flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління державної судової адміністрації у Житомирській області (за 3 місяці 2010 року)

                                        Інформаційно-аналітична довідка

щодо результатів роботи територіального управління державної судової адміністрації у Житомирській області

(за 3 місяці 2010 року)

  

         Територіальне управління ДСА в Житомирській області направляє інформаційно-аналітичну довідку щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації в  Житомирській області за 3 місяці  2010 року   відповідно до встановленої форми.

1. Стан фінансового забезпечення  

         Відповідно до тимчасово затвердженого кошторису доходів і видатків по місцевих загальних судах Житомирської області на 1-й квартал 2010 року

за програмою  КПКВ  0501040 здійснення правосуддя місцевими судами надійшло асигнувань за:

-         загальним фондом – 8592,9 тис. грн.,

-         за спеціальним фондом – 245,9 тис. грн.

         Виділені кошти  використано за цільовим призначенням.

         За звітний період проведено видатків за загальним фондом на суму 7677,2 тис. грн., за спеціальним фондом – 245, 9 тис. грн.     

           Не використано станом на 01.04.2010 р. за загальним фондом – 915,7 тис. грн., з них КЕКВ:

-         1111 (заробітна плата) - 607,3 тис. грн.;

-         1120 (нарахування на ЗП) - 235,8 тис. грн.;

-         1135 (оплата народним засідателям) - 20,7 тис. грн.;

-         1341 (довічне грошове утримання) - 51,9 тис. грн.

        

Спеціальний фонд використано в повному обсязі. 

2. Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення

Протягом І-го кварталу 2010 року місцеві суди області  забезпечено  матеріально – технічними цінностями, а саме:

- поштовими знаками (марками та конвертами) – 176,1 тис. грн.;

- папером – 3,5  тис. грн.;

- CD- дисками -  30,1 тис. грн.;

- друкована продукція (бланки та обліково-статистичні картки) - 33,2  тис. грн..

З них за рахунок коштів ІТЗ закуплено:

- поштові знаки (марки та конверти) на суму 176,1  тис. грн.

Станом на 01 квітня 2010 року місцевими загальними судами експлуатується 46 одиниць серверного обладнання (додаткова потреба   становить 4 одиниці). На звітну дату у місцевих судах області та територіальному управлінні  підключено 25 маршрутизаторів.

Наявна кількість комп’ютерів, що перебуває на балансі місцевих судів,  складає 230 одиниць, з них: експлуатується - 227 одиниць та 3 - перебуває на складі територіального управління. 79 комп»ютерів, що експлуатуються у судах є морально застарілими. На звітну дату загальна потреба в персональних комп’ютерах складає 525 одиниць.

Наявна кількість систем фіксування судового процесу, що експлуатується  в місцевих загальних судах області та перебуває на їх балансі становить 141 одиницю, з них 85 систем фіксування судового процесу на базі персонального комп’ютера, а саме:  «Оберіг» - 43 одиниці та  «Камертон» - 42 одиниці, а також 56 засобів фіксування судового процесу на базі цифрового магнітофону  «Тритон», які  є морально застарілими, з них: 48 експлуатуються у судах та 8 (у робочому стані) зберігаються на складі територіального управління. Потреба у ТЗФСП становить 10 одиниць, також підлягають заміні на сучасні 56 одиниць «Тритон». На звітну дату загальна потреба у ТЗФСП  складає 66 одиниць.

 

Забезпечено дотримання в судах вимог щодо антивірусного захисту, при цьому першочергову увагу приділено профілактичним заходам.

На даний час проводиться робота з оформлення та видачі підписувачам особистих ключів електронного цифрового підпису.

Як пропозицію з метою  зменшення витрат на телефонні розмови між територіальними управліннями і місцевими судами та територіальними управліннями і центральним апаратом ДСА доцільно було би  впровадити  у використання спеціальні системи комунікації за допомогою Інтернет мережі (наприклад ICQ, Skype).

 

 

3. Забезпечення судів приміщеннями

 

·       Проведено роботу щодо продовження терміну оренди приміщень Андрушівського та Романівського районних судів;

·       Вжиті заходи щодо внесення змін до свідоцтва про право власності на приміщення Ружинського районного суду.  Відповідно до свідоцтва про право власності серія САС № 822408, виданого 09.03.2010 р. та інвентаризаційної справи  загальна площа приміщення Ружинського районного суду становить 657,1кв.м.  До внесення змін  - 292,1 кв. м;

·       Виготовлено Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою,  на якій розміщено Ружинський районний суд;

·       Проведено роботу з  виготовлення  державних актів на право постійного користування земельною ділянкою,  на якій розташовано Брусилівський, Баранівський (Кірова,23), Володарськ - Волинський, Любарський, Лугинський, Олевський районні суди  та Коростенський міськрайонний суд( вул. Шолом- Алейхема, 13);

·       Через відсутність фінансування призупинено ремонт у приміщеннях, наданих для розміщення Радомишльського і Червоноармійського районних судів;

·       Червоноармійський районний суд перебуває в орендованому приміщенні, оскільки  надане цьому суду приміщення потребує капітального ремонту;

·       заборгованість територіального управління ДСА в Житомирській області по капітальних видатках становить 249,1 тис. грн., з них за капітальний  ремонт – 149,1 тис. грн.;

·       відповідно до Переліку вимог, що пред’являються до приміщень районних судів,   відповідають за площею Богунський і Корольовський районні суди м. Житомира, Коростенський міськрайонний суд та Народицький і Чуднівський районні суди. За іншими вимогами не відповідає жоден з місцевих судів області;

·       Брусилівський та Олевський місцеві суди знаходяться в  аварійних приміщеннях;

·       Відповідно до Звіту про технічне обстеження Будинку  правосуддя в м. Житомирі, наданого КП "Житомирпроєкт" у 2001 році, загальний стан будинку характеризується як потенційно аварійний;

·       На приміщення, які займають Богунський, Корольовський, Житомирський, Новоград - Волинський та Попільнянський місцеві суди свідоцтва про право власності та інвентарні справи не виготовлено з наступних причин:

- Богунський та Корольовський районні суди м. Житомира - свідоцтво про право власності на будівлю, в якій вони розташовані, оформлене на Головне управління юстиції у Житомирській області, яке  відмовляє в проханні про передачу об’єкта до сфери управління Державної судової адміністрації;

- Житомирський районний суд – приміщення перебуває у власності територіальних громад, сіл та селищ Житомирського району. На даний час господарська справа № 2/30-НМ за позовом територіального управління щодо визнання незаконними та скасування рішення Житомирської районної ради та виданого Житомирською міською радою свідоцтва про право власності знаходиться на розгляді у Господарському суді Житомирської області;

- Новоград - Волинський міськрайонний суд - міське бюро технічної інвентаризації не надає згоди щодо позитивного вирішення питання по оформленню прав власності у зв’язку з відсутністю  первинної реєстрації прав власності (рішення про відведення земельної ділянки з метою будівництва, акта про прийняття і введення будівлі в експлуатацію);

- Попільнянський районний суд - приміщення перебуває у власності територіальних громад, сіл та селищ Попільнянського району.  Ведеться  робота щодо його  передачі із власності територіальних громад, сіл і селищ Попільнянського району у державну власність з віднесенням до сфери управління Державної судової адміністрації України.  

4. Забезпечення безпеки суддів та охорони приміщень судів

         Станом на 01.04.2010 року під охороною СРСМ «Грифон» перебуває  8 судів або 32 % від загальної кількості судів загальної юрисдикції,  з них цілодобово охороняється лише 6 судів (24%).

         Забезпечення охорони приміщень місцевих судів  судовою міліцією залишається проблемним питанням і вимагає   збільшення чисельності особового складу спеціальної роти судової міліції «Грифон».                  На даний час  місцеві загальні суди області,  які охороняються судовою міліцією, забезпечено 8 металодетекторами, тобто    в повному обсязі.

5. Соціально-побутове забезпечення суддів (забезпечення суддів житлом, санаторно-курортне лікування тощо)

    Станом на 01.04.2010  року в контрольних списках територіального управління на поліпшення житлових умов перебуває 27 суддів  місцевих судів.

            На 2010 рік у Житомирській області  регіональна програма щодо забезпечення житлом громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов,  не затверджувалась.

         Проте, відповідно до розпоряджень Кабінету  Міністрів України від 05.08.2009 р. № 929-р; від 19.08.2009 р. № 988-р; від 09.09.2009 р. № 1081-р «Про придбання квартир для забезпечення житлом громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов» затверджений Перелік придбаних квартир Державною іпотечною установою для громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов, територіальним управлінням проводиться робота по забезпеченню житлом суддів Малинського та Овруцького районних судів. 

6. Стан кадрового забезпечення

         Згідно затвердженого Головою ДСА України  штатного розпису в територіальному управлінні Державної судової адміністрації в Житомирській області працює 21 державний службовець. Фактична чисельність станом на 01.04.2010 року становить 20 державних службовців. Вакансія утворилася внаслідок переходу завідувача сектору судової статистики та звітності на роботу до Держаної судової адміністрації України.

Штатна чисельність працівників апарату місцевих загальних судів Житомирської області станом на 01 січня 2010 року становить 564 державних службовців, фактично працює 550. На вакантні посади станом на звітну дату оголошено конкурс.

         25 місцевих загальних судів Житомирської області потребують загалом збільшення чисельності працівників апаратів судів на 38 одиниць, з них: 12 судових розпорядників, 14 консультантів, 6 помічників судді, 6 секретарів судового засідання. 

У звітному періоді відповідно до Указів Президента України та Постанов Верховної Ради України  підготовлено:

- 3 пакети матеріалів щодо призначення на посаду професійного судді вперше;

- 1 пакет матеріалів щодо обрання суддів безстроково;

- 1 пакет матеріалів щодо звільнення суддів у зв’язку із звільненням у відставку за станом здоров’я;

- 1 пакет матеріалів щодо призначення та виплати щомісячного грошового утримання працюючому судді;

- 1 пакет  матеріалів щодо переведення судді в межах 5-ти  річного строку /повернуто документи за вимогою/.

Станом на 01.04. 2010 року нараховується  17  вакантних посад суддів, на 14 з яких  підібрано кандидатури, матеріали  щодо них  знаходяться в ДСА України.

Відповідно до графіка навчального процесу на 2010 рік  за 3 місяці п.р. в Академії суддів України підвищили кваліфікацію 5 суддів місцевих загальних судів. Крім того, 10 суддів місцевих загальних судів підвищили кваліфікацію в судовій палаті у кримінальних справах в апеляційному суді Житомирської області 

Пропонуємо для поліпшення організації  кадрової роботи територіальних управлінь   забезпечити працівників територіальних управлінь  вкрай необхідним новим методичним матеріалом.  

7. Взаємодія із засобами масової інформації

Інформація на веб-сайті територіального управління ДСА в Житомирській області оновлюється постійно. За 3 місяці 2010 року опубліковано 5 веб-сторінок з інформацією щодо питань фінансового, матеріально-технічного, організаційного, інформаційного та кадрового забезпечення судів загальної юрисдикції, а   також  діяльності управління та загальних судів області. 

На веб-сайтах міськрайонних та районних судів Житомирської області за 3 місяці 2010 року всього опубліковано 20 веб-сторінок щодо керівництва судів області, графіку прийому громадян, інформація про розмір  витрат з інформаційно-технічного забезпечення судових процесів.

8. Стан дотримання виконавської дисципліни

       Питання  виконавської дисципліни у територіальному управлінні    знаходиться на постійному  контролі керівництва управління.

На виконання постанов колегії ДСА України та територіального управління  проводяться аналізи стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах територіального управління  та  стану виконання постанов колегії ДСА України.    

Всі контрольні документи територіальним управлінням виконуються вчасно та якісно.

На  щотижневих оперативних нарадах керівники структурних підрозділів обов’язково заслуховуються   стосовно виконаної роботи та про виконання контрольних документів. Керівництвом управління дається оцінка виконавчої дисципліни.

Працівниками територіального управління  забезпечується листування з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до діяльності  територіального управління, виконуються  інші доручення керівництва, що належить до напрямку діяльності управління.

 

 

 

Начальник ТУ ДСА в

Житомирській області                                Морей В.В.