Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Територіальне управління Державної судової адміністрації
України в Житомирській області
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик Послуги з заправки та відновлення картриджів, ремонту друкуючих пристроїв, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Послуги з заправки та відновлення картриджів, ремонту друкуючих пристроїв код ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: |
UA-2023-10-17-012476-a |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: |
|
Технічні характеристики та якість надання послуг визначено виходячи із гарантування Учасниками використання якісних і сертифікованих матеріалів для заправки і відновлення картриджів та нових і якісних комплектуючих для поточного ремонту. Кількість заправки та відновлення картриджів розраховувалась виходячи з наявної кількості принтерів і багатофункціональних пристроїв, що використовуються працівниками судів для друку документів та збереження тенденції у використанні даних послуг.
Послуги повинні надаватися якісно, вчасно та з дотриманням вимог, норм і правил України з охорони праці, пожежної безпеки, санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища та збереження майна Замовника.
До складу послуг, які є предметом закупівлі входять послуги із заправки картриджів та відновлення картриджів, а також послуги з ремонту друкуючих пристроїв.
Послуги із заправки картриджів повинні включати в себе:
- повне розбирання та очистку під тиском всіх вузлів картриджу;
- очистку та полірування фоторецепторного барабану;
- нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;
- очищування магнітного валу та валу первинного заряду;
- очищування та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів;
- заміну ракельного ножа;
- наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми;
- заміну конторольного чіпа (при наявності).
Послуги із відновлення картриджів повинні включати в себе:
- повне розбирання та очистку під тиском всіх вузлів картриджу;
- заміну фоторецепторного барабану, ракельного ножа, валу первинного заряду, магнітного валу та дозуючого леза;
- нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;
- очищування та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів;
- наповнювання тонером об’ємом не менше заводської норми;
- заміну конторольного чіпа (при наявності).
Послуги з ремонту друкуючих пристроїв можуть включати в себе: ремонт вузла подачі, заміну термопрокладки, заміну термоплівки (тіфлона), термомастила, заміну гумового валу, заміна драм-юніта, заміна термопічки, вузла проявки, заміна масляної прокладки фьюзера.
Вимога до якості друку:
- при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів мають використовуватись виключно якісні матеріали;
- картриджі перевіряються представниками Замовника і Учасника на якість друку до і після надання послуг;
- після заправки в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера, друк - контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг, крапок і рисок;
- після здійснення заправки або відновлювання повинно проводитись тестування на друкуючому пристрої Замовника. Картридж повинен бути опломбований та упакований у герметичний світлонепроникний пакет із тестовою сторінкою, мати на корпусі фірмову наклейку з відмітками про надані послуги та датою надання послуг.
Перелік послуг*:
Найменування друкуючого пристрою |
Кількість заправок (заправка+чіп) |
Кількість відновлень (заміна фотовала) |
Кількість відновлень (заміна фотовала, ракеля,чіпа) |
Кількість замін леза дозування |
Кількість послуг з заміни термоплівки(тіфлона),термомастила /заміна масляної прокладки фьюзера |
HP 135а |
45 |
10 |
8 |
- |
- |
HP 2055x |
30 |
4 |
4 |
4 |
- |
Samsung 4200,4220, 3051 |
16 |
- |
- |
- |
- |
Xerox 3250 |
4 |
1 |
- |
- |
- |
KYOCERA P2040dn, M2040dn, M2135dn |
280 |
- |
- |
- |
20/30 |
OKI MB472 |
- |
- |
5 |
- |
- |
Xerox 3345 |
- |
- |
6 |
- |
- |
Kyosera m5521c |
16 |
- |
- |
- |
- |
OKI B410d, B401d, B411d, B430dn |
18 |
- |
- |
- |
- |
HP Color CM4730 MFP |
8 |
- |
- |
- |
- |
Xerox C123 |
5 |
- |
- |
- |
- |
OKI C5700 COLOR |
6 |
- |
- |
- |
- |
Всього: |
428 |
15 |
23 |
4 |
20/30 |
Кількість послуг – 520 послуги
Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. При розрахунку очікуваної вартості закупівлі Замовник керується Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» використовуючи метод визначення очікуваної вартості при моніторингу ринкових цін. Вартість закупівлі визначено, виходячи з наявної кількості пристроїв на балансі ТУ ДСА У в Житомирській області потреби в послугах у місцевих загальних судах Житомирської області, визначеної в порівнянні з минулим роком, коливання ринкових цін на дані послуги та розміром бюджетних призначень визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2023р.
Очікувана вартість становить - 327000.00 грн.
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 327000.00 грн. з ПДВ.