Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Послуги з заправки та відновлення картриджів, ремонту друкуючих пристроїв (код ДК 021:2015 – 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: |
UA-2021-02-15-002246-a |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
До складу послуг, які є предметом закупівлі входять послуги із заправки картриджів та відновлення картриджів, а також послуги з ремонту друкуючих пристроїв.
Послуги із заправки картриджів повинні включати в себе:
- повне розбирання та очистку під тиском всіх вузлів картриджу;
- очистку та полірування фоторецепторного барабану;
- нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;
- очищування магнітного валу та валу первинного заряду;
- очищування та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів;
- заміну ракельного ножа;
- наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми;
- заміну конторольного чіпа (при наявності).
Послуги із відновлення картриджів повинні включати в себе:
- повне розбирання та очистку під тиском всіх вузлів картриджу;
- заміну фоторецепторного барабану, ракельного ножа, валу первинного заряду, магнітного валу та дозуючого леза;
- нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;
- очищування та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів;
- наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми;
- заміну конторольного чіпа (при наявності).
Послуги з ремонту друкуючих пристроїв можуть включати в себе: ремонт вузла подачі, заміну термопрокладки, заміну термоплівки (тіфлона), термомастила, заміну гумового валу, заміна драм-юніта, заміна термопічки, вузла проявки, заміна блока лазеря.
Вимога до якості друку:
- при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів мають використовуватись виключно якісні матеріали;
- картриджі перевіряються представниками Замовника і Учасника на якість друку до і після надання послуг;
- після заправки в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера, друк - контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг, крапок і рисок;
- після здійснення заправки або відновлювання повинно проводитись тестування на друкуючому пристрої Замовника. Картридж повинен бути опломбований та упакований у герметичний світлонепроникний пакет із тестовою сторінкою, мати на корпусі фірмову наклейку з відмітками про надані послуги та датою надання послуг.
Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням дефіциту кошторисних призначень на 2021 рік, фактичних обсягів отриманих послуг місцевими загальними судами Житомирської області у 2020 році та ринкових цін на даний вид послуг на момент оголошення закупівлі.
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 960000,00 грн. з ПДВ.