський районні суди м. Житомира - свідоцтво про право власності на будівлю,   в   якій   вони  розташовані, оформлене на Головне управління юстиції у Житомирській області, яке  відмовляє в проханні про передачу об’єкта до сфери управління Державної судової адміністрації;
- Житомирський районний суд – приміщення перебуває у власності територіальних громад, сіл та селищ Житомирського району. На даний час адміністративна справа №2-а-33/09 за позовом територіального управління щодо визнання незаконними та скасування рішення Житомирської районної ради та виданого Житомирською міською радою свідоцтва про право власності знаходиться на розгляді у Київському апеляційному адміністративному суді;  
- Новоград - Волинський міськрайонний суд - міське бюро технічної інвентаризації не надає згоди щодо позитивного вирішення питання по оформленню прав власності у зв’язку з відсутністю  первинної реєстрації прав власності (рішення про відведення земельної ділянки з метою будівництва, акта про прийняття і введення будівлі в експлуатацію);
- Попільнянський районний суд - проведено роботу з передачі із власності територіальних громад, сіл і селищ Попільнянського району у державну власність з віднесенням до сфери управління Державної судової адміністрації України адміністративної будівлі  по вулиці Б. Хмельницького, 24 в смт. Попільня,  в якій розташовано Попільнянський районний суд. Станом на 01.01.2010 року пакет документів з метою  подальшого узгодження питання передачі надіслано до Державної судової адміністрації України.
Протягом 2009 року завершено інвентаризацію щодо правоустановчих документів місцевих загальних судів області та  проводилась робота по оформленню правоустановчих документів нерухомого майна. Одночасно завершено моніторинг приміщень судів, які не використовуються за призначенням.
Забезпечено надання проектно-кошторисної документації на проведення капітальних ремонтів в Бердичівському міськрайонному та Андрушівському місцевому судах, а також на теплопостачання приміщення Радомишльського районного суду.
Розроблено пооб’єктний план заходів для місцевих судів загальної юрисдикції Житомирської області до  «Програми  підвищення енергоефективності та    зменшення споживання енергоресурсів бюджетними установами».
До позитивних зрушень, що відбулись, можна віднести  проведення власними силами судівпоточних ремонтів у  9 місцевих судах області, яким територіальним управлінням  оплачено лише будівельні  матеріали на загальну суму 18,9 тис. грн.
4. Забезпечення безпеки суддів та охорони приміщень судів
Станом на 01.01.2010 року підрозділом СРСМ „Грифон" забезпечено цілодобову охорону приміщень та безпеку і незалежність суддів, працівників суду, учасників судового процесу під час відправлення правосуддя в Богунському, Корольовському, Бердичівському, Коростенському, Новоград-Волинському, Житомирському та в робочий час - в Барановському та  Чуднівському місцевих судах. Це становить 32 % від загальної кількості судів загальної юрисдикції.
У Баранівському, Богунському, Бердичівському, Коростенському, Новоград-Волинському та  Чуднівському місцевих судах працівників судової міліції забезпечено кімнатами для розміщення.
Прийнято в експлуатацію охоронно-пожежну сигналізацію, тривожні кнопки в Андрушівському  районному суді з виведенням  на ПЦС ДСО УМВС у м. Житомирі. У відремонтованому орендованому приміщені суду встановлено металодетектор.
         На даний час  місцеві загальні суди області забезпечено 8 металодетекторами, тобто  суди які охороняються судовою міліцією забезпечені ними в повному обсязі.
Одночасно прийнято в експлуатацію пожежну сигналізацію в Баранівському, Житомирському, Любарському та  Романівському місцевих судах, з прийняттям   відповідних актів, затверджених  МНС, «Форпостом»  та територіальним управлінням  ДСА в області.
Охоронна  сигналізація з виведенням  на пульт  центрального спостереження  ДСО працює у 17 місцевих судах,  з них:  у Житомирському та Чуднівському  судах обслуговування та спостереження  за приміщенням  проводиться відповідно  ТОВ «Компанія Форпост» та ПП «ЛОО-СЕНС». У 8-ми   судах  в наявності лише автономна сигналізація приміщень канцелярій та архівів без виведення на ПЦС охоронних структур.
Протягом  звітного періоду вживались заходи  щодо завершення встановлення в судах грат на вікнах, прямих засобів зв’язку з місцевими органами МВС «тривожних кнопок», охоронної сигналізації та  частково забезпечено охорону приміщень судів у нічний час.
Станом на 01.01. 2010 року  гратами на вікнах  повністю забезпечено  14 судів.  Ще 11 судів потребують встановлення додаткових грат, оскільки забезпечені лише частково. Зібрано потребу  у   кількості грат  та інформацію щодо їх встановлення. Однак, у зв»язку з  відсутністю фінансування  у звітному році   грати не встановлено у жодному з зазначених  11  судів.
Встановлення  прямого телефонного  зв’язку  потребують   19 місцевих судів. На даний час проводяться роботи  по встановленню  прямоготелефонного зв»язку в залі судового засідання  Ружинського районного суду із місцевим РВ УМВС.
Станом на 01.01.2010 року  в 5 місцевих судах встановлено та введено в експлуатацію 31 «тривожну кнопку» (в Андрушівському, Баранівському, Житомирському, Любарському та  Романівському судах). Встановлено, але не введено в експлуатацію 23 «тривожних кнопки» у  7 місцевих судах: Коростенському, Новоград-Волинському, Володарськ-Волинському, Коростишівському, Малинському, Овруцькому та Радомишльському. 13  судів потребують встановлення та введення в експлуатацію «тривожних кнопок». Протягом звітного  року роботи  по встановленню та введенню в експлуатацію  «тривожних кнопок» не проводились у зв’язку з відсутністю фінансування.
Одним з шляхів вирішення   питання забезпечення належної безпеки в приміщеннях судів є  введення  штатних одиниць нічних сторожів за рахунок економії  зарплати вакантних посад суддів (практика ТУ Донецької області). Проте  на даний час  це питання залишається не вирішеним.
Зазначені заходи не можуть повною мірою вирішити питання забезпечення належної безпеки працівників судів і охорони громадського порядку в приміщеннях судів.  Забезпечення охорони приміщень місцевих судів  судовою міліцією залишається проблемним питанням. Причина полягає у  необхідності збільшення чисельності особового складу спеціальної роти судової міліції «Грифон».
5. Соціально-побутове забезпечення суддів (забезпечення суддів житлом, санаторно-курортне лікування тощо)
        Станом на 01.01.2010  року в контрольних списках територіального управління на поліпшення житлових умов перебуває 27 суддів  місцевих судів.
На поточний рік у Житомирській області  регіональна програма щодо забезпечення житлом громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов,  не затверджувалась.
         Проте, відповідно до розпоряджень Кабінету  Міністрів України від 05.08.2009 р. № 929-р; від 19.08.2009 р. № 988-р; від 09.09.2009 р. № 1081-р «Про придбання квартир для забезпечення житлом громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов» затверджений Перелік придбаних квартир Державною іпотечною установою для громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов.
            З урахуванням зазначеного територіальним управлінням проводиться робота по забезпеченню житлом суддів Малинського та Овруцького районних судів.
Одночасно проводиться робота щодо переведення колишнього приміщення цього суду, розташованого за адресою: м. Андрушівка, вул. Корольова, № 20 до жилого фонду з метою облаштування двох квартир для суддів Андрушівського районного суду.
За 12 місяців  звітного року 58 суддів місцевих загальних судів  забезпечено санаторно-курортними путівками на загальну суму 227,4 тис.грн.
6. Стан кадрового забезпечення
         Згідно затвердженого Головою ДСА України  штатного розпису в територіальному управлінні Державної судової адміністрації в Житомирській області працює 21 державний службовець. Фактична чисельність станом на 01.01.2010 року становить 18 державних службовців. Вакансії утворилися внаслідок переходу завідувача сектору судової статистики та звітності на роботу до Держаної судової адміністрації України, звільнення головного спеціаліста  відділу організаційного забезпечення діяльності судів, служби судових розпорядників, забезпечення безпеки і незалежності суддів, юридичного та господарського забезпечення територіального управління у зв’язку із досягненням граничного віку перебування на державній службі та   провідного спеціалістів  відділу – у зв»язку з переходом  на роботу до ДП «ІСС».
Штатна чисельність працівників апарату місцевих загальних судів Житомирської області станом на 01 січня 2010 року становить 564 державних службовців, фактично працює 544.22 місцевих загальних суди   Житомирської області потребують загалом збільшення чисельності працівників апарату  на 32 одиниці, з них: 12 судових розпорядників, 14 консультантів, 3 помічники судді, 3 секретарі судового засідання.
За 12 місяців 2009 року територіальним управлінням проведено  3 вивчення стану  організації роботи з кадрами та ведення кадрового діловодства у Житомирському, Радомишльському та Попільнянському районних судах. Під час проведення вивчень  виявлено недоліки, ряд яких усунуто в процесі  перевірки, а щодо інших - надано час на їх усунення.
За звітний період до ДСА України направлено обліково-характерізуючи матеріали на 12 кандидатів на заняття вакантних посад суддів: Комнацький О.В. - кандидат на посаду судді Богунського районного суду м. Житомира; Яковлєв О.С., Ситяшенко І.І.  - кандидати на посаду суддів  Бердичівського міськрайонного суду; Михайловська А.М., Заполовська Т.Г. -  кандидати на посаду суддів Новоград-Волинського міськрайонного суду;  Янчук В.В. - кандидат на посаду судді Володарськ-Волинського районного суду; Заполовський В.В. - кандидат на посаду судді Ємільчинського районного суду; Шимон Л.М. - кандидат на посаду судді Коростишівського районного суду; Моголівець І.А. - кандидат на посаду судді Лугинського районного суду; Дубовик П.О. кандидат на посаду судді Народицького районного суду;   Чичирко В.А. - кандидат на посаду судді Овруцького міськрайонного суду;  Рябенька Т.С. - кандидат на посаду судді Червоноармійського районного суду.
У звітному періоді відповідно до Указів Президента України та Постанов Верховної Ради України  підготовлено:
- 12 матеріалів щодо призначення на посаду професійного судді вперше;
- 11 пакетів матеріалів щодо обрання суддів безстроково;
- 4 пакети матеріалів щодо звільнення суддів (1 - у зв’язку  із закінченням строку, на який його призначено; 2- у зв’язку з виходом у відставку та 1 - за власним бажанням);
- 1 пакет  матеріалів щодо переведення судді в межах 5-ти  річного строку.
Станом на 31 грудня 2009 року нараховується 20  вакантних посад суддів, на 18  з них  підібрано кандидати, матеріали  щодо яких  знаходяться в ДСА України.
 Відповідно до запитів  Академії суддів України  підвищили кваліфікацію 18 суддів місцевих загальних судів та 7 помічників суддів.
 Пропонуємо для поліпшення організації  кадрової роботи територіальних управлінь   забезпечити працівників територіальних управлінь  вкрай необхідним новим методичним матеріалом.
7. Взаємодія із засобами масової інформації
Інформація на веб-сайті територіального управління ДСА в Житомирській області оновлюється постійно. За 12  місяців 2009 року опубліковано 44 веб-сторінки з інформацією за 29 напрямками, в тому числі з питань фінансового, матеріально-технічного, організаційного, інформаційного та кадрового забезпечення судів загальної юрисдикції, а також   щодо  діяльності управління та загальних судів області.
На веб-сайтах місцевих судів Житомирської області за 12 місяців 2009 року всього опубліковано 51 веб-сторінку щодо керівництва судів області, графіку прийому громадян, інформація про розмір  витрат з інформаційно-технічного забезпечення судових процесів.
8. Стан дотримання виконавської дисципліни
Питання  виконавської дисципліни у територіальному управлінні   знаходиться на постійному  контролі керівництва управління.
На виконання постанов колегії ДСА України та територіального управління  проводяться аналізи стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах територіального управління  та  стану виконання постанов колегії ДСА України.   
Всі контрольні документи територіальним управлінням виконуються вчасно та якісно.
Протягом  2009 року проведено 48щотижневих оперативних нарад, на  яких керівники структурних підрозділів обов’язково заслуховуються   стосовно виконаної роботи та про виконання контрольних документів. Керівництвом управління дається оцінка виконавчої дисципліни.
Документообіг територіального управління за звітний  рік становить: вхідної кореспонденції – 1780документів, вихідної  – 1970.
Працівниками територіального управління  забезпечується листування з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до діяльності  територіального управління, виконуються  інші доручення керівництва, що належить до напрямку діяльності управління.
Начальник ТУ ДСА в
Житомирській області                                                                   Морей В.В.
Виконавець:
Ольштинська М.Ю.
Тел.37-41-77